Jump to content

2016 BMW 750Li


Recommended Posts

da, se vopseste pierdut, fara izolare, fara delimitare, se da lac la fel si apoi dupa cateva zile polish. nu se cunoaste absolut nimic, se practica la vopsitorii cu pretentii, si e cam tot atatia bani ca si cum ai vopsi elementul intreg. daca e vopsea originala pe bara si e ok restul, nu merita vopsirea integrala, nu e vb de bani, pacat de vopseaua originala.
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

la o masina de 130.000 euro tu ai vopsi partial bara? asta inseamna sa fii roman adevarat :)))

 

Fara suparare!

IĂâşi multumesc de compliment, ma consider un român adevĂŁrat si nu ma supĂŁr deloc, pentru restul au rĂŁspuns colegii, nu este vorba de bani, care in acest caz nu cred ar fi o problemĂŁ, este vorba de vopseaua originalĂŁ care are cât? Un an ,eu aĂ⢠duce-o la reprezentanĂâşĂŁ si i-as lasĂŁ pe ei sĂŁ decidĂŁ ;)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

.

 

dupa 3 ani / 50.000 km

la al 3-lea parbriz...

 

consumul aproape identic cu 740Li de dinainte pe la 10 l/100 km calculat.

50% autostrada / 50% oras

comparand cu consumul atunci cind am stat cu ea in Bucuresti si a iesit 24 l/100 ...

 

imi schimb 750Li, poate M5 sau un 850, dar inca nu sant convins

sau un model X performance

nu stiu

 

IMG-4727.jpg

 

IMG-4729.jpg

 

.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

cred ca omul a scris mai multe idei, cati km are, parbrizul nu e bun, a mentionat consumul iar apoi planurile de viitor.

 

pare clar.

 

subscriu si eu ca parbrizul pe care il am este cel mai prost pe care l-am avut, indiferent de masina si se pare ca e regula generala pt G-uri. intre timp l-am schimbat si eu

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

poate fi o legatura intre parbriz si consum - daca mergi doar in oras, slabe sanse sa spargi/ciobesti parbrizul; in schimb, pe minunatele drumuri cu gropi din tara noastra, ai toate sansele sa te alegi cu o ciobitura la fiecare expeditie.

a scazut consumul de la 24 la 10 cu pretul a 3 parbrize

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

poate fi o legatura intre parbriz si consum - daca mergi doar in oras, slabe sanse sa spargi/ciobesti parbrizul; in schimb, pe minunatele drumuri cu gropi din tara noastra, ai toate sansele sa te alegi cu o ciobitura la fiecare expeditie.

a scazut consumul de la 24 la 10 cu pretul a 3 parbrize

 

Te contrazic. Am vazut masini ce au mers pe autostrada la greu cu viteze mari si aveau parbrizul in stare foarte buna. Este pur si simplu vorba de calitate.

Ce marca e la G-uri? Fuyao cumva?

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

wolfenstein99, ...crezi ca ma intereseaza (intr-adevar) cate parbrize a schimbat?

Dar pentru ca veni vorba, in general parbrizul se sparge din cauza ca mergi prea aproape (cu viteza "maricica") fata de masina din fata (am vazut-o in multe recomandari despre cum, ce distanta trebuie tinuta.. pentru siguranta si alte alea).

 

Faza cu parbize, altele/mai proaste pentru G-uri nu pot sa o cred. De ce ar face fabricantul asa ceva?

 

Cavaliere, pe poarta fabricii, cel putin o data iese, foarte probabil, cu stanta BMW si Pilkington, nu?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

De multe ori nu ai ce face.

 

Eu am primit una in afara orasului, nici nu stiu de unde, probabil de la o masina de pe sens opus (pe sensul meu nu aveam masina).

 

Alta data mi-a spart parbrizul o piatra in oras, tot asa, nu stiu de unde, zici ca le arunca cineva cu mana :)))

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

cred ca omul a scris mai multe idei, cati km are, parbrizul nu e bun, a mentionat consumul iar apoi planurile de viitor.

 

pare clar.

 

subscriu si eu ca parbrizul pe care il am este cel mai prost pe care l-am avut, indiferent de masina si se pare ca e regula generala pt G-uri. intre timp l-am schimbat si eu

 

Corect. Erau paragrafe separate, parbrizele sparte si consumul nu au nici o legatura...

 

 

poate fi o legatura intre parbriz si consum - daca mergi doar in oras, slabe sanse sa spargi/ciobesti parbrizul; in schimb, pe minunatele drumuri cu gropi din tara noastra, ai toate sansele sa te alegi cu o ciobitura la fiecare expeditie.

a scazut consumul de la 24 la 10 cu pretul a 3 parbrize

 

Avand in vedere ca nu mi-am schimbat stilul de condus, si faptul ca pe 740 LI intre 2013 si 2016 nu am avut nici un parbriz spart, pe Tesla Model S din 2015 nu am parbrizul spart, si toate sint conduse pe aceleasi strazi si aceleasi viteze, cred ca e vorba de calitatea parbrizului mai mult decit orice.

