Jump to content

Recommended Posts

Povestea ar fi asta :

De vreo 2 saptamani mi s-au rupt 2 clapete din admisie , m-a prins in deplasare in Timisoara , am dus-o acolo la service si au zis ca au ramas clapetele in admisie si ca sa comand fara probleme alta admisie . Comandata, montata ... am luat masina de acolo dupa 2 km , au revenit simptomele , fum alb , lipsa putere , trepidat . Am revenit la ei , au zis ca sunt injectoare si alte cele , ca nu stiu ce sa-i faca. Am zis gata o aduc acasa pe platforma si o rezolv aici . Seara mai pune o data altcineva testerul , se uita la ea si masina a mers normal , rotund , am luat-o la o tura , fara probleme mai bine de o ora. Si aici cred ca am facut o greseala , am zis ca o aduc acasa pe roti . Am plecat a doua zi , am mers 10 km fara probleme prin aglomeratie , am iesit din oras am mai mers 20 km , totul ok . M-am gandit ca e ok , am mers putin mai turat , am trecut de 3000 o data si aia a fost. Am mai mers putin asa si am oprit pana la urma , dar acum se auzea si un tzacanit si a iesit fum alb si de la motor ( am aflat dupa ca si galeria noua s-a topit) . Am oprit , am asteptat platforma si am adus-o acasa. Verdictul ce l-am primit aici , lipsa etanseitate pe cilindru 3 ( nu inchid supapele) , motorul trebuie desfacut si verificat.

Ce variante am : sa desfac motorul si sa-l verific ( 3500 roni manopera fara piese) sau sa merg pe alt motor ( 1800-2000 euro). Mecanicul mi-a recomandat sa merg pe alt motor, eu ma gandesc sa il desfac pe asta sa vad ce e acolo , avand in vedere ca nu am reusit sa fac identificarea la masina , eu sunt optimist si cred ca sunt doar supapele sau ceva mai ieftin .

Voi ce ma sfatuiti?

Link to comment
Share on other sites

Alta problema , acum am vorbit cu un inginer de la RAR , cum eu nu am facut indentificarea la masina inca ,schimbarea motorului implica sa merg la RAR sa il treaca pe cartea masinii ( motor schimbat la service autorizat ) , mai mult decat atat trebuie luate si noxele noului motor sa corespunda standardelor , dar masina are dpf off si soft , deci numa' euro 4 nu e.
Link to comment
Share on other sites

CUmperi un motor exact ca al tau dar fara anexe, pe care le iei de pe motorul tau. Rogi service-ul unde faci schimbul sa iti dea factura pe schimbare motor in care sa fie trecuta noua serie, pe urma mergi la RAR.

 

Mai trebuie sa ai la tine si actul de provenienta al noului motor, asta poti rezolva cu firma care iti vinde motorul.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu e inmatriculata?Daca trebuie facuta doar identificarea nu cred ca iti ia noxe.Ma gandesc ca asta e motivul pt care s a vandut,ai incercat sa iei legatura cu vanzatorul?macar sa ti zica ce a carpit la ea ,sa stii ce ai de facut.Poate ai noroc si aflii cate ceva.
Link to comment
Share on other sites

... nu repara masina la serviceul care dupa ce ti au cazut clapetele in capul pistoanelor ti au recomandat doar schimbarea galeriei... unde credeau ei ca s au dus clapetele? pe tobe?

Cel mai probabil nu sunt doar supapele avariate.. clapetele alea se infig de obici in piston... deci probabil ca te ajunge cam tot pe acolo si reparatie si motorul sh. 3500 de ron manopera mi se pare destul de mult... este munca de maxim 2 zile... daca erai din constanta te indrumam eu sa iesi mult mai ieftin. Acum depinde si cate clapete au cazut si cate supape si pistoane sunt compromise.. un piston este vreo 6 7 8 milioane o supapa 1.5 2 milioane.. garnituri , distributie, etc vreo 40 50 milioane piesele in mare

Daca motorul s a blocat il poti arunca... nu se merita ( sunt strambe biele, afectat arborele)

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Asta zic ca Ingineru' de la RAR a zis ca trebuie facute noxe cand se schimba un motor , ca sa poate sa il treaca pe urma in carte. Masina e inscrisa in Romania , trebuie doar identificare. Clar fara anexe ma gandesc sa il iau..dar e urata treaba cu noxele.
Link to comment
Share on other sites

Serviceul cu pricina e in Timisoara, is acasa acum la Alba. Si le-am zis la aia din Timisoara sa verifice tot sa nu fi plecat ceva in motor, turbina. Ei au spus ca am scapat, service renumit cica. Acum masina e la un service aici (abia gasesti un service ok prin zona asta). Imposibil sa cada clapete in motor si motorul sa isi revina , sa mearga normal , poate ceva resturi sau stiu eu. Doar pe cilindrul 3 e problema, am facut compresia.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai catalizatoarele la locul lor, salveaza softul actual, pune-ti softul stock (doar cu dpf off, fara remap) si treci. (Daca ai scos doar miezul si ai carcasa la locul ei).

 

Daca nu mai ai catalizatoarele sau ai downpipe, imprumuta din dezmembrari o evacuare pana faci rar-ul :)

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M-am incapatanat eu sa desfac motorul si bine am facut , doar o supapa indoita , o sa le schimb pe toate de pe cilindru . Dar am descoperit o alta "hiba" , trebuie schimbat kitul de ambreaj+volanta si o sa schimb preventiv si distributia si 2 role si toate garniturile si ulei si filtre , da multe s-au adunat :hyper:
Link to comment
Share on other sites

Ceva similar am patit si eu ( E46 FL), 2 injectoare mi-au topit 2 pistoane, cand au desfacut motorul am vazut asta, mai mult decat atat avem si 2 clapeti de admisie rupti.

Toate bune si frumoase am gasit motor ok(greseala mea e ca nu l-am luat cu factura ca sa pot sa merg la RAR), si am schimbat motorul in service, furtune vacum, kit ambreiaj, flansa cardanica si multe altele. Am verificat injectoarele in timpul acesta la Bosch si mi-au zis ca sunt ok, ca ''mai merg'', dar dupa ce le-am montat bateau, faceau un zgomot destul de tare. Am incercat cu injectoare la mana a doua, nici macar nu pornea motorul. Dupa care am zis ca e cazul sa iau injectoare noi, iar acum merge perfect motorul. Ce-i drept am ajuns la niste costuri destul de mari.

Inca nu am mers la RAR sa fac autentificare, dar urmeaza sa fac si asta.

 

Multa Bafta

Link to comment
Share on other sites

Cred si eu ca sunt costuri mari, la mine sper sa nu fie si injectoarele. Is curios daca treci la RAR fara factura la motor si act de provenienta.

Multa bafta si tie !

Edited by VladTz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.