Jump to content

Euroins?


eneh

Recommended Posts

Nu ti-am dat minus si nu am nimic cu tine, doar ca nu spui ce trebuie din nou.Service-ul nu are cum sa schimbe sau sa faca asa ceva decat daca sunt incompetenti.Te cred ca incerci sa dai sfaturi utile...eu exact in acest domeniu lucrez..si maine si poimaine si raspoimaine tot asta fac ma ocup de daune pe asigurari.Poti sa schimbi ceva in plus fata de ce iti da asiguratorul (in cazul nostru Euroins) decat daca ai poze specifice ca aceea piesa numai poate fi reparata sau poti sa ceri la reconstatare mai mult timp de reparatie pe o anume piesa care tehnologic se repara.Devizele se fac intr-un format electronic cu o anumita ora de manopera, spre exemplu (Audatex), tu alegi piesele si ce trebuie sa le faci la piese intr-un program 3D oarecum si dai "Calculare" in functie de ora de manopera a service-ului, daca ai contract cu ei folosesti anumite tarife si reduceri, daca nu, folosesti tarifele service-ului pe caroserie.Si nu inteleg cine ar vrea sa iasa in evidenta doar ca sa te contrazica pe tine,am zis ca tu stii ceva, dar nu stii exact ce trebuie.

 

frate, dar eu nu ma refeream la tine :) dimpotriva, postul tau venea oarecum in sprijinul afirmatiilor mele :) multumesc ca m-ai corectat unde a trebuit, iar sfaturile tale au fost mai mult decat binevenite.

 

ma refeream la userul "mihalascu" care afirma ca vreau sa il dezinformez pe initiatorul topicului :))))

 

in fine !

 

 

spor la reparatii si sa iasa totul bine!

 

bafta tuturor.

 

 

 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

treaba e in felul urmator: daca vrei sa faci PV la politie, trebuie sa declari accidentul in termen de 48 de ore de la producerea lui. Peste acest termen, daca de exemplu nu mai vine fatuca vineri si tu vrei sa-l declari, o sa va ia permisul la amandoi!

Apoi, daca vine fata, se uita agentul de la Euroins la ambele masini (trebuie sa vina si vinovatul cu masina), dupa care o sa-ti dea o lista cu service-uri cu care colaboreaza ei sau exista optiunea de a-ti repara masina in regim propriu, caz in care o sa-ti calculeze suma mult subevaluat fata de costul real al reparatiei! (daca iti convine bine, daca nu, nu! nu-l intereseaza)

Practic, dupa ce evalueaza el si iti comunica suma pe care ti-ar da-o (transfer in cont) in situatia in care preferi reparatia in regim propriu si iti vine sa-l pocnesti pe loc, ai 2 posibilitati:

1) iei banii si te duci si iti repari masina la un service de incredere pe care il stii tu si esti sigur ca o sa iasa asa cum trebuie, dar mai pui bani din buzunarul propriu...

si

2) iei devizul si te duci la un service de pe lista pe care ti-o va da, intrebi frumos in ce va consta reparatia exact, daca iti schimba ceea ce vrei tu (ex: bara, far) si nu sa le carpeasca (depinde si de deviz), lasi masina, baietii o repara, dupa care iei masina reparata frumos si pleci, urmand ca dupa aceea, ei sa comunice cu firma de asigurari, in speta Euroins, si sa-si ia banii pentru lucrarea pe care au efectuat-o! (cand si cum nu te priveste pe tine!) si (bani care o sa fie mult mai multi decat maruntul pe care ti l-ar fi dat tie in cazul nr 1).

 

Si uite asa, scapi si de dosarul penal pe care ti l-ar fi facut baietii daca-l pocneai pe respectivul si pleci si cu masina reparata fara niciun ban din buzunarul tau!