 

De multe ori nu ai ce face.

 

Eu am primit una in afara orasului, nici nu stiu de unde, probabil de la o masina de pe sens opus (pe sensul meu nu aveam masina).

 

Alta data mi-a spart parbrizul o piatra in oras, tot asa, nu stiu de unde, zici ca le arunca cineva cu mana :)))

 

Ase e, poti sa mergi tu cit de incet, vine altul din sens opus si tot te trezesti cu o piatra in parbriz

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Deci dupa 3 ani am dat 750Li-ul si acum trebuie sa imi comand alta masina. Deciziile au fost destul de usoare in trecut, ultimele 2 masini fiind serie 7 varianta lunga deoarece vroiam sa am loc pentru copii in spate, si sa nu isi puna picioarele la mine in cap... insa acum vreau sa iau ceva diferit, si oscilez intre M5 si Cayenne S. Ar mai fi si Tesla Model X dar trebuie sa iasa in curand un refresh dar nu se stie exact cand. De asemenea si noul X5, am inchiriat unul de doua ori asta vara 2019 de la Bavaria Mobility in Bucuresti si a fost peste asteptari, chiar cu motorul diesel de baza de 3 litri. Pe de alta parte vreau la vara sa fac Transalpina, Transfagarasanul, Transraraul si Transsemenicul, si pentru astea M5 si Cayenne sint optiunile optime. Cea mai mare problema este cea a drumurilor, si faptul ca M5ul are garda la sol si cauciucuri cu profil foarte mic, comparand cu Cayenne. Daca nu as avea retinerea asta as fi 95% convins sa merg cu M5ul. Dar nu vreau sa imi petrec timpul schimband cauciuri la fiecare luna, plus foarte probabil dimensiunile alea trebuie comandate si aduse de fiecare data ca nu or sa fie pe stoc peste tot.

 

.

Edited by ionmosroatasiunirea2
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 1/19/2020 at 2:35 PM, ionmosroatasiunirea2 said:

Deci dupa 3 ani am dat 750Li-ul si acum trebuie sa imi comand alta masina. Deciziile au fost destul de usoare in trecut, ultimele 2 masini fiind serie 7 varianta lunga deoarece vroiam sa am loc pentru copii in spate, si sa nu isi puna picioarele la mine in cap... insa acum vreau sa iau ceva diferit, si oscilez intre M5 si Cayenne S. Ar mai fi si Tesla Model X dar trebuie sa iasa in curand un refresh dar nu se stie exact cand. De asemenea si noul X5, am inchiriat unul de doua ori asta vara 2019 de la Bavaria Mobility in Bucuresti si a fost peste asteptari, chiar cu motorul diesel de baza de 3 litri. Pe de alta parte vreau la vara sa fac Transalpina, Transfagarasanul, Transraraul si Transsemenicul, si pentru astea M5 si Cayenne sint optiunile optime. Cea mai mare problema este cea a drumurilor, si faptul ca M5ul are garda la sol si cauciucuri cu profil foarte mic, comparand cu Cayenne. Daca nu as avea retinerea asta as fi 95% convins sa merg cu M5ul. Dar nu vreau sa imi petrec timpul schimband cauciuri la fiecare luna, plus foarte probabil dimensiunile alea trebuie comandate si aduse de fiecare data ca nu or sa fie pe stoc peste tot.

 

.

.

Revenind asa dupa vreo doi ani de absenta - am ramas pentru prima oara in multi ani fara nici un BMW in garaj. M5-ul nu s-a materializat in 2020 din cauza imposibilitatii de a calatorii la inceputul pandemiei - asa ca sa traiasca electricitatea 🙂

.

 

 

A.jpg

B.jpg

  • Like 7
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 5/10/2022 at 11:48 PM, ionmosroatasiunirea3 said:

.

Revenind asa dupa vreo doi ani de absenta - am ramas pentru prima oara in multi ani fara nici un BMW in garaj. M5-ul nu s-a materializat in 2020 din cauza imposibilitatii de a calatorii la inceputul pandemiei - asa ca sa traiasca electricitatea 🙂

Frumoase Teslele, mereu ma uit dupa ele dar carisma idiotului de Musk care prinde la unii la mine nu prinde deloc. 🙂 

Eu nu as fi lasat BMW-urile pentru Tesla, as fi urcat la Porsche sincer sa fiu, dar fiecare cu ale lui. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.