Jump to content

Intrebare resoftare m52 turbo


smeagle

Recommended Posts

am auzit apoi am citit pe diverse forumuri din afara ca nu se poate rescrie harta de pe m52 de pe e46 in cazul montarii turbinei pe motorul de 2,5 sau 2,8 .... probabil aceasta problema se rezolva cu un piggyback , dar totusi de ce nu se poate ? am vazut ca pe m52 este ecu bosch si pe m54 este siemens (pe asta se poate ?) , pe m50 stiu ca se poate daca are obd2 , asta ce ecu are ? deci intrebarea este , la m52 si m54 merge sau nu si de ce ?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

am auzit apoi am citit pe diverse forumuri din afara ca nu se poate rescrie harta de pe m52 de pe e46 in cazul montarii turbinei pe motorul de 2,5 sau 2,8 .... probabil aceasta problema se rezolva cu un piggyback , dar totusi de ce nu se poate ? am vazut ca pe m52 este ecu bosch si pe m54 este siemens (pe asta se poate ?) , pe m50 stiu ca se poate daca are obd2 , asta ce ecu are ? deci intrebarea este , la m52 si m54 merge sau nu si de ce ?

 

ms42 si ms43 pot fi modificate in toate felurile :) M52b28 ,m52tub28 ,m54b22,m54b25,m54b30

 

La noi,romanii,nu e problema daca se poate,ci daca se vrea. Toti avem turbo pe motoare de toate natiile,dar cand vine vorba sa oferim informatia...,nu se poate. Suntem cam fiecare pentru el,si invidiosi,ca nu cumva altul sa se apropie,ori,mai grav,sa fie la fel.

 

 

Edited by Scorpionreptyle
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

am auzit apoi am citit pe diverse forumuri din afara ca nu se poate rescrie harta de pe m52 de pe e46 in cazul montarii turbinei pe motorul de 2,5 sau 2,8 .... probabil aceasta problema se rezolva cu un piggyback , dar totusi de ce nu se poate ? am vazut ca pe m52 este ecu bosch si pe m54 este siemens (pe asta se poate ?) , pe m50 stiu ca se poate daca are obd2 , asta ce ecu are ? deci intrebarea este , la m52 si m54 merge sau nu si de ce ?

 

Harta nu se scrie pe motor, referirea trebuie facuta la ecu nu la motor.

Oricare din motorele amintite mai sus pot sa primeasca turbina. Pentru un randament bun la supraalimentare este bine ca motorul sa fie decomprimat si aceasta cel mai ieftin se rezova prin schimbarea garniturii de chiulasa cu una mai groasa de preferinta metalica pentru aplicatii de supraalimentare.

Se poate gestiona pe o mare parte din ele pana la un punct cu ecu stoc mai ales daca vorbim de compresor, iar daca discutam de turbo deja aici situatia se complica practic si teoretic. practic trebuiesc facute anumite compromisuri pentru ca fizic nu se poate controla corect presiunea din ecu.

Daca valorile vor creste considerabil de mult setarea se complica deoarece scalarile din ecu nu se pot face lainfinit, scazand prea mult rezolutia de comanda. Devin comenzi prea brute, trepte prea mari de scalare, comanda. Masina nu v-a functiona corect.

Solutia corecta este ecu standalone si eu recomand Link care pentru unele modele exista in varianta plugin, adica se monteaza in locul celui original: http://www.linkecu.com/products/plugin-ecus/bmw/ sau cele generice care necesita instaltie electrica noua pe partea de motor: http://www.linkecu.com/products/wirein-ecus/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.