Jump to content

ce ziceti de upgrade turbo, e posibil? 330d


kewlya

Recommended Posts

teoretic.

 

e posibil sa pui pe un 330d de 184 cp turbo-ul din 2003 de 204cp?

 

am gasit in olanda foarte ieftin ub turbo de pe un 330d din 2003 cu toata instalatia, radiator si ce mai este pe acolo.

 

daca schimb toata instalatia, primesc un surplus de putere ? se poate intampla ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Probabil o sa ai nevoie de o resoftare.

237921[/snapback]

 

 

si se poate rezolva la bmw in cluj ? ca fel de resoftare ? masina are si chip tuning dar is dispus sa renunt la el pt 204 cp "curati"

Edited by kewlya
Link to comment
Share on other sites

pai daca e turbo diferit , nu se potriveste , nu ?

237969[/snapback]

 

intrarea la intercooler nu se potriveste, tocmai de acea ziceam ca eu fac rost si de intercooler si toate furutunele alea de legatura intre ele, dar oricum nu cred ca ma bag la modificarea asta, nu stiu exact care e treaba cu softul masinii ,trebuie resoftata sau nu. am sunat la bmw cluj si ei mi-au zis ca aceasta operatiunea nu este posibila pt ca turbo de 204 cp are alta geometrie si mai nu stiu ce ca nu am inteles bine.

 

totusi tind sa cred ca este posibil si cu un resoft ar trebuii sa am cei 204 cp teoretic

Edited by kewlya
Link to comment
Share on other sites

Crezi ca merita toata investitia asta si bataia de cap pentru doar 20 cai in plus? Astia poti sa-i obtii din remap cu mult mai putini bani si poti oricand reveni la setarile initiale doar din soft.

 

Dupa parerea mea 330d trage excelent si 184 cai sunt arhisuficienti pentru orice situatie.

 

Sincer sa fiu in locul tau as pune deoparte banii aia si in momentul in care turbina actuala da semne de oboseala (ca la o masina din 2001 banuiesc ca are ceva km), as schimba-o direct cu una nou nouta care te mai duce lejer 200.000 km.

 

Acum, tu faci cum crezi ca e mai bine pentru tine :blink:

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca merita toata investitia asta si bataia de cap pentru doar 20 cai in plus? Astia poti sa-i obtii din remap cu mult mai putini bani si poti oricand reveni la setarile initiale doar din soft.

 

Dupa parerea mea 330d trage excelent si 184 cai sunt arhisuficienti pentru orice situatie.

 

Sincer sa fiu in locul tau as pune deoparte banii aia si in momentul in care turbina actuala da semne de oboseala (ca la o masina din 2001 banuiesc ca are ceva km), as schimba-o direct cu una nou nouta care te mai duce lejer 200.000 km.

 

Acum, tu faci cum crezi ca e mai bine pentru tine :blink:

238319[/snapback]

 

eu am 204 cai si masina trage super belea...

dar am mers un un 330d cu 184 si diferenta este insa nu prea mare...

asa ca nu are rost sa te agiti prea mult zic eu :)

Link to comment
Share on other sites

eu am 204 cai si masina trage super belea...

dar am mers un un 330d cu 184 si diferenta este insa nu prea mare...

asa ca nu are rost sa te agiti prea mult zic eu :blink:

238367[/snapback]

 

 

am inteles.

ideea era ca eu dadeam instalatia mea la schimb + o mica diferenta pe cea de 204 cp si ma gandeam sa o pun pe cea de 204 + chip tuning sa o duc undeva la 235-240 cp.

imi mai convenea schimbu pt ca turbo-ul de 204 cp era data jos de pe o masina cu 53 mii km accidentanta, si eu am 181.000 km

Link to comment
Share on other sites

180.000 km nu mi se pare mult pentru o turbina de 330d. Depinde acum de cat de mare e diferenta de bani pe care o dai...si ia in calcul si manopera, resoftare si ce mai trebuie facut...plus riscul ca ceva n-o sa se pupe cum trebuie si o sa incepi sa faci improvizatii ceea ce nu cred ca vrei.

 

Daca iti iei o turbina noua are 0 km si la o eventuala revanzare a masinii n-o sa te traga in jos cum te-ar trage turbina schimbata cu alt model. Eu unul sincer as fi destul de sceptic sa cumpar o masina cu alt sistem de turbo + remap => forja garantata.

