Jump to content

Euroins?


eneh

Recommended Posts

Dvs sunteti in materie dar sincer priviti toata situatia din balconul celalalt.....

 

Restul sunt vrajeli.....si daca doriti sa taxati pe cineva ptr paguba puteti sa-l taxati pe cel care a provocat dauna, nu mai face-ti viata grea oamenilor, este inutila lacomia patronilor de service si dizgratioasa atitudinea inspectorasilor care stiu de frica doar cand suni la protectia consumatorului , patronul are angajati incearca sa ramana pe plus, asigurarea sa maximizeze profitul, Dvs sa va mariti leafa in functie de cota de profit..... eu vreau sa imi repar cotiga si sa ma dau cu ea din nou.....

 

Numai bine!

Da , asa e, privesc situatia din balconul celalalt, dupa ce am fost si in alalalt :) DE cativa ani nu mai lucrez pentru asiguratori, ma ocup de consultanta in asigurari si asistenta in despagubiri. Adica apar interesele pagubitilor in fata asiguratorilor si mediez conflicte aparute in procesele de despagubire. Nu poti face acest lucru in mod corect si profesionist decat daca cunosti drepturile si obligatiile ambelor parti , daca esti constient de interesele ambelor parti. Trebuie sa stii cum sa impaci si capra si varza , altfel se pierd bani si timp prin tribunale .

 

 

Tu stii ce se intampla in general la service-uri..asa este numai ca la o reprezentanta nu poti sa ridici tu piesele sau ceva ca vrei tu, tu faci un Audatex in care el alege piesele automat,manoperele,vopseaua...etc, iar in cazul asigurarilor audatexul este cu contract, adica in loc de 100 lei ex ora manopera client caroserie la Euroins este 70 lei, de aia am mai spus eu undeva ca aceeasi dauna la aceeasi masina pe asigurare costa cu 10-20% mai putin decat daca ar veni clientul si ar zice "vreau sa-mi fac masina cu banii mei". Este problema fiecaruia cum isi repara masina. E problema ta ca ti-ai vopsit masina cu 200 lei elementul si cat chit ai bagat si etc. SH originale e doar un mod de a spune mai frumos "mana a doua", si intre o piesa originala noua si o piesa originala de la dezmembrari poate sa fie o diferenta de 27 mil, referindu-ma la bara de 3000 lei care tu ai luato cu 300 lei de la dezmembrari. Nu service-ul face aceste preturi. Si nu nu esti sigur ca aceea bara "originala SH" este originala de fapt, pentru ca pot sa-ti aduc aceeasi bara aftermarket pe care sa scrie BMW pe ea.

 

Alt lucru... de ce trebuie sa ma cunoasca pagubitul, care e idee aici?

 

Nu stiu ce experienta ai, insa daca stii cu ce se mananca audatex,dat,eurotax...posibil sa nu stii despre ce vorbesc, ai stii ca problema nu pleaca de la service-uri din moment ce tu faci un deviz conform contractului. Aceleasi piese apar cu aceleasi preturi oriunde la orice service sau reprezentanta care foloseste audatex din tara.

 

P.S inspectorii de la asigurari sunt singurii si singurii care incearca sa "pacaleasca clientul" de ce? Pentru ca de multe ori o bara care ar trebui inlocuita inspectorul spune "merge si lipita" ... si isi ia partea fiecare (asta se intampla la serviceuri de cartier) in cazul meu la o reprezentanta nu poti sa faci asa ceva nici daca vrei.

 

Ei sunt singurii care incearca sa-i convinga pe oameni sa-si ia regie proprie ca sa-si faca masina de la dezmembrari si sa o vopseasca ieftin si sa mai ramana si cu bani si uneori mai apare o piesa care costa cat jumate din banii care ia dat asigurarea si proprietarul ramane cu buza umflata si vine la tine tu o sa-i spui ca nu te mai intereseaza...intelegi? Nu incerca sa-mi spui tu mie la "miile " de dosare facute de tine ca nu ai facut de cel putin 100 de ori din "miile respectie" asa ceva pentru ca de fapt asta va e munca, normal ca trebuie sa scoateti paguba cat mai mica pentru firma de asigurari unde sunteti angajat.

