Jump to content

Schimb kit de ambreiaj E34


Recommended Posts

Nu mai cupleaza deloc... am avut miros de ambreiaj ars cu o sapt inainte si fum...

huruie cand accelerez... in orice viteza nu pleaca de pe loc...

cred ca si rulmentul de presiune a ramas blocat pe cuplat, pentru ca nepornit motorul si pe loc, fara frana de mana trasa si nefiind in viteza, masina se comporta ca si cum ar fi in viteza... daca pornesc, bag in viteza, debreiez, nu se intampla nimic... nu moare nici motorul... nici nu pleaca de pe loc... daca iau piciorul de pe ambreiaj, huruitul/caraitul sau ce-o fi el se aude si mai tare...

din nefericire acest lucru s-a intamplat la distanta de casa... urgenta (deces in familie) altfel n-as fi plecat stiind ca am probleme.

Intrebarea mea este daca poate fi nevoie sa am la mine in afara de kitul de ambreiaj si de altceva? Mai imi trebuie ceva?

In al doilea rand, daca se poate, sa-mi spuneti daca exista vreo alta operatiune de facut la masina, in afara de da jos cutia, scoate piesele defecte si puse piesele noi, montata inapoi cutia... vreun aerisit sau vreun reglaj, vreo alta chestie???

Multumesc frumos. O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

acelasi lucru l'am patit noi acum 3 zile la pejo 307 .... s'a rupt volanta :blink:

 

a costat 31 milioane + Tva ( piese+manopera)

 

piese: volanta, kit ambreiaj, rulment ...

 

la fel. bagai in viteza.... tinea sa plece 1 cm de pe loc si patina in draci ... seamana cu ce am patit noi .... multa bafta ce sa'ti zic..

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

acelasi lucru l'am patit noi acum 3 zile la pejo 307 .... s'a rupt volanta :)

 

a costat 31 milioane + Tva ( piese+manopera)

 

piese: volanta, kit ambreiaj, rulment ...

 

la fel. bagai in viteza.... tinea sa plece 1 cm de pe loc si patina in draci ... seamana cu ce am patit noi .... multa bafta ce sa'ti zic..

237863[/snapback]

la mine nu pleaca deloc de pe loc... si se aude un huruit continuu...

 

Eu zic ca nu e discul de ambreiaj. Mai degraba placa de presiune sau in caz mai extrem, volanta.

237862[/snapback]

 

decat sa schimb doar placa ... si sa ma trezesc peste trei luni ca pica discul... tot desfac acum... mai bine schimb tot... :blink:

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

doar da impresia ca vrea sa plece ... d'aia am si zis.... un cm :blink:

 

si in principiu ... daca se duce volanta deja si discul e uzat .... am vazut cum arata asta ... in fine .. eu zic do it all

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

doar da impresia ca vrea sa plece ... d'aia am si zis.... un cm :blink:

 

si in principiu ... daca se duce volanta deja si discul e uzat .... am vazut cum arata asta ... in fine .. eu zic do it all

237869[/snapback]

la tine se manifesta si in alt fel? ma refer la mersul motorului?

 

PS: la mine nu se misc nici un centimetru... nu da nici o impresie ca pleaca... plus ca motorul merge foarte frumos, rotund si fara sa se innece, fara nimic...

PS2: Volanta a fost schimbata dupa cartea de service acum vreo 30k km. nu cred ca s-a dus asa repede... oricum nu sunt bani de volanta... si cred ca ar trebui sa se fi manifestat in vreun fel in mersul motorului sau ma rog ceva de genul...

Link to comment
Share on other sites

schimba tot kit-ul (placa, disc, rulment) daca tot desfaci cutia. n-are rost sa schimbi doar una din ele..

237887[/snapback]

asta o sa si fac...

cat despre volanta... daca ar fi asa ar trebui sa am si pornirea greoaie ceea ce nu se intampla...plus mers innecat... ma rog... poate o fi altfel la peugeot la oserX...

Link to comment
Share on other sites

intrebare intrebatoare...

am luat kit de ambreiaj nou de la sachs... dupa catalog alora de la magazin le-a dat kitul cu codul urmator

3000133002

 

Am desfacut cutia, sigilata de altfel, si am avut surpriza sa gasesc un disc de ambreiaj care nu are arcuri... asa tre sa fie la M50 24v cu aer conditionat?

