Jump to content

Probleme presiune rampa injectie


Recommended Posts

Salutare !

De ceva timp ma confrunt cu ceva probleme de pornire la rece dar si la cald

Am masurat presiunea pompei de benzina direct la la iesire din ea si masura in jur de 4 bari

Am masurat si presiunea in rampa de injectie si aceasta se situa in jurul valorii de 3.5 bari la relanti.

Partea interesanta este ca aceasta valoare de 3.5 bari nu ramane si dupa ce opresc motorul. Scade pana la 1 bar dupa 5-10 secunde, asta ar insemna ca am un injector sau mai multe care nu tin presiunea in rampa.

Ce as mai putea verifica ca sa fiu sigur ca am injectoarele cu probleme ?

Imi puteti recomanda un service unde sa.mi curete injectoarele ?

Consumul in bucuresti la un mers decent se situeaza in jurul valorii de 13-14

Fum negru sau de orice alta culoare nu am vazut sa dea.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi doar atata ar fi bine , dar e posibil sa mai ai si alte probleme, insa pompa de benzina furnizeaza cam aceeasi presiune si la relanti si la turatie maxima, 05,bari probabil se pierd prin filtrul de benzina sau conducta infundata. Ideal ar fi sa faci si o diagnoza. In lipsa diagnozei cu motorul rece, imediat dupa ce dai la cheie si nu porneste, scoate toate bujiile si incearca sa ne spui care din ele miroase mai rau a benzina. Preferabil e sa incerci cu alte bujii curate, nu ancrasate , negre sau foarte vechi. Asteptam vesti cat mai complete.

Inca ceva: inainte sa pornesti motorul se aude cumva pompa de benzina mergand pentru cateva secunde? E foarte important raspunsul tau.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Pompa se aude functionand dupa ce pun contactul.

Cateodata, dupa mai multe incercari de pornire simt miros de benzina nearsa venind de pe tobe.

Am masurat presiunea in rampa de injectie, pompa ridica presiunea chiar si atunci cand pun contactul numai ca nu o si mentine. Acest lucru nu se intampla daca masor presiunea direct la pompa. Azi sau poate maine am sa dau rampa de injectoare jos (am vazut ca se da relativ usor jos) si o sa vad exact care din injectoare scapa benzina. Am sa verific si treaba de care zici tu cu bujiile

O posibilitate ar mai fi ca supapa de presiune de pe filtru de benzina sa fie defecta ?

Din pacate, momentan nu am posibilitatea de a merge la o diagnoza.

Am vaga impresie ca m.am ales cu buba asta dupa ce? ca berbecul am folosit un aditiv pt curatat injectoare

Masina in cauza este un e46 n42b20 vvt.

Ps: ms pt sfaturi

Edited by krashy
Link to comment
Share on other sites

Aditivul pentru curatat injectoare dizolva in general cauciucul si alte resturi , nu metalul. Incearca neaparat faza cu bujiile. E posibil ca la pornire cantitatea de benzina pe care o pulverizeaza injectoarele sa fie mai mare, de asta e raspunzator un senzor de temperatura de pe motor.
Link to comment
Share on other sites

Las-o la naiba de presiune ti s-a pus pata pe presiune ,daca spui ca dupa mai multe incercari simti miros de benzina nearsa pe toba, ce ai cu presiunea la mine nu tine nici macar cateva minute, darami-te 10 minute. Vezi poate bateria e mai slaba si demarorul nu poate invarti destul de repede axul motor, poate scanteia nu e suficient de puternica daca toate sunt innecate in benzina, ti-am sugerat sa le schimbi cu altele curate, tu ai ce ai cu presiunea, presiunea si iar presiunea. Presiunea o sa-ti manance sufletul pana o sa porneasca la prima cheie..
Link to comment
Share on other sites

Bateria este aproape noua, bujiile la fel

Electromotorul invarte foarte bine.

Azi am facut testul cu bujii de care ziceai mai sus si dupa o pornire ratata acestea au un usor miros de benzina insa nu sunt ude deloc.

Am desfacut si rampa de injectoare si am obs ca acestea tin presiunea si pulverizeaza relativ uniform atunci cand dau sa pornesc.

Link to comment
Share on other sites

Cu motorul pornit am deconectat fiecare bobina in parte iar motorul a reactionat la fiecare decuplare de bobina.

Nu stiu la ce senzor te referi .

In bucuresti imi poti recomanda unde sa merg pt o diagnoza corecta ?

Link to comment
Share on other sites

Tot pe acest forum gasesti si service care te poate ajuta si cu diagnoza, pana atunci uita-te sa nu ai cumva vre-un furtun spart/crapat/fisurat , tot ce duce catre galeria de admisie.Deasemenea astupa temporar intrarea in valva PCV, si incearca din nou.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mie imi face in felul urmator: Porneste 1-2 secunde, moare. Dau apoi la automat 3-4 secunde,se alimenteaza greu, porneste cu greu, iar apoi o "ia" in turatii dupa care nu mai sunt probleme. Pare ca se dezamorseaza circuitul de benzina. Tu ai rezolvat ceva? Eu am motor N42B20.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Mie imi face in felul urmator: Porneste 1-2 secunde, moare. Dau apoi la automat 3-4 secunde,se alimenteaza greu, porneste cu greu, iar apoi o "ia" in turatii dupa care nu mai sunt probleme. Pare ca se dezamorseaza circuitul de benzina. Tu ai rezolvat ceva? Eu am motor N42B20.

 

Merci!

Dupa ce bagi cheia in contact si rasucesti in pozitia a 2-a, se aude pompa de benzina mergand cateva secunde?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.