Iti raspund punctual si pentru ultima data . Nu am chef de polemici si nici prea mult timp de pierdut.

 

Da, stiu foarte bine ce se intampla in service-uri, inclusiv in reprezentante. Poate tu esti un om corect si reprezentanta la care lucrezi tu este una unde totul decurge cum este normal intr-o tara civilizata. Ce pot sa iti spun , este ca eu unul nu sfatuiesc pe nimeni sa isi bage masina in vreo reprezentanta decat daca nu are alta solutie. La ce masina vrei sa iti aduc injector nou, la jumatate de pret ? Cred ca intelegi ce vrei sa spun si inteleg si altii , nu e nevoie sa continuam. Asta e si un raspuns dintr-o multitudine, la intrebarea legata de cunoscutul cuiva din service.

 

Legat de Audatexul cu contract, ai partial dreptate. Dar aici nu vorbim de service-ul care are conventie de colaborare cu asiguratorul unde aspectele legate tarife sunt negociate in asa fel incat ambele parti sa fie multumite. Vorbesc de serviceurile care nu vor sa cada la pace cu asiguratorii dar in schimb fac lucrari ce se deconteaza pe RCA, ca doar legea permite pagubitului sa mearga la orice service. Daca o sa iti arat devize in care ora de manopera sare si de 100 de EURO la masini normale , nu la vreun Bentley , o sa zici ca mint , dar sa stii ca exista . Si sunt mai multe lucruri, care sincer chiar nu sunt de spus , lucruri urate care sunt acoperite de legi facute in interesul unor cercuri de baieti destepti care fac bani frumosi pe seama asigurarilor si in detrimentul pagubitilor.

 

Iti mai spun si ca afirmatia ta prin care sustii ca "inspectorii de la asigurari sunt singurii si singurii care incearca sa "pacaleasca clientul" chiar ma face sa rad. Voi astia din unele service-uri nici rahat nu ati mancat, nici gura nu va miroase. :) Hai sa nu mai fim ipocriti , e de recunoscut faptul ca asiguratorii mai au mult de lucrat in ce priveste o relatie corecta cu pagubitii, dar sa negi ca in ograda service-ului totul e bun , frumos si in interesul amaratului napastuit de soarta e o dovada clara ca nu poti fi obiectiv.

Pe langa realitatea pe care am expus-o in postul precedent legata de piesele care nu se inlocuiesc, mai exista o realitate. Cea legata de inspectorii de daune, multi dintre ei fiind in stransa legatura de colaborare cu unele service-uri care dau comisioane pentru fiecare masina trimisa. Unii dintre ei, chiar sunt angajati la asigurator prin tragerea unor sfori de catre patronii acestora. Daca nu ar face bani service-urile de pe urma daunelor nu ar mai avea atata interes sa lucreze cu asiguratorii si nici nu ar avea bani sa intretina lantul asta de coruptie. Cine a avut nesansa sa deschida dosar de daune poate confirma faptul ca dupa sau in timpul deschiderii dosarului inspectorul incerca sa manipuleze mai mult sau mai putin subtil pagubitul cu scopul de a-l indruma catre un anumit service. Vezi? Eu sunt impartial, nu scutesc pe nimeni de critici. Un lucru insa trebuie constientizat, in triunghiul asta al Bermudelor...ASIGURATOR-PAGUBIT-REPARATOR, ultimul este cel care mereu are de castigat. De aceea asiguratorii incearca sa excluda reparatorul din joc. Din pacate ofertele in regie proprie nu sunt mereu indeajuns de convenabile pentru pagubit, dar poate in viitor vor imbunatati sistemul.