 

ps: daca vrei sa-ti recomand un service (de pe lista lor) unde am fost si am plecat foarte multumit, trimite-mi un pm :)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La inceputul lui Iunie am avut eu accident si a trebuit sa am de-a face cu ei. Total neseriosi, m-au tinut 2-3 saptamani prin service pana la ultimul deviz, cauta orice motiv sa nu iti dea bani, ( eu aveam mici zgarieturi pe bara si faruri de la un gard viu si m-au F***T la cap ca nu ma despagubesc si bla bla bla. Mi s-a rupt o fulie la impact si un tampon motor, cu toate ca am hartie scrisa de service, nu au dorit sa o ia in considerare si mi-au spus sa merg in procese daca nu imi place. La faruri rupte, semnalizari sparte, masca rupta putin ( se poate repara), capota indoita, grile indoite, bandouri praf de pe fata si inca cateva plastice prin spate mi-au dat 3000 ron in regie proprie sau adaugam TVA-ul si era plata pt service. Dupa finalizare dosar mi-au bagat banii in 5-6 zile ( atunci am verificat eu, nu stiu exact cand iau bagat in cont).

Mult succes!

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Tot Euroins sa inteleg?

 

 

 

Stiu Bala, am auzit ca reprezentantele de obicei nu lucreaza cu Euroins motiv pentru care m-am panicat.

 

 

 

Te inteleg, dar constatatorul iti va da o suma estimativa -24% tva din valoarea reparatiilor. Am inteles ca daca este doar de "reparat si revopsit" iti vor da banii pe vopsea si manopera, daca este vorba de o ruptura iti vor achita piesa in intregime si nu este nevoie sa le duci chitante sau mai stiu eu ce. Multumesc oricum pentru implicare si pentru sfaturi.

 

Da, tot euroins. Si m-au despagubit destul de ok. Asta s-a inamplat acum 1 an.

Edited by TiberiuA
Link to comment
Share on other sites

In 2012 m-a lovit unul cu spatele,am facut intelegerea amiabila,si-a recunoscut vina in declaratie dar Euroins nu mi-a aprobat dosarul.Cred ca tipul care a deschis dosarul astepta o atentie dar eu nu dau curs unor astfel de practici mizere. Mi-am reparat pana la urma masina din banii mei.Sa nu mai zic ca am asteptat trei luni decizia de aprobare/respingere a dosarului, cu masina trasa pe dreapta.

In 2014 m-a lovit cineva cu microbuzul in parcare,cand am vazut ca era cu asigurarea la Euroins i-am zis ca mergem direct la politie,omul a venit si s-a facut procesul verbal in care vinovatul isi recunostea vina.Cu procesul verbal de la politie m-am dus la Euroins, mi s-a aprobat dosarul imediat si in cateva zile mi-am reparat masina.

Daca tu ca pagubit nu vrei sa inchei intelegere amiabila si vrei proces verbal la politie,cel vinovat are obligatia sa se prezinte cu tine acolo in max 24 sau 48 de ore(nu mai stiu sigur cat).Cred ca asa e cel mai bine/sigur.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

In 2012 m-a lovit unul cu spatele,am facut intelegerea amiabila,si-a recunoscut vina in declaratie dar Euroins nu mi-a aprobat dosarul.Cred ca tipul care a deschis dosarul astepta o atentie dar eu nu dau curs unor astfel de practici mizere. Mi-am reparat pana la urma masina din banii mei.Sa nu mai zic ca am asteptat trei luni decizia de aprobare/respingere a dosarului, cu masina trasa pe dreapta.

In 2014 m-a lovit cineva cu microbuzul in parcare,cand am vazut ca era cu asigurarea la Euroins i-am zis ca mergem direct la politie,omul a venit si s-a facut procesul verbal in care vinovatul isi recunostea vina.Cu procesul verbal de la politie m-am dus la Euroins, mi s-a aprobat dosarul imediat si in cateva zile mi-am reparat masina.

Daca tu ca pagubit nu vrei sa inchei intelegere amiabila si vrei proces verbal la politie,cel vinovat are obligatia sa se prezinte cu tine acolo in max 24 sau 48 de ore(nu mai stiu sigur cat).Cred ca asa e cel mai bine/sigur.

 

S-a intamplat duminica seara, daca ma inteleg cu persoana sa mergem la politie pentru PV acum se mai poate?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu.

doar daca declarati in fals ca accidentul s-a produs astazi seara.

 

de fapt de putut se poate doar ca pentru ca nu v-ati prezentat in termenul de 24 de ore politia o sa va ia permisele la amandoi.

 

Am inteles, imi pare rau ca nu am stiut de atunci si acum trebuie sa ma bazez pe noroc vineri la constatare.