 

Acuma cel mai mult depinde de ceea ce vrei tu de la masina. Daca tu consideri ca 230 cai o sa iti dea satisfactii nebanuite fata de 184...go ahead si do what you have to do. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ups: scuze pentru post-ul dublat...nu stiu de ce a aparut de doua ori.

 

@Dan98 : Eu inteleg ca nu se spune chiar tot, desi sistemul turbo al masinii mi se pare extrem de important, dar...tu chiar crezi ca un om care isi cumpara o masina de peste 15.000 euro nu-i face o minima verificare?

 

Eu ma gandesc ca orice mecanic un pic mai acatarii poate sa-si dea seama ca sistemul turbo este altul decat cel original. Si in plus sunt convins ca odata ce ai dus masina in 230-240 cai cu o investitie financiara substantiala, nu o sa-i spui unui eventual cumparator poate la fel de maniac si el...da domne...are 184 cai curati, nu i-am facut nimic la motor.

 

@kewlya: eu nu vreau sa-ti schimb parerea, te sfatuiesc doar sa iei in calcul toate cheltuielile si beneficiile ca sa nu te dai dup-aia cu capul de pereti :)

 

Da, intr-adevar un 330 benzina e net superior. Daca vrei senzatii strange bani si ia-ti M3 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai tu nu-ti dai seama, cum mai mult ca sigur nici eu nu mi-as da seama pentru ca nu am cunostinte mecanice.

 

Dar la un test intr-un service autorizat sunt mai mult ca sigur ca baietii si-ar da seama. Ma gandesc totusi ca nu sunt identice nu?

 

Oricum eu daca as schimba turbina la o masina cu 180.000 km cu o turbina care are doar ~50.000 km as preciza asta cumparatorului...mi se pare destul de important.

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa ma ia gura pe dinainte dar parca m-a apucat nebunia, toata ziua ma gandesc la 330ci, nu mai pot sa dorm, sa manc, sa respir fara sa ma gandesc la 330ci + ca o vreau ALB ALPIN.

am zis ca astept sa imi vand actuala masina si dupa aia ma gandesc la alta dar pur si simplu nu mai pot, parca is un copil care plange dupa o jucarie.

 

am pus ochii pe masina asta, fabricata 2006, 160 km originali zice in anunt, 27k.

am sa sun luni dimineata la ea, sper sa mai fie valabil anuntu.

post-667-1180153748_thumb.jpg

post-667-1180153761_thumb.jpg

post-667-1180153773_thumb.jpg

post-667-1180153780_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ups...mea culpa :) M-am obisnuit atat de mult sa vorbesc in sute de mii de km incat 160 km mi se pare chiar dubios de putin

 

In cazul asta se schimba datele problemei :blink: multa bafta.

 

Intr-adevar arata foarte frumos pe alb.

Link to comment
Share on other sites

Ups...mea culpa :) M-am obisnuit atat de mult sa vorbesc in sute de mii de km incat 160 km mi se pare chiar dubios de putin

 

In cazul asta se schimba datele problemei :blink: multa bafta.

 

Intr-adevar arata foarte frumos pe alb.

239468[/snapback]

 

 

am sunat la masina, cei 160km sunt originali, masina a fost exportata din germania in statele unite unde unde a fost masina de showroom si dupa aia reaudusa inapoi in germania,are acte de germania, masina nu a fost inmatriculata niciodata.

cel care o vinde,cu cine am vb. la tel, este plecat in vacanta si a zis sa revin in 2 saptamani, in 3 -4 zile imi pregatesc masina de vanzare ( trebuie sa-i schimb o curea+rola alternator ca scartie si valva EGR),cred ca am sa o dau la 16,000, ce ziceti,e pret mare ? are optiuni multe, scaune eletctrice,DSCIII,senzori ploaie, incalzire scaune,xenon,angel eyes,senzori pneuri,navi+mag 6 cd,volan+scaune sport+piele partial, interior complet negru inclusiv plafonul,+ cauciucuri noi noute Vredestein Ultrac pe 17" M Paket I.

 

de asemenea, 330ci-ul este 27k cu tva cu tot, eu iau masina pe firma, recuperez 5000 euro tva, adica 22k+taxe 1600+700 adus.

 

merita sa ma bag la combinatia asta ?

Edited by kewlya
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.