Jump to content

E90 2.0i 170cp 2007-2008


factor_x55

Recommended Posts

Depinde de cum este condus, daca mergi seara cu el si schimbi cum iti zice efficient dynamics scoti si 7 insa subturezi motorul si nu e recomandat.

Intr adevar, injectoare, bobine, si senzorul nox (este destul de scump 1400 ron singura mare porcarie a acestui motor)

pretentios la benzina. In rest, benzina si talpa.

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Cred ca va dati seama despre ce motor vorbesc, nu vorbesc despre SI de 173. Stiu ca ce scrie pe carte niciodata in Ro nu se potriveste, dar de la datele acestui motor pana la 13 oras si 7 afara, e diferenta totusi.

Ma gandesc sa-mi iau si eu un E90, dar se pare ca bmw-ul imi insala aspteptarile, chiar si pe benzina.

2.0i 150 e praf, 170 e praf, Si-ul nu e cazul pt ca nu merg 3 km pe saptamana doar ca sa ma dau mare ca mi-am luat bmw (consuma multicel).

La diesel 177 e praf, 122, 143 nu e cazul, mai ramane cel de 163 :)))

 

vladmury, nu mereu, am prieten cu dieselul de 177 ED si chiar respecta consumul din carte, hai cu 0,5 L in plus, dar nu cu 2 !!

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Pareri, probleme, consum

 

l-am luat eu acu cateva saptamani pe e93

nu as mai lua motorizarea asta. Lenes, trage slab ,consum mediu 8,8 in conditiile in care merg majoritatea timpului in afara ,are niste oscilatii ralantiul pana se incalzeste motorul bine.Daca alimentez de la Rompetrol ,se aprinde check engine.O sonda de oxigen.In rest e ok,foarte silentios ,al meu nu consuma ulei.Depinde si cat il iei de alergat presupun.

Link to comment
Share on other sites

l-am luat eu acu cateva saptamani pe e93

nu as mai lua motorizarea asta. Lenes, trage slab ,consum mediu 8,8 in conditiile in care merg majoritatea timpului in afara ,are niste oscilatii ralantiul pana se incalzeste motorul bine.Daca alimentez de la Rompetrol ,se aprinde check engine.O sonda de oxigen.In rest e ok,foarte silentios ,al meu nu consuma ulei.Depinde si cat il iei de alergat presupun.

Doamne fereste..

Link to comment
Share on other sites

Cred ca va dati seama despre ce motor vorbesc, nu vorbesc despre SI de 173. Stiu ca ce scrie pe carte niciodata in Ro nu se potriveste, dar de la datele acestui motor pana la 13 oras si 7 afara, e diferenta totusi.

Ma gandesc sa-mi iau si eu un E90, dar se pare ca bmw-ul imi insala aspteptarile, chiar si pe benzina.

2.0i 150 e praf, 170 e praf, Si-ul nu e cazul pt ca nu merg 3 km pe saptamana doar ca sa ma dau mare ca mi-am luat bmw (consuma multicel).

La diesel 177 e praf, 122, 143 nu e cazul, mai ramane cel de 163 :)))

 

vladmury, nu mereu, am prieten cu dieselul de 177 ED si chiar respecta consumul din carte, hai cu 0,5 L in plus, dar nu cu 2 !!

Eu am cel de 163cp , consum 5,5 la mers pe autostrada, in oras 8-10%. La benzina de obicei consumul nu reflecta realitatea, in special la masinile mai noi care au un consum declarat inselator

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

nu as mai lua motorizarea asta. Lenes, trage slab ,consum mediu 8,8 in conditiile in care merg majoritatea timpului in afara

 

E un benzinar aspirat pe o masina de ~1600 kg, mie mi se pare un consum normal. De ce ti se pare lenes? In ce regim mergi cu ea? Cand vrei sa o alergi schimbi spre 5500-7000 ture sau ai pretentia sa traga si sa schimbi la 3500 ture? Mai era cineva pe un topic care zicea ca la benzinar aspirat schimba la 3000-3500 ture si ca o sa schimbe motorul masinii pentru ca nu trage ok. Eu cred ca fiind un motor de turatie daca e folosit corespunzator nu sunt probleme.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

vorbim de n43 b20? din ce stiu eu ai asa: injectoare, bobine, pompa vacuum, nox.

am acelasi motor pe 118i,cand cautam masina am gasit cateva cu injectoare schimbate, nu stiu sigur daca a fost recall sau ceva, dar la mine, cele schimbate, merg pe masina de 7 ani si sunt ok. ai oscilatii la pornire 10-20sec, e normal. pompa de vacuum am schimbat garnitura, e ok de 3 ani, nox e crapat nu ma deranjez sa il schimb costa cam 1300 lei. daca te astepti sa ai cuplu ca la diesel o sa crezi ca nu trage masina, corect. are 190 200nM parca. incearca la 4000+ si o sa vezi ca se misca bine (eu am 143cp). consuma in Bucuresti, in trafic ok (nu bara la bara sau ceva) 10-11 media in o luna. trafic rau 14 15. la 10-12k km mananca 0.5 cam asa. eu sunt f multumit de motor. nu am auzit de probleme cu distributia, daca vrei sa o schimbi vezi ca e in fata si infinit mai ieftina decat la diesel.

bafta

Edited by sandreix
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.