Jump to content

Recondiționare amortizoare


Maryus21

Recommended Posts

Pai au oricum , degeaba ii explici , el tot la nea vasile in curte ajunge . Genul asta de educatie tine de fiecare , stim f bine ca multi conduc masini pe care nu si le permit nici macar la costuri de mentenanta .
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Depinde si de masina, daca se justifica sau nu. Eu personal am reconditionat pentru E36. Nu am considerat ca merita o investitie de ~2000lei si eventual sa ma tina amortizoarele mai mult decat masina in sine. La confort nu e nicio diferenta pentru ca oricum are arcuri sport, iar din punct de vedere al sigurantei, la testul ITP au iesit in regula. La sotie, la E60, atunci cand vor ceda amortizoarele, e clar ca vor fi inlocuite cu altele originale, nu reconditionate, asa cum au fost toate piesele schimbate pana acum la ea. In cel mai rau caz, daca va fi vreo criza in buget, aftermarket ceva mai bune.
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ca fapt divers un amortizor original fata bmw pentru un e46 (cu suspensie standard, cu suspensie sport cred ca se duce mult in sus pretul) este 850 lei.

sachs este vreo 280-300 lei.

 

la e60 este 11 milioane si ceva original (bucata) si 450 sachs.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Depinde si de masina, daca se justifica sau nu. Eu personal am reconditionat pentru E36. Nu am considerat ca merita o investitie de ~2000lei

cu orice masina te deplasezi , tot viata ta e , crezi ca merita 2000 ron ?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E chiar 6-700 un Sachs bun pentru E60 dar nici macar asta nu-i un impediment.

Daca nu am banii, pun deoparte pana am cei 500€ decat sa dau 100 pe o reconditionare ce nu va fi niciodata ceea ce trebuie.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Myx, teoretic si in general ai dreptate. Dar daca practic in testul ala de pe standul ITP, amortizoarele au iesit in parametri, nu vad de ce n-as fi in siguranta. Daca aveam cea mai mica urma de indoiala n-as fi apelat la o astfel de "improvizatie". Si asta nu pentru siguranta mea, ci mai mult pentru a celorlalti participanti la trafic. Probabil o diferenta mai mare s-ar simti la masinile ceva mai noi, care in principiu sunt mai sofisticate atat mecanic cat si electric/electronic si nu brute ca E30 si E36, sau orice alt model mai vechi.

Singura problema in cazul meu, e ca se duc mai repede, deci pe termen lung e mai eficient sa iei un amortizor original/aftermarket decat sa-l reconditionezi pe cel vechi.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ehe, multi dupa ce merg luni de zile cu amortizoare sparte,curse voi credeti ca e vreun pericol ca le reconditioneaza?

oricum discutia despre tii la viata ta nu cred ca se aplica la amortizoare. mie mi-ar fi mai frica sa merg pe temperaturile astea cu anvelope de iarna (cum destui merg!) decat sa merg cu amortizoarele reconditionate.

 

uitati-va in trafic asa la semafor cate masini au anvelope de iarna, din 10 masini 2-3 minim au de iarna ceea ce chiar mi se pare un pericol, in caz de franare de urgenta sunt egal cu 0 anvelopele de iarna.

Edited by CosminE46
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dar daca practic in testul ala de pe standul ITP, amortizoarele au iesit in parametri, nu vad de ce n-as fi in siguranta.

Eu tocmai am explicat de ce nu esti in siguranta. Si la Passat imi iese eficienta 75-80% (test efectuat la cerere la ITP) dar in curbe am toate sansele sa zbor prin boscheti cu hartia de la ITP in mana.

Le mai vrei?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca tot veni vorba de amortizoare pentru BMW-uri...

ce chin am mai tras eu cu E34-ul 520i al meu zilele astea...

din cauza unui arc rupt pe partea dreapta fata,am zis sa schimb si arcul si amortizorul ca doar n-o fi asa de greu,corect?!

da' de unde... dupa ce am scos arcul rupt,a inceput circul/chinul:

am comandat intr-un loc amortizoare kayaba pe gaz cu confirmarea repetata a vanzatorului ca,citez: "Da' domnule,astea sunt cele originale/care se vor potrivi la masina Dvs., cu siguranta, 100% fara nici un dubiu...". vin amortizoarele joi dupa-amiaza/seara, merg la mecanic ,se uita ala la ele si incepe sa rada acru/sec... "Bai nene,ia pune tu flansa matale de amortizor,pe amortizoarele astea si zi-mi TU daca ti se pare ca mai poti sa si montezi/strangi piulita pe amortizor cu tot cu flansa..." Nici daca ma inchinam la ele toata ziua nu se potriveau... jegurile kayaba nu aveau nici acea dubla conicitate ce amortizoarele originale o aveau,nici filetul de pe tija amortizorului nu era la lungime,nimic nu se potrivea,indiferent cum te uitai la ele,sau chiar de erai orb cu totul...

