Jump to content

Pierdere Antigel


Recommended Posts

E destul de complicat ca cineva sa cunoasca realitatea a ceea ce se intampla cand tu conduci propria masina iar noi sa iti spunem de ce nu trage o masina/motor destul de vechi.. batran, depinde cum vrei tu sa intelegi..

 

Oricum ceea ce tocmai ai reparat schimband busonul acela .... te poate duce cu gandul ca puterea motorului poate fi efectata... (..intrinsec sau imaginativ..), eu imi asum riscul sa spun ca sistemul de racire al motorului (care tocmai l-ai reparat...) are prea putin SAU DELOC legatura cu puterea motorului, daca sunt afectate alte furtune ce tin de alte functii/lucruri care trebuie sa se intample in functionarea motorului... , raspunsul este nu; ...ECUul fiind singurul loc unde functiile mecanice ale motorului se intalnesc electric/electronic, adica sunt interpretate prin senzorii motorului..

 

Asa ca raspunsul in general ar fi ca nu cred ca trebuie sa iti faci probleme atat timp cat sa zicem singurul lucru care l-ai putea verifica este ambreiajul; daca nu patineaza cumva.. ca unul din lucrurile neputand fiind gestionat de ECU, fiind pur mecanic. :purple:

 

 

Salut colegu Bimmer.

Multumesc pentru raspuns .

 

Sincer sa fiu, dupa parerea mea , nu cred ca am probleme cu ambreiajul, am mai citit cateva posturi pe forum unde ca si problema a ambreiajului, intradevar, era scaderea de turatie dar nu una in genul asta : sunt in viteza a 2 a (am 3000 turatii) si schimb in viteza a 3 a , unde imediat dupa ce am schimbat in viteza a 3 a , scade turatia de la 3000 la 1800-2000 (ceea ce din punctul meu de vedere este si normal) , ci una in genul: Am ajuns in viteza a 3 a , schimband dintr-a 2-a de la 3000 turatii , intr-a 3 a si ajunge pe la 1800-2000, iar apoi daca aceelerez si ajung iar la 3000 de ture (fiind intr-a 3 a) si apoi cu acceleratia apasata scade turatia singura brusc ( o cadere brusca, fara sa clintesc piciorul de pe acceleratie ) de la 3500 la 3000, poate chiar 2800. Atunci stiu ca ar fi problema cu ambreiajul. Am dreptate ?

 

PS: De unde afirm lucrul aceste ? Am vazut putin mai devreme un topic aici, iar ca si simptome erau fix cele spuse de mine mai sus in acest mesaj, si avea si un video pe youtube, doar ca nu il mai pot gasi :( .

 

Ahh, l-am gasit :

 

A se observa la seconda 0:26 cum face turometrul, la mine nici vorba de asa ceva.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

si apoi cu acceleratia apasata scade turatia singura brusc ( o cadere brusca, fara sa clintesc piciorul de pe acceleratie ) de la 3500 la 3000, poate chiar 2800. Atunci stiu ca ar fi problema cu ambreiajul. Am dreptate ?

 

PS: De unde afirm lucrul aceste ? Am vazut putin mai devreme un topic aici, iar ca si simptome erau fix cele spuse de mine mai sus in acest mesaj, si avea si un video pe youtube, doar ca nu il mai pot gasi :( .

 

Ahh, l-am gasit :

 

A se observa la seconda 0:26 cum face turometrul, la mine nici vorba de asa ceva.

 

Cu acceleratia apasata, la maxim de exemplu, nu are cum sa scada brusc turatia, in cazul ambreajului defect.

In secunda 26 scade turatia brusc pentru ca a luat piciorul de pe acceleratie, si cuplajul motor/cutie ajunge la aceeasi viteza de rotatie. Cand accelerezi, motorul tinde sa se roteasca mai repede decat restul.

Link to comment
Share on other sites

Cu acceleratia apasata, la maxim de exemplu, nu are cum sa scada brusc turatia, in cazul ambreajului defect.

In secunda 26 scade turatia brusc pentru ca a luat piciorul de pe acceleratie, si cuplajul motor/cutie ajunge la aceeasi viteza de rotatie. Cand accelerezi, motorul tinde sa se roteasca mai repede decat restul.

 

Salutare Pyu.

