Jump to content

Consum 640i foarte mare


cumhur

Recommended Posts

Si cu x6 pe cod portocaliu, de la Alba Iulia si pana la natiunile unite, am avut consum de 22%, ar fi o aberatie sa spun ca x6 40d consuma 22 in oras.

 

Consuma 7% in oras, nu te supara ca te intreb ?

Traiesti pe marte ? esti doar tu si planeta goala, fara gropi, fara semafoare fara nimic ?(ca in bucuresti sau in RO in general sigur nu circuli) :frantics:

APP. Troaca mea consuma in exterior 6.2% si pe bord si la pompa. (nu cumva tu circuli doar pe autostrazi de aberezi cu consumuri de genu'?)

 

Intrebare extra:

X6 3.0i cat consuma dupa tine asa ?

Edited by hf_now
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cand am zis consum exclusiv urban fix asta inseamna, cand am zis combinat ma refer la interior exterior.

 

Oricum, consumul real se face la pompa, pe distante lungi si de la plin la plin, nu din 1.5km in 1.5km. in fine voi stiti mai bine.

 

ca o ironie a motorului gurmand,

Bentley 4.0t pe ruta Corbeanca-Nordului-Corbeanca:

 

post-8200-0-07333700-1467122830_thumb.jpg

 

Mixtul (interior/exterior) pe 2500km este 17 si ceva, viteza medie aprox 30km/h. O sa ii dau foc, consuma prea putin.

 

@HF, x6 3.5i 100% consuma mai putin decat Bentley-ul.

Edited by ionut_marius
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Exterior si diesel si benzina consuma relativ la fel, diferenta de 15-20% maxim

 

In oras insa, benzinarele vor consuma aproximativ dublu fata de varianta diesel, un diesel consuma 0.4-0.5ltr/h la mers in gol....

 

Si un motor oricat de nou va fi, in primii 1-2km nu are cum sa atinga hartile de mers regular, vor circula pe cele intermediare cu anumite specificatii pentru avans, aprindere, consum,etc.... un diesel ajunge in 1-2 km aproape de consumul standard, un motor otto va avea nevoie de mult mai mult timp sa transiteze toate hartile de la pornirea la rece pana la 90grade temperatura motorului, de unde rezulta un consum mai mare la benzinare

 

De acord ca motoarele otto cu injectie directa sunt mai evoluate, totusi cu un mers de 1.5km maxim vei reusi sa-l distrugi foarte repede, benzina se injecteaza direct in cilindru, cu un motor vesnic rece va introduce foarte multa benzina, va inegri si distruge bujiile si asta este ultimul lucru pe care il doresti la un motor de genul, daca aprinderea nu se va face de la prima invartire benzina injectata va spala cilindrii de ulei, in scurt timp se vor ovaliza si adios motor performant.....

Edited by BOASKA
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pai corbeanca nordului nu e esantion reprezentativ pt urban.

Baga-l oleacĂŁ de la Piata Victoriei- Mihai bravu sau Unirii si ii dublezi consumul.

Pana la urma eu nu inteleg de ce atata abnegatie in a te contrazice. Am inteles ideea, vrei sa spui ca tehnologia a evoluat, de acord.

Insa fizica ramane neschimbata, iar ca sa accelerezi 1800 de kg de pe loc pana la 60 70 repetat cu un motor de 3 litri, consuma mult mai mult carburant decat sa faci acelasi lucru cu 1300 de kg si motor 1.6. Restul e poveste si suna bine.

Daca circul Nordului Corbeanca pana si Grand cherokee ul srt imi consuma 15 daca ma straduiesc sa plec lejer de pe loc.

In rest, ne contrazicem pana maine, insa daca facem schimb de masini 1 saptamana, garantez ca pe traseul tau, 320 dieselul o sa iti consume probabil 7, iar masina ta va consuma 14 15.

