Jump to content

Probleme ulei f10


TheoGeamanu

Recommended Posts

Salut! Am achiziționat un 530d, 3.0, xdrive, 2012 acum 2 saptamâni. Am schimbat uleiul si ĂŽmi indica nivelul maxim. Am fĂŁcut aproximativ 4000 km si deja ĂŽmi aratĂŁ nivelul un pic sub maxim. Este normal sau am pierderi de ulei???

 

Este perfect normal. Si la mine e la fel, dupa 6000km de la maxim mi-a scazut nivelul chiar intre minim si maxim.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am achiziționat un 530d, 3.0, xdrive, 2012 acum 2 saptamâni. Am schimbat uleiul si ĂŽmi indica nivelul maxim. Am fĂŁcut aproximativ 4000 km si deja ĂŽmi aratĂŁ nivelul un pic sub maxim. Este normal sau am pierderi de ulei???

 

Verifica in primul rand sa nu ai pierderi de ulei. Mergi la un mecanic sa o urce pe elevator si sa se uite atent. Daca totusi nu sunt pierderi, probabil ca manaca ulei. Cel mai probabil pe la turbina daca-i dai talpa. La asa masina, ar fi pacat sa nu te bucuri de ea. Sa-ti iei asa masina cu un asa motor si sa mergi batraneste cu ea. In aceste conditii nu-i nimic in neregula sa consume ulei, atata timp cat acesta este intr-o limita rezonabila. Cat un pic sub maxim iti arata? Un sfert? In 4000Km chiar si un sfert, 0.25l daca ti-a consumat, nu-i mult deloc. BMW spune ca un consum de pana la 0.7l de ulei la 1000Km este in regula. La tine, daca ti-a consumat 0.25l in 4000Km, va iesi un consum de ulei de 0.175litri/1000Km < 0.7l/1000Km. Eu zic ca nu-i nimic in neregula. Majoritatea consuma ulei, mai ales daca ai un stil mai sportiv de condus. Unii recunosc, altii nu. Gandeste-te ca-s motoare puternice, trebuie sa "consume" si ulei. La M-uri limita maxima este de 1L/1000Km. Astea chiar consuma ulei, acest lucru fiind ceva normal. Urmareste totusi consumul de ulei sa stii cand trebuie sa completezi si cel mai important sa ai un bidon cu 1L de ulei tot timpul in portbagaj. Bafta si multi km fara incidente!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta vroiam sa știu. Ma speriasem. Am cumpĂŁrat-o si am plecat imediat in Germania. Acum sunt in Germania si merg numai cu 200-220 km/h. Sa zic 4000-5000 km am fĂŁcuți cu uleiul asta si nu știam dacĂŁ e normal sau nu. Va mulțumesc, m-am mai liniștit!!! :D
Link to comment
Share on other sites

pune ulei de calitate in motor, cu norma care iti trebuie pentru motor 5w30 BMW-LL04 si monitorizeaza de pe o zi pe altul nivelul de ulei care il mai ai in motor.

Cand este cazul mai completezi sa ajunga pana la nivelul maxim.

Exemple de ulei ok ptr masina ta ar fi VALVOLINE SYNPOWER MST 5w30, Shell Helix Ultra ECT 5w30.Sau uleiul OE BMW 5w30 LL04 care e de fapt ulei Shell.

Edited by mihalascu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cauta pe forumul vw problemele cauzate de castrol si o sa vezi de ce BMW a renuntat la Castrol.

Tu ai 530d din 2012 si consuma atata ulei cand are DPF, iar o gramada de aici au masini mai vechi si nu stiu ce-i aia consum de ulei. Unde mai pui ca eu la 535d E60 am un consum de ulei infim incat nu imi scade nici o liniuta sub maxim in bord in peste 10mii km. Asa ca idee intr-un drum de ~8mii km in 2 saptamani prin europa,din care peste 2mii km prin Germania cu foarte multe reprize de peste 180km/h nu m-am trezit sa imi scada nivelul de ulei.

