Jump to content

Achizitie 116i


EduardJRY

Recommended Posts

Salut,

 

In curand imi voi achizitiona primul meu BMW si as dori cateva pareri.

Ce am gasit si ma inclina sa-l cumpar este un 116i din 2006 cu 90.000km adus in tara de 1 an si condus de o femeie (am fost deja si m-am intalnit cu ea si am vazut masina).

Ca optiuni singurele ce-i lipsesc sunt geamuri electrice spate, xenon si pilot automat, ea avand si navigatie si clima si etc.

Acum intervin intrebarile:

1. Vrea 6100 negociabil in conditiile in care are km si optiunile mentionate. E ok pretul?

2. Ca si consum are 8-9 oras, 6-7 afara, e real sau doar vorbe?

3. Ce ar trebui sa ma alerteze la masina? Mentionez ca am mers cu ea si e "impecabila", niciun zgomot ciudat, nicio retinere, dar vreau parerea unor posesori.

4. Ce ma ingrijoreaza pe mine ar fi prezenta unei ridari a vopselei pe capota, ea mi-a zis ca nu a avut incidente, iar ala din germania a zis la fel, ca n-a facut nimic cu ea, atunci de unde?

Masina o voi folosi in general prin oras si marti sper sa ajung cu ea la BMW pentru a o pune pe tester, dar pana acolo, as dori din partea voastra o parere generala si sper eu pertinenta.

P.s: bugetul este de 6500eur max si nu vreau nimic mai vechi de 2006, de asemenea nu ma intereseaza nicio masina fara navigatie

 

Multumesc anticipat

Edited by EduardJRY
Link to comment
Share on other sites

Salut, esti sigur ca vrei seria 1? adica nu e chiar asa frumos, nu e chiar asa incapator si motorul ala e slab, nu ma refer ca nu e bun, ma refer ca trage foarte slab si consuma foarte mult pentru ce-ti ofera. daca vrei tu neaparat seria 1 cauta 120i ca nu o sa-ti para rau. ori e N46B20 care are 150 cp ori daca esti suficient de norocos sa prinzi un n43b20 de 170 de cai e ca si cum ai prins pe Dumnezeu de un picior, ala merge de-l ia dracu si consuma mai putin decat 116i :)) oras 8/ afara 6 la mers normal. pe cand 116 pe oras iti ia mai mult de 10. iar ce zici tu acolo de capota si de vopsea sigur e ceva dubios. eu am si un n92(2009) si un e32(1991) vopsea originala si arata impecabil, nu sare lac, nu arata dubios vopseaua pe nici una. ori a fost lovita ori poate din cauza ciobiturilor de pietre doar revopsita cu materiale proaste. iar la km mi se pare cam putin 90k. amea din 2009 si are 180k si e un coupe nu masina de familie si de carat bagaje, cumparaturi, etc. eu am condus destul de multe seria 1, nu ma incanta masina, e destul de uratica (dar asta nu o lua in seama, e poate doar parerea mea) :nea:

Iar de motorul de 1.6i sunt destul de dezamagit(si am condus vreo 5-6 bucati), mai bine trage 1.8i (115cp) de pe e36 care e '95. si daca zici ca nu te intereseaza sa traga nu stiu ce, ca nu esti vitezoman, ca nu mergi nu stiu cum si din alea, sigur o sa regreti dupa ce il ai si il conduci o vreme :)))

Oricum, depinde de tine ce vrei de la masina, ce-ti zic eu e doar un sfat, o parere, il iei in considerare doar daca vrei.

Te salut si iti urez bafta maxima. sa ne zici ce ai facut in continuare

Edited by m.darius
Link to comment
Share on other sites

Mergi pe 120i cu N43B20. Am eu N43B20 pe Seria 5 E60 si alearga groaznic de bine ditamai tancu' ptr un 2.0 aspirat

 

 

:) cine stie stie. merge n43b20, eu il am pe e92 si rupe asfaltu, in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics:

recent m-am luat cu un f10 2.0d 184cp pe autostrada si de la 220 l-am pierdut rau de tot, ce-i drept ca eu m-am gandit sa iau piciorul de pe acceleratie pe la 255 :) :pardon:

Edited by m.darius
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Inteleg, problema mea e ca nu prea gasesc 120i, ci foarte multe 116 si hai 118, ce ma deranjeaza e navigatia, pentru ca 1 din 5 modele de pe piata o au.

