Jump to content

Recommended Posts

Daca sunetul se amplifica la turatii, cand e motorul rece, e fulia de vina. Eu am patit-o si am crezut initial ca am ceva la injectie. Ghinionul sau norocul meu a fost ca s-a rupt aceasta fulie, in mers bineinteles, fix cu o zi inainte sa ma duc sa verific injectoarele si toate cele, ceea ce a condus la platforma si alta fulie cumparata, insa, de-atunci (in urma cu doua saptamani s-a intamplat treaba), nu mai am niciun zgomot.

 

PS: la prima vedere nu se vedea nimic, pentru ca m-am uitat la ea (superficial, fara sa o dau jos sa ma uit la interior) cand am schimbat cureaua, dar acum am observat ca atunci cand se rupe, se rupe practic miezul de cauciuc si efectiv se desprinde in doua. Eu am auzit o lovitura sub capota, ca si cum as fi lovit cu scutul ceva si instant am ramas fara servo, fara alternator si toate celalalte accesorii. Am crezut initial ca e cureaua, dar mi-am dat seama instant ca sansele erau prea mici, pentru ca doar ce o schimbasem cu doua luni in urma.

 

In concluzie, verific-o, nu iti ia mult timp si nici nu e ceva extra greu, doar dai cureaua jos si o scoti sa te uiti la interiorul ei - vezi daca e crapat cauciucul.

 

bafta!

Edited by B 333 ZYX
Link to comment
Share on other sites

Iti spun 100% ca este volanta, nu te speria, distributia nu e in niciun caz, M47-le nu are probleme cu distributia, mai ales la km aia. Si eu am sunetul acesta din cand in cand, am ridicat-o pe elevator in service si mi s-a confirmat ca este volanta, se aude fix de acolo :) .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ma duc saptamana viitoare in service sa vedem exact.

 

Alta intrebare, de ce cand schimb in treapta a 2-a mai dinamic, simt ca imi intra in viteza 'in doua trepte'? De exemplu, daca accelerez in treapta 1, apoi calc ambreiaj si astept sa scada turatiile pana la 1400 sa zicem, de multe ori intra corect in vteza 2(nu mereu), dar daca schimb imediat, cand motorul e pe la 2500 sa zicem, intra urat, trece de o piedica, apoi intra complet in viteza. A nu se confunda ca opune rezistenta, pur si simplu sunt 2 mici trepte pana intra in viteza. Am schimbat uleiul din cutie si intradevar, per total, schimba mai 'smooth', insa nu s-a ameliorat deloc problema. Poate sa aiba legatura cu jocul din volanta? Mentionez ca am cateodata si trepidatii cand plec de pe loc. Si inca una, ma smuceste la treptele 1, 2, 3 de parca habar nu am sa schimb o viteza :) si conduc diesel de vreo 8 ani, nu am intampinat aceste probleme. E cam clar ca scrie kit ambreiaj + volanta pe mine, insa as vrea sa vad si parerile voastre.

Edited by hon
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Alta intrebare, de ce cand schimb in treapta a 2-a mai dinamic, simt ca imi intra in viteza 'in doua trepte'? De exemplu, daca accelerez in treapta 1, apoi calc ambreiaj si astept sa scada turatiile pana la 1400 sa zicem, de multe ori intra corect in vteza 2(nu mereu), dar daca schimb imediat, cand motorul e pe la 2500 sa zicem, intra urat, trece de o piedica, apoi intra complet in viteza. A nu se confunda ca opune rezistenta, pur si simplu sunt 2 mici trepte pana intra in viteza.

 

Fata de ce zici mai sus mie imi par a fi inelele de sincronizare uzate sau ceva de genul asta. Dar e doar o parere.

Faptul ca si volantul e uzat, o contributie aduce si el la felul cum a fost/este condusa masina.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Si eu ma gandeam sa schimb volanta+ambreaj, role si curele dar daca spui ca le-ai schimbat si la fel se aude, nu are rost. Daca as sti exact ce are as inlocui piesa de urgenta pentru ca ma dispera tacanitu ala. Dimineata cand e rece motorul nu se aude , probabil pentru ca e putin mai mare relantiul, dar dupa ce se incalzeste umpic si turatia scade, incepe tacaneala.... La fel, cu geamurile ridicate nu se aude nimic , iar motorul merge normal.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La mine s-au uitat 3 service-uri diferite la fulie, toti au zis ca e in regula... Motorul vibreaza cam tare la relanti, ceea ce ma duce cu gandul la fulie sau suporti motor. Mecanicii imi sugereaza sa schimb suportii, insa de tacanit sigur nu scap :hmm:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Verifica si bujiile si releul, am tot citit ca vibreaza motorul mai tare cand au probleme, citisem si la e46 ca avea aceeasi problema cand se strica releul...

 

Fulia este cam 1300 Originala si 650 Corteco +50-60 surubul, dar se poate verifica in 2 moduri:

 

1. verifica daca se invarte rotund la relanti si apoi pune si pe cineva sa accelereze, vezi daca fuleaza cumva.

2. Poti scoate curelele de pe ea si s-o lovesti cu pumnul in margini, daca scoate un zdraganit trebuie schimbata. (asta am vazut pe youtube, nu stiu cat de ok e metoda)

 

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.