Le duc inapoi la magazin scarbit si indignat ca si-a batut ala joc de mine chiar asa in halul asta,cer banii inapoi, la care el cica: "dar stati fara grija ca o rezolvam tot azi,comand altele..." :blink: ALTELE?! tot kacaturi de-astea "KYB cica made in japan" dar care probabil sunt facute in vreun grajd de niste semianalfabeti "meseriasi"?! NU MULTUMESC, tine-le tu p-astea ca eu mai caut piesa care trebuie! Cu greu,a dat banii inapoi si m-am dus in treaba mea, LA ALT MAGAZIN unde ,"cica" sigur stiau aia ce sa-mi comande... Sau cel putin asa mi-a zis un amic de-a meu care a mai avut de-a face cu ei...

Asta era vineri dimineata la 8:30-8:40, eu fiind intr-o criza majora si totala de timp ca sambata dimineata la 7:00 trebuiam sa plec la botezul nepotului in Braila...

Si,stau ,astept,mai curat un etrier ceva pe la masina,etc... pana se face ora 16:00 cand mi-au spus meseriasii de la magazin ca vine faimosul amortizor,ca cica doar unul ERA PE STOC... de la celalalt magazin reusisem sa cumpar ARCUL pentru fata...

Vine amortizorul,mergem si noi,eu cu amicul ce "mi-a facut lipeala", desface "nenea" de la magazin ambalajul si...SURPRIZA: amortizorul prezenta urme evidente de montaj,si inca unul grosolan de stricase piulita de sus ce strangea/fixa amortizorul in locul lui...

:hyper:

MOMENT in care ,sincer m-am panicat instantaneu,nervii mi-au luat-o razna,urechile si fata mi s-au inrosit de DRACI SI SCARBA/DEZGUST TOTAL fata de aceste magazine de piese auto si vanzatori atotstiutori si plini de ei ,dar care arareori LE NIMERESC DIN PRIMA...

mai in gluma mai in serios l-am intrebat pe "nenea": si eu ce fac acum? platesc piesa SH , o montez si... DUMNEZEU CU MILA?! omul a fost "sincer": "plateste , ia-l , monteaza-l si daca nu merge il aduci inapoi..."

nici n-a durat 15 minute ca de cum am ajuns la "fata locului/macelului" unde aveam un sfert de E34 demontat, ca am si constat cu si mai mare scarba/dezgust ca nici amortizorul asta nu se potriveste DELOC cu flansa sau piesa in care intra amortizorul...

inapoi la om cu scartzait de cauciucuri si mult fum de la roti,banii inapoi si lasa-ma nene ca am obosit cu piesele matale "de origine" a p.lii...

Intre timp ,dupa masuratori "precise" a dimensiunilor amortizorului a mai cautat el ceva pe PC si cica, ar fi gasit de data asta piesa ce s-ar potrivi SIGUR la masina mea...

Cum luni nu se lucreaza ca deh,noi romanii tampiti,avem 'nshpe mii de sarbatori OFICIALE care mai de care mai cretine,si etc... deci o sa-l pot avea MARTI dupa-amiaza... O ultima varianta va fi sa comand doua amortizoare de origine din strainatate la pretul de 340 lei bucata cu slabe sanse de returnare in caz de nici astea nu se vor potrivi la masina,dar, intre timp astept sa vad "marfa" de marti,in speranta ca se va potrivi totusi...

