Jump to content

Probleme comune E46


HitmaNLive

Recommended Posts

320d 136cp 280k km

 

-bascule

-arcuri rupte spate

-intermediare distruse

-pompa injectie schimbata

-injectorul cu fir

-kit ambreiaj, volanta

-rulmenti spate

-electromotor nou

-alternator reconditionat

-role, senzori abs, furtune conducte frana, webasto electric, termostate, electrovalve, racord flexibil, cablurile din porbagaj, macarale usi, bucsi tampoane motor..., etc, astea se pot candva defecta cel putin odata

 

sa nu uitam problemele cu supapa de retinere ulei din carcasa fitrului de ulei

 

Ai bagat ceva bani in ea 😮

Link to comment
Share on other sites

Nu te uita sa aiba pachet M si alte nebunii masina, ca alea nu o sa te ajute cu nimic. In banii astia cauta o masina cat mai intretinuta si buna d.p.d.v. tehnic. Nu cred ca ai fi prea multumit sa dai 4000 euro pe un e46 care doar sa arate bine, ca apoi sa ceara reparatii de 1000 euro si sa nu ai bani sa o scoti din parcare cateva saptamani/luni.

Iti recomand sa ai rabdare si sa verifici bine orice ti-ai cumpara, in special 320d. Majoritatea au peste 350k km in realitate si e foarte greu sa gasesti unul "teapan".

 

Valvetronicul este o alegere destul de echilibrata, daca iei unul din 2003-2004 nu o sa ai probleme cu intinzatorul de lant, dar ramane problema cu semeringurile in principiu. E o reparatie de 200 euro. Verifica masina pe elevator, doarece majoritatea e46-urile de pe piata au scurgeri de ulei. La valvetronic sunt sanse sa ai nu doar pierderi ci si consum mare de ulei de la semeringuri. De multe ori e cam loterie, doarece nu poti sa iti dai seama cat mananca exact prin niciun test. Doar dupa ce mergi 1000-2000km cu ea iti dai seama (asta daca nu cumva nimeresti vreo epava si ti se aprinde becul in 400km).

La fel cum s-a spus si mai sus, trebuie sa te gandesti bine inainte sa iti iei e46. Este o masina foarte buna, dar cere destul de multi bani. Exista multe piese care necesita inlocuite mult mai repede decat la alte masini: amortizoare,bucse,flanse,bascule,piesa cu tepi,fulia de la vibrochen,semeringuri,diverse garnituri la motor. Sau chiar piese care nu exista la majoritatea masinilor, precum bucsa cardan. O sa fii uimit, dar din ce ti-am enumerat eu mai sus sunt sanse foarte mari sa trebuiasca sa inlocuiesti tot in mai putin de 2-3 ani. Daca mai pui si jante de >=17 o sa trebuiasca sa inlocuiesti toata "bucsaraia" la fiecare 12 luni. Maxim.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nici chiar asa, cu lemforder sau meyle duce mult mai mult de 12 luni si cu roti 17 sau 18. e drept acum poate unul face 45.000km intr-un an :)) si atunci ai dreptate...

problema la articulatie la e46 si in general la mai toate piesele e ca multi opteaza ptr producatorii cei mai ieftini cand cumpara o piesa. sau chiar si cei care aleg de la piese auto un producator nici cel mai ieftin, nici cel mai scump, nici ei nu fac vreo afacere.

piesele aftermarket ieftine = rahat, nu exista sa pui asa ceva pe masina.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

La mașina mea 320 d Facelift an 2001 km 220000:

Am achiziționat-o anul trecut in Martie si am schimbat următoarele :

-motor complet (piston topit după ce am achiziționat mașina am făcut 900 km si a picat

motorul)

- kit pornire (s-a stricat dde nu mai pornea aveam eroarea internal ecu 7)

-modul DSC

-telescoape si arcuri spate(flanse amortizoare)

-bucsa mare de la brațe fata

-semibielete

-reparație butuc usa șofer

-macara geam șofer

-modul navigație mk3(acesta nu funcționa când am luat mașina si am cumpărat unul second )

Cam atât îmi amintesc ca am făcut la mașina

Consumabilele(plăcute frâna,ulei,filtre..) nu le mai trec ca acelea sunt obligatorii la 10000 km (atunci schimb toate filtrele si uleiul bineînțeles castrol turbo edge 5w40)

Edited by Florin_81
Link to comment
Share on other sites

Proaspăt posesor de 318i 143 CP, impecabil estetic, l-am luat acum o lună, fabricație 2003 cu 146 000km verificați cu bmwdecoder.com, am luat-o cu 2900 euro neînmatriculată (se adaugă încă aprox 350 eur) și am schimbat următoarele:

- discuri și plăcuțe de frână;

- ulei motor, cutie, diferențial;

- lichid frână;

- lichid răcire;

- bieletele de direcție;

- garnitura capac colbutori;

- senzor ax cu came evacuare;

- o bobină de inducție.

