Jump to content

Consum 640i foarte mare


cumhur

Recommended Posts

Daca ar exista un model de masina cu cilindree mare si consum mic, nu credeti ca doar acel model s-ar vinde , si celelalte firme ar da faliment? Dece nu e asa in realitate?

O sa primesti raspunsul urmator:

"e impozitu' mare si taxa si intretinerea la motoarele mari" ...numa consumul nu e mare al dracu.

Cei care sustineti ce-am enumerat mai sus...exista si alte tari mai bogate decat RO care isi cumpara masini cu motoare mici.( e taxa mare si in austria,elvetia,franta...oare?)

"Un caine mare, chiar daca e de rasa si are zgarda rosie, o sa manance mai mult decat unul mic si corcitura, deci nu v-a fii mai econom...la fel cum orice fel de catel mare o sa consume mai multa apa pentru a-si stapanii setea decat unul mic"

*catel mic=soricar

*catel mare=labrador

Sper ca a-ti inteles ideea si n-o sa ma faceti nebun :))

Edited by hf_now
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Noroc cu de-ai ca tine, ca altfel noi nicicare n-am stii nimic. C'mon, mai usor cu ifose din astea de 2 bani. Bravo tie ca ai motor de 5Litri si-ti consuma la fel ca un amarat de 1.5 Felicitari ce sa-ti zic. :p

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Stii faza cu strugurii ?

 

Dupa logica ta, ce masina va consuma mai putin la semafor, aia pornita sau aia oprita ? Ce masina va fi mai economica, aia mai usoara care dezactiveaza 2 cilindri sau aia mai grea care ii foloseste pe toti 4 (nu este cazul lui 640i), ce masina este mai economica pe autostrada, aia care merge cu 130km/h, coeficient aerodinamic 0.25 si 2200rpm sau aia care merge cu 4000rpm si coefticient de 0.3 ?

 

Am mai spus mai sus, 640d-ul imi consuma cat 320d-ul pe care l-am avut acum 8-9ani. Probabil daca puneam roti de 19 cu anvelope rft pe 320d consuma mai mult decat 640-ul.

 

Da e adevarat, dar energia mecanica consumata este aproape aceeasi, pentru a impinge in mod accelerat aceeasi masa,pana la o anumita viteza , si pentru un motor clasic cat si pentru un motor ultramodern. Diferenta consta doar in faptul ca un motor mai usor va consuma mai putin, si o cutie optimizata cu alte rapoarte ,da poate obtine economie la benzina, Principiul este foarte asemanator cu cel de la bicicletele semicursiere. Consumul depinde foarte mult precum spuneau si colegii mai sus, si de talpa soferului, si de stilul de condus.Daca ar exista un model de masina cu cilindree mare si consum mic, nu credeti ca doar acel model s-ar vinde , si celelalte firme ar da faliment? Dece nu e asa in realitate?

 

Logic, cel mai mult conteaza talpa soferului, dar sunt multe artificii pe care o masina moderna ti le poate pune la dispozitie, artificii ce nu pot fi simulate de oameni.

 

Acum nu stiu ce intelegi prin consum mic, daca te astepti ca un 335i F30 sa conume cat o fabia 1.2tsi ar fi o prostie, dar daca compari cu 320i e46 ai sa vezi ca este foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Hai s-o scurtam, ca deja se abereaza flagrant.

 