Link to comment
Share on other sites

S-au scris aproape 17 pagini, in care doar ne certam si contrazicem pe niste chestii are nu aduc niciun beneficiu cuiva, si ne-am indepartat de la subiet. Sunt atat de multi parametri ca influenteaza consumul (regim de mers, viteza medie, distanta parcursa, modificari ale admisiei/evacuarii, modificari la motor, presiune in anvelope, stil de condus sunt doar cateva), iar noi am ajuns doar sa ne contrazicem. Nu stiu daca initiatorul a citit ce s-a scris pe aici, daca stie cineva cum si in ce regim utilizeaza masina, samd... Am dat si eu exemplul cu masina sotiei, care foloseste si start/stop si cu care am mers si eu. Am lucrat o perioada de timp in aceeasi cladire in care lucreaza acum sotia, deci mergeam mai mult sau mai putin zilnic cam la fel, cu 525D, 177cp. Pentru ca mergeam mult mai mult de cat mergea ea acum extraurban, media masinii aceleia (2005, versus 2012) a fost de 9.4 in 46.000 km cat am tinut eu evidenta, insa pe oras aveam consum la pompa iarna si de 13-14 l/100km.

 

Din ce am observat eu, dar si din testele efectuate de altii in regim de autostrada cel putin, concluzia mea este ca o masina cu motor mai mic va consuma ceva mai putin in regim de exploatare normal (viteze 130-160 km/h). La 90km/h, aveam acelasi consum si cu E60 525D 2005 177cp, si cu F10 525D 2012 218cp, si motoarele cred ca suntem de acord ca tehnologic sunt destul de diferite. Eu nu am vazut niciun test in care 2.0 la 160 consuma mai mult sau la fel ca un 3.0, nici benzina, nici diesel. Oricum o dai, sunt ceva mai multi cilindi, care consuma, oricat ar fi de eficient motorul ala. In oras, poti consuma mai putin cu un motor mai mare in conditiile in care folosesti start/stop (motoarele oprite "consuma" la fel) si motorul acela stie sa isi opreasca un nr de cilindri pentru diminuarea consumului. Altfel, in practiva un 6 cilindri va consuma mai mult decat 4 in mers cam mereu. Si inca ceva: cam mereu, consumul este destul de strans legat de putere. Putere mare, consum mare. Caii putere ii utilizezi la viteze mari, in rest, conduci cuplu. My 2 cents.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne invartim in jurul cozii ca la gradinita... important este pe ce traseu a obtinut colegul nostru acel consum, la ce ora (aglomeratie sau nu), daca a apasat mai tare pedala, etc.

Eu cu masinuta mea, cu motor de 1.6i, daca imi duc copilul o saptamana la padure, undeva in centrul orasului si nu mai fac alte drumuri, consumul mediu va fi de aproximativ 15 l/100km, intrucat am de urcat 3 km - poate tot asa a obtinut si el un consum mai mare, functie de factorii de mai sus.

Ce pot sa va mai spun este ca eu am un 116i, motor 1.6, 122 cp, cod n43b16, iar tatal meu are un 116i, motor 2.0, 122 cp, cod motor n43b16, iar masina lui consuma in oras cu 1 litru in plus fata de a mea, amandoua masinile fiind conduse de mine.

Afara, in schimb, masina cu motorul de 2.0 sta putin mai bine, cam cu 0,5l/100km.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Urban Cycle

The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20oC to 30oC on a rolling road from a cold start, i.e. the engine has not run for several hours. The cycle consists of a series of accelerations, steady speeds, decelerating and idling. Maximum speed is 31mph (50km/h), average speed 12mph (19km/h) and the distance covered is 2.5 miles (4km).

 

Restul e cancan. Ca unu merge blana, ca altu merge fara AC, ca unu sta in panta si urca tot drumul, ca unu nu are presiunea buna in anvelope, ca altul baga benzina proasta etc.

Link to comment
Share on other sites

Pai corbeanca nordului nu e esantion reprezentativ pt urban.

 

Ti-a zis cineva ca ala este etalonul pt urban, ti-am zis doar cat a luat pe acel traseu, in fine una zic, alta se interpreteaza.

 

Consum mixt (interior/exterior):

post-8200-0-58440300-1467126527_thumb.jpg

 

Ridicol de mic pt un tanc de 2.5tone cu peste 500cp si tractiune integrala.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

 

Cat despre mit'ul cu turbinele si injectoarele care "cad" la diesel in general...