Cost piese cu tot cu manoperă: aprox. 2500 ron

Per ansamblu, sunt foarte mulțumit de ea, îmi curgeau balele după mașina asta de aproape 10 ani, dar ideea este că, oricât de impecabilă este mașina pe care o iei, va presupune încă ceva bani pe care îi vei băga în ea pentru o verificare banală absolut necesară și niște piese mai mici/ieftine sau mai mari/scumpe.

Și acum, puțin offtopic, am o problemă mai mult sau mai puțin imaginară: am impresia că atunci când merg lejer, pe la 1800-2300 rpm aproximativ, mi se pare că nu livrează puterea constant, parcă are goluri în transmiterea puterii, mici, aproape imperceptibile....dacă accelerez puțin merge normal, rotund... Sper ca după ce termin cu înmatricularea să reușesc să îmi fac timp să merg la o verificare, poate apare ceva pe tester.... Până atunci, poate obțin vreo opinie pe aici....

Edited by valifocus
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru ca continuati sa postati aici sfaturi si probleme intampinate cu E46 mentionate de mine . Ma uit de peste 2-3 ani la ele , sa vad cam care e treaba din punct de vedere tehnic si cum se comporta in timp . Sincer , aviz la ce a spus colegul @All , de obicei ma uit sa iau ceva cat mai complet . Kit M , interior M , scaune recaro , BC , incalzire in scaune , climatronic , sonorizare HK , geamuri electrice ( toate 4 ), senzori parcare etc . Pretul la ele inca mi se pare destul de exagerat , mai ales pentru cele rulate in tara la noi ( pe tot felul de drumuri vai de ele ) . In principiu vreau sa imi iau , daca nu o sa fie dotata , jante 135 style pe 17 maxim !

Legat de numarul de km facuti pe an , aproximez un 10000 maxim . Nu sunt genul sa cumpar tot ce-i mai ieftin , prefer sa pun ceva cat de cat mai calitativ , dar sa stiu ca ma tine . Nu sunt bogatas sa bag milioane bune in piese , cele mai scumpe care sunt pe site-uri , dar nici nu vreau sa bag cele mai ieftine , de la firme no-name .

 

Tragand pana acum o linie orientativa , cred ca ar trebui sa ma feresc pe cat posibil de 320d de 136 cai , fiind cam cele mai problematice dupa cate am citit aici .

 

Probabil o sa aruncati cu noroi in mine , majoritatea , dar fiind tanar , 23 ani , vreau sa imi iau ceva care sa atraga privirile , sa fie frumoasa la vedere , nu ceva care vezi in fiecare zi pe strada . Daca imi iau, vreau macar sa arate cat de cat sportiv , desi sunt constient ca dintr-un motor 2.0 diesel sau benzina in 4 cilindri , mare sportivitate la BMW nu exista .

Nu imi iau masina doar ca sa am cu ce ma plimba , mi-o iau pentru ca e visul meu sa am un E46 si sa-l ingrijesc .

 

 

//Am vazut pe un site de germania ( nu dau nume , sa nu fac reclama )acum o saptamana si ceva un E46 320D 2004 Euro 4 , cu modul navigatie ( mica ) , kit M interior+exterior , jante aliaj , lupe cu spalator de faruri , senzori parcare, lumina, ploaie , sonorizare HK , 4 geamuri electrice , volan M cu comenzi , scaune recaro incalzite , eleron ,trapa, la un pret foarte corect din punctul meu de vedere , 3430 euro ! O masina ca aia , in tara la noi , sare de 5000 euro . De ce ? Daca dispuneam de bani in momentul respectiv , va spun sincer ca ma duceam sa o vad . Masina a treia zi a fost scoasa de pe site , probabil deja vanduta la cum arata ...

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

stii germana? ai citit complet anuntul? de multe ori in anunt scrie de eventuale probleme, motor defect, cutie, nu porneste etc. poate avea vreun defect masina.

 

oricum preturile au scazut mult si in Romania, masina sa zic 3300 acolo daca plecai dupa ea te mai costa 600-700 sa o aduci, apoi ~400euro taxa, 100 euro cartea la RAR si o duceai si tu spre 5 mii :).

 

jante style 135 nu exista originale decat pe 18. pe 17 sunt doar replici, copii.

 

 

ce bani disponibili ai? cauti acum masina sau ..pe viitor? ca iti zic eu cam la ce te incadrezi.

Edited by CosminE46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am citit anuntul complet , nu scria nimic de nici un defect . Nu zic ca nu ar fi putut avea , dar lucrurile astea se pot discuta si la telefon cu vanzatorul , ca sa stii daca te duci sa o iei sau nu . Masina o luam cu 3300 euro , am pe cineva din oras care mi-o poate aduce cu 300-350 euro ( ii dau adresa , se duce si o ia ), taxa 400 euro si o aduc pana in 4200 sa zicem . Dar macar stiu oarecum , ca masina aia a rulat in 90% din timp pe autostrazi si nu pe toate garlele de la noi .

Leegat de jante , da , stiu ca doar replicile sunt pe 17" , dar imi plac mult si e maximul pe care vreau sa-l echipez pe masina .

Am zis 4000 euro cu tot , pe toamna , sfarsitul lui septembrie , inceput de octombrie .