 

Multumesc...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pe realoem zice asa:

 

FOR VEHICLES WITH

AIR CONDITIONING

RMFD CLUTCH DISK F.TWIN MASS FLYWHEEL

 

poate ca asta nu are arcuri...

 

nu mai tin minte cum arata al meu cand am schimbat kit-ul

 

cu toate ca in poza e cu arcuri

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

pe realoem zice asa:

 

FOR VEHICLES WITH

AIR CONDITIONING 

RMFD CLUTCH DISK F.TWIN MASS FLYWHEEL

 

poate ca asta nu are arcuri...

 

nu mai tin minte cum arata al meu cand am schimbat kit-ul

238072[/snapback]

stiu ce scrie pe realoem... faza ca la sachs codurile nu-s aceleasi ca pe real oem

 

 

ma rog... pe site la sachs se pare ca asa sunt noile kituri... tip sport... fara arcuri...

si zice asa...

1000 Nm peak torque, up to 800 Nm permanent load

Large heat-absorbing and heat releasing surfaces for high performance applications

Low inertia leads to better shift comfort

Protection of the synchronizing mechanism

Link to comment
Share on other sites

de juma de ora ma cac pe mine de ras.... chipurile ar fi cutia cica... asta e raspunsul de la service de la medgidia.

Nu-i nici o problema... plecam si cu cutie de viteze la noi ... da sa mor de pun ceva in service-ul ala... mai bine mi-o montez singur pe camp... :blink:

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Man mai mult ca sigur ai probleme de la kitul de ambreiaj, eu ceva de genul am patit, parca am mai scris intr-un topic de al tu, mie nu imi intra in viteza 2, 3, 4, 5 , intra numai cu japca. Incearca daca tot dai cutia jos sa te uiti la disc si la placa , daca tot vrei sa schimbi placa sau discul, cumpara tot kitul, te duce muuult mai ieftin, am schimbat si eu la un 520 m50 si o fost undeva in jur de 350 lei din cate imi aduc aminte. Am cumpar de la mariustxa si am fost foarte multumit, acum nu mai am masina, am mesr cu kitul nou in jur de 1500 km si a fost ok. Bafta si ochii mari, nu de alta dar sa nu te "arda" "mecanicii"
Link to comment
Share on other sites

Problem solved... masina merge... o sa o pun de un DIY la e34 ptr schimb cutie getrag cu una cutie ZF... cutii de altfel cam diferite :blink:... performantele... sunt superioare... chinuiala nu foarte foarte... doar un pic de atentie si de gasit solutii...
Link to comment
Share on other sites

post later: Reglaje nu sunt de facut...dar sunt doua tipuri de kituri...unele pentru volante elastice...asa numitul kit pt placa dubla...mai scump...insa mai bun dpdv al pornirii de pe loc...si alt kit, cu placa de presiune clasica si cu arcuri pe discul de ambreiaj....asta am invatat si eu cand cautam sa schimb cutia de viteze....binenteles ca eu am placa elastica :) asa s-a nimerit sau asa a vrut sa-mi dea @nslflorica :) (caruia-i multumesc inca o data pt piese...sunt excelente :blink: )

Insa nu stiu ce fel de cutie am :) inclin sa cred ca e zf...sa caut sa vad daca am fotografiat cutia inainte de montaj...si daca nu...ma bag pe sub masina intr-o rampa sa ma uit...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Scrie pe cutie in partea dreapta, langa busonul pt. verificarea nivelului de ulei.

Daca tot te uiti, vezi daca nu-ti da si tipul uleiului pe care tb. sa-l folosesti.

 

La mine scrie ATF oil si cutia e manuala toata ziua! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai si de ce esti suparat/a ca e manuala? Eu am avut automatica...si la transplantul de la un alt e34 de cutii nu m-am uitat ce tip de cutia am pus :) dar toate uleiurile pt cutii sunt ATF..ATF for manual transmision...si ATF for automatic...ultimul ulei se poate folosi si pentru servodirectie :blink:
Link to comment
Share on other sites

Pai ori a fost lipita eticheta aia de cineva aiurea acolo, ori nu mai stiu eu sa citesc.

 

Pe cutie e stantat BMW ZF si codul ala din multe cifre, iar putin mai spre motor, o eticheta galbena pe care scrie cu negru ATF automatic transmision si iarasi niste cifre :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.