Jump to content

Se tot aprinde acest bec


Recommended Posts

Am acceasi problema, m-am obisnuit. Ledul se aprinde normal din cauza nivelului scazut de ulei, in teorie ar trebui completat, dar fii atent, verifica prima data pe joja, dupa procedura corecta: incalzeste motorul pana dupa sectiunea albastra, il opresti pe o suprafta dreapta, lasi 5 min si verifici. Daca il ai corect (sa nu fie sub linia inferiaoara. se complecteaza doar cand este sub aia [asa scrie in manualul de folsire]), atunci nu mai adauga. inseamna ca ai senzorul de nivel ulei stricat.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cu ulei nou, de supercalitate "Petronas Syntium 5w30 (BMW LL-04)" si tot se aprinde. Va recomand uleiul daca-l gasiti pe piata, pt cine nu stie Petronas era sponsor oficial la fosta "Sauber BMW F1". Eram adept Castrol pana ce am renuntat la produse renumite, care se afirma doar prin reclama nu si calitate. Am cautat ceva profesional care nu tare se gaseste pe piata, si am ramas uimit de schimbari; in bine, bineinteles. Daca gasiti alta solutie decat senzorul tineti-ma la curent.
Link to comment
Share on other sites

Cu ulei nou, de supercalitate "Petronas Syntium 5w30 (BMW LL-04)" si tot se aprinde. Va recomand uleiul daca-l gasiti pe piata, pt cine nu stie Petronas era sponsor oficial la fosta "Sauber BMW F1". Eram adept Castrol pana ce am renuntat la produse renumite, care se afirma doar prin reclama nu si calitate. Am cautat ceva profesional care nu tare se gaseste pe piata, si am ramas uimit de schimbari; in bine, bineinteles. Daca gasiti alta solutie decat senzorul tineti-ma la curent.

La tine cum se aprinde? In mers si ramine asa sau imediat dupa ce pornesti motorul sta aprins vreo 20 de secunde ai apoi se stinge?

Link to comment
Share on other sites

La tine cum se aprinde? In mers si ramine asa sau imediat dupa ce pornesti motorul sta aprins vreo 20 de secunde ai apoi se stinge?

imediat dupa ce pornesc motorul, 10sec cam asa, apoi se stinge. pt o sg data acum vre-un an jumate mi s-a aprins din cauza niveleului chiar scazut de ulei; am completat si a fost ok. cand a inceput sa se aprinda, credeam ca e acceasi problema, am completat si am pus prea mult, e o mare gresala, sa nu o faceti motorul poate sa sufera daune grave de accea trebuie intotdeauna verificat pe joja. in fine, eu m-am cam obisnuit cu el, verific uleiul o data pe luna si e ok, daca intr-o zi o sa nu am ce face cu 100€ o sa-mi iau un senzor :)

Link to comment
Share on other sites

ce chestie dom'le ...

 

cu o seara inainte citeam topicul acesta, dimineata cand pornesc motorul :surpriza ... mi s-a aprins si mie(culoare galben)pana atunci nici nu stiam de el

mi-e si frica sa mai citesc p'aici (probleme tehnice si rezolvari)

 

 

acum stau si ma intreb :daca stau mai mult pe la DIVERSE, Pe margine... este acolo un topic :masini sau femei....s-o intampla ceva maine dimineata ?????????? :w00t: :w00t: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

la mine asa face de cand am luat-o, tot ce stiu e ca nu trebuie sa completez cu ulei intre schimuri , deci nu ma obosesc sa schimb senzoru

 

Ideea cu necompletatul uleiului intre schimburi e gresita. Intr-adevar nu se completeaza numai in cazul in care ajunge pe joja se ajunge la semnul de "minim". In cazul respectiv SE COMPLETEAZA! Iar distanta intre semnele de pe joja este echivalenta la circa 1l de ulei. De aceea cei care au probleme cu senzorul trebuie sa stea atenti la joja, eu zic odata pe luna merita verificata.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceiasi problema la pornire se aprinde 10 sec ala galben. Am verificat saptamanal uleiu si ramane intact cum este de cand l-am schimbat acuma 2000 de km si am pus dinala Bmw 5w30 acuma nu stiu ce sa zic s-ar putea sa fie de la senzor o sa incerc sa imi iau si senzoru sa vad daca face la fel. Daca gasiti vreo solutie sa o spuneti si voi aici :) . Edited by Acrhine
Link to comment
Share on other sites

Problema mea era la fel cu senzorul ce l-am inlocuit si cu care a venit masina: se aprindea chiar dupa ce porneam motorul. Atunci am pus masina pe tester si intr-adevar a dat eroare 'open circuit' la senzor si am stiut sigur ca senzorul a dus.

