Jump to content

Filtru de particule infundat


Recommended Posts

Salutare, am si eu un e87 din 2009 cu 183.000 km in bord si de vreo saptamana s-a aprins martorul de filtrul de particule cu galben.

O sa ma duc sa i fortez regenerarea din tester....ies putin cu ea pe autostrada si daca se aprinde iar o sa l schimb sau anulez (inca nu m-am decis)

Am vazut pe epesa un Bosal la 1837 ron, un Walker la 2076 ron iar OE la 4918. Oare daca ii pun aftermarket are ceva ? Banuiesc ca 100.000 duce si un aftermarket iar la 10.000 de km cat fac eu pe an e mai mult decat ok. Poate e cineva care si-a pus un filtru aftermarket si ma poate lamuri. Astept pareri!

Am atasat mai jos o poza orientativa (e luata de pe net dar martorl e acelasi)

post-75287-0-12258200-1465204873_thumb.jpg

Edited by Fuc26
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am si eu un e87 din 2009 cu 183.000 km in bord si de vreo saptamana s-a aprins martorul de filtrul de particule cu galben.

O sa ma duc sa i fortez regenerarea din tester....ies putin cu ea pe autostrada si daca se aprinde iar o sa l schimb sau anulez (inca nu m-am decis)

Am vazut pe epesa un Bosal la 1837 ron, un Walker la 2076 ron iar OE la 4918. Oare daca ii pun aftermarket are ceva ? Banuiesc ca 100.000 duce si un aftermarket iar la 10.000 de km cat fac eu pe an e mai mult decat ok. Poate e cineva care si-a pus un filtru aftermarket si ma poate lamuri. Astept pareri!

Am atasat mai jos o poza orientativa (e luata de pe net dar martorl e acelasi)

post-75287-0-12258200-1465204873_thumb.jpg

Cele aftermarket sunt foarte proaste, erau persoane care se plangeau pe forumuri ca se infundasera dupa 25000 km. Si mie mi s-a infundat alaltaieri(i-am lasat masina surorii mele in bucuresti si cum face drumuri f scurte si 3000 de semafoare in 2 saptamani l-a ingenunchiat, 118d 2008 225xxx km)dar ieri am venit buc-cta si l-am regenerat, dupa 110 km de mers pe a2 la 2700rpm a disparut... daca ai un mers "lenes"(cum are si sora mea) tot asa o sa patesti, eu cand merg cu ea in oras fac accelerari mai "agresive" si nu am avut probleme deloc...

Edited by DohoDragos
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Pai daca mergi numai in Bucuresti - ar fi bine sa mai faci cate un drum pana la Pitesti si sa schimbi la o turatie mai mare ( 3500 rot/min )

 

Eu cand plec la tara ( pe A1 ) - o bucata de 50 km o trec pe sport ( 320d automat ) si o las sa isi faca treaba ( schimba si la 4500 rot/min )

 

Cu respect

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa mergi pana la pitesti :))) e suficient sa o scoti pana la km 35 macar si inapoi . La 2 sapt daca faci asta stii ca ai regenerare completa . Evident verifica sa fie bujiile si releul ok , daca 2 bujii nu merg nu porneste regen .
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Am iesit cu masina pe A2 si nu si-a facut regenerarea.....

Am pus-o pe tester si am Oxygen Sensor

Ma gandesc ca e posibil ca acest senzor sa nu lase filtru sa faca regenerarea

Bujiile sunt noi, schimbate in Decembrie

Link to comment
Share on other sites

si daca ai sonda lamda defecta nu se face regenerearea

 

Oxygen Senzor e integrat in Sonda Lamda ?

Exhaust Gas Temperature before Particle Filter = -40 Grade

Aceasta temperatura e data de Sonda Lamda ?

Nu vreau sa dau 500-900 ron s-o schimb si sa fie de la altceva

Mentionez ca am fost la Bimmer si cei de acolo n au reusit sa i dea de cap

Ei au incercat sa-mi schimbe alti 2 senzori iar temperatura era tot de -40 Grade dar la Lamda nu s-au gandit :)

Edited by Fuc26
Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda la mine este defecta un 520d E60 euro 5,adica la 2-3 zile apare eroare pe tester dupa ce o sterg.Isi face regenerare fara probleme,inainte nu-mi mergea releul + 2 bujii si atunci nu se regenera,nu se regenerase de 5.600 km,dupa ce am inlocuit s-a regenerat cum trebuie chiar si cu sonda lambda defecta,o sa o schimb si pe asta!
Link to comment
Share on other sites

Oxygen Senzor e integrat in Sonda Lamda ?

Exhaust Gas Temperature before Particle Filter = -40 Grade

Aceasta temperatura e data de Sonda Lamda ?

Nu vreau sa dau 500-900 ron s-o schimb si sa fie de la altceva

Mentionez ca am fost la Bimmer si cei de acolo n au reusit sa i dea de cap

Ei au incercat sa-mi schimbe alti 2 senzori iar temperatura era tot de -40 Grade dar la Lamda nu s-au gandit :)

 

oxigen senzor = sonda lambda

Link to comment
Share on other sites

Deci Exhaust Gas Temperature before Particle Filter e data de Sonda Lamda ?

