Jump to content

325I E90


crtir

Recommended Posts

Si eu am avut tacanitul acela ,mai ales la drumuri scurte ,dupa drumuri lungi sau turatii inalte dispare sunetul. Asta pana cand i-am pus ulei 0w40. (Aveam 5w30) acum cu uleiul 0w40 , nu am mai auzit deloc tacanitul acela. Asta unu' la mana.2 la mana: pompa de apa este electrica si da,e bine sa ai in vedere. La mine e schimbata. 3 la mana: consumul de ulei...ma rog,la km tai nu cred ca se pune problema,dar e bine de stiut.

4 la mana: sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Este o masina chiar reusita daca stii cum sa o intretii.thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut tacanitul acela ,mai ales la drumuri scurte ,dupa drumuri lungi sau turatii inalte dispare sunetul. Asta pana cand i-am pus ulei 0w40. (Aveam 5w30) acum cu uleiul 0w40 , nu am mai auzit deloc tacanitul acela. Asta unu' la mana.2 la mana: pompa de apa este electrica si da,e bine sa ai in vedere. La mine e schimbata. 3 la mana: consumul de ulei...ma rog,la km tai nu cred ca se pune problema,dar e bine de stiut.

4 la mana: sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Este o masina chiar reusita daca stii cum sa o intretii.thumbsup.png

 

Multumesc de urare !

 

Am citit si despre posibilul consum de ulei cauzat de simeringuri supape sau segmentii de ungere.Pacat ca B25-ul n-are segmenti Mahle ca si la B30.Dar asa cum ai zis si tu, la km astia sper sa nu intalnesc problema asta.

Evident ca o sa am grija de ea ca la carte.

Link to comment
Share on other sites

Circul de câteva zile cu mașina și totul pare Ok.Exceptând prima zi când a venit mașina,n-am mai ĂŽntâlnit fenomenul tacanitului deloc.Ca o comparație cu vechiul 25i e46,e90-ul pare orientat mai mult cĂŁtre confort.Ceea ce nu știu ĂŽncĂŁ dacĂŁ e un lucru mai bun sau nu.Dar per ansamblu ĂŽmi place tare mult mașina.Pentru moment chiar aratĂŁ ca o mașinĂŁ aproape nouĂŁ.UrmeazĂŁ curând schimbul de consumabile la reprezentanța și vreau sa verific și sistemul de rĂŁcire inclusiv pompa de apĂŁ. Ca sa fiu eu liniștit.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Frumoasa si cu putini km.

un sfat daca mi permiti, problemele la acest motor vin de la intervalele lungi de service si de la marca de ulei

...care din pacate nu prea e grozav (spre surprinderea mea, stiam ca e f.bun)

am si eu aceiasi masina, schimb uleiul la max 8000-10000km. mai mult dupa orele de functionare ale motorului (in oras stai la stop dar motorul merge)

am trecut pe ulei 10w60

incearca sa speli cat mai des radiatoarele (cand mergi la spalat cu masina sa dea si pe ele cu jetul, din fata)

eu o am din 2007 si am facut 170000 km si merge foarte bine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa si cu putini km.

un sfat daca mi permiti, problemele la acest motor vin de la intervalele lungi de service si de la marca de ulei

...care din pacate nu prea e grozav (spre surprinderea mea, stiam ca e f.bun)

am si eu aceiasi masina, schimb uleiul la max 8000-10000km. mai mult dupa orele de functionare ale motorului (in oras stai la stop dar motorul merge)

am trecut pe ulei 10w60

incearca sa speli cat mai des radiatoarele (cand mergi la spalat cu masina sa dea si pe ele cu jetul, din fata)

eu o am din 2007 si am facut 170000 km si merge foarte bine.

 

mersi !

 

Incepe sa-mi placa tot mai mult masina.Merge perfect deocamdata,fara nicio eroare. Poimaine am programare la reprezentanta sa verific sistemul de racire.Doar preventiv. Am eu piticul meu stiind ca probleme cu pompa de apa poate sa apara si la km putini.Ca o simpla constatare,daca pun mana pe motor dupa exploatare, mi se pare mai incins decat 2,5-ul M54 pe care l-am avut anterior.

