Jump to content

Consum 640i foarte mare


cumhur

Recommended Posts

Ma bag si eu in vb...e92 335i coupe,cutie manuala,remapat,motorizare N54,consum mixt (Cta) 12,5-13,5l% condus normal+sportiv,iar exterior intre 10-11,5l%

Consumul de 20% mi se pare enorm la un motor de 3.0 chiar si ptr traficul din Buc.

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

este exagerat consumul ... cu 4-5l peste normal

 

mergi la o diagnoza

 

schimba pompa de unde alimentezi

 

pune benzina de 98/100

 

verifica admisia

 

desi este total irelevant eu cu M550d am consum in bucuresti 13.5-14

Edited by Acero99
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in vb...e92 335i coupe,cutie manuala,remapat,motorizare N54,consum mixt (Cta) 12,5-13,5l% condus normal+sportiv,iar exterior intre 10-11,5l%

Consumul de 20% mi se pare enorm la un motor de 3.0 chiar si ptr traficul din Buc.

 

 

Mai oameni buni, consuma un 2 litri diesel 10 in Bucuresti. Cum sa consume un 3 litri cu 300 de cai mai putin de 15 fie si la relanti? Tt-ul meu 2.0 benzina sub 13 nu consuma nici cand merg batraneste. Grand Cherokee consuma si 35 daca imi pun mintea cu el, iar batraneste sub 25 nu vrea. Irelevant ca totusi are 6 litri capacitate, dar ideea e ca se poate.

Probabil ca are un consum cu 2 3 litri mai mare decat normal, dar depinde de multi factori adaosul asta.

  • Like 3
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Pe vremuri, cand aveam e46 320d aveam consum de 10-11% in Buc, acum 640d-ul consuma tot atat, este irelevant sa comparam tehnologia din prezent cu ce era acum 15-20 de ani.

 

RS6 asta nou cu 5xx cp, awd si peste 2t are consum combinat real de aproape 16%.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Ionut, 640d consuma 10-11 in Bucuresti la o viteza medie peste 30. Daca il bagi pe unde consuma 320-ul 10, o sa consume si 640 ul tau 14 15. Sa fim realisti totusi. Tehnologia ca tehnologie, dar legile fizicii inca sunt valabile.
  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Normal ca se poate sa ai consum de 25%daca o tii numai in 5-6000 de ture,dar omul spune ca ii consuma la mers normal,indiferent de trafic..Eu nu vb din auzite,asta e consumul scos la pompa,condus normal la traficul din Cta.Inainte sa trec la motorizarea asta auzeam numai de 20% consum..in prima zi i-am facut full-ul si am condus 100km numai in oras(schimbat treaptele intre 2500-3000rpm) iar consumul in bord era de 12,1%..nici eu nu credeam consumul afisat din bord..alimentat din nou la pompa,exact 12,5l.

Daca nu ma credeti,aruncati un ochi aici:http://www.bmwfanati...id=14093&page=2

Edited by cristy7610
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atata scandal...nu mai bine compari consumul cu o masina identica ?(aceeasi masina acelasi motor,an,etc)

Daca masina cu care o compari consuma mai putin inseamna ca e o problema cu a ta si gata.

P.S. Astia care sperati ca un BMW 3.0i cu atatia caluti o sa consume sub 17-20...va mintiti fara rost.

Edited by hf_now
  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

:))) adevarul este ca e diferenta mare intre n47 320d pus pe e90 si n47 320d pus pe f30, asa-i? Astea sunt de 10 15 ani.. Astea consuma 10, in schimb un 3 litri pe 1800 de kg consuma 11 12 cica. A naibii tehnologie si fizica. N55 ul zici ca e tehnologie din viitor..

Eu nu inteleg de ce nu face el o diagnoza si o verificare amanuntita si daca masina iese ok, atunci ala e consumul acestui motor avansat tehnologic.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Va pot spune cu mana pe inima,ca 300 de cai consuma mai multa apa decat cei 140...indiferent de culoare..viteza..mers lejer sau etc.

 

Doar la putere maxima fac treaba toti caii, in oras si la mers normal (cum se precizeaza mai sus) n-o sa-i folosesti niciodata pe toti.

Link to comment
Share on other sites

]

Grand Cherokee consuma si 35 daca imi pun mintea cu el, iar batraneste sub 25 nu vrea. Irelevant ca totusi are 6 litri capacitate, dar ideea e ca se poate.

 

 

batraneste 25% pe motor de 6.2 sau 6.4, el de ce nu ar obtine in jur de 15-16% pe un 3.0? unde cred ca ar fi normal, un coleg cu un x6 merge cu 18-20% cu acelasi motor n55...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca in sfarsit lumea pe aici incepe sa vada o realitate mai normala a consumurilor la motoarele pe benzina de la Bmw. Inainte se vehicula pe aici cum ca 2.0 benzinar N43 Efficient dynamics nu are cum sa ia sub 14-15% ca sunt unii "care stie ei domne ca ie benzina si consuma si ca dizalu e sfant". Ca fapt divers asta imi aminteste de o cunostinta mai veche de a mea care era mai... cu capul si ne explica cum lui M6-ele ii consuma si e masina pentru cei cu bani, ca el baga benzina de cel putin 30 - 35 de milioane sa se duca de la Bucuresti pana la Constanta si inapoi :)) Probabil ca de aici si "balada Bmw-ului", orice Bmw pe benzina ia minim 20% :)))

Revenind la topic, consumul este foarte mare si undeva este o problema, pune o diagnoza pe ea, vezi ce iti da si incepe investigatia. Eventual cauta sa mergi cu alt 6 la fel ca al tau si fa o comparatie.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

:))) adevarul este ca e diferenta mare intre n47 320d pus pe e90 si n47 320d pus pe f30, asa-i? Astea sunt de 10 15 ani.. Astea consuma 10, in schimb un 3 litri pe 1800 de kg consuma 11 12 cica. A naibii tehnologie si fizica. N55 ul zici ca e tehnologie din viitor..

