Jump to content

Recondiționare amortizoare


Maryus21

Recommended Posts

Am nevoie de un nr sau cineva care recondiționez amortizoare fata. Un nr ceva cât mai repede va rog. Dar sa fie și calitate. Mulțumesc.

 

... Ma indoiesc ca merita efortul.. Ai presa de arcuri!? ... ca in spate nu ar fi nevoie dar in fata e obligatoriu!

 

Cand o sa vezi cat de tari sunt acele arcuri (ca nu-mi imaginez ca vei avea cea mai dedicata presa..) o sa te enervezi sa mai umbli inca o data dupa reconditionare prost facuta.

 

Nu as reconditiona amortizoare decat daca am garantie de cel putin 100k km...

 

(banuiesc ca arcuri nu vrei sa schimbi.. Uita-te dupa pete de rugina pe arcuri - semne sigure ca intr-o zi se va rupe si crede-ma ca pe platforma mai mergi..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

cauta pe net codescu rosu amortizoare si probabil ca vei gasi numarul.

omul este in comuna rosu chiajna bucuresti.

pretul e undeva la 100 lei bucata.

 

stiu persoane care le-au reconditionat si sunt multumite. daca alegerea este 100% intre amortizor reconditionat si sh as alege clar sa le reconditionez la mosul ala.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tocmai am rectificat amortizoarele pe fata cu 200 de lei. Pt cel care a ĂŽntrebat dacĂŁ mi se pare o avere. Da. Mi se pare. Sa dau 1000 de lei pe 2 amortizoare. Când am dat 200 și a constat ĂŽn desfacerea totala a amorizorului, ulei, arc, bucsa noua tot ce trebuie fĂŁcut. Și am stat la coada acolo. Deci e mai cunoscuta treaba cu rectificarea decat credeam. Și erau mașini mult mai scumpe decât a mea :))

 

Am uitat sa precizez ca aveam amortizoare originale din aluminiu și doar acestea se pot rectifica. Deci pt bogații cu cele de tabla. Acelea nu se pot rectifica.

Edited by Maryus21
  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Zicea colegul mai sus de domnul Codescu din Chiajna. Asta e telefonul lui: 0744.86.99.63 Chiar face treaba buna, il recomand si eu. Cand am fost ultima oara la el, tocmai venise sa ia cineva niste amortizoare de Rolls antic pentru Tiriac (aratau ca niste manivele mai mult) pe care le facuse. Are tot ce-i trebuie, inclusiv presa. Problema e cu montatul/demontatul. Daca nu le duci direct scoase, trebuie sa vina un mecanic acolo sa le rezolve, sau te trimite la niste baieti langa el, care au garaj. Te plimba ei cu masina, si pretul nu e inclus in manopera amortizoarelor. Operatiunea in sine de reconditionare, dureaza maxim 30 min. Edited by AngelHeart
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pune cineva o poza cu un amortizor de aluminiu ca eu am vazut numai de tabla iar google sigur nu stie ce stiu unii aici. :sorcerer:

 

Cine face acele amortizoare.. ca pentru o mai mare siguranta, cel putin pe strazile astea ale noastre strabatute in viteza, un amortizor serios are gaz si ulei..

Dupa cum cum stiu unii; ce e cel mai important pentru siguranta/stabilitatea unei masini (?) cauciucurile si amortizoarele evident! :ninja:

Pai nu!?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu am mai auzit de asa ceva si sincer mi se pare o prostie.Reconditionare amortizoare=Instabilitate masina=Accident. Cred ca numai in romania sunt meseriasi care reconditioneaza amortizoare...Apropo,vezi ca te-a fraierit daca ti-a luat 200 ron pe doua amortizoare reconditionate.Doua amortizoare pentru E39 costa 60 Euro.Sunt in Germania si asta e pretul de aici.Deci la 60 Euro le ai originale.Un sfat prietenesc pentru siguranta ta,ori cumparai altele noi la banii aia sau daca stai rau cu banii puteai sa cumperi second si aveai liniste.La ambele aveai avantajul ca nu era umblat in ele.La urma urmei amortizoarele sunt facute cu cap de niste ingineri care calculeaza multe aspecte(greutate,rezistenta la rupere,forfecare,torsiune,etc).Ale tale de unde a stiut cat ulei/gaz sa bage in ele?VOrba unui coleg de mai sus...ai supapa ca si la bricheta?:)))
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am auzit ca baga ulei, sunt curios cosmin ce nu ti a placut la ele? Eu am mers cu o masina care avea amortizoarele facute la el si mi s a parut destul de dura, era suspensie standard dar destul de rigida. Aveti grija la amortizoare cu dezmembrarile multi dezmembratori sunt pe japca vand piese cu uzura mare, multa lume nu prea se pricepe si merge treaba...
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La reconditionare nu se mai baga decat ulei. Gazul are rol de a stabiliza uleiul in sarcina, sa nu barboteze sau sa adune bule. In plus, gazul ajuta roata sa stea pe asfalt la denivelari fine.

 

Asta nu mi-a placut nici mie, le face prea dure.

Pe Passat inca le am de la el dar mers decent in spatele unei rable de vectra B, in aceleasi curbe cu aceeasi viteza, la ala liniste totqla, la mine tiuie in draci. Degeaba le face dure, daca roata nu urmareste denivelarile din asfalt.

 

Din partea mea, le puteti reconditiona. Dar eu sigur nu voi mai face asta.

Mai bine iei noi si daca ai grija de ele, te tin macar 150.000km.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt eu singuru' de aici care nu se joaca cu reconditionari si chestii d'astea? Adica... nu ca am vre-un 750LI,pana la urma e un E60 dar totusi... Nu prea as avea curaj sa bag ceva sh sau reconditionat pe masina lol. Nou si stau fara griji,nu prea imi inspira incredere amortizoare reconditionate
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.