Jump to content

Ajutati-ma! Sunt incepator la BMW!

Guest mar33

Recommended Posts

Guest mar33

Fratilor..Am mai facut un topic acum ceva timp...si dupa cum am spus vreau sa-mi iau un seria 5.Problema e ca m-ati dezoriental cu codurile si denumirile astea fantoma: ex: motor E30..E34..E39..E46..eu nu stiu ce inseamna asta.Daca ma duc sa-mi iau masina..scrie BMW 520I si atat..de unde stie ce E este si ce inseamna E-urile astea...ce motor ar trebui sa caut?Eu zic ca 2000 e suficient..nu sunt sportiv..nu fac curse..o iau de plimbare!!!

Va multumesc!!!

Edited by zixx

Poti incerca aici

"E" reprezinta codul de caroserie.

Exemplu E60 530i->5 reprezinta noua serie 5 :) si 30 motorizarea(motor de 3000cmc).

"i" reprezinta motor pe benzina,d motorizare diesel,xi/xd tractiune integrala

Daca in continuare ai nelamuriri,just ask !

P.S.

Si nu mai scrie cu litere mari :blink:

Numai bine,

zixx

• 2 weeks later...
Guest mar33

frate am aruncat vorbe in stanga si in dreapta ca vreau sa-mi iau bmw seria 5 motor 2000 si toata lumea:"CONSUMA MUUUUUUULLLT!!!! iar cand le-am zis ca mi-at spus voi de 2500....va dati seama ce raspuns am primit: consuma cu galeata!!!!

Nu stiu ce sa mai cred...sincer...mi-e cam frica sa ma gandesc ca imi iau bmw si n-o sa am bani de benzina!! :blink:

frate am aruncat vorbe in stanga si in dreapta ca vreau sa-mi iau bmw seria 5 motor 2000  si toata lumea:"CONSUMA MUUUUUUULLLT!!!!  iar cand le-am zis ca mi-at spus voi de 2500....va dati seama ce raspuns am primit: consuma cu galeata!!!!

Nu stiu ce sa mai cred...sincer...mi-e cam frica sa ma gandesc ca imi iau bmw si n-o sa am bani de benzina!! :blink:

25700[/snapback]

uite, concret. eu am 5 cu motor de 2000, fabricat in 88. consuma 12 in medie in oras, 8,5 - 9 afara, iar asta iarna a urcat la 15. asta in conditii de mers zilnic dimineata si seara prin bucuresti, cu forje ocazionale pana la 3000 - 4000 de ture.