DA, CAD IN GENERAL, DIN CAUZA ASTORA CA VOI CARE SCOT CONSUM DE 6% CU UN 3.5d !!

 

Intelegi de ce cad sau mai povestim ?

 

Inclin sa cred ca tu nu prea intelegi/stii de ce se strica turbinele, respectiv injectoarele motorului.

 

Esti sigur ca cele scrise cu, caractere mari (o fi vreo definitie care trebuie sa o stim...) sunt motivele principale?

 

Eu am alte motive/ratiuni sa stiu de ce se duc cand se duuc.

 

Deci?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sunt motivele principale ale zgarcitilor.(majoritatea dintre voi astia care sperati la consum 5... a-ti fii in stare sa va pune-ti gaz pe X6 cred).

Sunt pregatit sa ascult motivele principale pentru care pica turbinele si injectoarele !

Edited by hf_now
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Cat despre mit'ul cu turbinele si injectoarele care "cad" la diesel in general...

DA, CAD IN GENERAL, DIN CAUZA ASTORA CA VOI CARE SCOT CONSUM DE 6% CU UN 3.5d !!

 

Intelegi de ce cad sau mai povestim ?

 

Sorry, double post..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

cati oare din cei care au postat aici conduc un motor(ca si al colegului care a deschis topicul, pt ca despre ala este vorba nu de cat consuma 1.6) cu caracteristici asemanatoare sau apropiate? si aici ma refer la a il conduce zi de zi nu a face teste de 10 minute Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

 

Ce pot sa va mai spun este ca eu am un 116i, motor 1.6, 122 cp, cod n43b16, iar tatal meu are un 116i, motor 2.0, 122 cp, cod motor n43b16, iar masina lui consuma in oras cu 1 litru in plus fata de a mea, amandoua masinile fiind conduse de mine.

Afara, in schimb, masina cu motorul de 2.0 sta putin mai bine, cam cu 0,5l/100km.

Asta am vrut sa aud. Realitate confirmata! :good:

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu prea prea intelegi/sti de ce se strica turbinele, respectiv injectoarele motorului.

 

Esti sigur ca cele scrise cu, caractere mari (o fi vreo definitie care trebuie sa o stim...) sunt motivele principale?

 

Eu am alte motive/ratiuni sa stiu de ce se duc cand se duuc.

 

Deci?

 

Bitte, sa nu repeti patetismele invatate la orele de mecanica..... daca ai ceva de spus, spune, de altfel te plangi pe privat ca altii abereaza si nu aduc nici un folos comunitatii in pofida numarului foarte mare de postari.....

Edited by Bala
sters quote
Link to comment
Share on other sites

Asteptam un alt motiv ca mai sunt oricum destule....desi nu cred ca e in stare sa ni le ofere.

Am dat exemplul de mers subturat pentru ca in 90% din cazuri, asta e problema turbinelor si a injectoarelor picate.

Ca exemplu' sa vedeti ca nu doar romanii conduc total gresit diesel-urile...am fost zilele trecute pana in Austria sa cumpar cu un prieten un Opel Zafira 2.0DTi de la un cunoscut austriac.

Am cumparat masina cu 1500 euro.(model sportline cu scaune sport, clima, an 2003)

Pretul a fost mic pentru ca cica masina ar avea injectoarele stricate(2 din 4 conform propritarului).

Avand in vedere ca prietenul avea cunostiinte mecanice minime, a cumparat-o instant stiind ca masina nu are absolut nimic.

Mentionez ca masina nu se tura mai mult de 2500 de ture si avea martorul check aprins din cand in cand.

La intoarcere, a fortat masina pe auostrada si deodata a inceput sa mearga pur si simplu, dupa un nor imens de fum evident.

S-a turat lejer si a mers 160-170 lejer.

Odata ajunsi in Ro, s-a stins si check si masina merge perfect si acum.

Urmeaza schimburile si un test eventual.

Ca si fapt divers...austriacii cel putin au un stil de condus dezastruos, treapta 4 ei merg 50...