Mersi de sfaturi, ma mai uit, dar daca nu gasesc (nici in DE) oare ar fi o idee mai buna un 2.0 diesel sau 1.8 diesel? Stiu ca pe termen lung e mai scump la intretinere, dar ar fi mai recomamdat decat 116i?

 

P.s: sunt deschis la sugestii, nu mor sa am un seria 1, doar ca bugetul meu de 6500eur nu prea imi permite conform pietei si anului din care vreau eu, dar astept oricand pareri pentru a ma orienta mai bine.

Edited by EduardJRY
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu iti recomand sa te uiti dupa un diesel sau 120i cu 170cp. Eu am un 120i de 150cp si cand am condus versiunea de 170 chiar am simtit ca ii mai sprintena. Varianta de 150cp are si problemele specifice cu semeringurile de la supape, bobinele, pompa de vid , scurgerile de ulei. Masina mea are 96.000km si pana acuma m-am lovit de toate problemele mentionate. Din cate am inteles de la mecanicul meu motorul respectiv mai poate sa aiba probleme cu distributia adica sa sara de la punct. Alta problema care am mai avut-o a fost modulul de navigatie care s-a ars. Ca si consum in Cluj la mers frumos , calm fara acceleratii bruste am scos 13.5% , dar am avut perioade in care am scos si 15-16%.

 

In plus sa mai ai grija ca seria 1 le ii destul de rigid si cu jante de 16 simti toate imperfectiunile drumului. La aspect nu ma pronunt ca a mea are pachet m si o am din 2008 ca vreau ca nu vreau m-am obisnuit cu ea si imi place. Daca prinzi o masina cu scaunele spate rabatabile nu o sa iti vina sa crezi cate lucruri poti baga in masina.

Link to comment
Share on other sites

Consumul in oras este in jur de 10-11, iar afara intre 6 si 7, la 116i - al meu este cel de 122 cp.

Daca masina va merge mai mult prin oras, eu zic ca motorul pe benzina este mai ok.

De asemenea, daca nu ai pretentii sa mergi cu 200 km/ora, sau sa faci liniute, cred ca masina te va mulțumi.

Referitor la km, sunt sanse mari sa fie reali, seria 1, cu motor asa mic si pe benzina eu zic ca a fost cumpĂŁrat ĂŽn Germania, pentru a fi folosit mai mult prin oras...

Asadar, daca masina pe care ai pus ochii este ok, iar cele scrise mai sus nu te-au speriat, eu zic sa cumperi masina.

Link to comment
Share on other sites

1466898901[/url]' post='2353489']

:) cine stie stie. merge n43b20, eu il am pe e92 si rupe asfaltu, in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics:

recent m-am luat cu un f10 2.0d 184cp pe autostrada si de la 220 l-am pierdut rau de tot, ce-i drept ca eu m-am gandit sa iau piciorul de pe acceleratie pe la 255 :) :pardon:

 

bine ca ai luat piciorul de pe acceleratie la 255, avand in vedere ca masina atinge maxim 230. In mod sigur 116i, desi nu are pretentii de sportivitate, e un motor ce tine cu casa. in oras consuma mai putim decat 2.0 . la drum lung o sa fie mai lenes, ca orice 1.6 si daca ii dai goneta, va consuma si el mult. Sigur ca 120 diesel e mai recomandat dpdv performante / consum, insa majoritatea sunt cu multi km si cu istoric dubios. e mai greu sa gasesti un 120d ingrijit decat un benzinar. Vezi ca e de vanzare pe forum un seria 1 ingrijit, insa nu are navigatie si e 118 i.

Edited by cavaliere
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@m.darius tu sau faci misto sau ai vrut sa spui ca ai luat piciorul la 155. Un e92 cu n43b20 ajunge la 255 numa aruncat din avion.

 

@cavaliere ai dreptate in Ro un 120d cu istoric complet sau intretinut ii cam greu de gasit , dar dupa mine efortul in plus depus in cautare se merita cand gasesti masina perfecta.

 

Nu o fost pe forum un 116i cu probleme? Daca motorul de 1.6 ii unul reusit atunci se merita si varianta asta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@sone detaliaza te rog motor reusit

 

@dan zi-mi si mie te rog cati km ai si ce ai schimbat la ea

 

@cavaliere navigatia ma intereseaza cel mai mult

 

Ca vedere generala, parerile sunt impartite in mod egal din ce vad si o sa ma duc cu ea la BMW, iar daca baietii isi dau acordu, eu zic c-o sa merite.

