Jump to content

Probleme AC e60


Pisica92

Recommended Posts

Salut. Ma chinui de o luna de zile sa dea cineva de cap la masina mea ca nu imi merge aerul conditionat. Treaba sta in urmatorul fel Am fost cu masina la service sa pus tester pe ea si ii datea eroare la senzorul de presiune si compresor A doua zi cumpar senzorul de presiune ma duc la serviceul respectiv si il monteaza. Nu a pornit aerul. Pune iar tester pe ea ii sterge toate erorile se joaca putin la panoul de AC si intrun final porneste AC. In ziua respectiva toata ziua am mers cu aerul pornit si a functionat , nu am apasat deloc butonul cu fulgulet. A doua zi nu a mai pornit deloc. Daca apas butonul cu fulgulet ,electroventilatorul da sa porneasca se invarte 5 secunde si moare iar Nu stiu ce sa ii mai fac. Am fost la 5 testere dar degeaba. Am schimbat panoul de comanda de la clima am schimbat si piesa cu tepi dar nici o sansa. Va rog care stiti sa ma ajutati
Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama cat a mers compresorul ala fara ulei ? rolleyes.gif

Nu-si va da seama pentru ca nu a fost la cei care stiu ce ii trebuie AC-ului (compresorului) sa fie si FIABIL nu doar functional :excl:

 

Bine ca a impartasit experienta.

Mutumim!

 

:offtopic:

Se poate inchide nu-i asa? Ca scurta lectie-vizionare-analiza pentru altii. :blush:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

O problema ciudata am si eu cu aerul conditionat. De Sambata, o data cu pornirea motorului, porneste si electroventilatorul la turatie maxima, iar aer conditionat nu baga deloc.

 

Ce credeti ca ar putea fi? Inca nu am pus testerul pe masina

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Salut băieți 

Am un e60 525d 2004

Am schimbat recent compresorul de ac, am luat după un 530d 

Dar faza problema este că pornesc ac ul compresorul cuplează puțin, după se oprește (decupează) fără sa îi fac ceva, și câteodată învârte în reluare

Freonul și uleiul din instalație sunt ok

Ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, cornelvalentin said:

Ce poate fi?

De ce nu platesti un meserias sa iti spuna ce poate avea. Diagnoza unui sistem de AC, daca nu ai instrumentele/sculele necesare si procedura corecta nu poti afla.

Compresorul poate sa "cupleze/decupleze" in functie de anumiti parametri masurati de niste senzori din circuit si/sau in functie de niste valve. In acelasi sistem.se creeaza un schimb permanent si continuu prin trecerea freonului de la presiune inalta la presiune inalta, iar asta e abia acum e treaba compresorului.. Compresor care se strica foarte repede daca in sistem nu ii este adaigat un ulei dedicat de care viata compresorului depinde!

Mergi la specialist AC.

Link to comment
Share on other sites

Da, are dreptate colegul Bimmer. Compresorul poate sa decupleze daca anumiti senzori ii zic asta. Rationamentul meu a fost ca pe caldurile astea AC-ul ar trebui sa mearga non-stop, e foarte putin probabil ca senzorii sa ii spuna sa decupleze. Si atunci de vina ar ramane acel cuplaj.

Dar da, daca senzorii ar fi defecti, o sa ii dea comanda gresita.

@cornelvalentin Eu ma mai uit pe acest site https://www.autopieseonline24.ro/bmw/5-e60/19950/13022/cupla-magnetica-climatizare?sort_categories[0]=1236 , si caut piesa si aici pt confirmare https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=NC51-EUR-05-2004-E60-BMW-525d&mg=64

Dar ce fac eu e doar pt informare. Corect e sa te duci la un magazin de piese sa iti comande dupa seria de sasiu, sau dupa codul exact care scrie pe piesa veche/defecta (in caz ca scrie).

Si si mai corect ar fi sa te duci la un service specializat pe AC, pentru ca altfel o sa cheltui mai mult pe diferite incercari.

Edited by catar
Link to comment
Share on other sites

@cornelvalentin 

S-ar putea ca sa nu ai o problema.

Sunt multe setari in ecranul cu AC, si eu am fost surprins la inceput:
- cat de tare sa bata (indicatorul ala similar cum e la volum sunet)
- pe ce directie sa bata aerul (parbriz, fata, picioare)
- pentru directia "fata" mai este o setare daca sa bata aer cald sau rece (semnul cu "+" rosu si "-" albastru)
- setari sofer si pasager
- si mai sunt si rotitele fizice de langa gurile de ventilatie

Pentru inceput, seteaza ca toate (parbriz, fata, picioare) sa fie deschise la maxim, si rotitele fizice sa fie la maxim.
Si pt directia "fata" sa fie la "neutru" ca sa zic asa - de ex cum e in poza asta https://i.ytimg.com/vi/_FHJ_PZp1kA/maxresdefault.jpg

Apoi pui butoanele de temperatura (ambele sofer, pasager) pe 18 grade si pornesti AC.

Stai 2-3 min, si apoi pui mana la fiecare gura de ventilatie, atat sofer cat si pasager (la parbriz is 3, la fata is 4 si la picioare cred ca is 2), si vezi la care sufla rece, sau nu sufla deloc etc...

In cazul meu, cand am cumparat masina, setarile erau ale fostului proprietar, si nu intelegeam de ce sufla cald cand eu am pus AC pe 18 grade, dar era de la acele setari. Le-am setat asa cum ti-am descris mai sus, si a fost ok.

Edited by catar
Link to comment
Share on other sites

On 27.08.2024 at 11:10, catar said:

@cornelvalentin 

S-ar putea ca sa nu ai o problema.

Sunt multe setari in ecranul cu AC, si eu am fost surprins la inceput:
- cat de tare sa bata (indicatorul ala similar cum e la volum sunet)
- pe ce directie sa bata aerul (parbriz, fata, picioare)
- pentru directia " fata" mai este o setare daca sa bata aer cald sau rece (semnul cu "+" rosu si "-" albastru)
- setari sofer si pasager
- si mai sunt si rotitele fizice de langa gurile de ventilatie

Pentru inceput, seteaza ca toate (parbriz, fata, picioare) sa fie deschise la maxim, si rotitele fizice sa fie la maxim.
Si pt directia "fata" sa fie la "neutru" ca sa zic asa - de ex cum e in poza asta https://i.ytimg.com/vi/_FHJ_PZp1kA/maxresdefault.jpg

Apoi pui butoanele de temperatura (ambele sofer, pasager) pe 18 grade si pornesti AC.

Stai 2-3 min, si apoi pui mana la fiecare gura de ventilatie, atat sofer cat si pasager (la parbriz is 3, la fata is 4 si la picioare cred ca is 2), si vezi la care sufla rece, sau nu sufla deloc etc...

In cazul meu, cand am cumparat masina, setarile erau ale fostului proprietar, si nu intelegeam de ce sufla cald cand eu am pus AC pe 18 grade, dar era de la acele setari. Le-am setat asa cum ti-am descris mai sus, si a fost ok.

Am făcut asta, am schimbat și planșa de bord ca mi o dădea pe tester, dar tot cald bagă.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.