 

Ma bucur sa vad ca e cineva care spune ca are motorizarea asta de atata timp si ca ii merge foarte bine.Pana acuma am auzit multe probleme cu motorul asta.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

mersi !

 

Incepe sa-mi placa tot mai mult masina.Merge perfect deocamdata,fara nicio eroare. Poimaine am programare la reprezentanta sa verific sistemul de racire.Doar preventiv. Am eu piticul meu stiind ca probleme cu pompa de apa poate sa apara si la km putini.Ca o simpla constatare,daca pun mana pe motor dupa exploatare, mi se pare mai incins decat 2,5-ul M54 pe care l-am avut anterior.

 

Ma bucur sa vad ca e cineva care spune ca are motorizarea asta de atata timp si ca ii merge foarte bine.Pana acuma am auzit multe probleme cu motorul asta.

trebuie sa ai putina grija asta e tot. sa schimbi uleiul mai des, sa verifici nivelul uleiului (sa fie pe max). eu am optat (la recomandarea celor de la BMW) pt uleiul de M deoarece rezista mai bine la temperaturi inalte.

eu am schimbat pompa de apa la 150000 km (e onorabil zic eu ca fiabilitate).

asa merge motorul asta, f clad.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai putina grija asta e tot. sa schimbi uleiul mai des, sa verifici nivelul uleiului (sa fie pe max). eu am optat (la recomandarea celor de la BMW) pt uleiul de M deoarece rezista mai bine la temperaturi inalte.

eu am schimbat pompa de apa la 150000 km (e onorabil zic eu ca fiabilitate).

asa merge motorul asta, f clad.

 

Corect tot ce a spus bill. Motorul merge la temperaturi foarte inalte dar ocazional sa-i mai verifici temperatura din meniul secret din obc.! A mea avea pompa de apa schimbata cand am luat-o altfel o schimbam eu preventiv. BMW recomanda 5w30, majoritatea pentru motorul asta spun ca 0w40 ar fi cel mai bun dar pentru mine este prea subtire si completez 2-3l/10000 km ceea ce ar fi dat normal de producator, la urmatorul schimb merg pe 5w40.

Link to comment
Share on other sites

mersi !

 

Incepe sa-mi placa tot mai mult masina.Merge perfect deocamdata,fara nicio eroare. Poimaine am programare la reprezentanta sa verific sistemul de racire.Doar preventiv. Am eu piticul meu stiind ca probleme cu pompa de apa poate sa apara si la km putini.Ca o simpla constatare,daca pun mana pe motor dupa exploatare, mi se pare mai incins decat 2,5-ul M54 pe care l-am avut anterior.

 

Ma bucur sa vad ca e cineva care spune ca are motorizarea asta de atata timp si ca ii merge foarte bine.Pana acuma am auzit multe probleme cu motorul asta.

 

Daca este intretinut corespunzator te poate tine viata masinii motorul.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca este intretinut corespunzator te poate tine viata masinii motorul.

 

asa sper sa fie.

De curiozitate,care-s variantele de ulei recomandate pt. motorul asta si pe ce considerente ?

Oricum,pt. inceput o sa bag ce se recomanda la reprezentanta.Curios e ca in cartea masinii nu sunt detalii vizavi de indicii de vascozitate recomandati.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut 5w30 la inceput si am schimbat cu 10w60.

se comporta mult mai bine vara la mers in oras.

nu stiu cum este actualul 5w30 (de la shell) dar cel vechi (castrol) nu prea era grozav

nici vorba de schimb la 20000km, stricai motorul.

are o chiulasa f.complicata (dublu vanos, valvetronic, etc) deci trebuie ungere f. buna.

eu merg si iarna cu 10w60 fara probleme dar e adevarat ca am garaj (incalzit).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

venit azi cu masina de la reprezentanta, au pus-o pe tester acolo; concluzia - fara probleme.

Am intrebat cum se verifica temperatura din plansa de bord,mi-au explicat,am incercat mai devreme si eu si mi-a luat cred vreo jumatate de ora pana sa reusesc.Trebuie sa treci prin trei submeniuri si sa tastezi anumite coduri la timp altfel iese din submeniu. Greu, am reusit, dar cred ca daca mai incerc odata acum imi mai ia cateva minute pana sa reusesc din nou.In fine,am vazut ca la mers in afara din oras temperatura fluctueaza undeva intre 94 si 99 grade C iar in oras undeva pana in maxim 104.

