Jump to content

da in nas


rupere2004

Recommended Posts

am un e46 318i din 99 si am 2 probleme:

1.da in nas si asta se observa in momentul cand schimb vitezele. Din cauza rapoartelor in cutie , se simte cel mai puternic intre vit 1 si 2. Din ce cauza face asa? si ce rezolvare exista?

2. Dupa pornire, timp de minute bune nu se accelereaza mai deloc. Apas acceleratia nu se tureaza suplimentar dar pe litrometru creste consumul. Sper ca m-am exprimat bine, daca nu intrebati-ma si revin cu amanunte.

Merci anticipat pt ajutor si sfaturi

Link to comment
Share on other sites

daca este debitmetrul , nu intotdeauna apare pe tester

verifica prin scoaterea mufei de la debitmetru, arata ca o mufa de calculator, inaintea filtrului de aer.

 

am avut aceeasi problema si am fost la 3 testere, la nici unul nu imi aparea debitmetrul defect.

am schimbat debitmetrul si a fost ok.

oricum, verifica intai daca atunci cand scoti mufa de la debitmetru face la fel sau merge mai bine.

Link to comment
Share on other sites

teoretic consuma mai mult, practic nu am sesizat diferenta

poti merge linistit asa, dar ideal ar fi sa schimbi debitmetrul

ininte de a face ceva, mergi la un service si asigura-te ca asta e problema. sa iti masoare debitul de aer la relanti si in turatie si sa vada daca e in parametri

Link to comment
Share on other sites

am un e46 318i din 99 si am 2 probleme:

1.da in nas si asta se observa in momentul cand schimb vitezele. Din cauza rapoartelor in cutie , se simte cel mai puternic intre vit 1 si 2. Din ce cauza face asa? si ce rezolvare exista?

2. Dupa pornire, timp de minute bune nu se accelereaza mai deloc. Apas acceleratia nu se tureaza suplimentar dar pe litrometru creste consumul. Sper ca m-am exprimat bine, daca nu intrebati-ma si revin cu amanunte.

Merci anticipat pt ajutor si sfaturi

237839[/snapback]

Salut tot asa am avut si eu problema pana astazi de dimineatza toata lume zice sa schibi debimetrul sau ponpa de relantiu debimetre am schinbat 3 pome de relantiu 3 buji curatate etc.am zis ca dau in beni beni am fost la bosh in anglia unde sunt eu in 20 de minute mia dat rezultatul sonda lando dac chiar vrei sa vezi daca este sonda lando schoatei mufa

uite si o poza si daca ai nevoie de debitmetru te pot ajuta eu cu unul secondhand tinene la curent plz si asa arata mufa de la sonda care zic eu sa o scoti se afla sub masina

post-5663-1179926114_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut tot asa am avut si eu problema pana astazi de dimineatza toata lume zice sa schibi debimetrul sau ponpa de relantiu debimetre am schinbat 3 pome de relantiu 3  buji curatate etc.am zis ca dau in beni beni am fost la bosh in anglia unde sunt eu in 20 de minute mia dat rezultatul sonda lando dac chiar vrei sa vezi daca este sonda lando schoatei mufa

uite si o poza si daca ai nevoie de debitmetru te pot ajuta eu cu unul secondhand tinene la curent plz si asa arata mufa de la sonda care zic eu sa o scoti se afla sub masina

238003[/snapback]

 

problema s-a cam rezolvat prin scoaterea mufei de la debitmetru deci e cam defect. Voi verifica totusi tot ce tine de management motor: lambda, bujii, niste valve, sa curat pe la clapete etc.

mii de multumiri

 

Ps incerc sa-i fac un consum cu mufa scoasa de la debitmetru

Link to comment
Share on other sites

acelasi simptom il am si eu,mai exact punctul 1,cel cu "da in nas" cand schimb vitezele...sunt f consient ca nu se cam repara online dar totusi trag sperante la o imbunatatire :blink:

deci am scos mufa de la debitmetru si culmea:la schimbatul vitezelor da si mai tare in "nas" dar variatii la relantiu nu sunt,nici cu debitmetru nici fara...

Link to comment
Share on other sites

Pune cineva o poza sa vad si eu unde este mufa aia? Eu am 320D, la toate modelele BMW este la fel mufa?

Stiu ca par ........ dar invat repede!  :blink:

Multumesc pentru intelegere!

238766[/snapback]

 

uita-te aici:http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=17350

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu n-am reusit sa rezolv problema asta cu debitmetrul nici acum! saptamana asta merg la Bavaria pt un test si poate ajung si la mufa aia sa o scot! :blink:

Insa mi s-a mai intamplat ceva: ieri cand am plecat de la un semafor, am auzit o pocnitura de la motor. Am observat ca din acel moment consumul aratat pe afisajul electronic (nu cel aratat de ac) creste ffff mult. In mers scade iar cand stau pe loc si deci masina este in relanti creste la zeci de litri (chiar imi arata 30 si ceva la suta de km). Si astazi de dimineata cand am plecat din parcare s-a auzit acea pocnitura dar mai incet!

Ce poate fii? Am sunat un mecanic care stiu ca se mai pricepe si a spus ca este posibil sa se fi blocat un injector sau altceva, e posibil sa pierd motorina in ulei, si altele!

Ati mai intalnit situatia asta?

Mentionez ca eu nu am variatii de turatiii la relanti, si trage destul de bine dar mi-e frica sa-i dau pedala!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
incearca sa pui bujii ngk si sa cureti debitmetru cu solutie pentru contacti,eu tot asa am patit si am facut si acum merge super,oricum incearca intai sa cureti debitmetru,poti si singur,desfaci si pulverizezi chiar pe senzor.la mine a mers si sunt f multumit ca motoru are iar viata in el. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.