Jump to content

Turbina


Marian1997bmw

Recommended Posts

Salut,sunt posesorul unui bmw 320d e46 150 cai ,pe care se pare ca l-am achiziționat cu multe probleme ,una din ele ar di ca am ulei in jurul turbinelor ,voi atașa poze ,plus ca am un furtun care pare a fi o "româneascĂŁ" ce ma deranjeazĂŁ ii ca uneori imi bagĂŁ presiune in turbo cat trebuie uneori nu si ĂŽși revine singura fĂŁrĂŁ sa opresc motorul sau sa iau piciorul de pe acceleratie ,ca si cum trage dupa mai puțin dupa iarĂŁși tare. Atunci cand se simte pierderea de putere se lasa si cum fum negru.Am pus-o pe tester mi-au ieșit toate 4 bujiile arse ,senzor temperatura motor ,si cam atât ...
Link to comment
Share on other sites

Salut,sunt posesorul unui bmw 320d e46 150 cai ,pe care se pare ca l-am achiziționat cu multe probleme ,una din ele ar di ca am ulei in jurul turbinelor ,voi atașa poze ,plus ca am un furtun care pare a fi o "româneascĂŁ" ce ma deranjeazĂŁ ii ca uneori imi bagĂŁ presiune in turbo cat trebuie uneori nu si ĂŽși revine singura fĂŁrĂŁ sa opresc motorul sau sa iau piciorul de pe acceleratie ,ca si cum trage dupa mai puțin dupa iarĂŁși tare. Atunci cand se simte pierderea de putere se lasa si cum fum negru.Am pus-o pe tester mi-au ieșit toate 4 bujiile arse ,senzor temperatura motor ,si cam atât ...

 

Si care este problema,turbina?

Du-te si verific-o!

Link to comment
Share on other sites

Ma puteți ajuta cu încă un sfat ,azi am scos mufa la debitmetru masina mergea aproape identic cu mufa conectata ,doar ca la accelerările bruște scoate fum uneori chiar mult daca pun mufa merge la fel doar ca nu scoate asa mult fum,oare o fi defect ?

E firesc sa scoata fum mai mult cand scoti/deconectezi debitmetru. Cand a fost deconectat debitmetru (practic "aparatul"..senzor, de masura a cantitatii de aer necesar motorului, stii si tu probabil) ECU-ul a considerat/decis sa alimenteze cu mai multa motorina in cilindri, deci exces de fum in raport cu alte emisii/gaze.

 

Si fa ce zice si Bala; mergi la un service daca simti ca nu poti intelege, sau mai ales sa(-ti) explici cat mai multe ... logic.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

E firesc sa scoata fum mai mult cand scoti/deconectezi debitmetru. Cand a fost deconectat debitmetru (practic "aparatul"..senzor, de masura a cantitatii de aer necesar motorului, stii si tu probabil) ECU-ul a considerat/decis sa alimenteze cu mai multa motorina in cilindri, deci exces de fum in raport cu alte emisii/gaze.

 

Si fa ce zice si Bala; mergi la un service daca simti ca nu poti intelege, sau mai ales sa(-ti) explici cat mai multe ... logic.

 

Mulțumesc mult pentru sfaturi ,cunosc si eu puțin pricipiul debitmetrului m-am documentat am citi multe topicuri,dar am tot fost pe la mecanici si tot imi luau bani si nu fĂŁceau mai nimic ,mai exact unul a spus ca asa sunt turbinele arunca ulei si șuierĂŁ tare ,ca al meu bmw cam șuierĂŁ in intervalul de turați 1700-2200 cam asa destul de pronunțat ! Va mulțumesc amândurora am sa ĂŽncerc sa caut un mecanic bun!!

Link to comment
Share on other sites

 

(...)ca al meu bmw cam șuieră in intervalul de turați 1700-2200 cam asa destul de pronunțat ! Va mulțumesc amândurora am sa încerc sa caut un mecanic bun!!

