Jump to content

Primul meu BMW


Valimihai

Recommended Posts

Citind unele postari (unii forumisti fiind bine intentionati) as zice ca bmw-ul e una dintre cele mai nefiabile marci auto. Si totusi, voi impatimiti ai marcii, de ce nu mi-as lua un Q5, GLK sau un XC60? Cum ma convingeti sa raman la X3 20d xdrive?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spune tu mai intai de ce vrei/simti nevoia sa treci de la Toyota -> BMW ?

:-)

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vali eu nu vreau sa te conving sa nu iti cumperi bmw.Doamne fereste,tu nu esti informat suficient,de fapt nu ai fost acum banuiesc ca ai citit si esti updated:)))Dintre variantele enumerate de tine mai sus X3 e cea mai proasta combinatie.Eu iti spun adevarul nu am nici un interes cu siguranta o sa fii dezamagit.

Chiar ca nu mai postez pe tema asta.

P.S.Nu te lua dupa naivii de pe forum ci n47 rulz si alte balarii poti sa spui N47 shit.

 

Vali ti-am scris in PM.

Daca vrei date concrete o sa ti-le comunic.Ti-am zis eu am studiat mult aceasta problema.Mi se pare INCREDIBIL ca o marca premiul de altfel fff scumpa sa faca asemenea motoare EXECRABILE.Inca nu pot sa-i inteleg.Ii doare in cot de fraieri....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa dai motorul jos pentru schimbarea distributiei.

 

Si ce nu mai e ca inainte? Daca schimbi distributia nu mai e ca inainte masina?

 

Motorul sau cutia de viteze. DIstributia e spre cutia de viteze, nu mai e in fata cum era la M47/M57, la care cand te uiti pe la busonul de ulei, vezi lantul.

Link to comment
Share on other sites

Da e decizia lui.Si eu am planificat sa scap de E60-ul meu si sa-mi iau altceva.Imi plac mult de tot x5 E70 dar sa vedem.Am citit ceva despre rle in fuga si m-am speriat.:)))Anyway o sa ma documentez maxim inainte.E60-ul l-am cumparat cu 156miiKm si acum are212miiKm.Nu m-a dat pe spate dar nici nu m-a dezamagit..

ma asteptam la performante multtttt mai mari decat are dar asta e....

Exact cum spunea un coleg mai sus, nu știi ce s-a întâmplat înainte cu mașina. Personal nu cred ca km aia sunt reali. Probabil tu ti-ai luat o mica teapa și acum tipi în stânga și dreapta ca n47 e cel mai prost motor.

Fiecare are dreptul la o părere, însă acea părere nu devine regula de baza.

Dacă tot vrei sa ajuți un coleg, da-i informații concrete, obiective; nu din ce am citit si/sau auzit de la alții.

Cum spuneam și mai sus, totul tine de exploatare și întreținere.Puțini înțeleg ca acest aspect e crucial în viata unui motor

End of The story ...

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

i ati linistit motorul de 2l , schimba i uleiul din 10k in 10k km si n o sa ai nicio problema. sunt la al 4 lea n47 - 0 probleme

Mai mult ca sigur asa o sa fac. Inteleg ca daca in Germania revizia a fost facuta la 30000km e bine intretinuta, nu ? :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vreau o masina premium.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Probabil ca unii dintre colegi nu vor fi deacord dar ti-as recomanda un X5 daca tot vrei premium si SUV pentru a te bucura din plin. Dpmv, X3-ul este un compromis.

 

In alta ordine de idei, RAV4 hibrid nou pare foarte interesant - poate chiar mai tentant (cel putin pentru mine)

 

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca unii dintre colegi nu vor fi deacord dar ti-as recomanda un X5 daca tot vrei premium si SUV pentru a te bucura din plin. Dpmv, X3-ul este un compromis.

 

In alta ordine de idei, RAV4 hibrid nou pare foarte interesant - poate chiar mai tentant (cel putin pentru mine)

 

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

E o varianta. Eu analizez RAV-ul, CX5-ul, CRV-ul, GLK-ul, Q5-ul, XC60-ul...din pacate X5-ul il asociez ca alte lucruri/persoane :) si simt ca nu mi se potriveste

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Marea "problema" daca poate fi numita asa la marcile premium este ca seriile au inceput sa se asemene foarte mult. Practic un x3 seamana foarte mult cu un x5, la fel berlinele 3,5,7.

