Jump to content

Bmw 316i 1992


Recommended Posts

Salut!

 

Am si eu o problema cu un 316i 92'.

 

Cand e rece motoru oscileaza turatiile, adica pana in punctu de a muri si urca, tot asa, iar cand s-a incalzit imi sta la 1000RPM

 

Ar putea fi de la filtru de aer, ceva pe acolo ?

 

Salut, daca crezi ca e filtrul de aer scoate-l din cutie si porneste masina si vezi ce se intampla, fara filtru nu pateste nimic pentru 1-2 minute mai ales ca nu te aflii cu ea in mers, daca il scoti si masina se comporta bine, inseamna ca e de acolo, verifica filtrul de benzina, la mine avea 20 de ani, cand l-am schimbat era original din fabrica cu data de fabricatie pe el, bujiile, cotul de la debitmetru, acela de cauciuc sa nu aiba fisuri, rupturi, cel mai bine se vede cand il dai jos, incearca sa pornesti masina cu mufa scoasa de la regulatorul de relentiu(motorasul pas cu pas), e un senzor pozitionat langa cel de clapeta, se afla in dreapta lui in mod normal, cel putin la mine asa e ( tot 316 am dar e din 96 si s-ar putea sa difere motorul din cate stiu), am avut un 318is mi l-a scos odata mecanicul a lasat-o asa la relantiu vreo 3-4 minute dupa care l-a mufat inapoi si mi-a disparut problema cu oscilatiile, zicea ca e un fel de resetare manuala, asta mi-a spus el asta iti zic si eu, cel putin a dat roade nu am mai avut probleme 2 ani pana am dat masina. Verifica sa nu traga aer fals pe undeva,vezi si furtunul care vine mufat pe cotul de cauciuc si duce la rampa de injectoare, daca are si acela se poate crapa datorita varstei, curata senzorul de la axul cu came, ar trebui sa poti ajunge usor la el, undeva sub capacul de la motor in partea stanga, il scoti il dai cu spray contact pe mufe wd40 special contact leaner, vazusem pe la dedeman, era vreo 30 de lei, si il dai si pe el, pe partea magnetica si il cureti bine si il pui la loc, pune si o moneda de 10 bani sau o surubelnita , ceva fier si vezi daca atrage metalul, daca nu il atrage arunca-l si ia altul, tehnic este un magnet acest senzor. Incearca astea si vezi cum se comporta. Daca nu ai schimbat filtrul de benzina pe ea trebuie schimbat oricum si bujiile la fel. Nu de alta dar totusi are 24 de ani saraca si nu sti ce a facut cel care a avut-o inaintea ta, nu poti sa ai incredere in ce spune el, cum nici eu nu am avut in cel care mi-a vandut-o pe asta si tot asa zicea ca a schimbat filtre, bujii, tot ce trebuie, si filtrul benzina am spus ca avea 20 de ani, iar bujiile erau de 2 feluri pe ea si una nu mai avea nici electrod. Iti doresc spo la treaba si sper sa te ajute cu ceva cele spuse de mine, fa o verificare si ne zici daca ai gasit ceva.

P.S scoate mufa de la debitmetru in timp ce motorul merge si vezi daca se observa shimbari in mersul motorului, daca nu se vede nici o schimbare debitmetrul e dus. Fara mufa da sa moara , isi revine, se tureaza, iara moare, face ca dracu, iar cum o pui inapoi isi revine la mersul normal, ar insemna ca debitmetrul e bun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.