Jump to content

Uzura neobișnuita anvelope


EMem

Recommended Posts

Cand am fost sa imi schimb cauciucurile am observat ca cele de pe fata sunt uzate dar este o uzura ciudata ca si cum ar fi ciupite sau smulse pe părțile laterale atat interior cat si exterior! Stie cineva care este cauza a mai patit cineva asa cevpost-77680-0-38876300-1462043083_thumb.jpeg post-77680-0-03431900-1462043102_thumb.jpeg Edited by EMem
Link to comment
Share on other sites

cum a zis si "viitor sofer de autobuz", intrebarea ar fi, cam cat de frecvent s-a verificat presiunea aerului in cauciucuri? Asta e una din primele cauze ale uzurii si interior si exterior anvelopei. Cine l-a "negat" mai sus a gresit si foarte probabil nici nu vrea sa invete.

Iar daca acelea sunt "gume" de iarna, cu atat mai mult, e cam tarziu sa le schimbi; sunt cel mai rezistente iarna pe zapada/gheata; altfel se vor uza foarte repede, adica pe asfalt.

 

Boaska, daca se rupe arc pe fata pot sa te asigur ca userul si-ar fi dat seama in secunda 2 de asta; am avut arc rupt pe fata.

Si nu la jumatate ci doar putin din el si deja masina era de necondus.

Poate pe spate e un pic alta ar fi situatia daca se rupe, cu toate ca ma indoiesc..

 

Dar sa ii lasam si pe altii sa ne explice:

 

http://www.bridgestonetire.com/tread-and-trend/drivers-ed/tire-tread-wear-causes

 

http://www.circulatiarutiera.ro/pregatire-examen/cursuri-legislatia-rutiera/mechanicsB-ro.htm

Link to comment
Share on other sites

Poza e mai veche. Acum am cauciucuri de vara dar si cel de vara prezintă aceiași forma de uzura dar nu asa pronunțată.eu zic ca am avut presiunea corecta ,cand am pus cauciucurile de vara am schimbat si brațele inferioare de la suspensie (sper ca am zis bine) am facut si geometria roților acum sper sa nu se mai agraveze uzura .

 

cum a zis si "viitor sofer de autobuz", intrebarea ar fi, cam cat de frecvent s-a verificat presiunea aerului in cauciucuri? Asta e una din primele cauze ale uzurii si interior si exterior anvelopei. Cine l-a "negat" mai sus a gresit si foarte probabil nici nu vrea sa invete.

Iar daca acelea sunt "gume" de iarna, cu atat mai mult, e cam tarziu sa le schimbi; sunt cel mai rezistente iarna pe zapada/gheata; altfel se vor uza foarte repede, adica pe asfalt.

 

Boaska, daca se rupe arc pe fata pot sa te asigur ca userul si-ar fi dat seama in secunda 2 de asta; am avut arc rupt pe fata.

Si nu la jumatate ci doar putin din el si deja masina era de necondus.

Poate pe spate e un pic alta ar fi situatia daca se rupe, cu toate ca ma indoiesc..

 

Dar sa ii lasam si pe altii sa ne explice:

 

http://www.bridgestonetire.com/tread-and-trend/drivers-ed/tire-tread-wear-causes

 

http://www.circulatiarutiera.ro/pregatire-examen/cursuri-legislatia-rutiera/mechanicsB-ro.htm

 

Ms frumos o sa am grija la presiune !! Sper sa fie de acolo pb si sa nu imi distruga toate cauciucurile si pe cele noi

 

Arcurile sunt rupte cumva?

Am schimbat brațele inferioare suspensie( sunt alea mai curbate) dar asta cand am pus cauciucurile devara

 

Ce an sunt? Sunt terminate.

Nu stiu anul .cu anvelopele astea am primit masina cand am cumpĂŁrat o dar inainte sa le montez pe cele de vara observat ca si Ele aveau aceiași forma de uzura nu asa pronunțatĂŁ

 

Si par foarte vechi, ai mers numai cu ele si vara , e normal sa arate in halul asta.

Am mers normal pe sezon de iarna ,le am schimbat in Martie poza e de atunci

Edited by EMem
Link to comment
Share on other sites

VerificĂŁ pe exteriorul gumei anul, un cod din 4 cifre. E foarte posibil sĂŁ fie foarte vechi, sau nu foarte vechi, dar au fost pĂŁstrate prost și s-au crĂŁpat. Eu nu ĂŽți recomand sĂŁ mai mergi cu ele, dacĂŁ zici cĂŁ și cele de varĂŁ aratĂŁ asemanator. Eu sunt pĂŁțit cu gume vechi și coapte.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa fie amortizorul rupt ca sa se faca praf anvelopa,

Nu este din cauza vechimii sunt si anvelope care au max un an si se uzeaza asa.

Problemele plauzibile sunt: presiunea scazuta, rulaj pe timp de vara si amortizoare foarte uzate.

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa fie amortizorul rupt ca sa se faca praf anvelopa,

Nu este din cauza vechimii sunt si anvelope care au max un an si se uzeaza asa.

Problemele plauzibile sunt: presiunea scazuta, rulaj pe timp de vara si amortizoare foarte uzate.

[/quote

Am fost cu ea la mecanic singura problema gĂŁsitĂŁ a fost legatĂŁ de de niste buscse si am decis sa ii schimb cu totul brațul de la suspensie sper ca am zis bine e acela curbat .iar geometria am facut o dupa , inainteeu stiu daca era fĂŁcutĂŁ sau nu pt ca am masina de mai putin de un an si nu m am gandit sa o fac .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.