Vineri dupa-amiaza a fost iadul pe pamant,pentru ca toate service-urile se inchisesera deja,si noi, eu si inca doi amici, a trebuit sa ne chinuim sa bagam dreaqului cumva arcul pe suportul lui CU ACELASI AMORTIZOR SCURS SI VARZA,vechi de probabil 26 ani... am folosit aproape toate metodele,inclusiv tirantul de la un tractor din cauza caruia a si sarit o data direct in geamul de jos din spatele tractorului iar de acolo a ricosat pe langa capul unui amic,"linistindu-se" la vreo 15-20 metri de noi... a trecut moartea/tragedia pe langa el...

moment in care am lasat dreaqului tractorul si tirantul "in pace" si ne-am "axat" pe un surub lung niste talere de discuit si MULTA SARMA cu care am legat arcul comprimat aproape de tot arcul "buclucas" si l-am bagat repede pana nu cedau sarmele la locul lui si am strans piulita la amortizor,oricum una din sarme cedand brusc si asezandu-se stramb pe canale/flansa...

dar macar era aproape pe pozitie si piulita era stransa pe toate filetele...

Ma jur ca nu mai desfac arcurile la vreo masina pana nu vad utilajul/scula cu care MESERIASUL CE O DETINE imi garanteaza ca va baga/monta din nou arcul si eventual imi face o proba pe alt amortizor si cu alt arc decat al meu!

Iar de reconditionat amortizoare,chiar m-am gandit si eu la asta,dupa tot chinul prin care am trecut si stressul durerea de cap pentru a termina mai repede masina,ca a doua zi trebuiam sa fiu si eu prezent la un evenimen UNIC pana la urma,botezul nepotului meu,copilul surorii mele...

:w00t:

Personal consider ca o "reconditionare" a unor amortizoare este=0 daca nu este facuta intr-un service cu multi ani/decenii de experienta in domeniul asta si este doar o alternativa in cazul masinilor foarte vechi pentru care nu mai gasesti amortizorul care trebuie nici daca stai in cap si reciti crezul din memorie de vreo 1000 ori...

Mai degraba m-as "tigani" cu improvizatii de la alte masini dar amortizoarele respective sa fie NOI ORIGINALE!

Nici nu vreau sa mai spun cum se comporta masina/BMW-ul E34 cu amortizoarele VARZA pe puntea fata daca trec de viteza de 100 km/h: zici ca-i suspendata cu ambele roti in aer si eu dau din volan de tampit stanga-dreapta doar doar de o tin pe drum cat de cat...

Pana nu-mi vin amortizoarele NOI si care sa se potriveasca la milimetru pe masina,nici ca mai merg undeva cu ea...

Ar fi un gest criminal si iresponsabil din partea...

iar de reconditionat amortizoare pentru masini scumpe(mai scumpe decat 520i E34-ul meu din 1990),sa ma iertati de sinceritate, dar v-as impusca in cap pe voi astia ce indrazniti sa faceti asa ceva! daca voua vi s-a urat cu viata,situatia nu este la fel si pentru restul PARTICIPANTILOR LA TRAFIC de pe contrasens sau din fata/spatele vostru... :2guns:

fara amortizoare COMPETENTE orice masina este un fel de caruta de 1,5-2 tone suspendata pe neste ARCURI dar care se deplaseaza pe 4 roti cu vreo 100-200 km/h... daca exista tampiti de-astia suficient de tampiti sa mearga cu 200 km/h cu amortizoare VARZA CU MUCI SI FASOLE...

imi cer scuze daca postarea mea deranjeaza,dar sunt patit si am vazut ce inseamna condusul cu amortizoare terminate,mentionand in acelasi timp ca am facut-o si eu din pura si urgenta necesitate,neavand alta masina sa folosesc pana gasesc amortizoarele care trebuie pentru masina mea...

dar cine o face cu buna stiinta si intentionat pana se rup de tot amortizoarele,imi pare rau dar n-are nici o scuza...

o zi buna si va tin la curent ce primesc MARTI de la ultimul magazin unde am facut din nou comanda... sper sa fie ce trebuie de data asta... :bashwall:

Edited by gowriel1982
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

e bine ca le schimbi si ca esti asa revoltat dar iti dai seama, cati ani a mers masina fara a avea amortizoarele in parametrii? cam asta e realitatea in Romania.

 

apropo, daca tot iei aftermarket sunt de preferat Sachs si doar Sachs, restul sunt destul de slabute.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu tocmai am explicat de ce nu esti in siguranta. Si la Passat imi iese eficienta 75-80% (test efectuat la cerere la ITP) dar in curbe am toate sansele sa zbor prin boscheti cu hartia de la ITP in mana.