 

Suiera turbina?

Iti sugerez sa cauti sa o repari la un specialist, sau sa o inlocuiesti, sau sa pui una SH.

 

Eu am trecut prin experienta unei turbine suierand si nu i-a fost usor motorului.. Se poate strica motorul daca turbina se blocheaza ... Nu risca asta.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Suiera turbina?

Iti sugerez sa cauti sa o repari la un specialist, sau sa o inlocuiesti, sau sa pui una SH.

 

Eu am trecut prin experienta unei turbine suierand si nu i-a fost usor motorului.. Se poate strica motorul daca turbina se blocheaza ... Nu risca asta.

Nu prea au probleme e 46 cu turbo, mai degrabĂŁ verifica debitmetru, bujii, injectoare. La turbo verifica sa nu aibĂŁ joc la ax , sa nu consume ulei , sa nu ai furtunul la intercooler ĂŽnțepat.

Partea cu fluieratul la turbina și stricatul motorului e rara la bmw ca al tĂŁu.DupĂŁ pĂŁrerea mea bMW cu motor M47 și turbina Garret e cea mai buna combinație.

Edited by valy89
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea au probleme e 46 cu turbo, mai degrabĂŁ verifica debitmetru, bujii, injectoare. La turbo verifica sa nu aibĂŁ joc la ax , sa nu consume ulei , sa nu ai furtunul la intercooler ĂŽnțepat.

Partea cu fluieratul la turbina și stricatul motorului e rara la bmw ca al tĂŁu.DupĂŁ pĂŁrerea mea bMW cu motor M47 și turbina Garret e cea mai buna combinație.

Asa am auzit si eu ,debitmetru clar are ceva ,plus ca furtunul dr la egr intercooler nu e originala , e o româneascĂŁ acolo ,azi imi comand unul nou sa vĂŁd daca se schimba comportamentul mașini .Oricum va anunț daca rezolv problema ,Va mulțumesc !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma scuzați ca va ĂŽntreb dar am gĂŁsit piesa asta in portbagaj ascunsa ,penteu ce este ?Sugerez ca masina arunca ulei pe furtunul ce intra im egr daca i-l scot se vĂŁd vapori de ulei ,masina daca ii dau talpa indiferent de turația plafoneaza uneori scoate fum negru ,si dupa uneori dintr-o data ĂŽși da drumul si trage ,consumul e normal zic eu ,uneori cosuma mai mult ,am observat scurgeri de ulei pe la ĂŽmbinarea furtunului ce iese din intercooler .https://postimg.org/image/aq15q9k0t/

 

https://postimg.org/image/aq15q9k0t/

 

Vreau sa va mai ĂŽntreb un lucru ,e rau daca imi da ulei pe la epurator (curge ulei pe la furtun ,pe langa el si imi murdĂŁrește motorul )plus ca si pe langa capacul de la epurator e ulei.Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ma scuzați ca va ĂŽntreb dar am gĂŁsit piesa asta in portbagaj ascunsa ,penteu ce este ?Sugerez ca masina arunca ulei pe furtunul ce intra im egr daca i-l scot se vĂŁd vapori de ulei ,masina daca ii dau talpa indiferent de turația plafoneaza uneori scoate fum negru ,si dupa uneori dintr-o data ĂŽși da drumul si trage ,consumul e normal zic eu ,uneori cosuma mai mult ,am observat scurgeri de ulei pe la ĂŽmbinarea furtunului ce iese din intercooler .https://postimg.org/image/aq15q9k0t/

 

https://postimg.org/image/aq15q9k0t/

 

Vreau sa va mai ĂŽntreb un lucru ,e rau daca imi da ulei pe la epurator (curge ulei pe la furtun ,pe langa el si imi murdĂŁrește motorul )plus ca si pe langa capacul de la epurator e ulei.Multumesc!

