Jump to content

La rece da in nas !


samir1

Recommended Posts

Va salut sunt nou in clubul BMW si imi face mare placere sa fiu posesorul unui E60 520d 177 CP luna a 10 an 2007 cutie automata joystick km 174.000 verificati bmw.... il am de aprox 1 luna jumate dar de cateva zile la pornire numai cand este motorul rece sa zic asa ,da in nas , iar turometrul oscileaza! Ce sfaturi imi dati ,care ar putea fii cauzele?

 

-Ce ulei se recomanda ?

-Ce ar trebuie sa mai stiu despre masina asta ?

-La ce costuri sa ma astept pt o revizie de ulei si filtre?

 

-Sunt din BUCURESTI si media de viteza este intre 30-33km/h la viteza asta am un consum de 7.7% este ok tinand cont cont ca media asta este la un condus economic sa zic asa...consumul este mare? este mic ? tinand cont de media de viteza !!!

 

O alta problema este ca atunci cand o pun pe N in mers masina vibreaza destul de tare de la ce poate fii ?

 

Vreau sa schimb uleiul din cutie,ce ulei sa recomanda ?

-Se poate schimba decat uleiul fara sa schimb baia ?

-Daca nu,dc?

-Cati litri de ulei intra in cutie ?

 

Filtrul de particule este mai bine sa il dau jos de acum sau sa il las sa se infunde si apoi il anulez?

 

Ce sfaturi imi dati,ce sa fac sa previn probleme ?

 

Ce service'uri imi recomandati sau un mecanic bun la modelul acesta de masina SUNT DIN BUCURESTI !!!!

 

 

Va MULTUMESC FRUMOS !

Link to comment
Share on other sites

Va salut sunt nou in clubul BMW si imi face mare placere sa fiu posesorul unui E60 520d 177 CP luna a 10 an 2007 cutie automata joystick km 174.000 verificati bmw.... il am de aprox 1 luna jumate dar de cateva zile la pornire numai cand este motorul rece sa zic asa ,da in nas , iar turometrul oscileaza! Ce sfaturi imi dati ,care ar putea fii cauzele?

 

-Ce ulei se recomanda ?

-Ce ar trebuie sa mai stiu despre masina asta ?

-La ce costuri sa ma astept pt o revizie de ulei si filtre?

 

-Sunt din BUCURESTI si media de viteza este intre 30-33km/h la viteza asta am un consum de 7.7% este ok tinand cont cont ca media asta este la un condus economic sa zic asa...consumul este mare? este mic ? tinand cont de media de viteza !!!

 

O alta problema este ca atunci cand o pun pe N in mers masina vibreaza destul de tare de la ce poate fii ?

 

Vreau sa schimb uleiul din cutie,ce ulei sa recomanda ?

-Se poate schimba decat uleiul fara sa schimb baia ?

-Daca nu,dc?

-Cati litri de ulei intra in cutie ?

 

Filtrul de particule este mai bine sa il dau jos de acum sau sa il las sa se infunde si apoi il anulez?

 

Ce sfaturi imi dati,ce sa fac sa previn probleme ?

 

Ce service'uri imi recomandati sau un mecanic bun la modelul acesta de masina SUNT DIN BUCURESTI !!!!

 

 

Va MULTUMESC FRUMOS !

Salut , punctul slab al acestui motor a4 fi distributia care pare ca poate sa iti faca o surpriza oricand , cand schimbi uleiul la cutie este normal sa schimbi si filtrul acesta avand un macnet pe el care a adunat toate resturile feroase de cand a fost pus in functie acest schimbator.

Despre faptul ca oscileaza la relanti nu stiu ce sa zic poate ai vreun injector care nu e in mintile lui , destre ulei in general eu iti recomand sa incerci Bardahl 5-40 c60 nu stiu cat de cunoscut este la noi dar eu si nu numai eu il consider superior . Filtru de particule, parerile sunt impartite , eu l-am dat jos dupa o luna de cand mi-am luat masina si am anulat si valvola Egr , am avut numai avantaje , nu este carpeala romaneasca , este un filtru care sugruma motorul,rolul sau este strict pentru a "proteja" mediul inconjurator

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ulei + filtre = 650 lei(ulei OE BMW , filtre MANN) ... aici mai adaugi manopera.

Uleiul in cutie iti recomand http://www.servicefaur.ro/ = 1700 lei (manopera, baie cu filtru si 7 litri ulei)

DPF-ul lasa-l pe masina pana se infunda, apoi vezi ce e de facut, unul nou OE e 6000 lei.