La Audi si Merc, exact aceeasi problema cu asemanarea.

 

Deci, identitatea dintre X5 si anumite persoane poate fi extinsa si la x3.

Ce pot sa iti zic este ca urmatoarea masina personala va fi fie x5 sh fie Rav hibrid nou.

Totul depinde de actualul e90 daca ma va dezamagi in urmatorii 2 ani :-)

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vreau o masina care sa nu se potriveasca cu venitul meu. X5-ul, raportat la aceasta variabila, nu mi se potriveste. Da, de acord cu tine @daniel popa ca X3-ul se aseamana mult cu X5-ul dar fiind mai mic si mai "cuminte", e mai pt. mine

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Si inca ceva...cat consuma un X3 cu motor 2.0i ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vreau o masina care sa nu se potriveasca cu venitul meu

 

Asta este cea mai buna abordare - felicitari pentru modul de gandire. In acest fel cu siguranta o sa asiguri si servisarea corecta in timp indiferent de marca pe care o vei alege.

 

Dupa cum vezi, BMW-ul naste adevarate "pasiuni" printre membrii forumului - ramane la aprecierea ta daca se merita sau nu.

 

In final, motorul in cauza, N47, a fost pus pe multe versiuni. O simpla cautare pe Wikipedia te va lamuri de magnitudinea in care a fost produs. Practic din 2007 pana in 2014 a fost pus pe Seria 1/3/5 si X1/3, precum si pe Mini. Cum BMW produce ~1M de masini pe an, daca consideram ca probabil modelele amintite reprezinta grosul vanzarilor, rezulta cateva milioane de masini echipate cu acest motor "problematic". Concluzia o tragi singur.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu înțeleg ce atâta polemică cu N47. La ce raport performanță/consum are și a fost folosit de inginerii BMW până nu de mult timp fără multe modificări, cât și apreciat de toți occidentalii de atâția ani este de excepție. Au fost cazuri și cu siguranță vor mai fi să se rupă, dar de cele mai multe ori (90%+) la mașinile neîntrețiune corespunzător. Dacă ai probleme cu inima și vrei să fii liniștit, cu 750E scapi de stres și conduci și un BMW care-ți oferă consumuri bune, drumuri lungi relaxante și sportivitate.

Și eu aș vrea motorul de 3.0 doar pentru că îți oferă un plus de putere, cuplu & sunetul specific doar că s-ar putea să te coste mai mult la cumpărare, la pompă și bineînțeles, impozitul pe "mașină de lux" este o nesimțire curată.

Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

Eu am X3 F25 2.0d , foarte buna masina , depinde ce vrei sa faci cu ea si cu ce vrei sa o compari . Am avut e46 , e60 ,e90 + alte marci mai neinsemnate , asta mi-a placut cel mai mult si inca i-mi place , xdrive e super tare .Cauta o masina intretinuta , fa o verificare temeinica si asta e. Horia este hater .
Link to comment
Share on other sites

Pot sa fiu caracterizat cum vreti voi nu ma intereseaza dar faptul ca o marca premium face motoare cu defecte grave de atatia ani de zile ptr mine este INCREDIBIL dar si mai incredibil este faptul ca sugerati ca cei care exploateaza aceste super motoare sunt vinovati.Ca s-a schimbat uleiul la timp,ca uleiul era prost,etc.E sabotaj are cineva ceva cu n47 si nu schimba uleiul cand trebuie....La celelalte motoare din lume se schimba uleiul la timp numai la n47 nu:)))Scuza asta e jalnica...
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pot sa fiu caracterizat cum vreti voi nu ma intereseaza dar faptul ca o marca premium face motoare cu defecte grave de atatia ani de zile ptr mine este INCREDIBIL dar si mai incredibil este faptul ca sugerati ca cei care exploateaza aceste super motoare sunt vinovati.Ca s-a schimbat uleiul la timp,ca uleiul era prost,etc.E sabotaj are cineva ceva cu n47 si nu schimba uleiul cand trebuie....La celelalte motoare din lume se schimba uleiul la timp numai la n47 nu:)))Scuza asta e jalnica...