Link to comment
Share on other sites

venit azi cu masina de la reprezentanta, au pus-o pe tester acolo; concluzia - fara probleme.

Am intrebat cum se verifica temperatura din plansa de bord,mi-au explicat,am incercat mai devreme si eu si mi-a luat cred vreo jumatate de ora pana sa reusesc.Trebuie sa treci prin trei submeniuri si sa tastezi anumite coduri la timp altfel iese din submeniu. Greu, am reusit, dar cred ca daca mai incerc odata acum imi mai ia cateva minute pana sa reusesc din nou.In fine,am vazut ca la mers in afara din oras temperatura fluctueaza undeva intre 94 si 99 grade C iar in oras undeva pana in maxim 104.

asta e temperatura.

cu atentie la nivel si intervalul de schimb al uleiului.

benzina buna (99-100)...si totul va fi bine :)

Link to comment
Share on other sites

se poate si 95 dar nu e cea mai buna.Conform cartii, cu combustibil mai bun te apropi de performantele maxime ale masinii.Oricum, eu in precedentii 6 ani nu cred ca am alimentat mai mult de doua ori cu benzina de 95.In principiu Mol EVO am bagat si tot cu asta vreau sa merg in continuare.

 

Vizavi de ulei,precedentul schimb a fost facut,conform cartii, la 56.000km in mai 2015.Acum se apropie de 62.000km si e mai mult de un an de la schimb.Luna asta platesc taxa de inmatriculare si o sa fiu cam inghesuit cu banii,dar la inceputul lui august , cu siguranta ca o sa schimb filtrele si uleiul .

Nivelul de ulei l-am verificat din meniu zilele trecute si e la maxim.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

asta e temperatura.

cu atentie la nivel si intervalul de schimb al uleiului.

benzina buna (99-100)...si totul va fi bine :)

 

Nu tipul de benzina conteaza,ci nivelul de sulf din benzina!

Din pacate la noi nivelul de sulf din benzina este peste ce recommada BMW.

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos!

 

Am o curiozitate: ce consum iti arata in oras, respectiv in afara?

 

in oras imi arata 14 deocamdata; pt. afara nu stiu inca.Am mers si extern dar nu am condus-o intr-un fel optim pt. a scoate un consum mic de benzina. Eu cred ca daca se merge batraneste, se poate scoate si un consum decent.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ne certam daca nu ai fi fost multumit de masina! :)

 

Daaa, e foarte ok, dar ca sa fiu putin carcotas si sa fac o comparatie cu vechiul 325i e46 , sunetul motorului de M54 se auzea ceva mai puternic in habitaclu(mie personal mi-a placut asta) si avea parca si o tonalitate mai placuta.Si la accelerari se simtea putin mai tonic modelul vechi.Nici vorba ca N52-ul sa-l consider mai lenes,dar parca e mai mult orientat spre comfort .La 140km/h se simte de parca ar avea sub 100km/h.Dar categoric E90-ul e ceva mai spatios ca e46-le.

Si cum omul nu e niciodata multumit,parca am un mic regret ca nu am luat 330i.La taxa de inmatriculare nu era diferenta mare.

Dar pe de alta parte, daca e sa ma gandesc la revanzare,e mai bine 325i decat 330i.Pentru ca mentalitatea generala e ca nu se merita 330i existand 335i cu aceeasi capacitate cilindrica.Nici nu am vazut aici pe forum posesori de 330i E90.

Iar pt. a ma simti mai in siguranta,in toamna am sa-i fac si asigurare CASCO.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

330i are motorul mai misto ..

Impozitul e mai nasol :)

 

aprox. 1300 de lei in plus fata de 2,5. E ceva diferenta, dar nu e ceva critic comparativ cu suma anuala necesara intretinerii.E doar parerea mea.Plus ca merita diferenta.

Pe forumurile straine cam toti zic ca merita un 330i in detrimentul unui 325i.Diferenta de cuplu face toti banii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.