Jump to content

Ajutati-ma! Sunt incepator la BMW!


Guest mar33

Recommended Posts

Guest mar33

Fratilor..Am mai facut un topic acum ceva timp...si dupa cum am spus vreau sa-mi iau un seria 5.Problema e ca m-ati dezoriental cu codurile si denumirile astea fantoma: ex: motor E30..E34..E39..E46..eu nu stiu ce inseamna asta.Daca ma duc sa-mi iau masina..scrie BMW 520I si atat..de unde stie ce E este si ce inseamna E-urile astea...ce motor ar trebui sa caut?Eu zic ca 2000 e suficient..nu sunt sportiv..nu fac curse..o iau de plimbare!!!

 

Va multumesc!!!

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

Poti incerca aici

"E" reprezinta codul de caroserie.

Exemplu E60 530i->5 reprezinta noua serie 5 :) si 30 motorizarea(motor de 3000cmc).

"i" reprezinta motor pe benzina,d motorizare diesel,xi/xd tractiune integrala

Daca in continuare ai nelamuriri,just ask !

 

P.S.

Si nu mai scrie cu litere mari :blink:

 

Numai bine,

zixx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest mar33

frate am aruncat vorbe in stanga si in dreapta ca vreau sa-mi iau bmw seria 5 motor 2000 si toata lumea:"CONSUMA MUUUUUUULLLT!!!! iar cand le-am zis ca mi-at spus voi de 2500....va dati seama ce raspuns am primit: consuma cu galeata!!!!

 

Nu stiu ce sa mai cred...sincer...mi-e cam frica sa ma gandesc ca imi iau bmw si n-o sa am bani de benzina!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

frate am aruncat vorbe in stanga si in dreapta ca vreau sa-mi iau bmw seria 5 motor 2000  si toata lumea:"CONSUMA MUUUUUUULLLT!!!!  iar cand le-am zis ca mi-at spus voi de 2500....va dati seama ce raspuns am primit: consuma cu galeata!!!!

 

Nu stiu ce sa mai cred...sincer...mi-e cam frica sa ma gandesc ca imi iau bmw si n-o sa am bani de benzina!! :blink:

25700[/snapback]

 

uite, concret. eu am 5 cu motor de 2000, fabricat in 88. consuma 12 in medie in oras, 8,5 - 9 afara, iar asta iarna a urcat la 15. asta in conditii de mers zilnic dimineata si seara prin bucuresti, cu forje ocazionale pana la 3000 - 4000 de ture.

 

sa iti raspunda concret si cineva care are un motor de 2500. asa mi se pare cel mai corect.

 

p.s. e clar ca, daca o tii in 3000 continuu, iti va consuma 20...

Link to comment
Share on other sites

eu vreau un seria 5  dar vreau sa nu consume asa mult..o vreau doar de plimbare..ce motor ma sfatuiti?

24799[/snapback]

eu am 525 td,consuma medie 8,5 si asta iarna in jur de 10l/100km....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

-ai o gramada de topicuri cu cei care cer informatii despre cumpararea unui bmw seria 5 si mai ales manualul cumparatorului ,,elaborat,, de un membru superbinevoitor(bravo man!)

-informatiile de aici m-au ajutat in mare masura la achizitionarea e34-lui meu, dar e bine sa-ti desavarsesti documentarea si din alte surse(si nu neaparat de la pretini care spun ca 525 consuma muuuuult)-manuale, net, vino la intalnirea forumistilor(io cand oi ajunge?), etc...

-daca te hoatarasti la e34-520i pot sa-ti mai spun cate ceva din experienta mea de o luna cu acest model(nu radeti k d-abia aflu pe partea practica despre masina pe care o stiam doar ,,din carti,, , lol)

-bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Personal , pt. seria 5 cel mai bun motor care nu consuma mult mi se pare cel de 2500 cmc.Motorul de 2000 este prea slab pt. cat de mare este masina si are si un consum mai mare decat cel de 2500.

24802[/snapback]

 

Zilele astea am stat ore intregi sa ma documentez despre tot ce tzine de BMW si ce va fi pe viitor in mainile mele... Pe topicul care l-a scris Ciupanezu (ghidul cumparatorului parca), mia recomandat 520i M50. Intr-un fel inteleg ca 525i consuma mai putin, sau are acelasi consum. Dar de intretinere ce puteti spune?

 

costa mai mult? sau de ce mi-a recomandat Ciupanezu 520 si nu 525. A inteles clar ca vreau sa nu consume si sa reusesc sa o intretin si sa nu rupa buzunarul :blink:.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Mergi pe 525. Intretinerea este la fel ca la 520. Motoarele sunt similare, in mare difera doar alezajul si cursa pistoanelor.

302796[/snapback]

 

Mersi de reply :blink:

 

o sa ma mai documentez :)

 

In orice caz... cred ca e cel mai bun forum BMW :)

Link to comment
Share on other sites

Pe topicul care l-a scris Ciupanezu (ghidul cumparatorului parca), mia recomandat 520i M50. Intr-un fel inteleg ca 525i consuma mai putin, sau are acelasi consum. Dar de intretinere ce puteti spune?

Asta cu 525i care consuma mai putin decat 520i e valabil pentru motoarele M20, nu pentru M50.

 

Costurile de intretinere sunt cam aceleasi (cu exceptia banilor dati pe benzina, impozit anual si RCA).

 

525i-ul are insa niste avantaje. In afara de cel evident al diferentei de putere maxima de 42 de CP si de cuplu maxim de 60 Nm, exista dotari pe care 520i nu le are. De exemplu Check Control-ul, care iti afiseaza pe bord toate erorile, si care mie mi se pare foarte important. De asemenea, 525i are coding plug (datorita check control-ului) si poti sai pui computer de bord fara nici o alta modificare (eu asa am facut).