 

Cat despre audatex , dat, eurotax cred ca stiu cu ce se manaca. Lucrez in daune de pe vremea cand service-urile nu auzisera de ele sau se zgarceau sa le achizitioneze si faceau devize pe coli A4 scrise cu pixul . Ele mi-au stricat vederea :)

 

Si poate nu ai dedus bine ce am scris si profit de asta sa imi fac si putina reclama , ca tot am scris atat, am lucrat mult timp ca inspector de daune si inspector antifrauda in cateva firme de asigurari, dar de cativa ani ma ocup de consultanta in despagubiri , adica REPREZINT INTERESELE PAGUBITILOR IN FATA ASIGURATORILOR, asa ca nu e in interesul meu scot cat mai putini bani pt asigurator. Interesul meu e sa fiu corect cu ambele parti , acest lucru ajutandu-ma sa rezolv cat mai repede dosarele clientilor mei. Daca faci putina cercetare atat pe forumul asta cat si pe altele cu specific auto vei vedea pe cati colegi i-am ajutat cu succes. Poti afla chiar ca sunt si detinatorul site-ului www.amdauna.ro . Daca ai nevoie de mine in vreo problema legata de asigurari si daune sa stii ca iti stau la dispozitie, nu sunt ranchiunos .

 

Mult succes in activitatea ta si... condu preventiv.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am referit pe vremea de cand erai inspector de daune, la aia m-am referit cand am spus ca munca ta era sa scoti intai asiguratorul in fata si pagubitul ultimul

Da ne-am inteles... regie proprie pentru cine vrea masina facuta mai ieftin si service bun pentru cine vrea sa o faca profesional.

 

Multumesc si tie la fel!

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Aseara, eram in masina impreuna cu prietana mea cand un Mercedes si un Matiz s-au lovit, Matizul s-a rasturnat de 2 ori dupa care a revenit pe roti si a intrat in noi. A venit Politia, s-a constatat ca cea cu Mercedes a trecut pe rosu si este vinovata de producerea accidentului. Am mers cu totii la Politie si am primit procesul verbal si asigurarea - de la Euroins - a celei vinovate.

Masina noastra (a prietenei), este un BMW 118d (E87 12/2006) si are ca avarii: aripa stanga fata, bara zona stanga fata, far (fara xenon) stanga fata, putin janta stanga fata, claxon (nu mai functioneaza) precum si directia (daca iei mana de pe volan trage puternic catre dreapta). Am plecat de la locul incidentului pe roti, insa, la denivelari atinge usor cauciucul stanga fata pe undeva.

M-ar interesa si pe mine urmatoarele:

1. Din ce am citit pe net, cei de la reprezentatele BMW din Bucuresti nu au acord de decontare directa cu cei de la Euroins - asa este intr-adevar?

2. Am citit aici ca mai multi ati fost foarte multumiti de cum v-au reparat masina anumite service-uri "partenere" Euroins - ati putea (eventual pe PM) sa-mi dati mai multe detalii despre aceste service-uri - preferabil unele din Sector 6?

3. Problema la directie a fost mentionata si de catre Politie in procesul verbal; ideea e ca inainte de accident masina avea o usoara problema la caseta de directie (nu tragea stanga sau dreapta dar avea un usor joc in volan) - exista vreo varianta prin care sa imi fie schimbata/reparata in urma acestui incident?

 

Va multumesc frumos anticipat pentru ajutor.

Edited by dvr
Link to comment
Share on other sites

De existat, exista posibilitatea sa ti-o schimbe, in principiu trebuie sa-ti alegi service-ul unde doresti sa faci reparatia. Ma repet, reparatiile se pot face oriunde, nu esti obligat sa faci la serviceurile partenere Euroins, eu de exemplu nu sunt service partener Euroins insa fac reparatii la Euroins unde ma despagubeste Euroinsul fara sa le tin masinile clientilor pana imi vireaza banii sau alte prostii, repar masina si apoi o dau clientului.

