Jump to content

Nivel ulei peste limita (mesaj in iDrive) ?!?!?


rroberto

Recommended Posts

Nu judeca gresit, masina primeste fullul la luna, insa sunt dati cand merg cu ea ceva zile cu becul aprins daca fac doar servici-casa, codat in carly sa se aprinda la 12L ramasi in rezervor, parca 8 sau 10L era normal. Nu sunt genul sa bage mai putin de 150 lei in rezervor, insa avand in vedere drumurile care le fac se intampla sa pot merg linistit cu becul aprins cateva zile. La aproape un sfert se aprinde martorul.

 

 

Dar nu despre asta este subiectul.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu am vazut pana acum pompa de motorina arsa. Ai putea axplica ce ar duce la arderea pompei, mai exact a rotorului?

 

Cu carbuni si colector tocit am vazut destule.

Pompa nu se strica din cauza ca este motorina putina, ci prin simplul fapt al tocirii carbunilor sau colectorului.

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cand am pornit masina sa plec de la munca, ce sa vezi:

De ceva timp am tras si eu niste sperieturi maxime crezand ca imi pierde masina ulei.

 

Uneori cand verific din idrive imi apare putin sub maxim, uneori la maxim si odata mi-a aratat chiar la jumatate intre min si max.

 

Pe joja este la maxim. Si eu ma gandeam ca e senzor ceva dar nu ma complic. Aparent tu l-ai schimbat si nu a rezolvat nimic ...

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu l-am vazut pe Dumnezeu, dar stiu sigur ca exista thumbsup.png

 

Prin raspunsul tau imi dau seama ce mare meserias esti. :laugh:

Macar ai vazut vre-o pompa desfacuta sa vezi cum arata in interior? Daca ai fi vazut, nu ai mai fi vorbit aiurea. :thumbsup:

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Cu carbuni si colector tocit am vazut destule.

Pompa nu se strica din cauza ca este motorina putina, ci prin simplul fapt al tocirii carbunilor sau colectorului.

 

Daca masina mea are peste 300k km cand sa ma astept sa pice pompa de motorina ca pana acum nu am schimbat nimic pe acest circuit! Totul e original din fabrica pana acum. :frantics:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Si eu stiam ca de obicei pompele de motorina din rezevor se strica din cauza ca mergi cu motorina putina tot timpul, nu auzisem de o problema generala si cunoscuta la E60, dar acum mi-a spus colegul Cosmin de pe forum si o sa-i ascult sfatul, o sa fac full-ul si incerc sa nu mai trec de jumatate sau macar putin sub jumate sa nu am probleme.

 

Tavicu acum am rezolvat ca vad ca merge, de cand am facut motorul din septembrie mergeam cu bara din idrive la maxim pe galben, senzorul meu original nu m-am gandit sa-l dau jos de pe baie cand am sudat-o de sa fisurat cu pinionul si sigur s-a dus, iar al doilea senzor de a venit cu al doilea motor la fel era stricat.

 

Ma ofticam maxim daca nu isi revenea...sa dai atatia bani pe senzorul respectiv, foarte scump mi sa parut...dar asta e.In principiu avea si ceva pierdere ulei acolo la senzor, din ce am vazut din cauza senzorului ca nu venea de sus.

Link to comment
Share on other sites

UitĂŁ-te mai atent ĂŽn pozĂŁ ĂŽn postul #24. DacĂŁ ești atent vei face legĂŁtura cu ce am spus eu :popcorn:

Nu.i bine sa mergi pe vapori de benzina sau motorinĂŁ. Scrie si in cartea mașinii.

 

Si eu stiam ca de obicei pompele de motorina din rezevor se strica din cauza ca mergi cu motorina putina tot timpul

Eu am citit la f01 ĂŽn cartea mașinii ca trebuie sa evit sa merg cu motorina pe rezervĂŁ.

Edited by cristie35
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vapori = Pe linia rosie

 

cum am spus, am modificat/codat rezerva ca sa-mi apara martorul cand mai sunt 12L in rezervor fata de 8 sau 10 cat sunt normal, 12L = 170-180 Km de parcurs, cel putin 3-4 zile nu-mi scade mai mult de 30-40 km (adica 10 km/zi)

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

90% de aici nu stiu principiul de functioneare a pompei electrice din rezervor sau a majoritatea pompelor ... Nu conteaza ca ai 1L deasupra de pompa sau 80L , atata timp cat este diesel si pompa nu trage aer, nu este nici o problema , pompa isi face ungerea si racirea cu motorina care trece prin ea , deci nu conteaza cat ai in rezervor atata timp cat ai.

Eu am setat in ISTA ca prima notificare sa fie la 100km range si a doua notificare sa apara la 50Km , am mers pana ce am ajuns la 10km range si sonda din rezervor inca mai arata ca am 2l in rezervor , si din ceva sapaturi am aflat ca atunci cand scade nivelul sub sonda (adica cat poate sa citeaca sonda, inca mai ai 1-1.5l in rezervor, adica peste sorbul de la pompa).

Masinile sunt proiectate de oameni destepti sa fie folosite de oameni mai putini destepti , sa nu zic un cuvant mai nasol.

 

Dar imi place sa mai aud povesti din popor: vezi sa nu mergi cu ea pe ''rezerva'' , ai grija cand mai ai un sfert de rezervor sa alimentezi , vai de mine dar cum poti sa circuli asa cu masina si etc ... Vorba multa dar fara nici o logica sau vreo baza ... Este nasol sa ramai in pana prostului , dar daca intelegi putin sistemul si iti cunosti cat de cat masina (mai mult de cat iti este prezentata de agentul de vanzari o sa vezi ca nu tot ce zboara se si mananca)

 

PS: Ce-a mai tare vorba auzita in taxi: Bah ce bine trage masina cand am peste un sfert de rezervor. ''unde este logica? poate ca din cauza ca acum apesi cu o incredere mai mare pe acceleratie :)))'' ,Este aceasi sentiment ca si cand iesi cu masina de la spalatorie si o vezi asa curata ai impresia ca masina este noua si merge la fel de bine pe cum arata :D

 

Puterea autosugestie este fenomenala si inca neintelesa ,cica te vindeci si de cancer daca chiar vrei, dar 100% nu te scapa de taxe si impozite.

Edited by OPaul
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.