Le mai vrei?

boschetii ca boschetii, nu cred sa-i "doara" daca-i incaleci nitel cu masina,dar ce te faci daca ajungi pe contrasens unde ar putea fi un TIR cu vreo 50 tone in spinare si care se deplaseaza cu vreo 100 km/h?!

sau e vreun tico/matiz iar tu si masina ta aveti vreo 2 tone si 120 km/h?!

oricum ai pune problema rezultatul e tragic si stupid...

suspensiile sunt extrem de importante si la fel de esentiale precum cauciucurile sau sistemul de franare...

nu le ai p-astea esti aproape ca si mort pe drum...

 

e bine ca le schimbi si ca esti asa revoltat dar iti dai seama, cati ani a mers masina fara a avea amortizoarele in parametrii? cam asta e realitatea in Romania.

 

apropo, daca tot iei aftermarket sunt de preferat Sachs si doar Sachs, restul sunt destul de slabute.

masina o am de pe 22 mai ,iar de mers cu ea nu am mers cine stie ce! stiam ca are unele probleme dar am amanat sa le rezolv din lipsa de bani! am schimbat multe necesare dar n-am crezut ca o sa gasesc suspensia in halul asta dupa demontare si examinarea pieselor atent...

Masina are 26 ani dar 9 ani jumate stiu sigur ca a stat pe dreapta,din diverse motive, nu neaparat defectiuni mecanice! Neamtul ce a avut-o din 1990 incoace avea multe altele de facut iar acest 520i E34 nu era neaparat masina lui principala,nu prea l-a durut capul de ea multi ani...

probabil ca a mers multi ani asa ,cu probleme pana sa ajunga la mine,deh... om cu constiinta si bun simt! culmea,mai sunt si roman,nu vreun austriac sau neamt pretentios...

cat despre firma... avand in vedere ca nici nu gasesc CE TREBUIE deja nu mai am pretentii sa fie nush ce firma...

oricum o sa le schimb de cate ori va fi nevoie ca am vazut ce "barca" devine un BMW daca n-are suspensii bune...

si mai tin si la viata mea sau a altora din jur...

de-aia si prefer sa platesc de doua ori cauciucuri : vara de vara cu clasa A pentru ploaie si iarna DE IARNA cat mai aderente,nu ma intereseaza prea mult sa fie "economicoase"/prietene cu rezervorul,dar sa stea masina pe drum iarna! mai ales ca e doar cu tractiune pe spate... nu vreun 4x4 performant gen mitsubishi evolution lancer sau subaru impreza sau range rover...

da' sunt sigur/constient ca nu-s multi ca mine prin RROMania... :blink:

Edited by gowriel1982
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Colegu' gowriel1982 știu prin ce treci.

Eu m-am lecuit demult, așa cĂŁ mĂŁ interesez singur pe net apoi mĂŁ duc la magazin cu codul original al piesei de care am nevoie.

Nu-i mai las pe vânzãtori sã-mi ghiceascã ei, din talon, ce piesã trebuie pusã.

Ăn ultima vreme, ĂŽmi comand piesele direct de pe net de la autokarma. Acolo le poți și vedea pentru cĂŁ majoritatea au poze dar și ceva detalii importante (dimensiuni, parte de montare etc). Prețurile lor mi se par destul de decente și corecte, dar poate sunt eu subiectiv.

Oricum, te sunĂŁ cineva dupĂŁ ce ai plasat comanda și vĂŁ puteți lĂŁmuri mai bine asupra piesei/pieselor și asupra livrĂŁrii.

Eu prefer sĂŁ le ridic de la sediul lor și cu ocazia asta le vĂŁd, dar cei din provincie pot alege deschidere colet la livrare.

 

Pentru presĂŁ de arcuri fațĂŁ, eu mi-am cumpĂŁrat presa asta de aici și costĂŁ 70 de lei.

Am folosit-o cu succes la E36-ele meu dar sunt sigur cĂŁ merge și la E34. E doar pentru arcurile de pe fațĂŁ, nu merge pe spate.

 

Din ce știu eu și din ce am vĂŁzut pe bmwfans.info, atât pe E34 cât și pe E36 s-au pus 2 tipuri de flanșe.

