Jump to content

BMW F10 525D steptronic


Romaryo36

Recommended Posts

Buna ziua colegi,

M-ar interesa si pe mine achizitionarea unui f10 ca in titlu,cutie automata steptronic an 2010,204hp..

M-ar ajuta niste sfaturi pareri decente despre motorizare cutie de viteze consum real,defecte des intalnite si daca merita sau nu..

Va multumesc anticipat

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 525 sport din 2011 cu motor de 3000 si sunt foarte multumit.

Tocmai m-am intors dintr-un tur al Europei, 13 tari-7000km, 26 zile si sunt foarte incantat de cum s-a comportat. La dus 2 adulti, copilul si bagaje consum 6,7% mediu pe 2400 km fara aer conditionat. La intors, o parte din drum 4 adulti si copil plus bagaje si cu aer conditonat consum 7,2% mediu. Condus in limite legale. Excese doar in DE pe portiunile de autostrada cu nelimitat.

Motorul de 3000cc face toti banii chiar daca nu are peste 250 cp, oricum nu ai avea unde sa folosesti diferenta de putere.

Daca masina este in mintile ei si conditiile de cumparare te multumesc poti sa o cumperi linistit.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 525 sport din 2011 cu motor de 3000 si sunt foarte multumit.

Tocmai m-am intors dintr-un tur al Europei, 13 tari-7000km, 26 zile si sunt foarte incantat de cum s-a comportat. La dus 2 adulti, copilul si bagaje consum 6,7% mediu pe 2400 km fara aer conditionat. La intors, o parte din drum 4 adulti si copil plus bagaje si cu aer conditonat consum 7,2% mediu. Condus in limite legale. Excese doar in DE pe portiunile de autostrada cu nelimitat.

Motorul de 3000cc face toti banii chiar daca nu are peste 250 cp, oricum nu ai avea unde sa folosesti diferenta de putere.

Daca masina este in mintile ei si conditiile de cumparare te multumesc poti sa o cumperi linistit.

 

 

Multumesc mult pentru sfat....eu acum vreau sa mai negociez putin pretul desi cred ca sunt slabe sanse ..e vorba de un dealer bmw...dar cine stie

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Deci,sa fiu mai explicit....masina e de la un dealer bmw istoric complet...etc....full de full...94900 km reali....undeva la 22000 euro....de aici mai vreau sa negociez putin dar slabe sanse cred plus ca am posibilitatea sa o iau in rate de la ei cu un avans de 3-4000 euro Edited by Romaryo36
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

poate spun prostii, dar din cate stiam eu, pentru motorul N57, chiar daca teoretic este cam acelasi motor indiferent de versiune (525,530,535) internele sunt din alte aliaje, dezvoltate sa reziste la temperaturi diferite. se pot resofta la un numar impresionant de cai, poate se mai schimba si turbina, dar talpa grea nu ii va face bine.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

La e92 cu N57 intre 325 si 330 nu este diferenta fizica intre motoare , 325-ul ii limitat din soft atat. Am vazut pe alte forumuri posesori de 325 care dupa soft aveau 300+ cp. Poate asa ii si la f10. Daca compari motoarele pe realoem teoretic trebuie sa aiba aceleasi coduri pe interne.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu limitata doar din soft nu e chiar asa...Mai stiu cazuri de "era limitata doar din soft" si dupa o luna vezi cum cade o turbina etc si nici nu trage cum trage una iesita asa de pe poarta fabricii. Daca vrei sa iti iei 5-ul de 258 de cai, uita masina asta la care te uiti acum si cauta excluvis 530 sau 535 si las-o asa cum a fost gandita.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu exista ca un brand la care profitul e primordial sa produca 525 si 530 cu motoare identice si "limitat doar din soft" 525 ul. Doar nu sunt ei tampiti si forumistii genii. Adica fara suparare, nu canibalizau 530-ul de bunavoie reducand puterea si punandu i badge de 525.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma rog 2011. Ideea era ca au vandut in paralel 525 si 530. Si daca erau identice nu ar fi oprit productia la 525 atunci cand au lansat 2.0 biturbo.

 

nu stiu exact daca e vreo componenta diferita sau ambele sunt identice, dar ce pot sa iti spun e ca industria auto (cel putin germana) nu mai functioneaza de mult timp asa cum crezi tu. si de aici si decizii de genul discutiei asteia. cel putin BMW de cativa ani buni sunt gen benzinariile care scopul lor e sa vanda combustibil, dar care nu din combustibil fac banii multi...si exemple in directia asta sunt tot mai multe. pt BMW, motorul n47 a fost si este o mina de aur pe ramura diesel, nu din vanzarile auto, ci din piese de schimb. de asta 525 a trecut la n47 biturbo, sa fie mai profitabil. ca oricum cu n57 nu se canibalizau modelele (525 si 530). mai degraba produceau 525 cu un profit minor...marea majoritate a cumparatorilor oricum nu remapeaza masinile la prima mana si in garantie...BMW nici nu ia in considerare variabilele astea

 

...in fine...ma scuzati ca m-am bagat in discutie. va salut good.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai de ce e n47 o mina de aur? La cate milioane au produs, la cat a pocnit distributia? 0.x% ? Pai atunci ce sa mai zicem de alte marci unde crapa tot felul de nimicuri? Totusi noi avem tendinta sa spunem, domle masinile nu mai sunt fiabile, calitatea a scazut etc. E si nu e asa. Raportat la cate masini sunt pe strazi, fata de acum 30 de ani, procentul celor care se strica conteaza. Pai Mazda sau de ex coreenele acum 20 de ani erau mai mult prin service in timp ce in ziua de azi majoritatea masinilor merg fara probleme in garantie sau 150 mii km. Si acum 20 de ani cu ce viteze rulau masinile prin Germania ca si medie? Pai acum merge duba cu 160 de n-are aer, o compacta low cost merge si aia 180. Acum 20 de ani nu vedeai Opel corsa cu 160 pe autobahn ca ii sareau pistoanele prin capota. Tehnologia a avansat, electronica e omniprezenta fata de inceputul anilor 90 cand niste geamuri electrice si faruri reglabile la buton erau dotari extra.

Discutia e lunga si are multe nuante, insa trebuie inteles ca economia este un angrenaj complex. Ce sens ar avea sa faca masini indestructibile, ca sa ce?sa le luam noi sh si sa mergem fara sa schimbam nimic 200 mii ca apoi sa le dam mai departe la bulgari, mai merg si aia 200 mii. :)))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.