 

Dar inca astept pareri si sugestii de alte serii, spre exemplu tot vad 525 din 2007 cu optiuni pe ele, pana in 200.000km si pana in 6000eur, se merita?

Link to comment
Share on other sites

Acum am aproximativ 117000 km, o am de circa 4000 km (din august, anul trecut). Am schimbat la ea intinzatorul de lant, întrucât am citit pe forum ca se recomanda aceasta operațiune, in rest ulei, filtre si cauciucuri - doar consumabile.

Motorul meu este n43b16, 1.6i, 122 cp, iar tatal meu are 116i, 2.0, 122 cp, motor n43b20. El are masina de mai multi ani/km, si a trebuit sa schimbe doar o bobina la bujii.

Ca sa fiu linistit, la anul vreau sa ii schimb distributia (aproximativ 900 lei piesele originale), pentru ca am auzit de masini la care a sarit lantul de la punct.

Edited by dan.l
Link to comment
Share on other sites

@m.darius tu sau faci misto sau ai vrut sa spui ca ai luat piciorul la 155. Un e92 cu n43b20 ajunge la 255 numa aruncat din avion.

 

@cavaliere ai dreptate in Ro un 120d cu istoric complet sau intretinut ii cam greu de gasit , dar dupa mine efortul in plus depus in cautare se merita cand gasesti masina perfecta.

 

Nu o fost pe forum un 116i cu probleme? Daca motorul de 1.6 ii unul reusit atunci se merita si varianta asta.

 

Posibil sa aiba eroare de vitezometru mai ales daca are jante pe 17" Am un prieten cu un e92 tot n43 iar pe ac s-a dus pana la capat (260+). Eu cu masina mea (tot e92, to n43) pe vitezometru tinuta blana blana nu a sarit neam de 240 dar testat cu gps-ul erorile de viteza la mine sunt mult mai mici decat la tovarasul meu iar eu am jante pe 18". De asemenea am si codarea de speedometer corection.

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

bine ca ai luat piciorul de pe acceleratie la 255, avand in vedere ca masina atinge maxim 230. In mod sigur 116i, desi nu are pretentii de sportivitate, e un motor ce tine cu casa. in oras consuma mai putim decat 2.0 . la drum lung o sa fie mai lenes, ca orice 1.6 si daca ii dai goneta, va consuma si el mult. Sigur ca 120 diesel e mai recomandat dpdv performante / consum, insa majoritatea sunt cu multi km si cu istoric dubios. e mai greu sa gasesti un 120d ingrijit decat un benzinar. Vezi ca e de vanzare pe forum un seria 1 ingrijit, insa nu are navigatie si e 118 i.

 

 

amigo, de ce vorbesti daca nu sti? ai tu motorul si masina? mai bine iti vezi de treaba ta decat sa faci tu pe desteptul aiurea. masina nu are limitator de turatie si daca tu esti chiar toma necredinciosul iti fac un video sa vezi ca merge cat are pe bord. bafta in continuare la cautatul pe wiki :goodjob:

 

@m.darius tu sau faci misto sau ai vrut sa spui ca ai luat piciorul la 155. Un e92 cu n43b20 ajunge la 255 numa aruncat din avion.

 

@cavaliere ai dreptate in Ro un 120d cu istoric complet sau intretinut ii cam greu de gasit , dar dupa mine efortul in plus depus in cautare se merita cand gasesti masina perfecta.

 

Nu o fost pe forum un 116i cu probleme? Daca motorul de 1.6 ii unul reusit atunci se merita si varianta asta.

 

 

poti sa te iei de mana cu celalalt :goodjob: facem un pariu online? :) daca trec de 255 dai 200 de euro? asta si cu gps in tandem sa ne arate viteza corecta. si daca trec dai 200 de euro si sari si tu din avion fara parasuta

 

Posibil sa aiba eroare de vitezometru mai ales daca are jante pe 17" Am un prieten cu un e92 tot n43 iar pe ac s-a dus pana la capat (260+). Eu cu masina mea (tot e92, to n43) pe vitezometru tinuta blana blana nu a sarit neam de 240 dar testat cu gps-ul erorile de viteza la mine sunt mult mai mici decat la tovarasul meu iar eu am jante pe 18". De asemenea am si codarea de speedometer corection.