AdicĂŁ, amortizorul Kayaba pe care l-ai cumpĂŁrat prima datĂŁ (era bun dar) avea nevoie de flanșa lui și atunci ai fi putut sĂŁ-l montezi pe mașinĂŁ.

DacĂŁ vânzĂŁtorul de la magazin nu era un simplu vânzĂŁtor, și-ar fi dat seama cĂŁ ĂŽți trebuia și flanșa corespunzĂŁtoare ĂŽn momentul când te-ai ĂŽntors cu amortizorul și i-ai spus cĂŁ nu se potrivește.

 

BaftĂŁ multĂŁ!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Colegu' gowriel1982 știu prin ce treci.

Eu m-am lecuit demult, așa că mă interesez singur pe net apoi mă duc la magazin cu codul original al piesei de care am nevoie.

Nu-i mai las pe vânzători să-mi ghicească ei, din talon, ce piesă trebuie pusă.

În ultima vreme, îmi comand piesele direct de pe net de la autokarma. Acolo le poți și vedea pentru că majoritatea au poze dar și ceva detalii importante (dimensiuni, parte de montare etc). Prețurile lor mi se par destul de decente și corecte, dar poate sunt eu subiectiv.

Oricum, te sună cineva după ce ai plasat comanda și vă puteți lămuri mai bine asupra piesei/pieselor și asupra livrării.

Eu prefer să le ridic de la sediul lor și cu ocazia asta le văd, dar cei din provincie pot alege deschidere colet la livrare.

 

Pentru presă de arcuri față, eu mi-am cumpărat presa asta de aici și costă 70 de lei.

Am folosit-o cu succes la E36-ele meu dar sunt sigur că merge și la E34. E doar pentru arcurile de pe față, nu merge pe spate.

 

Din ce știu eu și din ce am văzut pe bmwfans.info, atât pe E34 cât și pe E36 s-au pus 2 tipuri de flanșe.

Adică, amortizorul Kayaba pe care l-ai cumpărat prima dată (era bun dar) avea nevoie de flanșa lui și atunci ai fi putut să-l montezi pe mașină.

Dacă vânzătorul de la magazin nu era un simplu vânzător, și-ar fi dat seama că îți trebuia și flanșa corespunzătoare în momentul când te-ai întors cu amortizorul și i-ai spus că nu se potrivește.

 

Baftă multă!

 

 

pare interesant site-ul,astept pana maine sa vad ce primesc DIN NOU la ultimul magazin unde am facut din nou comanda si ma hotarasc atunci ce cumpar si de unde! Oricum, obositor sa umbli de tampit dupa piese esentiale si sa constati ca nu se potrivesc...

Mai nou ,cred ca la service nu mi-au pus destul ulei in diferential,peste tot unde ma uit scrie 1,7 litri,nu 1,2 litri cat a intrat la masina mea...

in cutia de viteze am pus manol ATF cand de fapt ar fi mers mai degraba SAE 80 pentru angrenaje hypoide MIL-L-2105 API GL-4...

am comandat si 1 litru de SAE 80 liqui-moly http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_1401.html?Opendocument

2 litri de Hypoid Gear Oil (GL5) SAE 85W-90 pentru diferential si ma apuc din nou de schimbat uleiuri,de data asta EU CU MANA MEA,ca prea m-au calcat toti meseriasii p.lii pe nervi si nici banii nu ma dau afara din casa,sa fiu sincer...

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1404.html?OpenDocument&land=DE

marti o sa fie zi plina pentru mine... din nou :blink:

daca ar fi bune "din prima" piesele de pe site cred ca amortizorul SACHS pana la 07.1990 la 310 lei ar fi ideal! dar nici nu ma gandesc sa-l comand pana nu vb cu ei la telefon si-i pun sa masoare toate dimensiunile,le trimit si poze cu amortizorul cand l-am desfacut de pe masina,ca altfel,n-am nevoie de complicatii!

bafta!

Edited by gowriel1982
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

VĂŁd ca se vb prea mult și sau adunat si șoferi de duminica. La mine e vb de un e39 și este vorba de amortizoare aluminiu care sunt pe ulei, tipul de mai sus cu bricheta e un șofer de duminica. El știe doar de amortizor pe gaz. Amortizorele sunt perfecte am și totul decurge bine. Viața ĂŽn pericol? Se desface amortizorul se schimba toate garniturile se schimba uleiul se reface filetul din capĂŁt și se pune bucsa exact precum im fabrica. DeCi este un amortizor nou doar ca nu mai plĂŁtești esteriorul, brandul, etc. Ăncetați cu exagerĂŁrile și nu mai comentați aiurea.
  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Toate sunt SI pe ulei. Amortizorul tau cand a fost nou, a avut si gaz. Doar ca s-a pierdut pe drum.