1. Trendul tehnologic in domeniul auto, in zona motoarelor mai exact arata cam asa. Motoare pe benzina de cilindree cat mai redusa: 0.9l, 1l, 1,2l, 1.5l. Motoare dotate cu turbine, deci doar motorul cu ardere interna sau versiuni hibride, care pe langa aceste motoare de cilindree redusa, sunt puse motoare electrice ce vor lucra in tandem cu cele clasice. Aceste solutii hibride se regasesc mai nou si la masini non-premium. Cel mai elocvent exemplu in acest sens se afla chiar in ograda celor de la BMW si anume, BMW i8. Motor pe benzina in 3 cilindrii cu capacitatea de 1,5l(puntea spate) => ~150CP + doua motoare electrice pentru puntea fata, inca cel putin 150CP. La final va rezulta o putere de peste 300CP. Si aici vorbim despre o masina sport, un supercar. Stiu ca nu-ti vine sa crezi ca-i posibil asa ceva cu un motor amarat in 3 cilindrii de doar 1,5L. Oare de ce naiba nu s-au gandit inginerii astia sa puna un motor de cel putin 3L benzina pe acest supercar? Cam care crezi ca fost scopul unei asemenea masini acum la inceput de secol 21? Exact: consum redus de combustibil, eficienta maxima la un cost scazut, impreuna cu un nivel de poluare la fel de redus. Acum, dupa parerea voastra, chiar credeti ca acest deziderat putea fi realizabil cu un motor de 3L benzina, 6 cilindrii in linie ori V?!?!?! Chiar credeti ca daca un motor de 3L, 5L consuma la fel de putin ca si unul de 1,5L, inginerii aia nu-l puneau pe asta in schimb? Pana la urma vorbim despre un supercar BMW!?!? Chiar daca-i punem un motor de cilindree redusa, trebuie sa ramana la naiba un supercar, cu tot ce presupune o astfel de masina, viteza, dinamism, etc. Un alt exemplu de downsizing il veti regasi in motorsport, chiar la Formula 1, regina sporturilor cu motor. Aici avem la fel, sisteme hibride. Pe deoparte avem motoare turbo cu ardere interna, V6 cu capacitate de 1,6litri, iar cealalta parte, electrica prin recuperarea energiei pe zonele de franare sau de la evacuare. De ce credeti ca s-a facut trecerea acum 3 ani de la acele V8-uri de 2,4l aspirate? Sau si mai mult in trecut de la V10, 3L la V8 2,4l.?!?! Exact: tot din considerente de consum de combustibil. Chiar si Formula 1 trebuie sa tina pasul cu industria auto. Dupa gandirea unora de pe aici...oare nu puteau pur si simplu ca acelasi motor de 2,4l sa consume ca si ala de 1,6litri? De ce naiba s-au mai pus sa dezvolte noi unitati cand la final consumul va fi la acelasi nivel? Ca doar la asta mai slab ii va fi mai greu sa traga hudughia dupa el, se va chinui mai mult sa-l urneasca din loc. Ah si ca sa nu existe discutii, greutatile monoposturilor au ramas tot pe acolo. Dimpotriva, acum nu mai sunt realimentari in timpul cursei, deci la inceput de cursa un monopost actual va fi mai greu decat unul din trecut. E plin de astfel de exemple in industria actuala. Sa nu mai spun de ce tehnologii au gasit astia in F1 pentru reducerea de combustibil. Au limitare si aici. Pe de alta parte turatiile sunt limitate de la 18k - 20k rpm cat era in trecut, la doar 12k rpm. Si cu toate astea, aceste masini sunt mult mai rapide decat alea, deja au inceput sa se bata vechile recorduri. Spre exemplu Mahle lucreaza cu Ferrari la un system de aprindere inovativ(HCCI) prin care consumul de combustibil este redus cu 25 pana la 30% la actualele motoare. In mare este vorba despre un system de aprindere prin compresie, la fel ca si la diesel si nu prin scanteie asa cum stie toata lumea. OK, inca exista si bujia cu scanteie, ca un fel de backup. Cat de curand acest system va aparea si pe masinile de serie, sa vedeti atunci consumuri :) Intr-un final, toate acestea, combinate evident cu un indice aerodynamic cat mai scazut, vor conduce intr-o prima faza la scoaterea motoarelor diesel. Dupa cum se vehiculeaza, acestea ar urma ca dupa 2020 sa fie interzise. Viitorul il reprezinta motoarele electrice. Dar pana acea tehnologie va fi sufficient de matura, va mai exista o etapa intermediara si anume sistemele hibride. La fel ca si actualul i8, motoare turbo pe benzina de capacitate cilindrica redusa impreuna cu motoare electrice si sisteme de recuperare a energiei. Deocamdata ma opresc aici. Cele doua exemple sunt cele mai exemplificative, le poti contesta doar daca esti "gica contra", altfel nu mi-as putea explica. Sau daca traiesti pe alta lume, vii din anii 70 si nu cunosti realitatea din prezent.

