Jump to content

relanti si valori inpa bmw e46 318i


Recommended Posts

Salut. In prima poza se pot vedea corectiile injectoarelor cu motorul rece, masina abia era pornita. In videoclip se pot vedea oscilatiile relantiului si valorile din inpa cand temperatura era in jur de 80 de grade, si in a doua poza se pot vedea corectiile injectoarelor cand temperatura motorului era 105 grade. Eu nu stiu ce sa cred. Cu motorul rece injectorul de pe cilindrul 4 are corectii foarte mari, cand incepe sa se incalzeasca toate corectiile scad sub 1 (cum am citit ca ar fi normal) iar cand motorul ajunge la temperatura optima de lucru, o iau razna si cil 1 si cil 4. Sa inteleg ca cele 2 injectoare nu mai functioneaza in parametri?

Daca stie cineva sa interpreteze valorile din inpa si sa imi dea o parere, as fi recunoscator.

post-72080-0-81520700-1461305624_thumb.jpgpost-72080-0-67934600-1461305636_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nu am mai facut nimic. In ultimul timp a facut figuri destul de rar. Poate pentru ca s-a incalzit afara si motorul se incalzeste mai repede. Nu stiu care o fi cauza. Deocamdata as vrea sa ii verific alternatorul pentru ca al meu incarca maxim 13,8v. Asta iarna desi bateria era noua, imi scadea tensiunea din ea sub 12v dupa ce statea nepornita mai mult de 12 ore.

Din ce stiu eu un alternator bun ar trebui sa incarce 14,4-14,5v.

Link to comment
Share on other sites

Nu am mai facut nimic. In ultimul timp a facut figuri destul de rar. Poate pentru ca s-a incalzit afara si motorul se incalzeste mai repede. Nu stiu care o fi cauza. Deocamdata as vrea sa ii verific alternatorul pentru ca al meu incarca maxim 13,8v. Asta iarna desi bateria era noua, imi scadea tensiunea din ea sub 12v dupa ce statea nepornita mai mult de 12 ore.

Din ce stiu eu un alternator bun ar trebui sa incarce 14,4-14,5v.

 

Cred ca asa incarca alternatoarele la 1.9. La mine incarca 13.5-13.7 .

Link to comment
Share on other sites

Eu am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca nu e normal sa incarce asa de slab. Eu am alternator Valeo care nu a fost pus doar pe modelul meu de masina, deci nu cred ca e din ciclul "asa face toate". Asa cum un alternator Valeo de pe alta marca de masina incarca 14,4v, asa ar trebui sa incarce si la mine. Sigur e ceva in neregula cu el. Problema e ca nu prea am timp sa il dau jos si sa il desfac.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.