Eu nu ma indoiesc de calitatea lucrarii in sine, nu se face praf amortizorul in mers. Insa nici nu-si face treaba.

E o solutie de compromis, dar eu n-as mai alege-o.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Maryus21, dacĂŁ tu ești mulțumit de amortizoarele tale (recondiționate sau nu) și mașina se comportĂŁ bine, nu vĂŁd de ce te stresezi de ce spun alții?

Unii pot vorbi ĂŽn necunoștințĂŁ de cauzĂŁ, alții din contrĂŁ, poate au avut experiențe neplĂŁcute...

Tu trebuie sĂŁ ĂŽnveți sĂŁ faci trierea sfaturilor, pentru cĂŁ aici oricine poate vorbi din experiențĂŁ sau doar din auzite.

Trierea sfaturilor nu ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ alegi ĂŽntotdeauna ce-ți convine!

Ăn rest, ce sĂŁ-ți mai zic... BaftĂŁ și sper sĂŁ nu ai probleme de niciun fel cu acele amortizoare!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

am reusit sa montez ACEL amortizor care trebuia sa ajunga azi,este AL-KO s-a potrivit pe flansa existenta pe masina,iar acum la franari bruste nu mai "cade in nas" toata masina iar pe curbe se simte cu totul altfel masina! Nu tipati la mine,o sa schimb si amortizorul de pe partea stanga fata dar sa vad de unde-l mai iau si pe ala sa fie exact ce trebuie! Am reusit mult mai usor sa bagam amortizorul pentru ca avea tipul la care am fost PRESA DE ARC! A fost ceva incredibil de usor,aproape o formalitate sa-l montam,iar cu siguranta cand o sa fac rost si de al doilea amortizor pe partea stanga o sa ne fie extrem de utila acea presa!

ca tot fu' vorba de amortizoare SACHS am primit pe mail nu stiu de unde si cum,un link de la autohut unde am gasit acelasi amortizor ca pe autokarma dar cu 20 lei mai ieftin :w00t:

https://www.autohut.ro/bmw-5-e34-2-benzina/categorie-principala/suspensie-directie-roti-10114/suspensie-10112/amortizor-10222/amortizor-sachs-312-393-1426538.html?eid=3347

le-am trimis email cu intrebari si detalii care mai de care mai "nastrusnice" si daca e la dimensiunile care trebuie si nici astia de la autohut nu mint,cum primesc raspunsul comand si unul SACHS "sportfederung" de la ei! s-ar parea ca masina asta ar avea suspensie "SPORT" cum mi-au zis si ultimii tipi de unde am comandat amortizorul ce este acum pe masina pe partea dreapta fata!

amortizoarele nu se reconditioneaza ,SE SCHIMBA!

da' cine vrea sa fie PERICOL PUBLIC "pe barba lui" poate sa incerce sa faca din kacat BICI si sa mai si pocneasca! sa ma iertati de sinceritate! nu pot decat sa sper ca acesti indivizi sa nu se urce pe mine cu masinile lor "reconditionate"/tunate... :poke:

ca tot am pus masina pe cricuri,am schimbat plus reglat frana de mana si sabotii de frana, ce i-am cumparat azi noi BOSCH! Ma deranjau anumite zgomote de la frane/discuri ,un fel de frecat continuu,si am curatat si etrierii de frana,acum zgomotele de la roti fiind mult reduse! trebuie sa fii atent si cu geamurile jos ca sa le auzi! probabil ca vor trebui si niste etrieri si discuri de frana noi MACAR pe puntea fata! Pe puntea spate trebuie placute noi,probabil macar pe alea le pun saptamana asta, si restul in viiorul apropiat(maxim o luna...). Dar ma declar DEJA multumit cum sta pe drum, cum franeaza acum( mult mai "diplomatic/elegant si fara socuri bruste sau "plonjari" ale intregii masini inspre fata)... sunt 100% sigur ca dupa ce voi inlocui discurile fata si etrierii de frana la toate rotile ,deja o sa fie o placere sa franez BRUSC! :D

CONCLUZIA este ca amortizoarele sunt EXTREM de importante la o masina si ca nu se pot reconditiona sa fie precum cele NOI de la o firma ce se mai si respecta! Ba chiar as putea sa SUBLINIEZ ca amortizoarele la o masina sunt la fel de importante precum sistemul de franare si cauciucurile montate pe acea masina!