Acum, cu asta nou, nu mai face la fel. S-a schimbat comportamentul senzorului si nici nu mai da eroare pe tester.

In plus, se pare ca-s singurul pe-aici la care face asa... :no:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

La mine sta aprins rosu dupa ce pun contactu , dar dupa ce pornesc motorul se stinge . De cand se aprinde imi scrie si oil service , de la aia sa fie ?

 

 

este normal sa se aprinda rosu la punerea contactului ca nu ai presiune in baie atata timp cat ai motoru oprit, cel galben se aprinda cand nu este destul ulei in baie dar aprinderea 1-2 minute cand uleiul este la nivel este de la senzorul de pe baia de ulei care dupa schimbare la unii posesori, dupa un anumit timp tot sa aprins martoru galben, nu va faceti griji atat timp cat dispare si nu se aprinde rosu

 

este bn sa verificati periodic nivelul uleiului o data pe luna indiferent ce masina conduceti, uleiul este bn sa fie peste jumatatea nivelului dintre min si max

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

este normal sa se aprinda rosu la punerea contactului ca nu ai presiune in baie atata timp cat ai motoru oprit, cel galben se aprinda cand nu este destul ulei in baie dar aprinderea 1-2 minute cand uleiul este la nivel este de la senzorul de pe baia de ulei care dupa schimbare la unii posesori, dupa un anumit timp tot sa aprins martoru galben, nu va faceti griji atat timp cat dispare si nu se aprinde rosu

 

este bn sa verificati periodic nivelul uleiului o data pe luna indiferent ce masina conduceti, uleiul este bn sa fie peste jumatatea nivelului dintre min si max

 

multumesc pentru lamurire

Link to comment
Share on other sites

salut

si eu am problema cu becu galben dupa pornire circa 15 sec. insa eu cand am luat masina din Germania si e vb de 320d 136cp sa facut schimb de ulei cu ulei 5w30!!! si pe langa ca se aprinde acel bec 15 sec, de cand a venit vara cu temperaturi peste 30grade afara se aude circa 4 sec mai zgomotos pana revine la normal sunetu la motor gen de sunet pana urca uleiul in motor!

in 3-4 sec ajunge la sunetul normal dar asta o patesc numa pe temperaturi afara de peste 30 grade cand sunt 18-25 grade nu este acest zgomot

Inafara acestei mici probleme motorul merge si suna foarte frumos si trage bine pt cei 136cp

masina am puso pe tester si na dat eroare la senzoru de nivel de ulei si nici alte erori de motor de acolo am constatat ca senzoru e ok

Personal cred ca baiul este ULEIU!!!! deoarece 5w30 este prea subtire si nu este recomanda pt motorul de 136cp

din cate am studiat si am vazut chiar si reomandarile Castrol pt motorul de 136cp se baga 5w40 mai ales peste 200k cati am eu

o ultima specificatie nivelul la ulei e ok il verific mereu

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

salut

si eu am problema cu becu galben dupa pornire circa 15 sec. insa eu cand am luat masina din Germania si e vb de 320d 136cp sa facut schimb de ulei cu ulei 5w30!!! si pe langa ca se aprinde acel bec 15 sec, de cand a venit vara cu temperaturi peste 30grade afara se aude circa 4 sec mai zgomotos pana revine la normal sunetu la motor gen de sunet pana urca uleiul in motor!

in 3-4 sec ajunge la sunetul normal dar asta o patesc numa pe temperaturi afara de peste 30 grade cand sunt 18-25 grade nu este acest zgomot

Inafara acestei mici probleme motorul merge si suna foarte frumos si trage bine pt cei 136cp

masina am puso pe tester si na dat eroare la senzoru de nivel de ulei si nici alte erori de motor de acolo am constatat ca senzoru e ok

Personal cred ca baiul este ULEIU!!!! deoarece 5w30 este prea subtire si nu este recomanda pt motorul de 136cp

din cate am studiat si am vazut chiar si reomandarile Castrol pt motorul de 136cp se baga 5w40 mai ales peste 200k cati am eu

o ultima specificatie nivelul la ulei e ok il verific mereu

 

 

nu are nicio legatura uleiu cu senzorul de nivel, mi se aprindea becul galben dupa ce porneam masina vre-o 10-20 secunde si inainte sa schimb uleiul, cand am luat masina aveam ulei castrol 5W40 si dupa ce am mers cu ulei bmw original 0W40 longlife nici o diferenta, tot asa se aprinde cate 10-20 secunde si se stinge

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.