O fi normal consumul de ulei de pana la 0.7l/1000Km dar eu unul sunt de parere ca masina aia trebuie verificata temeinic pentru scurgeri.

Foarte multi de aici omit faptul ca o masina cu DPF NU trebuie sa consume ulei in halul asta ! Orice consum de ulei vizibil semnaleaza o problema asa ca sa nu ne mai imbatam cu apa rece si sa credem chiar orice zboara.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat sub ea un pic si se vede murdar de ulei in zona surubului de la baie... cu toate ca nu cred ca ar pierde asa mult doar pe acolo!

O urci pe elevator si speli cu WD40 sau ceva de genul in zonele unde ai pete de ulei si apoi mai verifici. Dar vezi ca nu e singura zona in care poti pierde ulei asa ca mergi la o verificare amanuntita.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

acum ce sa fac? astept sa ajung saptamana viitoare in tara ca vad ca si astia in germania s-au cam stricat... multi bani si degeaba. Ma gandesc sa nu imi fi stricat filetul la baie cand au schimbat uleiul... La acelasi service si la aceeasi masina, a patit un prieten lafel :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O urci pe elevator si speli cu WD40 sau ceva de genul in zonele unde ai pete de ulei si apoi mai verifici. Dar vezi ca nu e singura zona in care poti pierde ulei asa ca mergi la o verificare amanuntita.

 

Nu se spala cu WD40, care e lubrifiant!, ci cu solutii speciale de inlaturare a uleiului. Se gasesc de la N fabricanti in comert la magazine de piese auto sau chiar si supermarketuri.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu mai speriati mai omu' degeaba. Daca nu are pierderi, sansele la asa masina fiind mici totusi, nu-i nimic in neregula cu masina ca mai consuma si ulei. Daca vrei sa te convingi de acest lucru si sa nu mai apleci urechea la ce zice unu si altu', mergi in reprezentanta BMW si intreaba-i despre acest aspect. Verifica si in carte, ar trebui sa-ti spuna ca consumul de ulei variaza in functie de stilul de condus, conditiile din trafic, conditii meteo samd. Tot in carte iti sugereaza sa ai permanent cu tine un bidon cu ulei de 1L. Oare de ce aceste sugestii?!?!? Acest lucru e mentionat nu doar de catre BMW, dar si de Audi, VW...De asemenea, cum nici o cantitate de ulei prea mare nu-i face bine la motor, atunci cand cere sa completezi, sa pui doar cate 0.5L. Ideea este ca pe joja, nivelul sa fie intre Min si Max. Nici sub minim, dar nici sa treci de maxim. Intre e cel mai OK!
Link to comment
Share on other sites

Nu mai speriati mai omu' degeaba. Daca nu are pierderi, sansele la asa masina fiind mici totusi, nu-i nimic in neregula cu masina ca mai consuma si ulei. Daca vrei sa te convingi de acest lucru si sa nu mai apleci urechea la ce zice unu si altu', mergi in reprezentanta BMW si intreaba-i despre acest aspect. Verifica si in carte, ar trebui sa-ti spuna ca consumul de ulei variaza in functie de stilul de condus, conditiile din trafic, conditii meteo samd. Tot in carte iti sugereaza sa ai permanent cu tine un bidon cu ulei de 1L. Oare de ce aceste sugestii?!?!? Acest lucru e mentionat nu doar de catre BMW, dar si de Audi, VW...De asemenea, cum nici o cantitate de ulei prea mare nu-i face bine la motor, atunci cand cere sa completezi, sa pui doar cate 0.5L. Ideea este ca pe joja, nivelul sa fie intre Min si Max. Nici sub minim, dar nici sa treci de maxim. Intre e cel mai OK!

 

Nu inteleg de ce ei pun la maxim. Am facut si eu scoala de mecanica si asa stiam ca trebuie sa fie intre minim si maxim. Aici in germania mi-a pus la maxim. Inainte de masina asta am avut audi a6 si exact lafel imi puneau si in Germania si in Romania, la maxim... :)

Edited by TheoGeamanu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.