Jump to content

Problema E46 foarte ciudat.


hf_now

Recommended Posts

nu, in primul rand mi se pare mult prea ieftina fata de restul marcilor.

in al 2lea rand ca regula generala la piesele aftermarket eu stiu ca e bine sa te feresti total de producatorii ieftini. sunt piese care functioneaza prost inca de noi, vorbesc de astea ieftine.

 

oricum la banii aia cred ca nu e pompa intreaga e doar un subansamblu (releu, condensator habar nu am ce este)

http://www.epiesa.ro/pompa-combustibil-bmw-seria-3-e46-316-i/11042/subcat-10817/

 

uita-te aici, este aprox 362 pompa intreaga ERA.

Link to comment
Share on other sites

Ms de sfat.

O sa mai caut maine pe la magazinele de piese auto din oras ca sunt destule, doar ca azi nu raspunde nimeni la telefoane sau email.

Eu in Decembrie am schimbat pompa, cel original e VDO...650 lei a costat :cry:

Link to comment
Share on other sites

Foarte serios , daca eram din Tm, chiar te-as fi ajutat din toata inima ca sa schimbi pompa de benzina, tine cont ca o alta pompa noua nu va avea aceeasi turatie ca cea originala, exact asa am patit eu cand am schimbat-o , si imi pare rau ca nu am luat Bosch ( doar pompa in sine fara accesoriile din plastic), presiunea nicidecum nu ajunge la 3,5 bar la o tensiune de aprox 13,1 v., una second hand nu iti recomand, pentru ca nu ai de unde sa stii cat te va tine. Cel mai sigur scoate-o din rezervor, potriveste in partea de jos a pompei (pe unde trage benzina) adica scoti filtrul acela de plastic si in locul lui pui un furtun, cauta 2 fire , si alimenteaza pompa de la acumulator, si inainte de toata povestea asta , bag-o intr-o galeata plana cu apa, in asa fel incat apa pe care o arunca , jetul sa fie orientat tot in galeata , si vezi daca sunetul se aude la fel. ATENTIE : pompa se raceste stand in benzina sau apa, nicidecum in aer.
Link to comment
Share on other sites

100% e pompa de benzina, ai noroc ca te-a si "anuntat"

la mine a murit deodata... daca ii dadeam 2 pumni in zona pompei sub bancheta pornea, confirm ce a zis colegul mai sus, siemens VDO 650 lei si stai fara griji ca nu ramai agatat pe cine stie unde.

nu inteleg de ce o chinui atat cand e clar ca e de la pompa de benzina, iar SH.... nu iti recomand.

 

de schimbat, o poti schimba singur, desurubezi 3 sau 4 suruburi nu mai retin, o scoti afara, o conectezi pe aia noua, o bagi in rezervor si la revedere.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Gata. S-a rezolvat problema.

Am schimbat pompa si e ca noua.(am pus ceva "engitech" , la vre-o 280 de lei a fost).

In careva ore merg sa schimb si ulei+filtru aer si sper sa nu mai am treaba o perioada.

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

 

O zi cat mai placuta !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bine ca ai rezolvat, ti-am zis, pompa 100%,

dar as fi un pic reticient la anumite "branduri", mnah...as fi mers insant pe siemens VDO sau macar pierburg, dar e o diferenta de pret sesizabila.

sper sa ai noroc, dar daca doamne fereste de ceva, stii de unde sa incepi :)

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Da...stiu cum zici.

Am cautat initial macar bosch sa fie daca nu vdo, dar pretul minim era 540 lei si chiar nu mai am bani acum.

Ce ma bucura e ca nu se simte sa traga mai greu masina sau treburi de genul.(ma gandesc ca daca cea de fabrica a rezistat 12 ani, si asta ar trebuii sa reziste macare 1 an 2 asa).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salutare!

 

Revin dupa cateva zile de "lucru non-stop" si folosit foarte rar masina, cu primul "defect" al pompei low cost :frantics:

Treaba sta cam asa ... bag benzina(indiferent ce cantitate), dar acul de la benzina e tot acolo unde a fost si inainte sa alimentez pana fac cel putin 3-5 km(dupa care imi arata real).

Asta nu ar fii chiar o problema, in schimb devine o problema cand faci un drum mai lung si acul coboara de la Range:177km brusc la 88km si intra direct pe rosu.

In general m-am obisnuit cu consumul masinii in oras, deci nu ar fii o problema de "pana prostului", insa am avut ceva emotii la ultimul drum de 400km :getlost:

 

Credeti ca e devina pompa in sine, sau un montaj prost.(am avut impresia ca mecanicul care mi-a inlocuit-o a cam fortat-o sa intre in locul ei acolo(tot ansamblul de alimentare) ... a tinut apasat, fortat cand a pus colierul acela de metal ??

 

Astept pareri realiste, nu preconceptii de brand.

 

O zi faina !

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salutare!

 

Revin dupa cateva zile de "lucru non-stop" si folosit foarte rar masina, cu primul "defect" al pompei low cost :frantics:

Treaba sta cam asa ... bag benzina(indiferent ce cantitate), dar acul de la benzina e tot acolo unde a fost si inainte sa alimentez pana fac cel putin 3-5 km(dupa care imi arata real).

Asta nu ar fii chiar o problema, in schimb devine o problema cand faci un drum mai lung si acul coboara de la Range:177km brusc la 88km si intra direct pe rosu.

In general m-am obisnuit cu consumul masinii in oras, deci nu ar fii o problema de "pana prostului", insa am avut ceva emotii la ultimul drum de 400km :getlost:

 

Credeti ca e devina pompa in sine, sau un montaj prost.(am avut impresia ca mecanicul care mi-a inlocuit-o a cam fortat-o sa intre in locul ei acolo(tot ansamblul de alimentare) ... a tinut apasat, fortat cand a pus colierul acela de metal ??