Link to comment
Share on other sites

cred ca e prea tarziu acum. Daca mergeti acuma, cred ca iti da si tie amenda pt. ca nu v-ati prezentat in timpul maxim alocat.Eu nu stiam de ridicarea permisului.Poate totusi altfel stau lucrurile acum. Edited by crtir
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

cred ca e prea tarziu acum. Daca mergeti acuma, cred ca iti da si tie amenda pt. ca nu v-ati prezentat in timpul maxim alocat.Eu nu stiam de ridicarea permisului.Poate totusi altfel stau lucrurile acum.

 

Imi dau seama, deci practic amiabila si faptul ca mi-a dat asigurarea si datele ei sunt egal cu 0. Abia astept.

Link to comment
Share on other sites

Imi dau seama, deci practic amiabila si faptul ca mi-a dat asigurarea si datele ei sunt egal cu 0. Abia astept.

 

Nu sunt egale cu zero, doar ca exista un oarecare risc in privinta validarii dosarului. Am inteles ca s-au mai schimbat inspre bine lucrurile pe la Euroins in ultimii ani.Cica alt management dupa ce oficial si pe la televizor in urma cu cativa ani Euroins era prezentata ca oaia neagra a asiguratorilor.

Iti urez sa ai bafta !

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt egale cu zero, doar ca exista un oarecare risc in privinta validarii dosarului. Am inteles ca s-au mai schimbat inspre bine lucrurile pe la Euroins in ultimii ani.Cica alt management dupa ce oficial si pe la televizor in urma cu cativa ani Euroins era prezentata ca oaia neagra a asiguratorilor.

Iti urez sa ai bafta !

 

Multumesc frumos! Sper sa fie bine.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine bagi masina in service si sa o repare... daca dupa ce se apuca de masina si mai apar alte defecte cauzate de accident,vine de la asigurari si face o reconstatare ,urmand sa-ti repare-schimbe piesa afectata...daca optezi pt.regie proprie si descoperi alte avarii dupa inchiderea dosarului ramai cu buza umflata.Noroc si spor la asigurari.
Link to comment
Share on other sites

Update: Totul a decurs foarte ok si rapid, inspectorul a fost un baiat foarte amabil. Imi vor despagubi in jur de 2500 ron pentru reparatie bara/capota si far. Au spus ca in 10 zile lucratoare se vireaza banii... sa speram ca asa e :)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Deci ai luat regie proprie... ca idee o bara originala este undeva la 3000-3500 lei (iti spun pentru ca am avut pana acum 3 bmw-uri E90),iar una aftermarket 500-600 lei. Daca este crapata,are vreun suport rupt pe undeva s-ar fi inlocuit, se poate si repara, dar daca ai putea sa o inlocuiesti de ce sa nu o faci? Presupun ca te-ai gandit ca mai ramai si cu bani dupa acest lucru ca sa repari ieftin si rapid masina, iar in caz de inlocuire sa iei din dezmembrari.

 

Nu ti-o spun cu rautate, este exact ce vor inspectorii de la asigurari, sa de-a regie proprie pentru ca omul vrea sa faca repede si sa mai ramana si cu bani.

 

Bafta!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci ai luat regie proprie... ca idee o bara originala este undeva la 3000-3500 lei (iti spun pentru ca am avut pana acum 3 bmw-uri E90),iar una aftermarket 500-600 lei. Daca este crapata,are vreun suport rupt pe undeva s-ar fi inlocuit, se poate si repara, dar daca ai putea sa o inlocuiesti de ce sa nu o faci? Presupun ca te-ai gandit ca mai ramai si cu bani dupa acest lucru ca sa repari ieftin si rapid masina, iar in caz de inlocuire sa iei din dezmembrari.

 

Nu ti-o spun cu rautate, este exact ce vor inspectorii de la asigurari, sa de-a regie proprie pentru ca omul vrea sa faca repede si sa mai ramana si cu bani.

 

Bafta!

 

Mi-am dat seama si te inteleg dar sa ma tiganesc cu ei pentru inlocuire/reparat am inteles ca trebuie sa depun cerere si sa astept sa-mi fie aprobata etc. Oricum iti multumesc pentru sfaturi, am plecat cu gandul ca-mi voi plati singur reparatia dar a fost relativ ok.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista asa ceva sa-ti platesti singur reparatia... si eu am avut 1 accident urat in care vinovatul a avut asig. de la Euroins si atunci nu lucram unde lucrez si nu stiam foarte multe lucruri, de aceea am primit putini bani pe dauna totala,scoteam inca 1000 E cel putin, dar asa e cand nu stii unele lucruri.