 

Daca te gandesti la faptul ca cel de la BMW au facut N47 intentionat ca sa se rupa distributia pentru ca apoi sa cumperi alta sau eventual alt motor cred ca te inseli amarnic, iar daca te gandesti ca dupa atatia ani de facut N47 nu am gasit solutia der pentru ca vor sa faca economie cu eventualele reparatii este doar datorita faptului ca noi traim in ROMANIA. Ei sunt altfel, crede-ma !

Link to comment
Share on other sites

Da e decizia lui.Si eu am planificat sa scap de E60-ul meu si sa-mi iau altceva.Imi plac mult de tot x5 E70 dar sa vedem.Am citit ceva despre rle in fuga si m-am speriat.:)))Anyway o sa ma documentez maxim inainte.E60-ul l-am cumparat cu 156miiKm si acum are212miiKm.Nu m-a dat pe spate dar nici nu m-a dezamagit..

ma asteptam la performante multtttt mai mari decat are dar asta e....

 

N47 e un motor nemaipomenit. Consum de top, performante de top in categoria lui si fiabilitate si ea ridicata. La cate milioane de n47 s-au produs, faptul ca s-au rupt cateva mii de distributii e un fel de detaliu.

Va luati masini cocosate si apoi plangeti pe forum ca e masina proasta si n47-le motor execrabil. E execrabil cand iei masina cu 3 lei si vrei sa bagi 0 lei in ea si sa mai mearga 5 ani fara sa schimbi nimic.

Pai sa schimbi distributia la n47 costa mai putin decat un volant cu masa dubla la o marca premium. Cine nu isi permite atunci sa mearga cu Opel, Renault, ca sa nu mai schimbe lantul.

La o masina cu peste 200 mii km nici nu e asa iesit din comun sa ii faci distributia.

Numai specialisti pe forum..

Le: se astepta la performante de m3 cu consum de 5 la suta. Paradoxal, cel mai agresiv merg la noi racerii cu 2.0 diesel, nicidecum un sofer de benzinar cu 6 sau 8 cilindri. Astia le dau goneta si 4000 rpm la diesele zilnic si apoi plang ca a crapat lantul. Si consum 5 si sa faca suta in 5 secunde si sa aiba si reprize de motocicleta .

Edited by cavaliere
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vizualizati va rog in sectiunea recent topics: "Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D".

E despre fiabilitatea super motoarelor N47.

Lectura placuta !!!

 

Ca sĂŁ aflĂŁm ce mai exact ?

S-a spus mai sus ceea ce era de spus despre acest motor și concluziile par a fi destul de clare.

DacĂŁ nu erau așa fiabile nu cred cĂŁ se foloseau atâta timp și nu cred cĂŁ se vindeau așa bine.

Haters gonna hate :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Valimihai ce ai facut man?Ti-ai achizitionat sau nu masina?Daca deja esti proprietar de bemveu cu motor de 2L sfatul meu e ca prima data sa-i schimbi distributia sa fii sigur

Indiferent ca se aude sa nu ,ca bate ca nu bate ,etc.Au fost cazuri cand s-au rupt fara sa fi avut simptomele de mai sus.E bine sa stai linistit...cat de cat:))).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pot sa-ti dau consumul exact nu din cartile tehice sau din auzite, la BMW X4 2.0 d , motor care se gaseste si pe x3.

acum vara cand aerul conditionat consuma cam 1litru/100km - in orasul aglomerat (Cluj-Naoca) consumul este 9.0 l/100 km si in afara orasului 6,4 l/100km pe modul ecopro .

- sunt foarte multumit de acest motor pt. o masina de 2000 kg.

- atentie la dimensiunea rotilor pt. ca la cele pe 19 sunt de latimi diferite.

- vezi celelate postari ale mele unde critic si laud in cunostinta de cauza Audi Q5.

- despre costul reviziilor in service nu pot sa spun nimic deoarece la mine este gratis.

Mult noroc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.