 

Astept pareri realiste, nu preconceptii de brand.

 

O zi faina !

 

Salut,

La BMW rezervorul e impartit in 2. si ai doua litrometre, una pe pompa de benzina si una pe partea cealalta, tot asa sub bancheta. si ca sa-ti arate combustibilul ramas cele doua litrometre comunica intre ele. Poate tu acolo ai a problema....

Link to comment
Share on other sites

Problema asta a aparut cand am pus pompa asta ieftina.

Probabil cum zici tu...litrometrul din partea cealalta fiind vdo siemens sigur nu prea se intelege cu pompa mea engitech :))

O sa fac tot posibilul sa o schimb cat pot de curand.

Ms de info.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pompa nu are nimic, tot ansamblul se monteaza un pic mai greu ,dar trebuie rabdare , in nici-un caz nu se preseaza cu nimic, pe fundul rezervorului e o cutiuta in care trebuie sa intre filtrul acela de plastic, deci trebuie unpic de atentie la montare, ansamblul pompei are o tija care atinge fundul rezervorului si ridica putin in sus litrometrul, acea pirghie trebuie sa fie ca lungime identica cu cea veche, astfel capatul care atinge de fundul rezervorului se poate indoi putin pentru ca litrometrul sa arate corect cantitatea de benzina, e asa de greu sa te uiti la 2 tije si sa o faci pe cea noua la fel cu prima?
Link to comment
Share on other sites

Asta mi s-a parut si mie cam ciudat...pe net vazusem un diy in care nu forta nimeni nimic.

Totusi, masina merge ok, nu da rateuri,etc.E posibil ca de la un montaj stil ciobanie sa afecteze doar litrometrul si nu altceva ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Litrometrul este de fapt acel plutitor din plastic la care tija e prinsa de un reostat, daca corpul plutitorului e mai sus sau mai jos , nu e normal sa nu iti indice corect volumul de combustibil?Si apropo: vezi ca acel reostat iti merge greu, de aceea cand se monteaza corpul pompei nu se preseaza nimic, altfel riscul de a strica acel reostat e foarte mare.Reostatul e o foaie subtire de ceramica si pe ea e o pelicula de carbon sau (cele vechi) din constantan,sunt foarte sensibile la socuri Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Am inteles sistemul ansamblului, nu e mare inginerie, dar ce era sa-i fi zis eu mecanicului?

"Ba prostu-le nu faci bine ca eu am vb cu baietii de pe forum si cica nu e asa."

In fine, am ajuns la o concluzie foarte trista...mai bine faci tu cu mana ta de nestiutor decat sa o lasi la amatorii astia cu diploma.

Maine o scot cu mana mea si daca nu o mai pun la loc ... dumnezeu cu mila :))

App...o cheie pentru filtru de ulei unde si la ce pret pot gasi?(il schimb tot eu pana la urma ca vad ca mecanicu' se trage pe cur)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scoate pompa afara, ( o sa te chinui sa o dai afara),si fii foarte atent la la plutitor sa nu-l strici mai rau, in acelasi timp ia o lanterna si te uiti in interior si apoi o scoti usor-usor pana o dai afara, sa fii atent si la furtunasul de la iesirea pompei catre capac, de cele mai multe ori cand o montezi are tendinta sa se gatuie.
Link to comment
Share on other sites

salutare

revin dupa aprox. 1000km facuti cu masina, fara probleme de nici-un fel .... cu o problema noua.

plec astazi frumos de acasa, merg 2 km in oras, dupa care se aprinde din senin check engine, fara sa dea vre-un semn de mers sacadat,urcat apa,etc.

masina merge perfect, am dus-o mai catre limite putin in exterior, dar nimic.

martorul ramane aprins si gata.

banuiesc ca singura solutie e un test.

o dupa amiaza placuta tuturor.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am observat posibila cauza ... cum te uiti din fata la motor, o garnitura e rupta si sufla aer din blocul motor.

daca tin cu mana apasat pe garnitura aceea, nu mai sufla aer si sunt aproape sigur ca o sa-si revina...

eventual o sa fac si o poza poate stiti despre ce garnitura e vorba.

eu m-am gandit sa pun ceva mastic ce rezista la temperaturi mari...

Link to comment
Share on other sites

Am facut si ceva poze...

http://s32.postimg.org/yh35p8rid/20160521_180744.jpg

http://s32.postimg.org/6d2j401fp/20160521_180750.jpg

http://s32.postimg.org/u89yqys79/20160521_180810.jpg

 

Nu prea pare sa se poata schimba doar garnitura in sine ..

Link to comment
Share on other sites

Oare la ce experimente a fost supusa masina de aer protectiile de plastic crapate?

 

Ceea ce trebuie sa schimbi acolo este garnitura capac culbutori, iar faptul ca tu simti acolo un curent de "aer" se datoreaza ca motorul nu este etans, si pierde vacuum( se comporta similar cu mersul cu busonul de ulei desfacut).

 

Tu trebuie sa mergi cu masina la cineva, sa iti faci lista "de cumparaturi".....si sa te apuci de investitii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M-ai bagat in ceata.

Masina a avut chiulasa arsa si schimbata.(asta am aflat de la un mecanic ulterior).

Protectiile de plastic sigur au fost fortate de ciobanul dinainte in disperare ca fierbea apa(banuiesc)

Ok...pe langa garnitura aceea de la capacul de culbutori ... ce ar mai fii de investit in operatiunea asta?

 

Nu de alta da m-ai speriat cu "sa te apuci de investitii" (am bagat deja 600 euro)

Edited by hf_now
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.