Link to comment
Share on other sites

Zilele astea am stat ore intregi sa ma documentez despre tot ce tzine de BMW si ce va fi pe viitor in mainile mele... Pe topicul care l-a scris Ciupanezu (ghidul cumparatorului parca), mia recomandat 520i M50. Intr-un fel inteleg ca 525i consuma mai putin, sau are acelasi consum. Dar de intretinere ce puteti spune?

 

costa mai mult? sau de ce mi-a recomandat Ciupanezu 520 si nu 525.  A inteles clar ca vreau sa nu consume si sa reusesc sa o intretin si sa nu rupa buzunarul :blink:.

 

Va multumesc

302795[/snapback]

Ti-am recomandat 520i si nu 525i pt ca la venitul tau de 700 Ron parca, daca-mi amintesc bine asa ai spus pe una alt topic, conteaza si cativa litri in plus care ar consuma un 525i.

Daca nu ar conta consumul, 525i e clar mai bun insa la cum se prezinta situatia, vei avea de platit pt 520i 699 Ron respectiv 755 Ron pt 525i la RCA.

Adaugand impozitul anual, iti va fi cam greu cred, la venitul pe care ai zis ca-l ai, sa circuli cu 525i. Poate un 520i ti s-ar potrivi mai bine insa e decizia ta.

Link to comment
Share on other sites

Asta cu 525i care consuma mai putin decat 520i e valabil pentru motoarele M20, nu pentru M50.

 

Costurile de intretinere sunt cam aceleasi (cu exceptia banilor dati pe benzina, impozit anual si RCA).

 

525i-ul are insa niste avantaje. In afara de cel evident al diferentei de putere maxima de 42 de CP si de cuplu maxim de 60 Nm, exista dotari pe care 520i nu le are. De exemplu Check Control-ul, care iti afiseaza pe bord toate erorile, si care mie mi se pare foarte important. De asemenea, 525i are coding plug (datorita check control-ului) si poti sai pui computer de bord fara nici o alta modificare (eu asa am facut).

302889[/snapback]

Gresit.Sant si 520i de la fabrica cu OBC si Check Control.

Link to comment
Share on other sites

Gresit.Sant si 520i de la fabrica cu OBC si Check Control.

N-am zis ca nu sunt cu OBC si din fabrica, stiu ca sunt. Dar daca nu are din fabrica nu va putea doar sa inlocuiasca ceasul digital cu temperatura exterioara cu OBC4, ii va trebui si coding plug.

Despre Check Control din fabrica nu stiu, e posibil sa fi fost. Dar de la 525i in sus e dotare standard.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu-ti iei diesel? La consum nu e diferenta mare intre 520i si 525i ...dar totusi papa binishor. Daca ai alocat un buget mai stramt pt combustibil, atunci e bine sa mergi pe tractorashe.

302936[/snapback]

 

 

Salut, Diesel? :)) sincer sunt fan BMW de la 7 ani crek (am 20 acu :) ), si tot ce vad mai frumos la ele , e tractiunea spate si motorul benzina... pana acum am tot visat la ele, dar in cateva luni sper sa reusesc sami iau asa ceva.

 

Cat despre intretinere, eu vreau sa fac "lucruri frumoase cu ea" :)) adik drift, donut etc (sa nu ma judecati ca nu are rost) si normal ca o sa am costuri marei la ea (o sa vad eu cum ma descurc

 

cat despre consum, caut sa aibe un consum rezonabil, pentru ca nu tot timpu o sa fac cele spuse mai sus.

 

Vreau sa fiu "cuminte" dar cand se fac intalniri (o noapte doua) vreau sa me distrez cu ea

 

Sper sa imi fac numele cunsocut :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ti-am recomandat 520i si nu 525i pt ca la venitul tau de 700 Ron parca, daca-mi amintesc bine asa ai spus pe una alt topic, conteaza si cativa litri in plus care ar consuma un 525i.

Daca nu ar conta consumul, 525i e clar mai bun insa la cum se prezinta situatia, vei avea de platit pt 520i 699 Ron respectiv 755 Ron pt 525i la RCA.

Adaugand impozitul anual, iti va fi cam greu cred, la venitul pe care ai zis ca-l ai, sa circuli cu 525i. Poate un 520i ti s-ar potrivi mai bine insa e decizia ta.

302890[/snapback]

 

Era vorba de 800 de ron (aprox, sper sa urce :) ), si ai citit despre mine la seria 7 E32

 

Si o sa va intrebati : cum sa fac cu un 7 donuturi si drifturi etc?

Asta era ideea, un ditamai 7le sal manevrez frumos intr-o intersectie :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca o sa fie frumos un E34 modificat cu simtz, coborat, jante mari

Am vise mari, sper ca un procent cat de mare sa-l realizez.

Ma ajuta foarte mult acest forum... si va multumesc si va felicit pentru topicurile realizate

 

Deci pana la urma 520 sau 525? :blink:)

Edited by tupeu
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei masina ca sa faci drifturi si cercuri nu cred ca te-ai gandit prea bine.

Ai zis ca ai o Dacie acuma, ei bine un BMW, deci o masina cu tractiune spate, mai ales ca tu ai buget de E34 - o masina fara sisteme de control al tractiunii, nu iti va ierta nici o greseala.

 

Plus ca stii, exista o vorba, distractia se plateste. Dupa ce faci cercuri, drifturi, o sa cam schimbi ambreiaje, grupuri, etc.

 

Un 525i e clar mai performant decat un 520i dar daca-l vei conduce in regimul la care te gandesti, e clar ca vei avea probleme cu masina.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.