FOARTE IMPORTANTE! N-as reconditiona asa componente!

Mai postez aici cum decurge treaba la suspensii!

Va salut si va doresc o zi buna! Pentru mine a fost sigur BUNA! :yahoo:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ca tot fu' vorba de amortizoare SACHS am primit pe mail nu stiu de unde si cum,un link de la autohut unde am gasit acelasi amortizor ca pe autokarma dar cu 20 lei mai ieftin :w00t:

https://www.autohut.ro/bmw-5-e34-2-benzina/categorie-principala/suspensie-directie-roti-10114/suspensie-10112/amortizor-10222/amortizor-sachs-312-393-1426538.html?eid=3347

le-am trimis email cu intrebari si detalii care mai de care mai "nastrusnice" si daca e la dimensiunile care trebuie si nici astia de la autohut nu mint,cum primesc raspunsul comand si unul SACHS "sportfederung" de la ei!

 

Eu vĂŁd cĂŁ pe autokarma amotizorul SACHS (312 393) este 275 RON vs 289.98 RON (autohut).

Asta dacĂŁ nu ți-a fĂŁcut autohut un preț special, diferit de cel de pe site.

Plus cĂŁ o sĂŁ plĂŁtești și transportul: 15 lei la autokarma și 20 de lei la autohut.

20 de lei nu este o sumĂŁ mare, dar tot sunt niște bani!

Link to comment
Share on other sites

pe siguranta ta , 2 bani nu dau , dar posibil sa ma intalnesc cu tine pe sosea si sa-ti sara o roata din mers si sa ma loveasca.

important e sa fie bmw, nu mai conteaza ca e un cazan reparat cu sarma.

 

la mine te refereai?! :blink: Imi place atitudinea ta, colegialitatea si amabilitatea in exprimare!

p.s.: singura sarma care a fost pe masina asta a fost folosita cand nu aveam presa de arc si trebuia tinut comprimat cumva arcul,pana-l montam cu tot cu amortizor! daca tot erai curios de sarme! :blush: o zi buna!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu văd că pe autokarma amotizorul SACHS (312 393) este 275 RON vs 289.98 RON (autohut).

Asta dacă nu ți-a făcut autohut un preț special, diferit de cel de pe site.

Plus că o să plătești și transportul: 15 lei la autokarma și 20 de lei la autohut.

20 de lei nu este o sumă mare, dar tot sunt niște bani!

 

uite ca asta nu spun cei de la autohut: 312393 este pentru BMW-urile fabricate de la data 07.1990 data dupa care BMW a fabricat alt tip de amortizor,daca-ti vine sa crezi! Masina mea,verificata si rasverificata a fost fabricata pana in 07.1990, anume 05.1990! Deci un amortizor pentru masini fabricate DUPA 07.1990 sigur nu se potriveste ca de-aia am returnat vreo 3 pana acum... :hyper:

Ultimul comandat si care chiar s-a potrivit si este acum pe masina ,este pentru masini fabricate pana in 07.1990! Pacat ca era doar unul pe stock si ala uitat probabil p-acolo la ce cerere de piese pentru E34 este...

Astept fie sa-mi raspunda pe email cei de la autohut fie sa se faca vreo ora 8:00 ca la 6:55 sigur nu-mi raspunde nimeni la telefon si o sa-i sun pe cei de la autohut sa ma ajute in privinta asta!

pentru masina mea, cel ce s-ar potrivi costa 310 lei! nu ma kac pe mine de 20 lei, dar m-am saturat sa platesc mereu piese "cam scumpe" si lista pare ca nu se mai termina! cat despre calitatea produselor,iti dai seama ca nici la aia nu-s foarte pretentios,doar sa se potriveasca si sa functioneze in parametri normali un timp/perioada!

daca n-au ce-mi trebuie cei de la autohut comand rapid de la autokarma azi,si aia e!

Edited by gowriel1982
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.