 

 

 

 

2. ionut_marius. O tot dai cu: un motor de capacitate redusa ii va fi mai dificil sa tina pasul cu altul dar de o capacitate mai mare. Un 4L in comparatie cu un 6L. Da, sunt perfect de accord cu acest lucru, doar ca uiti(nu vrei) sa iei in calcul toate variabilele. Considerand ca intre doua motoare din aceeasi generatie, ambele fara/cu turbo(spre ex), doar ca unul este de 2litri in patru cilindrii, iar celalalt este de 3litri in 6 cilindrii linie, ambele montate pe aceeasi masina, va fi evident faptul ca la o viteza de 150Km/h, cel cu patru cilindrii in aceeasi treapta de viteza va avea nevoie de o turatie mai mare decat frac-su care va sta la o turatie ceva mai redusa, ca doar e mai fortos. Dar ce te faci cu cei doi cilindrii in plus pe care trebuie sa-i adapi in plus? Ce te faci cu greutatea in plus a acestora doi? Plus toata greutatea adiacenta ce tine de acesti doi cilindrii in plus. Chiar crezi ca acel consum mai mare la motorul cu 4 cilindirii din pricina turatiei ceva mai crescute, la final va fi mai mare decat consumul celor 2 cilindrii, plus greutatea mai mare la motorul cu 6 cilindrii? Eu zic sa te mai gandesti. Si asta sa stii ca-i valabil doar la viteze de peste 100Km/h sa zicem. Ce-i sub, nu se mai aplica aceasta tactica. Hai ca o sa-ti dau si exemple ca sa nu vorbim aiurea.

 

Exemplu(Auto-Data.net): BMW Seria 3, F30, Sedan(non xdrive):

 

1. 316i (136CP@4350rpm), Capacitate cilindrica: 1.6l - 4 cilindrii in linie, Top speed: 210Km/h, Masa proprie: 1480Kg, Consum mixt: 5.9 - 5.8l/100Km

 

2. 335i (306CP@6000rpm), Capacitate cilindrica: 3l - 6 cilindrii in linie, Top speed: 250Km/h, Masa proprie: 1585Kg, Consum mixt: 7.9l/100Km

 

Deci, despre ce vorbim? Pana la urma astfel de discutii nu-si au locul. Daca tu ti-ai luat masina cu motor de 3L ca sa mergi cu el la consum, ca dupa sa te poti lauda cat de tare esti tu si cat de fraieri is ceilalti "saraci" ce si-au luat "trotinete" cu motoare de 1,5 ori 2L in doar 4 cilindrii...ce sa mai zici? E speechless. Evident ca-ti vei lua un M3, un 335i, etc pentru senzatii, in primul rand stiind ca ti-l vei permite din toate punctele de vedere si nu pentru consum. Consumul va trebui sa constientizezi si sa-ti asumi ca va fi mai mare decat un altul inferior. Pe de alta parte cine-si alege un motor mai mic, de o capacitate cilindrica redusa, probabil ca nu-si permite(cost de achizitie, cost de intretinere, costul combustibilului) sau poate pur si simplu nu are nevoie de senzatiile tari pe care ti le ofera un motor superior, poate are nevoie de un consum mai mic. Oare toate companiile mari ce achizitioneaza flote intregi de masini pentru manageri, de ce oare nu cumpara masini cu motoare mari din start ca doar consum la fel ca si alea mai mici?!?! Evident ca si aceste costuri de achizitie, combustibil si intretinere vor trebui sa fie cat mai reduse. Doar in cazuri exceptionale, pentru vreun general manager sa achizitioneze ceva mai special cu un motor mai mare. Dar pentru restul sefutilor, ceva standard cu costuri minime.

 

Sper ca am sintetizat cat mai bine tot ceea ce am vrut sa spun si sa terminam odata. Discutiile astea imi amintesc de copilarie, atunci cand te luai la harta cu alt copil, ii spuneai ca tac-tu il bate pe tac-su si invers. Era o cearta fara nici o noima.