Eu nu inteleg de ce nu face el o diagnoza si o verificare amanuntita si daca masina iese ok, atunci ala e consumul acestui motor avansat tehnologic.

Da ma,cum le stii tu pe toate:)))faci comparatii total aiurea,si cu matematica tot greu. 2016 - 15 = 2001. Ai prins-o? Cred ca e o diferenta intre un 2.0d din 2001-2002 de 136/150 si unul de ultima generatie de 190 cp. Eeii bine,acelasi lucru il apreciez si cu privire la motoarele pe benzina de 3.0. Mai lasati-o naibii asta cu e benzinar de 3.0,deci e normal sa ia 20-25.

Link to comment
Share on other sites

Omule un n47 consuma 10 in Bucuresti la viteza medie de sub 20. In aceleasi conditii, un 3 litri benzina poate sa consume 20. Eu inchei aici, ma bucur pt cei carora le conduma putin masinile. Salut

Lasa-i... ca tare mi se pare ca vorbesc si ei din auzite.

Si ce tot o ardeti aiurea cu diesel ??

E vorba de un 3.0i (BENZINA)

Daca ar consuma 3.0i 250+ cai, 10 in oras...ne-am lua toti, fratilor ca doar nu o fii mai misto sa conduci 1.2 benzina cu acelasi consum.

O seara faina.

  • Like 1
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Lasa-i... ca tare mi se pare ca vorbesc si ei din auzite.

Si ce tot o ardeti aiurea cu diesel ??

E vorba de un 3.0i (BENZINA)

Daca ar consuma 3.0i 250+ cai, 10 in oras...ne-am lua toti, fratilor ca doar nu o fii mai misto sa conduci 1.2 benzina cu acelasi consum.

O seara faina.

crezi ca, consumul unui 3.0 il impiedica pe om in a conduce un 3.0? eu nu cred, consumul cred e ultimul factor, restul sunt cele care il impiedica, daca te gandesti putin vei afla "restul" care il impiedica pe om in a isi achizitiona un 3.0

Link to comment
Share on other sites

motoarele de generatie noua cum are el pe 640i sunt facute sa fie economice . nu comparati un motor de acum 10 ani cu noile generatii . de asemenea normele europene de poluarea obliga producatorii sa faca motoare cat mai economice si cat mai putin poluante.

 

am facut un experiment chiar azi , legat de topicul asta . am resetat consumul si prin oras am prins o aglomeratie infernala . apoi cand am avut posibilitatea am fost cu pedala la fund cu reprize de 270km/h. ( stati linistiti , nu am condus pe drumurile din RO cu viteza asta ) .

 

consumul mediu , 13,9 % la o viteza media calculata de 39 km/h . si pana nu i-am dat reprizele de forja consumul era 11,7% . vezi aici graficul calculat la 15 minute. http://imgur.com/cgdSMOp

 

vad numai comentarii rautacioase pe forum , si nimic constructiv care sa-l ajute pe om sa isi dea seama daca consumul lui este exagerat sau nu.

 

da prietene , consumul tau pe motorul ala este exagerat de mare si anormal . eu pe M4 scot consum mult mai mic decat al tau , si merg mult mai sportiv. S55 , N55 sunt motoare similare .

  • Like 8
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

crezi ca, consumul unui 3.0 il impiedica pe om in a conduce un 3.0? eu nu cred, consumul cred e ultimul factor, restul sunt cele care il impiedica, daca te gandesti putin vei afla "restul" care il impiedica pe om in a isi achizitiona un 3.0

 

Singurul lucru care m-a facut pe mine sa renunt la o bijuterie de 2.5 16v a fost consumul.ATAT.(care era 30)

Te referi cumva la impozit sau ce "resturi" ... nu de alta dar din prima cum arunci un ochi pe olx sau alte cele observi cum un e46 2.8i e mult sub pretul 1.8i sau 2.0d sau x5 5.0i la fel...mult sub 3.0d ?:))

Ai vre-o alta explicatie ?

Am dat exemple asa aiurea...una veche si una ultra performanta si inovatoare care consuma 10..

Edited by hf_now
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Este intr-adevar ''bijuterie'' un 2.5i. Nici cal, nici magar. De aceea nici nu se mai fabrica capacitatea asta in prezent. Pt ca e ineficienta.

Noroc ca ai aparut tu mare inginer si ai oprit productia...

Nu ai inteles ideea...o dam din stanga in dreapta.

E defecta masina omului...trebe sa consume 5-6 maxim ca e "modele noi".

Nu ma mai bag ca nu are rost.

O seara placuta si spor la ... vorbe.

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Uni dintre voi chiar aberati. Nu inteleg de ce comparati motoare pe benzina de generatie veche aspirate natural cu cele noi turbo. Cele vechi normal ca au un consum mai mare pentru ca HP si cuplul era la turatii mult mai ridicate ,injectie normale plus cutiile in 6 rapoarte. N55 cum are 640 are injectie directa ,Valvtronic ,cutie cu 8 rapoarte ,turbina si cuplul maxim de la 1300 RPM deci mi se pare normal ca la un condus relaxat toate aceste lucruri sa contribuie la un consum decent. Edited by sone
  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.