Deci iti alegi un service si vorbesti cu baietii de acolo ca la reconstatare sa-ti treaca caseta de directie, pe langa ce este posibil mai ai (brat, amortizor, bieleta, fuzeta,etc). Totul depinde de service-ul care o sa se ocupe de dosarul tau, daca chiar vor sa te ajute ti-am zis exista posibilitatea asta sa-ti schimbi caseta pe asigurare.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Sa va povestesc cu ce problema se confrunta fratele meu care in urma cu 3luni a avut un accident din cauza unui imbecil asigurat euroins care nu a acordat prioritate intr-o intersectie, dupa accident s-au intales sa faca amiabila, a sunat la euroins si au fost indrumati catre un "service agreat euroins" a dus acolo masina, constatat daune, facut dosar, trimis la bucuresti, acestia dupa circa o saptamana au dat acceptul la reparatie, service-ul a comandat piesele, demontat tot ce trebuie inlocuit, dupa care euroins anunta serviceul ca reparartia nu va mai avea loc deoarce ei au evaluat masina la 4500euro adica 3200e+epava, desi masina pe piata este undeva la 6000 7000mii iar costul reparatiei este 5500euro, asa ca au decis sa dea dauna totala, a facut o cerere de reevaluare a sumei, dar fara sens asa ca a ales sa ia bani astia pe dauna totala, asta fiind acuma mai bine de o luna, iar in tot acest timp se asteapta virarea banilor, si marea problema este ca serviceul nu vrea sa ii mai dea masina fara sa achite el suma de 1000lei pentru ca si-au pierdut timpul cu masina (comandat piese, demontat), desi el a duso acolo la cererea inspectorului euroins adica service-ul lor, neefind corect ca el sa plateasca ceva, dupa toata aceasta chestie, euroins-ul a zis ca service-ul nu are voie sa ii tina masina, si ca mai departe nu e problema lor.

Dupa mult balamuc cu cei de la service a mers la protectia consumatorului si a depus plangere +acte doveditoare ca a duso acolo pe asigurare + copie dauna totala, acuma el sta si turbeaza de mai bine de o luna desi a facut presiune la anpc sa se rezolve ceva :bash:

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Oricum ar fi ca service nu ai voie sa tii masina daca vrea clientul sa o ia...chiar daca tu-i faci reparatie de 100000000 lei si el vrea sa o ia fara sa plateasca, nu exista vreo lege prin care tu poti sa-i sechestrezi masina.Nu trebuie sa plateasca nimic desi si service-ul trebuie sa-si primeasca niste bani..cam mult 1000 lei dar in fine, nu de la client ci de la asigurare logic.

 

Oricum acolo a fost o "schema" ceva deoarece nu ai cum sa primesti aprobare pe dosar sa comanzi piesele sa faci reparatia si dupa sa se razgandeasca ca e dauna totala de fapt, este aproape imposibil...foarte ciudat!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Reparatia nu s-a facut, s-au comandat doar piesele au demnontat de pe masina tot ce era de schimbat si pentru asta cer ei 1000lei. Este absurd ca doar nu fratele meu le-a cerut sa comande piese sau sa le fi cerut el sa o repare personal, de toata treaba s-a ocupat inspectorul euroins cu service-ul lor agreat de imbecili.

Acuma sunt curios ce rezolvare va fi de la anpc.

Desi nu este vorba de o suma foarte mare, nu doreste sa fie luat de prost si sa le plateasca/, intre timp a vorbit si cu un avocat care l-a sfatuit sa ii dea in judecata pentru sechestrarea masini neputand sa o repare, utilizeze, si se va castiga sigur cerand daune +cheltuieli de judecata... dar naiba stie cat dureaza un astfel de proces....

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In caz de dauna majora nu va grabiti sa bagati masina in service, chiar daca va spune inspectorul. Masina este a voastra, nu a inspectorului, nu a asiguratorului si nici a service-ului.

Daca masina este dauna totala legea nu il obliga pe asigurator sa plateasca mai mult decat valoarea maxima de despagubire. Daca din aceasta suma trebuie sa platiti tractari, devize, reconstatari parcari etc nu este problema asiguratorului. Legea il protejeaza la acest capitol.

Daca indicatia de duce masina in service a fost data de inspector pe mail , atunci service-ul sa ceara asiguratorului bani.

Link to comment
Share on other sites

In cazul fratelui meu, pana la urma anpc a fac un ... ca nu are cu ce sa-l ajute ca el a semnat intrare in service cand a dus masina sa faca constatarea inspectorul euroins, asa ca anpc e frectie la ... mai departe nu a mai mers asa ca s-a lasat calcat in picioare si a achitat suma ceruta de service. Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.