 

ai limitator de turatie la ea? sau o poti tura pana o ia dracu, pana trece de rosu?

 

la motoarele 2.0d n47 au probleme cu distributia, cu clapetele de la admisie si alte mici tampenii. pe la 200k poti sa te gandesti la distributie noua(lant, patine, pinioane, tot ce tine de distributie) altfel risti sa o faci praf. si pentru distributie trebuie dat motorul jos, ca e in spate. si clapetele de la admisie mai crapa la ele si pot ajunge bucati din ele la piston.....apoi adio.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

amigo, de ce vorbesti daca nu sti? ai tu motorul si masina? mai bine iti vezi de treaba ta decat sa faci tu pe desteptul aiurea. masina nu are limitator de turatie si daca tu esti chiar toma necredinciosul iti fac un video sa vezi ca merge cat are pe bord. bafta in continuare la cautatul pe wiki :goodjob:

 

 

 

 

poti sa te iei de mana cu celalalt :goodjob: facem un pariu online? :) daca trec de 255 dai 200 de euro? asta si cu gps in tandem sa ne arate viteza corecta. si daca trec dai 200 de euro si sari si tu din avion fara parasuta

 

 

 

ai limitator de turatie la ea? sau o poti tura pana o ia dracu, pana trece de rosu?

 

la motoarele 2.0d n47 au probleme cu distributia, cu clapetele de la admisie si alte mici tampenii. pe la 200k poti sa te gandesti la distributie noua(lant, patine, pinioane, tot ce tine de distributie) altfel risti sa o faci praf. si pentru distributie trebuie dat motorul jos, ca e in spate. si clapetele de la admisie mai crapa la ele si pot ajunge bucati din ele la piston.....apoi adio.

 

Tinere, nu are nicio legatura limitatorul de turatie, la 320i atat poate motorul sa impinga, adica fix pana la 230km/h. Pentru mai mult e nevoie de mai multa putere pentru a invinge rezistenta aerodinamica a masinii respective.

Daca tie iti place sa te minti singur, e problema ta. e92 320i atinge maxim 230, iar aceasta viteza o atinge dupa vreo 5 minute de la 0km/h. Mai exact 0-220km/h atinge in 66 secunde, dupa care poti sa citesti un ziar pana atingi 230.

 

Cat despre remarcile la n47, le cam amesteci. Clapetele aspirate in motor sunt problema la m47, iar distributia ocazional la n47. In rest, ce sa zic, probabil daca te urci intr-un 330 o sa ti se para racheta spatiala, din moment ce 320i-ul tau il consideri ca " rupe asfaltul in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics: "

E nebun rau 320-ul asta cu 170 de cai.. :)))

 

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

2.0 n43 este un motor care se misca mult mai bine decat si-ar imagina multi mai ales ca este un motor pe benzina aspirat dar viteza reala cu diferentialul si cutia stock este 235 max real iar pe vitezometru iti va arata foarte putin peste 240.

Nu are legatura limitatorul de turatie, la 240 km/h (pe ceas) turometrul sta la aproximativ 5000 rpm in treapta a 6-a.

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Tinere, nu are nicio legatura limitatorul de turatie, la 320i atat poate motorul sa impinga, adica fix pana la 230km/h. Pentru mai mult e nevoie de mai multa putere pentru a invinge rezistenta aerodinamica a masinii respective.

Daca tie iti place sa te minti singur, e problema ta. e92 320i atinge maxim 230, iar aceasta viteza o atinge dupa vreo 5 minute de la 0km/h. Mai exact 0-220km/h atinge in 66 secunde, dupa care poti sa citesti un ziar pana atingi 230.

 

Cat despre remarcile la n47, le cam amesteci. Clapetele aspirate in motor sunt problema la m47, iar distributia ocazional la n47. In rest, ce sa zic, probabil daca te urci intr-un 330 o sa ti se para racheta spatiala, din moment ce 320i-ul tau il consideri ca " rupe asfaltul in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics: "

E nebun rau 320-ul asta cu 170 de cai.. :)))

 

 

Serios tinere? am facut 8 sau 9 distributii de n47 si tu imi povestesti mie de treburi din astea. x3/f10/e90. si clapete la fel. cred ca sti si tu ce au uitat altii. dute spala-te pe fata si vorbim dupa. rupe pentru un motor de 2.0 aspirat. cat de tont sa fi. normal ca nu merge ca un 3.0 twin t.

