Jump to content

dilema turbina


Recommended Posts

Va salut,

 

Am o intrebare legate de turbina acestor masini ca sa stiu daca am fost fraerit sau nu.

 

 

Intamplarea face ca masina mea prezenta o oarecare intarziere la acceleratie,simteam ca masina incepea sa traga undeva la 2400rpm. Am crezut initial ca e actuatorul este de vina, asadar, m am dus la o firma cu sediu pe langa Draogonul Rosu care repara actuatoare si dadea garantie 12 luni.

Acolo mi au dat jos actuatorul cu tot cu turbina, mi au spus ca nu se poate calibra pe masina.Dupa care au constatat ca actuatorul si turbina erau bune. la o analiza mai atenta rezulta faptul ca turbina era facuta pt versiunea cu deschidere vacumatica. Mi au spus ca de acolo e intarzierea,ca au ei o turbina pe stoc, gata reconditionata pe care n a mai ridicat o un client.

Sub presiunea momentului (debea luasem masina, nu ma asteptam la o asemenea samsareala) am acceptat, le am platit costul operatiunii si am plecat acasa.

Acum, am verificat sa vad daca modelul de Garret difera,spre surprinderea mea,indiferent de tipul de deschidere, modelul de turbina este aceleasi. Garret 1749V.

Stie cineva daca pana la urma e vreo diferenta care sa justifice achizitia unei noi tubosuflante?

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Masina merge perfect dupa ce am schimbat o. E oke,are garantie 12 luni,dar am ramas cu ideea ca poate aia veche se putea repara si m au mintit pt ca aveau o turbina reconditionata pe stoc.

 

Pretul de reconditionare a unei turbine este intre 800 si 1500 ron asa ca depinde de pretul pe care ti l-au cerut pentru turbina deja reconditionata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Acolo mi au dat jos actuatorul cu tot cu turbina, mi au spus ca nu se poate calibra pe masina.Dupa care au constatat ca actuatorul si turbina erau bune. la o analiza mai atenta rezulta faptul ca turbina era facuta pt versiunea cu deschidere vacumatica. Mi au spus ca de acolo e intarzierea,ca au ei o turbina pe stoc, gata reconditionata pe care n a mai ridicat o un client.

 

Acum, am verificat sa vad daca modelul de Garret difera,spre surprinderea mea,indiferent de tipul de deschidere, modelul de turbina este aceleasi. Garret 1749V.

Stie cineva daca pana la urma e vreo diferenta care sa justifice achizitia unei noi tubosuflante?

 

Multumesc anticipat!

 

In prima parte cu datul jos pentru a fi reglata, au avut dreptate; probabil la acel punct te-au "citit" ca nu te prea pricepi..

 

DAR, are sens tot ce ai incercat sa iti/ne explici.

 

Atat timp cat modelul de turbina este/a ramas acelasi, inseamna ca acei romani au mai inventat un termen "tehnic" ca sa vanda ce aveau pe.stoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dupa mai multe cautari si dupa ce m am intors la firma care mi a montat turbina noua, pentru o recalibrare.Am constat ca modelul de Garret 1749 este pus pe foarte multe masini,dar au coduri diferite.Asadar,turbinele sunt diferite si una cu deschidere vacumatica nu va functiona in paramentri daca e montata cu actuator electronic.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.