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mie logica imi spune ca daca un f30 320d consuma 10 in Bucuresti, o masina cu 300 kg mai grea si inca jumate de motor in plus, nu are cum sa consume tot atat, ambele avand motoare de aceeasi generatie.

La mersul urban, coeficientul aerodinamic are relevanta spre zero.

Atata timp cat un 528 i, cu motorul 2.0 turbo consuma 12 13 urban prin aglomeratie, atunci un 3.0 litri turbo cat sa consume?

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ai inteles nimic, nimeni nu a spus ca 335i F30 este mai economic decat 316i F30, iar datele oferite de producator sunt fix pix.

 

Aici toata lumea vorbeste din auzite si din expereinta facuta pe masini vechi si trecute bine de 200k km. Aproape toata lumea crede ca motoarele mari sunt un fel de sperietori, la fel cum toata lumea crede ca daca ai diesel 100% vei avea probleme cu injectoarele, turbina, egr, volant, pompa inalte si dpf.

 

@Cavaliere, ti s-a mai spus chiar si de alti colegi, daca tie iti place sa numesti consum urban doar ce se intampla dimineata in trafic bara la bara, cu motorul rece si pe distante foarte scurte este fix pb ta. Daca tu conideri ca 528i consuma 12, ceva nu se pupa cu F30-ul tau, care consuma cu 2L mai putin. Si totusi daca 528 consuma 12, cum este posibil sa fie normal 25% pt 640i ?

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 335i e93, deci e mai greu decat un coupe.

 

Raspunsul la intrebarea ta e unul singur.

 

NU, NU e normal sa iti ARATE un astfel de consum. De consumat iti consuma in mod normal 16-18-20 motorul asta in oras, dar niciodata nu iti va arata pe bord peste 20.

 

Undeva e o problema..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ai inteles nimic, nimeni nu a spus ca 335i F30 este mai economic decat 316i F30, iar datele oferite de producator sunt fix pix.

 

Aici toata lumea vorbeste din auzite si din expereinta facuta pe masini vechi si trecute bine de 200k km. Aproape toata lumea crede ca motoarele mari sunt un fel de sperietori, la fel cum toata lumea crede ca daca ai diesel 100% vei avea probleme cu injectoarele, turbina, egr, volant, pompa inalte si dpf.

 

 

Asta-i tot ce poti? :goodjob:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ai inteles nimic, nimeni nu a spus ca 335i F30 este mai economic decat 316i F30, iar datele oferite de producator sunt fix pix.

 

Aici toata lumea vorbeste din auzite si din expereinta facuta pe masini vechi si trecute bine de 200k km. Aproape toata lumea crede ca motoarele mari sunt un fel de sperietori, la fel cum toata lumea crede ca daca ai diesel 100% vei avea probleme cu injectoarele, turbina, egr, volant, pompa inalte si dpf.

 

@Cavaliere, ti s-a mai spus chiar si de alti colegi, daca tie iti place sa numesti consum urban doar ce se intampla dimineata in trafic bara la bara, cu motorul rece si pe distante foarte scurte este fix pb ta. Daca tu conideri ca 528i consuma 12, ceva nu se pupa cu F30-ul tau, care consuma cu 2L mai putin. Si totusi daca 528 consuma 12, cum este posibil sa fie normal 25% pt 640i ?

Uite aici si totusi ce se vede acolo cam seamana cu trafic din zona de nord, nicidecum bara la bara.

 

 

Excluzand dimineata, daca merg pe la ora 10 -11 de la Victoriei spre Unirea, ala tot extrem e?

Daca am nevoie sa ajung de la Romana pe caLea Mosilor, adica vreo 3 km, ce fac merg pe jos ca e drum scurt si nu e relevant consumul? Eu inteleg urban sa folosesc masina fara restrictii la orice ora si indiferent de lungimea traseului. Probabil mai sunt si altii ca mine. Iar la final fac iar plinul si obtin consumul.

