Jump to content

porneste doar cu spray


ownage16

Recommended Posts

Salut,

 

acum 2 zile, m-am oprit la un semafor si motorul a decis sa se opreasca de tot. Am incercat sa-l mai pornesc dar nimic. Electromotorul invarte dar nu porneste. Am dus masina la service si acolo mi-au zis ca porneste si sta pornita cu spray. Pe tester nu mi-a dat nicio eroare legata de pornire. Baietii de la service mi-au propus sa incepem cu injectoarele sa le dau la verificat dar nu sunt siguri daca ele sunt de vina, dupa care au zis ca testam pompa. (mie nu mi se pare ok aceasta abordare de a lua piesele pe rand la verificat pana se gaseste vinovatul)

 

Care sunt cele mai probabile piese de vina, de la cel mai usor/ieftin de verificat la cel mai scump ?

 

e46 318d 2002

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

Mi-au zis ca ajunge motorina si la filtru si la injectoare si acum au zis ca verifica injectoarele, apoi pompa de injectie/ senzorul de pe ea. Este ok ordinea ?

 

Acum sunt deja scoase injectoarele si dupa ce le verifica cel mai probabil merg in alta parte.

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

acum 2 zile, m-am oprit la un semafor si motorul a decis sa se opreasca de tot. Am incercat sa-l mai pornesc dar nimic. Electromotorul invarte dar nu porneste. Am dus masina la service si acolo mi-au zis ca porneste si sta pornita cu spray. Pe tester nu mi-a dat nicio eroare legata de pornire. Baietii de la service mi-au propus sa incepem cu injectoarele sa le dau la verificat dar nu sunt siguri daca ele sunt de vina, dupa care au zis ca testam pompa. (mie nu mi se pare ok aceasta abordare de a lua piesele pe rand la verificat pana se gaseste vinovatul)

 

Care sunt cele mai probabile piese de vina, de la cel mai usor/ieftin de verificat la cel mai scump ?

 

e46 318d 2002

 

Exact acceasi problema am avut-o si eu cu un FORD C-MAX 1.6 TDCI. Masina cumparata in Danemarca de la dealer, dupa ce masina a inceput sa faca aceasta figura am fost prezent inapoi la dealer deoarece acesta mi-a oferit 6 luni garantie. Dupa o indelungata analiza si multe teste nu i-a dat de cap apoi dupa inca o lunga "disputa" s-a hotarat ca sa schimbe motorul (motorul meu a pornit cu spray o perioada, dealerul imi spunea ca o sa isi revina..., dar dupa accea a cazut de tot nu a mai pornit nici cu spray iar cand ii "administra spray-ul magic" facea foarte urat ca si cum ai bate 2 ciocane can-n-cap. Acum ca masina are deja 1 an cu motorul cel "nou" bineinteles nemaifiind in garantie si acesta s-a oprit in mers. Mai detaliat, aveam undeva in jur de 90 km/h si dintr-o data raman fara acceleratie si bordul a fost pentru fractiune de secunda "pom de craciun". Presimt pe undeva aceeasi problema ca cel dinainte doar ca acesta invarte si el la automat dar pur si simplu nu porneste si scoate un fum alb cu un miros ciudat (nu stiu sa-ti spun exact a ce miroase). Motorul parca ar da sa porneasca dar il opreste ceva.. Astept si eu pareri de la alti utilizatori la topicul tau. Sa speram ca ne ajuta cineva (daca avem aceeasi problema, nu diferite). :D

Link to comment
Share on other sites

La problema cu Fordul poti incepe prin a schimba filtrul de combustibil. La 1.6 tdci si hdi acel filtru cauzeaza foarte multe probleme de acest gen.

 

Filtrul de motorina a fost schimbat acum ~30.000 km. + ca sunt in Danemarca si alimentez de la o companie cred eu mai buna; combustibilul furnizat fiind ce ceva calitate mai buna fata de competitori.

 

Imi cer scuze daca cumva sunt pe langa subiectul lui ownage16.

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat azi si mi-au zis ca au verificat injectoarele si ghiciti ce : erau ok. O sa ma duc sa iau masina azi. Merci mult pt sfaturi. S-a facut diagnoza cum am facut si eu cu autocom-ul si nicio eroare pe partea de pornire. Merci inca o data.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M-au sunat azi si mi-au zis ca au verificat injectoarele si ghiciti ce : erau ok. O sa ma duc sa iau masina azi. Merci mult pt sfaturi. S-a facut diagnoza cum am facut si eu cu autocom-ul si nicio eroare pe partea de pornire. Merci inca o data.

 

Da nici la mine nu apare nici o eroare pe tester, sa ne anunti si pe noi cand gasesti problema, eu cel putin sunt ff curios care a(este) fost problema. Succes!

Link to comment
Share on other sites

pompa nu da nicio eroare. eu am ramas cu e39 in drum si nici nu m am sinchisit sa pun testerul. am dus o acasa pe platform, am dat pompa jos, am trimis la Bosh la reparat (avea electronica dusa) , am pus o pe masina si a pornit masina.

 

daca ascultai sfaturile nu mai pierdeai timpul si banii...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.