"Piesa" aia este un fel de garnitura de la bucsa de la bascula:), o poti arunca linistit.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc mult ,auzi de ce daca merg cu ea sportiv in 3 mi de ture 4 mi rupe asfaltul ,dar daca merg liniștit intr-o 1600-2200 cand vreau sa dau o depĂŁșire sau ceva plafoneaza si trebuie sa las accelerația si sai fac șocuri la pedala si ĂŽși revine ....nu mereu face asa

 

"Piesa" aia este un fel de garnitura de la bucsa de la bascula:), o poti arunca linistit.

Mulțumesc mult ,auzi de ce daca merg cu ea sportiv in 3 mi de ture 4 mi rupe asfaltul ,dar daca merg liniștit intr-o 1600-2200 cand vreau sa dau o depĂŁșire sau ceva plafoneaza si trebuie sa las accelerația si sai fac șocuri la pedala si ĂŽși revine ....nu mereu face asa

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc mult ,auzi de ce daca merg cu ea sportiv in 3 mi de ture 4 mi rupe asfaltul ,dar daca merg liniștit intr-o 1600-2200 cand vreau sa dau o depĂŁșire sau ceva plafoneaza si trebuie sa las accelerația si sai fac șocuri la pedala si ĂŽși revine ....nu mereu face asa

 

 

Pot sa incerc eu un raspuns?

 

Pentru ca e doar 2 litri diesel!?

 

Nu mai rupe asfaltul ... (Ca si Rover are acelasi motor) ca o sa plangi pe aici ca a crapat nu's ce..

 

Cred ca ai gresit motorizarea! ;)

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca postez din nou ,din ce cauza poate fi motorul zgomotos mai ales pana in 2500 Rot ,am comparat cu alte mașini ,am impresia ca uneori la liber cand o accelerez ,deaccelereaza mai repede decat de-obicei ,si uneori cand plec din intersecții scoate fum si nu trage cum ar trebui ,am ĂŽndreptat țeava de la egr ca era buza ĂŽndoitĂŁ ,(din ce motive nustiu) si de atunci consumul a scĂŁzut cu 0,5 l chiar 1 l dar tot mai face figuri ,daca scot mufa de la debitmetru scote mai mult fum .

P.s se poate sa fie din cauza egr ? Sa nu funcționeze corespunzĂŁtor ? Imi cer scuze dar am fost la mecanici si toti mi-au spus ca e filtru epurator ca e turbina ca sunt catalizatoare dar toti au dat cu presupusul .

Link to comment
Share on other sites

Eu vad ca trage, ce vrei mai mult de la ea? Cumpara una cu 3.0d si o sa vezi diferenta.

Nu e vb ca nu trage ,nu auzi ca parca fluiera si ceva ,credema uneori trage mai bine de atât ,nu e vb de viteza dar uneori in DepĂŁșiri nu mai vrea sa tragĂŁ deloc ,asta e problema mea .Trebuie sa opresc motorul uneori si sa ĂŽl repornesc sași revinĂŁ

Link to comment
Share on other sites

Sigur au curatat turbina? Du-te si verifica si vacumurile.

Am curĂŁțat o data turbina si tot asa fĂŁcea ,am schimbat un furtun ,ala ce intra in egr si se prinde de țeava aia ce are un senzor ,sincer era ĂŽndoitĂŁ si am ĂŽncercat sa o ĂŽndrept ,posibil sa fie din cauza ca e strâmba ??fix la ĂŽmbinare ii

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am scos mufa de la debitmetru si trage parca mai bine ,nu mai oare pedala moale ,dar mai face momente cand nu trage si scoate fum negru dar nu se mai aude nimic .Motorul meu pare a fi mult mai zgomotos decat altele ,toatĂŁ lumea mi-a spus .

 

Curge ulei pe la furtun intercooler ,o fi oringurile duse ?deoarece in dezaccelerare se aude turbina cum se DescarcĂŁ .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.