Edit: colegul de mai sus cu 335 zice ca e ok 16 18 20 maxim. Parca ne apropiem de realitate.

Edited by cavaliere
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

F20-ul 116i are medie pe ultimii 3000km 11.4. E defect? In ce conditii? In conditiile in care sotia face cu el un drum pana la job (1.5km dus, 1.5km intors) si iesiri in apropiere, plus cel mai lung drum extraurban 100km dus-intors, pentru ca de obicei iesim cu masina mea la drumuri mai lungi. Vorbim aici de o masina in care se circula 80% o persoana + 1 copil, sau 2 persoane + 1 copil. Strict extraurban consuma super decent (undeva la 6).
Link to comment
Share on other sites

dar tu ?

 

urca-ti fundul in ceva mai nou, mergi mai mult timp si ai sa te convingi.

 

Asa si ?

Se urca in "ceva mai nou" si ce ? Ce o sa observe ? Ca merge cu 50 lei 5000 de km ? :download:

 

Voi chiar nu vreti sa acceptati o realitate absolut logica si confirmata din toate punctele de vedere ?

 

O ardeti aiurea ca astia cu e36 is cocalari si saracii si alte alea, dar voi va luati Seria 7 5.0i si va bateti capu' cu o diferenta de consum de 4-5% ?! ... aveti X6 si dormiti in el sau il uitati in parcarea de pe colt pana vine salaru' dar voi sunteti "aia care stie ei ca consuma putin" ?! (din pacate discutiile de pe forumul acesta confirma reputatia generala pe care o au posesorii ... beemve).

 

Cat despre mit'ul cu turbinele si injectoarele care "cad" la diesel in general...

DA, CAD IN GENERAL, DIN CAUZA ASTORA CA VOI CARE SCOT CONSUM DE 6% CU UN 3.5d !!

 

Intelegi de ce cad sau mai povestim ? :hyper:

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Edit: colegul de mai sus cu 335 zice ca e ok 16 18 20 maxim. Parca ne apropiem de realitate.

 

E93, 2007, euro 4 iar 20 este un maxim. Aici i s-a spus ca 25 este normal.

 

F20-ul 116i are medie pe ultimii 3000km 11.4. E defect? In ce conditii? In conditiile in care sotia face cu el un drum pana la job (1.5km dus, 1.5km intors) si iesiri in apropiere, plus cel mai lung drum extraurban 100km dus-intors, pentru ca de obicei iesim cu masina mea la drumuri mai lungi. Vorbim aici de o masina in care se circula 80% o persoana + 1 copil, sau 2 persoane + 1 copil. Strict extraurban consuma super decent (undeva la 6).

 

1.5km dus, 1.5km intors, iarna nici macar nu se incalzeste.

 

 

Cat despre mit'ul cu turbinele si injectoarele care "cad" la diesel in general...

DA, CAD IN GENERAL, DIN CAUZA ASTORA CA VOI CARE SCOT CONSUM DE 6% CU UN 3.5d !!

 

 

Cad pt ca toti romanii isi cumpara masini de la samsari , luate de la licitatii, cu istoric dubios. (vezi cazul colegului din Ct care a plecat la CJ dupa X3 cu 150k km si s-a intors cu o masina care avea 270k km). daca in urmatorul an baga 3000e in el o sa zica ca dieselul e pacatos.

 

Daca eu merg normal si mie imi schimba cutia la mai putin de 2000rpm ce sa-i fac ? prmoit ca ii dau in judecata si pe aia de la bmw si pe aia de la ZF.

 

In rest prefer sa nu comentez, inteleg, ai niste frustrari.

Edited by ionut_marius
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

F20-ul 116i are medie pe ultimii 3000km 11.4. E defect? In ce conditii? In conditiile in care sotia face cu el un drum pana la job (1.5km dus, 1.5km intors) si iesiri in apropiere, plus cel mai lung drum extraurban 100km dus-intors, pentru ca de obicei iesim cu masina mea la drumuri mai lungi. Vorbim aici de o masina in care se circula 80% o persoana + 1 copil, sau 2 persoane + 1 copil. Strict extraurban consuma super decent (undeva la 6).