"Sunt praf injectoarele si posibil turbo picat, scapama de ea te rog" ... asa a zis Austriacu'

Link to comment
Share on other sites

Sunt motivele principale ale zgarcitilor.(majoritatea dintre voi astia care sperati la consum 5... a-ti fii in stare sa va pune-ti gaz pe X6 cred).

Sunt pregatit sa ascult motivele principale pentru care pica turbinele si injectoarele !

Lipsa uleiului pe axul turbinei.

Calitatea carburantului folosit afecteaza viata injectoarelor.

(cateodata e bine sa retinem si ce se invata IN SCOALA.)

:offtopic:

(multumesc de "complimente", celor care au avut nerusinarea sa jigneasca persoana, fara a aduce vreo utilitate topicului, de parca ar mai exista asa ceva acum..)

..pentru placerea si satisfactia lor o sa raportez personal acest topic.

 

Bitte, sa nu repeti patetismele invatate la orele de mecanica..... daca ai ceva de spus, spune, de altfel te plangi pe privat ca altii abereaza si nu aduc nici un folos comunitatii in pofida numarului foarte mare de postari.....

 

 

 

+1 Corect! :thumbsup:

 

:offtopic:

Nu alimentez jignirile din principiu!

Boaska esti raportat.

 

Sorry mate.

 

(vezi ca si tu ai buton fata de mine)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Asteptam un alt motiv ca mai sunt oricum destule....desi nu cred ca e in stare sa ni le ofere.

Am dat exemplul de mers subturat pentru ca in 90% din cazuri, asta e problema turbinelor si a injectoarelor picate.

Ca exemplu' sa vedeti ca nu doar romanii conduc total gresit diesel-urile...am fost zilele trecute pana in Austria sa cumpar cu un prieten un Opel Zafira 2.0DTi de la un cunoscut austriac.

Am cumparat masina cu 1500 euro.(model sportline cu scaune sport, clima, an 2003)

Pretul a fost mic pentru ca cica masina ar avea injectoarele stricate(2 din 4 conform propritarului).

Avand in vedere ca prietenul avea cunostiinte mecanice minime, a cumparat-o instant stiind ca masina nu are absolut nimic.

Mentionez ca masina nu se tura mai mult de 2500 de ture si avea martorul check aprins din cand in cand.

La intoarcere, a fortat masina pe auostrada si deodata a inceput sa mearga pur si simplu, dupa un nor imens de fum evident.

S-a turat lejer si a mers 160-170 lejer.

Odata ajunsi in Ro, s-a stins si check si masina merge perfect si acum.

Urmeaza schimburile si un test eventual.

Ca si fapt divers...austriacii cel putin au un stil de condus dezastruos, treapta 4 ei merg 50...

"Sunt praf injectoarele si posibil turbo picat, scapama de ea te rog" ... asa a zis Austriacu'

 

..este o adevarata enciclopedie in ce explici..; pe mine personal m-ai pierdut; chiar nu m-am putut abtine sa nu fiu putin ironic la adresa postarii tale, nu la persoana.

 

Si asta ar motivul pentru care se strica (sau nu) turbinele si injectoarele!?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

am scris pe fuga...da, subturarea e unul din principalele motive.(deobicei in speranta de a scoate consum mic)

 

@bimmer

imi pare rau ca te simti asa ofensat(ce e srept colegii s-au aprins putin), dar atunci cand vii cu o negatie sau chiar cu o ironie, trebuie sa vii si cu un contra argument.

P.S. .. nu cred ca peste tot e benzina/motorina proasta ca si la noi, dar da, poate fii o cauza.

Link to comment
Share on other sites

Salutari

 

imi cer scuze pentru intarziere..

 

da in oras consuma 20.. si merg normal si pe modul ecopro ca altfel daca il bag pe sport imi consuma 24..

 

dar baietii de la bmw miau spus ca are consum 11-12 maxim am zis ca o sa aibe 15 maxim eu.. dar vad ca are 20-25 acuma si nu mi se pare normal..

 

ce ziceti sal duc la un test la bmw? si ce credeti ca ar putea afecta chestia asta?

 

 

multumesc

 

Iti recomand sa mergi ceva mai mult cu masina, consumul din oras are prea multe variabile greu de controlat.