Ma bucur ca ai rezolvat si te-ai linistit! Cu mare placere!

 

P.S in orasul meu a fost o furtuna foarte puternica acum 2-3 ore si ma si sunat cineva ca la lovit cineva in spate...am stat vreo 10 minute peste program si dauna era din exterior doar o revopsire de bara spate, l-am intrebat pe vinovat daca i da asigurarea sau cum vrea sa rezolve si face "Aaa nu ca am 21 de ani si dupa imi creste mult asigurarea, sa o facem asa sa-i dau eu bani" ..dupa i-am spus clientului ca o sa-l coste 500 Lei revopsirea + reparatia (mai era putin de reparat pe ea,finisat,chituit,etc), la care vinovatul " 500:O??? aaa mai bine i dau asigurarea da-o incolo, e prea mult pentru cateva zgarieturi" ... nu i-am mai explicat ca el o sa plateaca mai mult de 500, alta asigurare + ca o sa creasca mult...pe deasupra mai este si tanar.

 

Concluzia? Nu te grabi niciodata, incearca sa te documentezi cat mai mult inainte de a lua o decizie.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu exista asa ceva sa-ti platesti singur reparatia... si eu am avut 1 accident urat in care vinovatul a avut asig. de la Euroins si atunci nu lucram unde lucrez si nu stiam foarte multe lucruri, de aceea am primit putini bani pe dauna totala,scoteam inca 1000 E cel putin, dar asa e cand nu stii unele lucruri.

Ma bucur ca ai rezolvat si te-ai linistit! Cu mare placere!

 

P.S in orasul meu a fost o furtuna foarte puternica acum 2-3 ore si ma si sunat cineva ca la lovit cineva in spate...am stat vreo 10 minute peste program si dauna era din exterior doar o revopsire de bara spate, l-am intrebat pe vinovat daca i da asigurarea sau cum vrea sa rezolve si face "Aaa nu ca am 21 de ani si dupa imi creste mult asigurarea, sa o facem asa sa-i dau eu bani" ..dupa i-am spus clientului ca o sa-l coste 500 Lei revopsirea + reparatia (mai era putin de reparat pe ea,finisat,chituit,etc), la care vinovatul " 500:O??? aaa mai bine i dau asigurarea da-o incolo, e prea mult pentru cateva zgarieturi" ... nu i-am mai explicat ca el o sa plateaca mai mult de 500, alta asigurare + ca o sa creasca mult...pe deasupra mai este si tanar.

 

Concluzia? Nu te grabi niciodata, incearca sa te documentezi cat mai mult inainte de a lua o decizie.

 

Da, asta este! Invatam, am vorbit deja cu un baiat care mi-a facut si haionul + vopsit capota(ar fi a doua oara in 5 luni cand vopsesc capota) si a spus ca-mi ia 750 ron, ultima oara cand mi-a facut reparatia+ vopsitul am fost foarte multumit.

 

 

dupa ce e gata, sa pui si tu o poza sa vedem cum a iesit :)

Crezi ca 'liniile' nu au fost afectate, adica s-a deplasat putin bara in vreun colt sau e doar crapata si atat?

 

Este doar crapata, prinderile nu au fost afectate decat de la far o ureche! Oricum intentionam sa-i fac retrofit cu xenon oem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu ti-o spun cu rautate, este exact ce vor inspectorii de la asigurari, sa de-a regie proprie pentru ca omul vrea sa faca repede si sa mai ramana si cu bani.

 

Bafta!

 

Si nu e logic ca firma de asigurari sa urmareasca sa scape de dosar cu cat mai putini bani ? Acum ca ofera destui bani sau nu pentru reparatia in regie proprie e problema lor de management dar scopul final este ca paguba sa se repare cat mai ieftin si cat mai bine posibil . Pana la urma e si interesul pagubitului , daca si gestioneaza bine reparatia poate ramane si cu bani de un gratar.