Daca ai motorul N47 trebuie sa vezi cum stai cu distributia, un schimb distributie in jur de 4000 lei.

Oscilatul poate avea mai multe cauze, trebuie pus un tester pe ea ... poate fi convertizorul la cutie, dar asta ramane sa vezi dupa ce schimbi uleiul.

In rest bucura-te de ea ...

Link to comment
Share on other sites

nu te baga deocamdata la DPF (nu te lega la cap daca nu te doare)

ai sanse sa nu ai probleme cu el niciodafa cat ti masina,

 

uite asa salvezi niste bani (care-i bagai in anularea acestuia)

salvezi si masina, si la revanzare este asa cum trebuie...multi nu accepta masini cu DPF anulat

Link to comment
Share on other sites

Distributia este schimbata , daca nu schimb si baia care sunt riscurile sau ce se poate intampla ?

Ea nu oscileaza la relantii oscileaza cand plec de pe loc pana la 1500 de ture cam asa... daca ii dau mai tare nu se simte nimik....

si in legatura cu consumul ce imi poti spune ?

 

Baga niste poze sa vedem si noi utilajul...Sa te bucuri de ea!yahoo.gif

Sa se faca frumos afara o spal o dichisesc :laugh: si ii fac si niste poze :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oscilatul nu vine de la dpf si nici venitul in nas. Dar faza ca poate sa tina o viata nu este adevarata. La mine a cedat pe la 450.000km. Apoi m am mai chinuit vreo 50.000km cu el cam infundat. L am inlocuit cu 2 catalizatoare unul in altul dar fara nicio interventie din laptop si fara nicio anulare. Merge super.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O alta problema este ca atunci cand o pun pe N in mers masina vibreaza destul de tare de la ce poate fii ?

 

@Samir - cutia automata nu se pune niciodata in pozitia N atunci cand masina este in mers , risti destul de mult sa o faci praf, si implica costuri de reparatie destul de mari. Vezi ca sunt pe net foarte multe informatii/sfaturi despre cum se exploateaza o cutie de viteze automata. Da un search.

Link to comment
Share on other sites

Deci sa ne intelegem,oscilatiile la turometru vin cand plec dupa loc pana in 1500 ture...nu cand masina este pe loc,deci in sarcina....

 

@Samir - cutia automata nu se pune niciodata in pozitia N atunci cand masina este in mers , risti destul de mult sa o faci praf, si implica costuri de reparatie destul de mari. Vezi ca sunt pe net foarte multe informatii/sfaturi despre cum se exploateaza o cutie de viteze automata. Da un search.

De la ce a pornit toata chestia cu pusu in pozitia N !!! Din curiozitate am zis hai sa o "scot pe liber" si observat vibratiile anormale care au aparut ,si apoi am zis ca e poate sunt denivelari ale drumului...am trecut peste faza asta etc si apoi dupa alte cateva zile am zis hai sa mai fac o data si acelasi lucru si am presupus ca am o defectiune.....

Link to comment
Share on other sites

Costuri revizie (ulei Castrol Edge 5w30 + toate filtrele Mann) = 650-680 ron cu tot cu manopera. Mai mult nu ar trebui sa iti ia, depinde si de mecanic. Consumul tau mediu e ok! 7,7% e mai mult decat decent. Inseamna ca in oras iti ia undeva la 9,5 si afara undeva la 6,5. Media celor doua = 9,5+6,5 = 16. 16/2 = 8 Media ta este 7,7% deci esti ok. Si E90 meu lua cam tot atat, aveam medie globala 7,5% in oras si ii dadeam in gura, nu mergeam ft regulamentar. Schimba uleiul la cutie la 50k km si nu ar trebui sa fie probleme. Vezi ce ulei recomanda producatorul, are un cod specific. Nu stiu exact cati litri intra, undeva la 7-8. Verifica pe masina ta, cauta info la BMW. Lasa DPF-ul in pace, daca nu ti s-a aprins vreun martor in bord, lasa-l . Stiu E60 ca al tau cu 300k km fara filtru schimbat care nu are nici o problema. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Edited by Colombian Heaven
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca colegul nostru face 70% autostrada si 30% oras atunci o sa ajunga la 300k dar cu media care o are el 30 km tin sa cred ca e tocmai invers si daca masina nu este pusa la punct cu adevarat dpf nu va regenera si nu o sa treaca mult pana sa necesite schimbarea sau golirea acestuia. Oricum sunt de acord daca la diagnoza nu are nici o problema ocupate de ce e mai important
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.