Jump to content

Se tot aprinde acest bec


Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut

 

de o vreme incoace mi se tot aprinde acest martor din bord - dupa ce pornesc masina se aprinde, sta circa 1 min max 2 aprins si apoi se stinge

 

de ce oare ???

 

pls helppost-5990-1179889362_thumb.jpg

237789[/snapback]

Pot fi 2 cauze:

1. nivelul de ulei;

2. senzorul de nivel a luat-o razna.

Verifica nivelul uleiului si completeaza pentru ca este la minim. Vezi sa fie trecut in jumatatea superioara dintre nivelul min si max. Cate odata se aprinde chiar daca nu este la minim ....ci doar in ultimul sfert intre cele doua semne de pe tija. Daca nici asa nu rezolvi nimic...service scrie pe tine...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Din cate stiu ala este martorul pentru presiune ulei... De obicei se stinge dupa max 3 secunde, daca sta atat de mult aprins nu e bine.

 

Cumva pana se stinge se aude si o bataie anormala la motor ?

Link to comment
Share on other sites

Opreste motorul si completeaza cca. 400 g ulei recomandat...Vezi daca se mai aprinde..... :)

237945[/snapback]

 

 

corect, mi-i s-a aprins si mie o data si asta a fost rezolvarea - completare cu ulei, dar ai grija sa fie acelasi tip de ulei care e deja in masina, daca nu stii, schimba filtrul si uleiul si pastreaza un litru pt completare. :blink:

Link to comment
Share on other sites

si mie mi se aprinde si nu era de la ulei doar ce facusem revizia la masina ....senzorul de ulei cel care indica nivelul trebuia schimbat tot asa se aprindea 1 ..2 min si se stingea parca in jur de 350 ron era senzorul
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu ala este martorul pentru presiune ulei... De obicei se stinge dupa max 3 secunde, daca sta atat de mult aprins nu e bine.

 

Cumva pana se stinge se aude si o bataie anormala la motor ?

237935[/snapback]

Culoarea galbena indica nivel scazut ...cand se aprinde rosu sunt probleme de presiune ulei...

Link to comment
Share on other sites

am completat - si tot se aprinde

 

culoarea martorului e cea din poza - e galbena sau rosie ? cum o interpretez

 

o sa merg maine la tester

 

sper si nu cred in acelasi timp sa am pb cu motorul - nu " forjez " masina deloc, ba dimpotriva ii cam fac toate mofturile sa zic asa...

 

revin cu detalii

 

multumesc frumos celor care miau raspuns

Link to comment
Share on other sites

am completat - si tot se aprinde

 

culoarea martorului e cea din poza - e galbena sau rosie ? cum o interpretez

 

o sa merg maine la tester

 

sper si nu cred in acelasi timp sa am pb cu motorul - nu " forjez " masina deloc, ba dimpotriva ii cam fac toate mofturile sa zic asa...

 

revin cu detalii

 

multumesc frumos celor care miau raspuns

241063[/snapback]

 

Daca este galben... necesita completare...atata stiu eu. Banuiesc ca ai verificat pe joja si a ajuns aproape de maxim (din cate stiu eu nu e bine sa pui nici prea mult). Daca continua asa si cand pe joja uleiul se afla la max. atunci fugutza la mecanic. Nu cred ca e de impacientat dar sigur nu e a buna daca sta aprins.

Sa ne tii la curent cu evolutia si rezolvarea problemei.

 

LE: cat despre forjat... vezi ca nu e bine sa mergi cu masina nici prea "babaliceste", adica sa schimbi la 2000 de ture. Dupa ce rezolvi cu becul ala incearca macar o data pe saptamana sa mergi si mai "sportiv". Asta nu inseamna sa faci curse prin bucuresti cu 150 la ora, dar poti sa mergi linistit cu a 2-a la 3.000 - 4.000 de ture pentru cateva secunde (nu depasesti cu mult limita admisa :blink: ). Printre altele, "mersul sportiv", curata catalizatorul si alte chestii prin motor. Nu degeaba exista o zona rosie pe turometru. Atata timp cat te incadrezi pana in ea... mergi cu masina in "normele" ei. Deci nici supra-turata nici sub-turata nu e bine... incearca o cale de mijloc.

 

Numai bine

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am vazut ca va ocupati de uleiuri. Am un 520d e39 2001 si de cand s-a aprins ukltimeul led verde, cateodata dupa un drum mai lung, 100~200km, dupa oprirea motorului, martorul de ulei ramane aprins pe portocaliu. Nivel este. E doar o atentionare ca urmeaza schimbul?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.