Acum, fara sa ti-o spun cu rautate , cu ce e pagubitul castigat daca vine la tine la service, fara sa te cunoasca , sa ii pui tu capota originala cu 3000 de lei si sa incasezi banii pe vreo factura de 1500 de euro ? Ca sa nu mai spunem ca in 90% din cazuri, service-urile, fara stiinta clientului, ori repara piesa data la inlocuit, ori pun una aftermarket , ori baga una sh.

Si acum , cu rautate iti spun , ca problemele la care s-a ajuns in materie de despagubiri isi au originea si in lacomia patronilor de serviceuri care atunci cand au reparatii pe asigurare ridica enorm tarifele. Am in spate o experienta de cateva mii de dosare de dauna instrumentate ca inspector de daune ulterior completata si cu cateva sute bune de cazuri in care am oferit asistenta individuala de specialitate, asa ca stiu foarte bine ce vorbesc !

 

Ca o paranteza, saptamana trecuta am obtinut de la Asirom 6500 de lei pentru o dauna care s-a reparat cu 4500 dar la care devizul Audatex intocmit de un service ajunsese la 12000 de lei. Si reparatia nu s-a facut pe genunchi dar s-au folosit piese de caroserie sh originale, chiar de pe un donator de fabricatie mai recenta .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si nu e logic ca firma de asigurari sa urmareasca sa scape de dosar cu cat mai putini bani ? Acum ca ofera destui bani sau nu pentru reparatia in regie proprie e problema lor de management dar scopul final este ca paguba sa se repare cat mai ieftin si cat mai bine posibil . Pana la urma e si interesul pagubitului , daca si gestioneaza bine reparatia poate ramane si cu bani de un gratar.

Acum, fara sa ti-o spun cu rautate , cu ce e pagubitul castigat daca vine la tine la service, fara sa te cunoasca , sa ii pui tu capota originala cu 3000 de lei si sa incasezi banii pe vreo factura de 1500 de euro ? Ca sa nu mai spunem ca in 90% din cazuri, service-urile, fara stiinta clientului, ori repara piesa data la inlocuit, ori pun una aftermarket , ori baga una sh.

Si acum , cu rautate iti spun , ca problemele la care s-a ajuns in materie de despagubiri isi au originea si in lacomia patronilor de serviceuri care atunci cand au reparatii pe asigurare ridica enorm tarifele. Am in spate o experienta de cateva mii de dosare de dauna instrumentate ca inspector de daune ulterior completata si cu cateva sute bune de cazuri in care am oferit asistenta individuala de specialitate, asa ca stiu foarte bine ce vorbesc !

 

Ca o paranteza, saptamana trecuta am obtinut de la Asirom 6500 de lei pentru o dauna care s-a reparat cu 4500 dar la care devizul Audatex intocmit de un service ajunsese la 12000 de lei. Si reparatia nu s-a facut pe genunchi dar s-au folosit piese de caroserie sh originale, chiar de pe un donator de fabricatie mai recenta .

 

 

Dvs sunteti in materie dar sincer priviti toata situatia din balconul celalalt..... eu nu mai stau in tara de ani buni dar am colegi care lucreaza in service-uri si stiu cum sta de fapt treaba, eu ca simplu client si nevinovat pe deasupra ma duc cu napasta pe cap la service :

-las masina, talonul, dovada, cheile, masina se repara, piesele se inlocuiesc nu carpesc, semnez devizul si imi ridic masina

-Dvs daca nu vreti sa achitati devizul pe mine ma lasa rece.... si stiti de ce, pentru ca asta implica firma de asigurari, service-ul prestator de servicii si avocatul service-ului

 

Restul sunt vrajeli.....si daca doriti sa taxati pe cineva ptr paguba puteti sa-l taxati pe cel care a provocat dauna, nu mai face-ti viata grea oamenilor, este inutila lacomia patronilor de service si dizgratioasa atitudinea inspectorasilor care stiu de frica doar cand suni la protectia consumatorului , patronul are angajati incearca sa ramana pe plus, asigurarea sa maximizeze profitul, Dvs sa va mariti leafa in functie de cota de profit..... eu vreau sa imi repar cotiga si sa ma dau cu ea din nou.....

 

Numai bine!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si nu e logic ca firma de asigurari sa urmareasca sa scape de dosar cu cat mai putini bani ? Acum ca ofera destui bani sau nu pentru reparatia in regie proprie e problema lor de management dar scopul final este ca paguba sa se repare cat mai ieftin si cat mai bine posibil . Pana la urma e si interesul pagubitului , daca si gestioneaza bine reparatia poate ramane si cu bani de un gratar.