Uite aici realism. Pai si 116i nu are motor de ultima generatie? Si daca ai consum 11.5,ceea ce e realist, atunci cat sa consume un 3 litri si 400 500 kg in plus?

Singura explicatie e ca de fapt asta nu e consum urban. Urban e consumul cu drumuri de minim 10 km si trafic lejer. Ala e de o relevanta maxima..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Uite aici realism. Pai si 116i nu are motor de ultima generatie? Si daca ai consum 11.5,ceea ce e realist, atunci cat sa consume un 3 litri si 400 500 kg in plus?

Singura explicatie e ca de fapt asta nu e consum urban. Urban e consumul cu drumuri de minim 10 km si trafic lejer. Ala e de o relevanta maxima..

 

1.5km dus si 1.5km intors, pe vreme rece motorul nici macar nu ajunge la temperatura optima.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Uite aici realism. Pai si 116i nu are motor de ultima generatie? Si daca ai consum 11.5,ceea ce e realist, atunci cat sa consume un 3 litri si 400 500 kg in plus?

Singura explicatie e ca de fapt asta nu e consum urban. Urban e consumul cu drumuri de minim 10 km si trafic lejer. Ala e de o relevanta maxima..

Stii ce e mai dubios ?

S-a tot vorbit de noua tehnologie, etc...interesant e ca E46'le meu vechi cu motorizare asemanatoare, consuma tot undeva intre 11-12 in oras.(ca F20)

Deci nu mai e asa importanta tehnologia pan' la urma sau ? :))

 

@ionut

Consum urban e consum urban in RO (distante scurte sau foarte scurte), nu in Madrid unde au autostrada si in centru. intelegi ?

Nu am nici-un fel de frustrare, crede-ma ;)

Edited by hf_now
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va raciti gura degeaba, stimabililor, pardon...va uzati tastatura degeaba. N-ai cu cine sa discuti in ciuda atatora ce incearca sa explice cu date, explicatii samd. Pur si simplu e "gica contra". Stii vorba aia: daca mai multi iti spun ca esti beat, atunci te duci naibii acasa si te culci.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va raciti gura degeaba, stimabililor, pardon...va uzati tastatura degeaba. N-ai cu cine sa discuti in ciuda atatora ce incearca sa explice cu date, explicatii samd. Pur si simplu e "gica contra". Stii vorba aia: daca mai multi iti spun ca esti beat, atunci te duci naibii acasa si te culci.

 

Zise unul care a mers cel mult cu 2.0d, masina cu km reali, condusa numai de o batranica.

 

Pai si acum in iunie e vreme rece? Te-ai urcat in masina si ai pornit-o, se incalzeste instant motorul.

Colegul cu 335 a scris ca are consum intre 16 si 20. Colegul celalalt cu 640i ul ce consum normal trebuie sa aiba?

 

Cel putin la fel de mare, daca nu mai mic, 640i este mai usor, motor de generatie mai noua, cutie mai buna, rulaj mai mic.

 

Stii ce e mai dubios ?

S-a tot vorbit de noua tehnologie, etc...interesant e ca E46'le meu vechi cu motorizare asemanatoare, consuma tot undeva intre 11-12 in oras.(ca F20)

Deci nu mai e asa importanta tehnologia pan' la urma sau ? :))

 

@ionut

Consum urban e consum urban in RO (distante scurte sau foarte scurte), nu in Madrid unde au autostrada si in centru. intelegi ?

 

Mergi si tu 1.5km cu e46-le si vezi daca mai scoti 11-12. pe distante atat de scurte orice masina consuma mult, nici Priusul nu mai este economic.

 

Urban nu inseamna doar 1.5km, indiferent ca traim in Ro sau Spania, daca eu merg 20-25km ce sa fac ?

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Cel putin la fel de mare, daca nu mai mic, 640i este mai usor, motor de generatie mai noua, cutie mai buna, rulaj mai mic.

 

 

 

Mergi si tu 1.5km cu e46-le si vezi daca mai scoti 11-12. pe distante atat de scurte orice masina consuma mult, nici Priusul nu mai este economic.