Poate te ajuta cateva date culese pe distante de peste 2- 3000 km facute in drumuri zilnice pe aceeasi ruta de 70-80km dintre care mai mult de jumatate in afara orasului.

335i E90 LCI Sedan (70.000 km), viteza medie in computerul de bord 45 km/h. Consumul mediu 11.8l

340i F30 Sedan Xdrive. In primii 2000 km mers mai mult pe Eco Pro cu o viteza medie de 43 km/h 10.5l. Urmatorii 1000 km nu s-a mai mers pe eco pro iar consum a urcat la 11.5

La 340i nu a fost folosit sistemul start/stop.

 

Tine cont ca stilul de mers a fost unul destul de lejer.

Edited by teodors
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am scris pe fuga...da, subturarea e unul din principalele motive.(deobicei in speranta de a scoate consum mic)

 

 

Nici eu nu am contrazis direct ce ai spus: sigur ca o contributie (mica) o aduce condusul subturat - infundarea/griparea temporara a axelor paletlor turbinei cu fum..

 

Stai linistit, nici vesticii nu pun cel mai de calitate carburant; dar aici parerile SUNT cat se poate de diverse in lumea soferilor.. Producatorul in schimb recomanda cea mai buna calitate a carburantului; benzina, cifra octanica de 98... pentru a preintampina pre-detonarile si motorina cat mai aditivata pentru diesele cu DPF (cel putin)... Asa ca pretul carburantului ... nici pe vestci nu-i "convinge". :hyper:

Dar astea se stiu deja, nu..

:drinks:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@teodor

din consumurile propuse de tine rezulta ca un 17-18 oras la 640i colegului pare plauzibil, nu? (asa inteleg eu dupa un calcul/exemplele date de tine)

 

@bimmer

Sincer sa-ti zic ... avem un colaborator ceh (firma de transporturi) si evident ne vinde cate 10-20 de litrii de motorina...colegii cu diesel fac prin rotatie cand vine ceh-ul si nu pentru ca nu-si permit motorina de la pompa ci pentru ca spun ei....masina trage vizibil mai bine cu motorina din cehia.

Link to comment
Share on other sites

Infundarea paletilor turbinei cu fum....

 

Combustibil foarte prost la vestici......noi alimentam tone saptamanal la Aral, niciodata nu am auzit sa se fi stricat ceva din cauza motorinei

 

Asa ceva nu credeam ca o sa citesc pe forum

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Infundarea paletilor turbinei cu fum....

 

Combustibil foarte prost la vestici......

 

Asa ceva nu credeam ca o sa citesc pe forum

:offtopic:

Boaska, NU am zis combustibil foarte prost.. nu ma citezi prea bine!

 

Nu stiai ca in vest sunt mai multe tipuri de carburant!? Ca si in Romania de altfel.

E randul meu sa nu imi vina sa cred ca INCA vrei sa-mi scoti ochii!

 

Sa iti vina sa crezi ce zic mai jos:

 

..M-am referit la mai multe TIPURI DIFERITE DE CARBURANT in postare mai sus. Iar acestea producatorul poate sa iti dovedeasca (oricand) ca daca nu pui ce recomanda el motorul poate suferi (in timp).

Stiu ce o sa zici ... dat afla inca de aici o alta perspectiva/idee: minimum necesar de calitate a carburantului (stabilit prin legi/norme minime) NU INSEAMNA ce este cel mai bun PENTRU UN ANUME MOTOR... tip de motor, generatie..

 

Hai sa ne linistim..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Referitor la calitatea carburantului...care e data de cifra octanica...la mine la buson scrie ca trebuie sa bag de 95.

 

Din cate am intrebat in stanga si in dreapta nu mi-a recomandat nimeni sa bag 98 sau 100 in mod constant, ci doar odata la 3-4 plinuri. ( motivele au fost ca daca recomandat e 95, 95 bagi sa nu arzi garnituri si treburi de genu')

Nu stiu cat e de plauzibila treaba cu garnitura, dar diferenta de la Mol 95 si Evo 100 sau petrom 98 chiar se simte.

..se simte cum motorul raspunde mai prompt acceleratiei, dar se vede si acul de la benzina care coboara mult mai repede..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.