La mine e -40 grade si in mod normal trebuia sa fie peste 200 astfel incat sa plece regenerarea

 

nu, ala este un senzor de temperatura

ia un senzor nou si ai rezolvat cu eroarea de -40 grade

Link to comment
Share on other sites

Rezolvare:

 

1. Nu am apucat sa schimb nici Oxygen Senzor (Sonda Lambda) cel care apare ca si eroare pe tester, nici Senzor Tepmeratura Gaze, cel care aparea cu -40. O sa le schimb in cel mai scurt timp!

2. Mi am comandat o interfata pt diagnoza

3. Am luat de pe niste site uri de afara programul pe care il folosesc cei de la Bimmer (Rheingold ISTA+), ocupa destul de mult, aproape 100 Gb

4. A trebuit sa modific niste porturi etc...

5. Mi-am luat laptopul la masina, mi-am facut diagnoza si i-am pornit regenerarea filtrului din program!

 

Martorul de filtru infundat s-a stins, filtrul si-a facut regenerarea iar in program imi scrie ca Filtru de Particule mai duce 247.000 Km :) in conditiile in care eu am 183.000 Km reali.

Dupa toata aceasta operatiune, acum pe tester imi da o alta eroare, se pare ca s-a dus pompa auxiliara de apa. Nu stiu daca are vreo legatura dar nu e ceva grav, din cate am citit acea pompa ajuta doar la incalzirea masinii cu motorul oprit atunci cand apesi functia "rest"

Link to comment
Share on other sites

Bravo si mie imi ajunge maine o interfata cu tot cu Rheingold ISTA+,inpa,ncs,etc...pana la urma ne reparam singuri masinile,dar ai riscat putin! Din ce stiu eu parca cand dai regenerare fortata trebuie sa schimbi uleiul din motor dupa regenerare. Edited by WIN60
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Asta e procedura care trebuie facuta la dacia-renault (cele 1.5 cu dpf) la reprezentanta,stiam si explicatia,dar am uitato!

 

P.S Din ce am citit acum rapid pe google ar fi contaminarea uleiului cu motorina,sunt niste explicatii pe acolo,deci de aia! De aia au fost destule cazuri ca dupa regenerare a crezut nivelul in baie.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta e procedura care trebuie facuta la dacia-renault (cele 1.5 cu dpf) la reprezentanta,stiam si explicatia,dar am uitato!

 

Nu are nici o treaba una cu alta, regenerarea fortata creste temperatura pe evacuare pentru a desfunda filtrul dar nu are nici o legatura cu uleiul tau din motor

https://www.youtube.com/watch?v=aoUD9mQnhpY

Edited by Stormzor
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca si a facut regenerarea si nu are nevoie de curatare de ce sa l mai dau jos? Imi apar doar 2 erori, oxygen sensor si pompa auxiliara de apa, care 5?

Oricum atunci cand o sa se duca de tot il anulez si ii bag si un soft de la 143 la 175 cp.....momentan asa o las si imi pun testerul pe ea din cand in cand sa verific nivelul emisiilor care in momentul de fata stau f bn

Uleiul nu are nici o legatura, regenerarea fortata te ajuta sa ti ridice temperaturile mult mai rpd astfel incat sa ti porneasca regenerarea.Daca ar fi dupa ce zici tu ar insemna ca dupa fiecare regenerare a filtrului de particule trebuie sa schimbam uleiul :)). Oricum, dupa ce i am pornit regenerarea, n am stat cu ea in idle pe loc, am facut un drum pana la munte cu ea si am tinut o in 3.000 rpm. Iti zice programu care sunt conditiile optime pt regenerare si daca trebuia schimbat uleiul, scria si asta acolo dar nu e cazu!

Edited by Fuc26
Link to comment
Share on other sites

pai la bmw nici nu iti porneste regenerarea pe loc in idle. iti si scrie acolo ca ce faci tu in ista e doar sa dai o comanda. regenerarea propriu-zisa porneste dupa ce motorul ajunge la temperatura optima, in rezervor ai peste 1/4, iar viteza de croaziera depaseste 60kmh. turatia e doar un zvon fantasmagoric, se regenereaza la turatii normale de mers. gandeste-te ce faci la automata in cazul asta? mai ales in 8 trepte si motor mai mare, unde sta mai mereu sub 1600-1700 la mers normal. ba chiar contrar, eu nu cred a fi logic sa o tii turata...mergi normal...

referitor la colegul care zice ca uleiul la reno' se schimba dupa regenerare fortata, eu nu am auzit asa ceva vreodata, dar nu contrazic. ideea e ca la reno' printre multe alte marci poti face regenerare fortata pe loc, unde se tureaza motorul singur dupa ce dai comanda din diagnoza...probabil de aici si parerea lui, dar repet, eu nu am auzit vreodata asa ceva (adevarul e ca nici nu m-a interesat :)) )

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.