Link to comment
Share on other sites

 

Leegat de jante , da , stiu ca doar replicile sunt pe 17" , dar imi plac mult si e maximul pe care vreau sa-l echipez pe masina .

Am zis 4000 euro cu tot , pe toamna , sfarsitul lui septembrie , inceput de octombrie .

Si mie imi plac cel mai mult style 135 dar nu iti recomand replici. In primul rand se vede de la o posta ca sunt pe 17, sunt mai mici, nu e ce trebuie.

Iti recomand style 68. Plus ca replicile se stramba foarte usor, sunt serios mai grele decat jantele originale.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut din nou . Recent am gasit in Germania un 318ci din 2001 , masina se prezinta la exterior si interior foarte bine , sa fiu sincer chiar imi place . In schimb are cateva probleme si as vrea daca puteti sa ma ajutati sa-mi spuneti exact care-i treaba cu ele . Am incercat sa traduc cu Google Translate din germana si mi-a iesit urmatoarele:

 

Hi, For sale is a BMW 318Ci Coupe M-Packet. The vehicle is doing well. The vehicle has air, heated seats, cruise control, sunroof, multifunction steering wheel, Alcantara, on-board computer, etc. The vehicle has oil loss and the plug is disconnected Vanossensors but as he runs without plug runs to the connector run out properly. Worth watching.

 

Faza cu pierdutul uleiului , tind sa cred ca e de la simeringuri , vesnica problema de pe 318 N42. Vreau in special sa imi spuneti care-i treaba cu senzorii de VANOS si care-i rolul lor ? E ok sa mergi cu ei scosi sau e o reparatie care e necesara ?

Daca stie cineva si doreste sa ma ajute cu cateva explicatii . Multumesc frumos !

Link to comment
Share on other sites

Am inceput sa ma uit acum 2-3 ani sa vad cum sta piata de E46 si pe vremea aceea inca era destul de scumpa ( nu ca acum e tare ieftina pentru anii lor ) . O masina nu trebuie luata in graba niciodata . Din punctul meu de vedere e mai ok sa testezi piata bine inainte . Pe langa asta , motivul pentru care inca nu mi-am luat e pentru ca nu am avut nevoie urgenta de masina . Oricat de pasionat as fi sa am un E46 , nu imi iau masina ( in general ) decat daca o sa am nevoie de ea , ca sa o folosesc . Aproximez sa-mi iau in septembrie-octombrie pentru ca atunci o sa si dispun de bani si o sa am si nevoie de masina . Daca tu vrei sa dai 6000 euro pe un E46 e strict problema ta , dar eu nu vad rostul sa dau peste 4000 euro pe o masina de peste 13 ani . Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

despre 6 mii vorbesti?

cu 4000 iti iei e46 in stare mai mult decat decenta. buna spre foarte buna (pentru anii ei). si la banii astia vor fi si masini dotate binisor nu cheliciuni cu 0 dotari.

 

oricum nu te grabi, ce rost are sa dai acum 4 mii pe masina. peste 2-3 ani sigur o sa le iei cu 2500. mai ales ca in astia 2-3 nu ai nevoie de masina si ai un timp rezonabil sa testezi piata :D

 

ca sa iti raspund la intrebarea ta fara acei senzori probabil ca motorul merge intr-un mod de avarie fara a folosi sistemul valvetronic si vanos. la cineva care anulase motorasul de la valvetronic si masina mergea relativ ok. tragea mai prost, consuma cu 1-2l mai mult...dar mergea :))

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

M-am interesat pe internet sa vad despre ce-i vorba , acuma daca o fi vorba doar de solenoizi , nu e cine stie ce paguba , sunt relativ ieftini . Ala zice ca masina merge , acuma imi e sa nu fie belit Vanos-ul de tot , ca atunci degeaba mai iei masina aia ...
Link to comment
Share on other sites

320D din 2003 cu M-Pack II, achizitionat in Decembrie 2014.

Sa imi aduc aminte in ordine cronologica ce am schimbat la ea...

- dupa vreo 2-3 luni, un amortizor spate care 'plangea' ulei a cedat de tot si le-am schimbat pe ambele + kitul de protectie + flanse (Sachs)

- placute fata Ate

- un distribuitor de apa care se prinde pe chiulasa (pierdea apa pe la garnitura - completam cam 1L la saptamana)

- 2 becuri xenon Osram XenArc (moft)

- brate fata MeyleHD

- cap de bara stanga dreapta MeyleHD

- o bieleta antiruliu (ghici, MeyleHD)

- am sudat toba (rupta de la mijloc), bineinteles a fost facuta lucrarea de mantuiala, zornaie ca naiba, atinge undeva, trebuie sa schimb meseriasul, cred ca si racordul flexibil are unele probleme, suna putin mai gros evacuarea si am si un miros ciudat in masina (din ce am citit intr-un topic, asta ar putea fi cauza).

In rest, consumabilele uzuale (filtre, ulei, cauciucuri :)), am noroc ca lucrez la un distribuitor de piese si pot achizitiona la pret fara adaos (nesimtit de mare in cazul a peste 50% din magazinele de piese).

Edited by ZBG
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.