 

Urban nu inseamna doar 1.5km, indiferent ca traim in Ro sau Spania, daca eu merg 20-25km ce sa fac ?

Ok. Hai sa ne intelegem ca vad ca incet incet iti dai seama ca nu e tot una ce zici tu, cu ce discutam noi.

1.Merg chiar si 1km dus + 1km intors pana la magazin sa iau paine/suc/apa/etc (sunt foarte comod de fel, prostie recunosc), consumul nu sare de 12.2 nici in cazul asta. (filmez daca esti deschis dovezilor pertinente, promit).

2.Daca ai doar trasee lungi in oras(20-25km), nu iti mai da cu parerea in discutia asta.

3.Observ ca ai X6 4.0d...cum e consumul mixt la tine ? (sincer daca se poate, chiar daca faci doar distante lungi si in oras) :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Ok. Hai sa ne intelegem ca vad ca incet incet iti dai seama ca nu e tot una ce zici tu, cu ce discutam noi.

1.Merg chiar si 1km dus + 1km intors pana la magazin sa iau paine/suc/apa/etc (sunt foarte comod de fel, prostie recunosc), consumul nu sare de 12.2 nici in cazul asta. (filmez daca esti deschis dovezilor pertinente, promit).

2.Daca ai doar trasee lungi in oras(20-25km), nu iti mai da cu parerea in discutia asta.

3.Observ ca ai X6 4.0d...cum e consumul mixt la tine ? (sincer daca se poate, chiar daca faci doar distante lungi si in oras) :drinks:

 

 

La x6 40d mixtul (interior/exterior) era 11%, la 640d 8 si un pic.

 

Consum exclusiv in oras, mediu, X6 13-14 (minim 9 maxim 17),640d 10-11 (minim 6.5 maxim 12.5).

 

Daca la voi consum urban inseamna doar Bucuresti si doar ore de varf si doar pe distante de 1km-1.5km, no comment, dar ganditi-va ca mai sunt milioane de oameni care traiesc diferit.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

deci un 640d poate sa consume 12(cu toate ca exagerezi cu consumul ala minim + ca tu faci minim 25km dintr-un foc asa ca ...), dar un 640i nu poate sa consume 17-20 ?

De ce nu ?

Edited by hf_now
Link to comment
Share on other sites

deci un 640d poate sa consume 12(cu toate ca exagerezi cu consumul ala minim + ca tu faci minim 25km dintr-un foc asa ca ...), dar un 640i nu poate sa consume 17-20 ?

De ce nu ?

 

 

12.5 ala a fost un varf, consumul este 10-11, vezi ca mai pusese un coleg un test cu 640d GC (deci mai greu) si alora le-a iesit 11% consumul in Buc. In weekend se poate scoate lejer 7%.

 

Nu castig nimic, vrei sa crezi bine, nu iar bine sau te poti convinge singur daca faci un drive test.

 

Si cu x6 pe cod portocaliu, de la Alba Iulia si pana la natiunile unite, am avut consum de 22%, ar fi o aberatie sa spun ca x6 40d consuma 22 in oras.

Edited by ionut_marius
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am impresia ca sunt mai multe milioane care impanzesc traficul urban asta asa aglomerat, decat cei minoritari care se plimba ocazional pe trasee lejere.

Ca daca majoritari erau cei ca tine care obtin consum mic, atunci nici traficul nu ar fi aglomerat si am circula toti lejer. Si retine, ce ai tu este consum combinat, mediu cu putin urban sau nu stiu cum sa ii zic. Faptul ca tu nu ai trasee aglomerate si nu prinzi si "bara la bara", atunci nu esti un etalon relevant. As numi relevanti pt consum urban pe toti cei care umplu strazile de pe arterele principale zi de zi. Dar ei nu au cont pe forum si tot ei isi cumpara cotinete de masini cu motoare de maxim 1.6, pt ca pe ei ii deranjeaza consumul mult mai mare al unui motor mare, indiferent de cat de modern ar fi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.