Jump to content

Turbina


Marian1997bmw

Recommended Posts

salut am avut si eu E46 318d 116hp facelift si in nici un caz nu era asa cand urcam in turatii! de exemplu cu a-3-a si 50km/h cand intram intr-o depasire rupea asfaltul! ceva nu e in regula verifica furtunele de vacuum sa nu fie fisurate! mie mi se pare ca nu intra turbina...
Link to comment
Share on other sites

salut am avut si eu E46 318d 116hp facelift si in nici un caz nu era asa cand urcam in turatii! de exemplu cu a-3-a si 50km/h cand intram intr-o depasire rupea asfaltul! ceva nu e in regula verifica furtunele de vacuum sa nu fie fisurate! mie mi se pare ca nu intra turbina...

Eu daca fac cum spui tu face urat motorul si scoate fum si nu trage deloc deloc ,trebuie sai dau a doua si nici asa nu sunt sigur ca trage ,am sa ĂŽncerc sa vĂŁd debitmetru furtune ,dar ĂŁștia de unde sunt nu prea se pricep la bmw ....doar la vag-URI ,

Link to comment
Share on other sites

va salut , pun si eu o intrebare aici.

tot despre e46 320d 150cp este vorba, referitor la turbina

 

s-a intamplat la acelerare in treapta 2 blanq a intrerupt dintr-o data motorul( a dat in nas) , apoi la vreo 200m , s-a oprit motorul in mers! l-am repornit, nimic suspect a pornit perfect! doar ca, surpriza nu se mai aude si nici nu mai baga turbina, pe loc se tureaza masina bine insa in mers e foarte lenta! .... se aude totusi turbina, cand accelerez dar nu se mai aude cum se auzea inainte, ( fluiera inainte).

ce am verificat!

- am strans de furtunul gros de la intercooler si la accelerare nu se umfla.

-am verificat clapetuta(tija) , si are joc se misca in gol (nu stiu daca e normal)

- am pus inpa, si imi da o eroare ceva legat de "swirl flap actuator"

 

un mic sfat! va multumesc

 

p.s momentan nu pot sa ma apuc de ea, am lasat-o in stand-by , deaorece o sa plec din tara... si oricum am mai multe planuri cu ea, legat de update performanta, ceva detailing si tuning, cand o sa revin!

un mic sfat e bine venit, poate reusesc sai fac cv fara s-o mai duc la service, pana plec!

 

specific ca masina are soft, remap sau cum se spune! , sa fi picat turbina de la asta?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca a picat turbina , din ce spui defectiunea e de la actuator, ori nu ai vacuum, verifici furtunele, ori supapa ce actioneaza actuatorul nu creeaza vacuum sa lucreze parghia de actionare, verifica bine traseul de furtune, si pe cel principal unde e distribuitorul ala de vacuum.

 

am uitat sa specific, ca toata nebunia s-a intamplat in scurt timp dupa ce am scos masina din service, s-a lucrat la ambreiaj... sa fie vreon furtun , supapa, regulator? in zona cutiiei? si mecanici atunci cand au demontat/montat cutiia sa fi rupt ceva pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Auziți dupa ce am schimbat filtrele si uleiul (am pus ulei castrol 5w40) si toate filtrele MAN ,tot scoate fum albastru dimineata cand e foarte frig afara (doar la prima pornire dupaia nu mai scoate ) .De la ce poate fi ? O mai fi ulei pe furtune din cauza ca epuratorul vechi dĂŁdea ulei ?sau o fi motorul uzat ?ceea e nu prea cred ca am 4buji duse (trebuie sa le schimb ) si pornește foarte bine motorul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

va salut , pun si eu o intrebare aici.

tot despre e46 320d 150cp este vorba, referitor la turbina

 

s-a intamplat la acelerare in treapta 2 blanq a intrerupt dintr-o data motorul( a dat in nas) , apoi la vreo 200m , s-a oprit motorul in mers! l-am repornit, nimic suspect a pornit perfect! doar ca, surpriza nu se mai aude si nici nu mai baga turbina, pe loc se tureaza masina bine insa in mers e foarte lenta! .... se aude totusi turbina, cand accelerez dar nu se mai aude cum se auzea inainte, ( fluiera inainte).

ce am verificat!

- am strans de furtunul gros de la intercooler si la accelerare nu se umfla.

-am verificat clapetuta(tija) , si are joc se misca in gol (nu stiu daca e normal)

- am pus inpa, si imi da o eroare ceva legat de "swirl flap actuator"

 

un mic sfat! va multumesc

 

p.s momentan nu pot sa ma apuc de ea, am lasat-o in stand-by , deaorece o sa plec din tara... si oricum am mai multe planuri cu ea, legat de update performanta, ceva detailing si tuning, cand o sa revin!

un mic sfat e bine venit, poate reusesc sai fac cv fara s-o mai duc la service, pana plec!

 

specific ca masina are soft, remap sau cum se spune! , sa fi picat turbina de la asta?

 

va salut, revin si eu cu problema mea.

am fost azi la mecanic, am

verificat turbina , invarte

singura problema este ca actuatorul electric nu intra in functiune

am scos mufa acestuia am dat cu spray de contacte , si cand am pus contactul s-a miscat putin tija de la actuator , am pornit... nimic nou, apoi din nou tija de la actuator nu mai prezinta nici-un semn, (moarta, teapana)

maine o sa pun inpa, impreuna cu mecanicul sa vedem ce si cum.

 

2 intrebari am:

 

1. se poate din cauza la vreon senzor , mufa, sau orice altceva sa impiedice actuatorul sa intre in functie?

daca da? ce anume?

 

2. daca este actuator defect, ce e de facut? mersi....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.