Dupa parerea mea , nu are cum sa fie o miscare atat de brusca, chiar daca iei piciorul de pe acceleratie. A fost totul foarte scurt, ma refer la faptul ca,daca ar fi luat piciorul de pe acceleratie ar fi scazut mai lejer acul turometrului (ce vreau sa spun este ca a avut o cadere), si la fel, consumul ar fi scazut simultan , nu cu o intarziere de o secunda. Asta e parerea mea, nu ma contrazic cu tine.

 

Spune-mi ce crezi, dar studiaza mai atent.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

In secunda 26-27 scade consumul instant.

Cel mai simplu, ca sa vezi ce e cu ambreajul, ii dai pedala la fund, iei toate treptele si vezi daca sare acul la turometru si viteza nu prea creste, sau nu creste deloc.

Nu ai cum sa nu simti asta.

Sau treapta 1 pana la rosu, si ii dai repede a doua, ar trebui sa simti o smuncitura. Daca nu simti nimic, sau e lent, ambreajul patineaza si nu prinde cum trebuie. Ceva de genul.

Link to comment
Share on other sites

Citez pe omul din topicul cu ambreiajul :

 

"salutare,

 

 

De ceva vreme incoace am observat o oarecare problema in momentul accelerarii la masina din semnatura.

Exemplu:

 

Plecare de pe loc, treapta 1, schimbare treapta 2, pedala la podea, masina pleaca liniar, turometrul urca constant.

Schimbare treapta 3 ( indiferent de la ce turatie), dupa ce acul turometrului trece de 1800-2000 RPM , pedala la podea din nou, masina pleaca ( ceva mai lejer, mai puturos) insa acul turometrului sare de 3000 RPM, uneori chiar 3500 RPM, dupa care ori se opreste la o anumita turatie , ori scade la o alta turatie inferioara( dupa care urca liniar). "

Link to comment
Share on other sites

In secunda 26-27 scade consumul instant.

Cel mai simplu, ca sa vezi ce e cu ambreajul, ii dai pedala la fund, iei toate treptele si vezi daca sare acul la turometru si viteza nu prea creste, sau nu creste deloc.

Nu ai cum sa nu simti asta.

Sau treapta 1 pana la rosu, si ii dai repede a doua, ar trebui sa simti o smuncitura. Daca nu simti nimic, sau e lent, ambreajul patineaza si nu prinde cum trebuie. Ceva de genul.

 

 

Am inteles. In cazul asta , m-am linistit: Se simte smucitura in viteza a 2 a, exact cum spui si tu .

Cel mai probabil o sa fie problema fie de la EGR murdar, fie de la furtune fisurate, sau electrovalve egr sau turbo. Sa nu uitam sa mentionam si senzorul MAP de pe admisie.

 

Pregatestete sufleteste de pompa injectie :download:

 

 

Este posibil si asta,doar ca masina o am de aproximativ doua saptamani, a fost pusa pe tester, fara erori. Si ma gandesc ca pompa asta da si ea semne cand pica, nu te trezesti intr-o zi ca nu iti mai functioneaza. Zic si eu.. nu?

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Exact asa cade cand nu te astepti...

 

Zi mersi ca nu este automata,a mea pornea bine nu scotea fum dar se accelera in timp,cutie automata,toti dadeau vina pe cutie.,cand surpriza pompa de injectie care la automata este alt cod si o mare raritate in dezmembrari,rezultat un proprietar nebun si o pompa injectie noua..1!!!

Link to comment
Share on other sites

Exact asa cade cand nu te astepti...

 

"Bat in lemn" ...

 

Am reusit sa imi iau o pauza de tigara (deh.. fiind la serviciu, mai greu) si am fost sa ma uit pe la motor. Am observat langa joja de ulei, un futrun subtire 3,5mm panzat, este bagat intr-o electrovalva. Acela este foarte crapat avand si panza rupta chiar de unde intra in electrovalva. Sa fie de la acela ? Din pacate nu am ce sa ii fac acum, inca sunt la serviciu.. :(

 

Asta este furtunul

20160804_173522.jpg

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Pai alea[furtunul]schimbal tot, vezi ca aceeasi valva o ai si sub filtru de aer deasupra turbinei,verifica si acolo schimba furtunul,il cumperi pe original sau la metru si dupa aceea ar trebui sa mearga,daca nu merge trebuie sa te uiti inspre injectie. :thumbsup:

 

Cea pozata de tine este electrovalva Egr,tot asa bine ai putea bloca Egr si vezi cum merge cu el blocat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.