 

2.0 n43 este un motor care se misca mult mai bine decat si-ar imagina multi mai ales ca este un motor pe benzina aspirat dar viteza reala cu diferentialul si cutia stock este 235 max real iar pe vitezometru iti va arata foarte putin peste 240.

Nu are legatura limitatorul de turatie, la 240 km/h (pe ceas) turometrul sta la aproximativ 5000 rpm in treapta a 6-a.

 

 

Ca e schimbat diful sau nu, nu stiu sa-ti zic, asa am luat masina. cu proxima ocazie fac un video si iti pun sa vezi. si trece de 5000 in a 6-a. incerc saptamana asta si te anunt

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

On-topic: am facut o verificare la masina si surprise, surprise.... avea in 2013 numai 175.000km si motoru a fost dat jos prin 2008, dar nu scria de ce.

 

Prin urmare, inca caut. Orice sugestie sau anunt care va sare in ochi pana in 6000-6500 este bine venit.

 

Cam ce ti-am zis eu cu km, nu? :twitch: bafta la cautat!

Link to comment
Share on other sites

1467041708[/url]' post='2353679']

Serios tinere? am facut 8 sau 9 distributii de n47 si tu imi povestesti mie de treburi din astea. x3/f10/e90. si clapete la fel. cred ca sti si tu ce au uitat altii. dute spala-te pe fata si vorbim dupa. rupe pentru un motor de 2.0 aspirat. cat de tont sa fi. normal ca nu merge ca un 3.0 twin t.

 

 

 

 

Ca e schimbat diful sau nu, nu stiu sa-ti zic, asa am luat masina. cu proxima ocazie fac un video si iti pun sa vezi. si trece de 5000 in a 6-a. incerc saptamana asta si te anunt

 

aiurezi, problema cu clapetele este la m47. si revenind la nebunul asta de 2.0, de la 220 la 230 ai timp sa bei o cafea. 255 cred ca ai prins in NFs si ai confundat forumul cu jocurile video. ontopic, kilometrii dati inapoi au majoritatea masinilor, pt ca asta e stilul in ziua de azi. Daca o sa cauti cu rabdare sigur gasesti o masina ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

aiurezi, problema cu clapetele este la m47. si revenind la nebunul asta de 2.0, de la 220 la 230 ai timp sa bei o cafea. 255 cred ca ai prins in NFs si ai confundat forumul cu jocurile video. ontopic, kilometrii dati inapoi au majoritatea masinilor, pt ca asta e stilul in ziua de azi. Daca o sa cauti cu rabdare sigur gasesti o masina ok.

 

Bai omule, nu confund nimic, nu-s retardat...n47 e una si m47 alta. la N47 se fut clapetele, am schimbat la f11, am anulat la f10. poti sa le anulezi daca omu nu vrea sa dea bani. scoti clapete scoti ax si bagi surub in capete unde are si motorul ala care le misca. nu mai imi zice mie te rog din astea. nu stiu cu cate ai avut tu de-a face. de eu zic ca am facut destule. las-o balta. si cu 2.0i o sa pun un video si te rog nu mai tot da nasoale din alea. vezi, te convingi si apoi iti zici parerea.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

odata ce iti iei automata nu o sa mai vrei manuala niciodata, in oras la inghesuiala face de o suta de ori mai mult decat litrul in plus la consum de pe manuala. Sunt foarte fiabile daca au cel putin o revizie completa facuta.
Link to comment
Share on other sites

Nu o fost pe forum un 116i cu probleme? Daca motorul de 1.6 ii unul reusit atunci se merita si varianta asta.

Da.Citeste aventura mea.Mai si sunt si alte relatari tot cam pe acolo.

 

On-topic: am facut o verificare la masina si surprise, surprise.... avea in 2013 numai 175.000km si motoru a fost dat jos prin 2008, dar nu scria de ce.

 

Prin urmare, inca caut. Orice sugestie sau anunt care va sare in ochi pana in 6000-6500 este bine venit.

In timp ce o aveam pe butuci pe a mea am dat si eu de una cu 337000km cu poze la cartea de service unde se vedea motor inlocuit la 180.000km.

10 ani si 90mii km la bord cu un bmw sunt in 95% din cazuri povesti.

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.