Jump to content

Problema M54B30


Recommended Posts

Salutare,

Am probleme cu al meu M54B30, are momente cand porneste in 5 si tremura toata masina si se aprinde check-ul, inchid motorul si il repornesc si totul e ok.

Bujii noi, debitmetru curatat, valva icv curatata, filtru aer si benzina noi, vacuum-uri verificate, oring + silicon pentru valva DISA (functionala, vacuum OK), clapeta acceleratie curatata.

Aveti poza cu erorile.. eu nu stiu ce sa ii mai fac..

post-51593-0-89409000-1465386152_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ce eroare ai? cumva de missfire pe unul din cilindri? mereu eroarea pe acelasi cilindru?

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175136-m54-tremura-la-rece-prima-cheie/page__p__2343217#entry2343217

citeste mai sus, am avut si eu o problema aseamanatoare. am schimbat injectorul de pe cilindrul respectiv si s-a diminuat considerabil. in sensul ca mai tremura fff putin dar niciodata nu imi mai aprinde becul de check.

totusi e posibil ca "remedierea" sa nu aiba treaba cu injectorul ci cu faptul ca acum este cald. mie imi face doar la prima pornire,cat timp acul de la temperatura este jos de tot, cum se ridica ff putin nu mai face. acum fiind caldura acul nu mai este nici dimineata jos de tot si poate de aia face mai putin, tie iti face si cand e cald motorul?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

incearca sa schimbi injectorul3 (eventual poti face schimb cu altul de pe alt cilindru) sau chiar bobina de pe cil3. dar sansele nu sunt f mari sa fie de aici dar macar incerci.

 

din ce am mai citit totusi problema asta e destul de comuna si cea mai mare sansa este sa fie ceva din motor. supape sau nu stiu exact ce.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

M-am cam saturat, am bujii cu un singur electrod noi luate, bobine noi, disa noua si iar am missfire.. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160608/6a6d8395279839b7c2bb3e4c7e3ae4cf.jpg

 

Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nu mai ai decat sa umblii la injectoare si eventual sa incerci cu alt calculator dar in mare slabe sanse sa fie de aici.

mai departe cred ca trebuie sa desfaci motorul sau sa te obisnuiesti cu problema care nu este una majora. e drept la masina mea face doar la rece, prima cheie din zi

 

citeste si toate discutiile de aici

https://www.farcebook.com/groups/BMW.M12345678XZ/permalink/1722397864704030/

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

iti consuma mai mult decat trebuie sau ce vrei sa zici?

nu am schimbat valva pcv , imi zicea fostul proprietar ca a schimbat-o, dar oricum atata timp cat eroarea este intotdeauna doar pe cilindrul ala (si la mine si la tine e pe cil3) nu prea vad cum sa fie de la pcv.

 

la mine consumul este in parametrii normali. adica 12-14 in Bucuresti (e drept in aglomeratie medie nu aglomeratie maxima) si 8-9 in afara la un mers fara a depasi limita bunului simt adica sa omor masina. undeva la maxim 120-130 cu mici si rare arogante spre viteze mari.

 

la mine dupa 30s masina merge perfect, daca si la tine se intampla la fel nu cred sa fie consumul mare din cauza problemei asteia. ci din alta parte..

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Furtunele de vacuum coapte ? Vezi ca sunt mai multe, inclusiv in spatele motorului. N-am citit toata discutia, dar ai incercat sa schimbi pozitia bobinelor sa vezi daca se muta si misfire-urile ? Schimba si locul de unde alimentezi pentru moment, sterge toate erorile si sterge si adaptatiile motorului odata cu benzina noua.
Link to comment
Share on other sites

EDIT - acum vad mai sus ca ai zis ca ai verificat vacuum-urile. Toate?

 

situ' se refera la modele mai vechi, dar se aplica si la tine.

http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Engine_diagnose.htm

 

Da-i la " Vacuum gauge testing "

 

Jos, la "Possible readings", gasesti si cauze pt diverse anomalii.

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

Am verificat si totu e ok, de vreo 3 ori tot am desfacut.. nu am gasit niciun vacuum in stare proasta..

 

~e46 330iðŸ"§~Bobinele sunt noi, momentan am doar mixture too lean, missfire nu mai apare dar la relanti vibreaza rau masina, parca merge in 5..

Edited by lexuuuu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am schimbat pompa de benzina, un furtun sub masina de vine la filtru de benzina nu era bagat destul inauntru.

Acum merge ok, are momente cand am iar eroare de amestec sarac dar missfire doar pe 4 - 5 - 6 , suspectez DISA , e posibil sa nu imparta cum trebuie admisia ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.