Acum, fara sa ti-o spun cu rautate , cu ce e pagubitul castigat daca vine la tine la service, fara sa te cunoasca , sa ii pui tu capota originala cu 3000 de lei si sa incasezi banii pe vreo factura de 1500 de euro ? Ca sa nu mai spunem ca in 90% din cazuri, service-urile, fara stiinta clientului, ori repara piesa data la inlocuit, ori pun una aftermarket , ori baga una sh.

Si acum , cu rautate iti spun , ca problemele la care s-a ajuns in materie de despagubiri isi au originea si in lacomia patronilor de serviceuri care atunci cand au reparatii pe asigurare ridica enorm tarifele. Am in spate o experienta de cateva mii de dosare de dauna instrumentate ca inspector de daune ulterior completata si cu cateva sute bune de cazuri in care am oferit asistenta individuala de specialitate, asa ca stiu foarte bine ce vorbesc !

 

Ca o paranteza, saptamana trecuta am obtinut de la Asirom 6500 de lei pentru o dauna care s-a reparat cu 4500 dar la care devizul Audatex intocmit de un service ajunsese la 12000 de lei. Si reparatia nu s-a facut pe genunchi dar s-au folosit piese de caroserie sh originale, chiar de pe un donator de fabricatie mai recenta .

 

 

Tu stii ce se intampla in general la service-uri..asa este numai ca la o reprezentanta nu poti sa ridici tu piesele sau ceva ca vrei tu, tu faci un Audatex in care el alege piesele automat,manoperele,vopseaua...etc, iar in cazul asigurarilor audatexul este cu contract, adica in loc de 100 lei ex ora manopera client caroserie la Euroins este 70 lei, de aia am mai spus eu undeva ca aceeasi dauna la aceeasi masina pe asigurare costa cu 10-20% mai putin decat daca ar veni clientul si ar zice "vreau sa-mi fac masina cu banii mei". Este problema fiecaruia cum isi repara masina. E problema ta ca ti-ai vopsit masina cu 200 lei elementul si cat chit ai bagat si etc. SH originale e doar un mod de a spune mai frumos "mana a doua", si intre o piesa originala noua si o piesa originala de la dezmembrari poate sa fie o diferenta de 27 mil, referindu-ma la bara de 3000 lei care tu ai luato cu 300 lei de la dezmembrari. Nu service-ul face aceste preturi. Si nu nu esti sigur ca aceea bara "originala SH" este originala de fapt, pentru ca pot sa-ti aduc aceeasi bara aftermarket pe care sa scrie BMW pe ea.

 

Alt lucru... de ce trebuie sa ma cunoasca pagubitul, care e idee aici?

 

Nu stiu ce experienta ai, insa daca stii cu ce se mananca audatex,dat,eurotax...posibil sa nu stii despre ce vorbesc, ai stii ca problema nu pleaca de la service-uri din moment ce tu faci un deviz conform contractului. Aceleasi piese apar cu aceleasi preturi oriunde la orice service sau reprezentanta care foloseste audatex din tara.

 

P.S inspectorii de la asigurari sunt singurii si singurii care incearca sa "pacaleasca clientul" de ce? Pentru ca de multe ori o bara care ar trebui inlocuita inspectorul spune "merge si lipita" ... si isi ia partea fiecare (asta se intampla la serviceuri de cartier) in cazul meu la o reprezentanta nu poti sa faci asa ceva nici daca vrei.

 

Ei sunt singurii care incearca sa-i convinga pe oameni sa-si ia regie proprie ca sa-si faca masina de la dezmembrari si sa o vopseasca ieftin si sa mai ramana si cu bani si uneori mai apare o piesa care costa cat jumate din banii care ia dat asigurarea si proprietarul ramane cu buza umflata si vine la tine tu o sa-i spui ca nu te mai intereseaza...intelegi? Nu incerca sa-mi spui tu mie la "miile " de dosare facute de tine ca nu ai facut de cel putin 100 de ori din "miile respectie" asa ceva pentru ca de fapt asta va e munca, normal ca trebuie sa scoateti paguba cat mai mica pentru firma de asigurari unde sunteti angajat.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.