Jump to content

Lipsa putere in demaraj 520d e60


Recommended Posts

si eu am tot aceeasi problema la bmw-ul meu, 520 d 2006...

adevarul e ca p fata am : 245/45/18 si spate 275/45/18...

nu reusesc sa ii dau burn out deloc.

:laugh:

Combinatie ideala pentru ce vrei tu.

 

Lasand gluma la o parte, tare ma tem ca DPF-ul tau e pe duca. Asa cum poate la fel se intampla si cu debitmetrul.

Vad ca esti din Dej. Ia legatura cu colegul Kenbobo si vei afla mai multe despre masina.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa scrie asa pe stalp. Si eu am jante originale pe 18 in doua latimi iar anvelopele le am asa cum scrie pe stalp, pd realoem si in carte: 245/40/18 fata si 275/35/18 spate. Ia mai citeste o data ce scrie pe spalp.

 

:laugh:

Combinatie ideala pentru ce vrei tu.

 

Lasand gluma la o parte, tare ma tem ca DPF-ul tau e pe duca. Asa cum poate la fel se intampla si cu debitmetrul.

Vad ca esti din Dej. Ia legatura cu colegul Kenbobo si vei afla mai multe despre masina.

filtru de particule a fost schimbat, nu stiu exact cand, probabil necesita o regenerare. iar de debitmetru nu stiu nimic.

am sa il contactez pe bbo, ca vreau ca masina sa fie ok...

 

Salut!Posibil sa ai ceva infundat pe evacuare,catalizator ,DPF.Eu acolo mi-as indrepta atentia.

salut, am sa verific si evacuarea. oricum daca mi se duce filtru d particule nu il mai schimb... am sa ii pun evacuare cap coada cu teava marita...

post-71929-0-35367800-1478340068_thumb.jpg

post-71929-0-12576300-1478340080_thumb.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la o lasam balta cu dimensiunile de roti...

diagnoza... dpf-ul face figuri, un amic are tot 520... masina lui trage d rupe, a mea nu...

hai sa o luam altfel, vb voastra nu ii stiu da burn out, (am avut e46 150 cp, la ala am stiut sa ii dau), dar nici d pe loc nu imi scurma rotile (dsc tinut apasat lung inainte), daca virez maxxxim si ii dau talpa, se invarte roata jumat de tura...

p.s am uitat sa specific ca SUNT VITEZOMAN... (nu ma laud cu asta...)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu conduc normal dar de fiecare data cand plec tare de pe loc intr o intersectie etc imi palpaie dtc ul in bord cateva secunde cu 275 pe spate. Ma rog, nu stiu masina ta dar a mea e impecabila din toate punctele de vedere, dpf ul perfect etc. Si trage de toti cei 200 cp. Am resoftat-o. Dar si inainte tragea de toti cei 163 cp. Cred ca ar trebui sa mergi cu una la fel dar in toate mintile si dupa sa faci o comparatie.
Link to comment
Share on other sites

Eu conduc normal dar de fiecare data cand plec tare de pe loc intr o intersectie etc imi palpaie dtc ul in bord cateva secunde cu 275 pe spate. Ma rog, nu stiu masina ta dar a mea e impecabila din toate punctele de vedere, dpf ul perfect etc. Si trage de toti cei 200 cp. Am resoftat-o. Dar si inainte tragea de toti cei 163 cp. Cred ca ar trebui sa mergi cu una la fel dar in toate mintile si dupa sa faci o comparatie.

diagnoza... dpf-ul face figuri, un amic are tot 520... masina lui trage d rupe, a mea nu...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Buna . Sunt proaspatul propietar al unui 520d e 60 2007, iar de cand l-am luat de dincolo am observat ca nu am putere in demaraj . Pana in 2000 ture de abia trage , iar peste 2000 te baga in scaun. Ma poate ajuta si pe mine cineva?

Asa face si a mea ... E61 520d ... am inteles de la altii ca asa trebuie la motoarele de 2000 ... mai ales la automate.

 

Nu stiu ce sa zic ... un prieten are 320d ... acelasi motor M47 2005 ... cand baga piciorul in ea ... rupe, la orice turatie.

 

Io o s-o las asa, nu ma stresez. Cand vad ca la depasire, in 3 sec, am rezolvat cazul ... da-i pace ...

 

Am inteles ca ar fi un senzor la pedala ... wtf ... ce draq sa faca ala ... lol.

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cat se abereaza in topicul asta....incepand cu vitezomanul :)) dar el "saracul" n-are nicio vina...pamantul e de vina.

iulipwnz, cum ai procedat cu anularea DPF-ului?

doar fizic, sau si din soft?

te-ai apucat sa anulezi DPF, pentru ca ai citit aici sau ca aveai presiunea prea mare?

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

cat se abereaza in topicul asta....incepand cu vitezomanul :)) dar el "saracul" n-are nicio vina...pamantul e de vina.

iulipwnz, cum ai procedat cu anularea DPF-ului?

doar fizic, sau si din soft?

te-ai apucat sa anulezi DPF, pentru ca ai citit aici sau ca aveai presiunea prea mare?

 

Pai nu isi facea regenerarea. I-am dat o regenerare fortata. A mers mai bine masina, tragea mai bine, asta vreo 500 km. Dupa, a inceput sa schimbe foarte greu, cu intarzieri. 2-3-4 secunde de la acceleratie pana accelera propriu zis. Atunci mi s-a inegrit si esapamentul, si murea motorul. Am scos dpf, si resoftat. Nici o treaba. Masina tot 'lesinata', motorul tot moare. Am deschis un topic in care am explicat cam tot ce se intampla, daca te poti uita http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181808-problema-e60/ aici. Mersi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.