Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Ajutor !Sfat mecanic bmw Iasi


Romaryo36

Recommended Posts

Buna ziua colegi!!

Masina in cauza e un 320 D E90 din 2005 163hp,

Am fost la un service unde dupa cateva diagnoze si testere am schimbat bujiile toate 4 doua semeringuri cutie viteze doua brate fata si consumabilele filtre ulei... In service m-am dus dupa ce am sesizat o problema ce apare in momentul cand merg cu ea subturat, avea o leganare ca si cum dadea in nas..si motorul avea o zdruncinatura si trepidatii cand era rece...acum sunt disperat...dupa ce a iesit din service indiferent ca e cald sau rece motorul zdruncina si tremura doar la relanti mereu... Are aceleasi simptome cand e sub 2000 de rotatii chiar mai accentuate..

Tin sa precizez ca am curatat si galeria de admisie si egr-ul. Acum are eroare pe toate cele 4 bujii ca si cum nu le vede sau nu functioneaza...

Daca cineva stie un mecanic bun sau cineva care sa stie de unde e problema si sa o rezolve in Iasi ii raman recunoscator... Sunt presat si de timp urmeaza un drum lung si am nevoie de masina in toata capacitatea ei.

Nr meu este 0753465556

Va multumesc

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

motorul va trage asa cum vrei tu de-abia dupa 2500 rot/min.

:no:

 

Cum poti spune asa ceva?

..Lasa omul sa isi rezolve problema care o are... ca motorul diesel trage foarte bine intre 1800 si 2500 rpm.

 

Nu-l face sa isi strice masina aiurea.. facand-ul sa creada ca nu trage motorul..

 

Am exact acelasi motor asa ca..

 

Romaryo36, cand au fost schimbate simeringurile s-a verificat si ambreiajul, volantul (poate avea joc, si de acolo vibratiile de la inceput la rece)?

Poate intr-adevar sa fi fost modulul (nu ai doar releu... si nu e ieftin) bujiilor, daca toate aveau eroare..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut si multumesc pentru raspunsuri.

Cei din service acum dau din umeri ba ca e volanta ba ca un injector ba ca mai trebuie sa o forjez ceva km pana isi revine. Am mai facut o diagnoza si au ramas erorile pe toate cele 4 bujii si ceva cu pompa auxiliara apa. Nimic in plus.

Am ramas ca in tren mai ales ca service-ul s-a spalat pe maini deja.

Am facut un drum pana la mare am revenit in Iasi si surpriza... Acum am o falfaiala un zgomot o bataie in paralele cu motorul ca si cum la o bicicleta atingi de spite o bucata de plastic.

Creste si scade concomitent cu acceleratia.

Chiar nu stiu ce sa ii mai fac.

Link to comment
Share on other sites

Salut si multumesc pentru raspunsuri.

Cei din service acum dau din umeri ba ca e volanta ba ca un injector ba ca mai trebuie sa o forjez ceva km pana isi revine. Am mai facut o diagnoza si au ramas erorile pe toate cele 4 bujii si ceva cu pompa auxiliara apa. Nimic in plus.

Am ramas ca in tren mai ales ca service-ul s-a spalat pe maini deja.

Am facut un drum pana la mare am revenit in Iasi si surpriza... Acum am o falfaiala un zgomot o bataie in paralele cu motorul ca si cum la o bicicleta atingi de spite o bucata de plastic.

Creste si scade concomitent cu acceleratia.

Chiar nu stiu ce sa ii mai fac.

Daca bujiile au reaparut (ceea ce nu ma surprinde..; si eu am una la primul cilindru..) si mai ales pentru ca toate 4 sunt defecte din punctul ECU-ului de "vedere", incearca sa gasesti un modul SH... sa il montezi (iti spun ca nu e usor sa ajungi la el, acel modul al bujiilor, dar merita inlocuit chiar si numai temporar. Pemtru a ajunge la bujii, sa fie inlocuite trebuie data admisia jos la motorul acela.. dar cred ca mai bine cauti prin inlocuire cu un modul care stii ca este bun.

Pompa auxiliara nu o baga in seama deloc; aceea poti sa o repari cand ai timp si chef.

 

...Despre zgomotul la motor, zici in zona motorului; incearca sa fii cat mai specific-precis ca localizare si simptom: ambreiaj cuplat ori decuplat; in gol sau in mers; in ce turatii ale motorului se aude acel zgomot cel mai clar; cand e motorul rece se aude mai clar(?) ..poate zgomotul vine de la "grup"..

Un film pus pe youtube te-ar ajuta sa descrii mai bine.

 

...O problema bine explicata (..inteleasa) e pe jumatate rezolvata.

Link to comment
Share on other sites

:no:

 

Cum poti spune asa ceva?

..Lasa omul sa isi rezolve problema care o are... ca motorul diesel trage foarte bine intre 1800 si 2500 rpm.

 

Nu-l face sa isi strice masina aiurea.. facand-ul sa creada ca nu trage motorul..

 

Am exact acelasi motor asa ca..

 

Romaryo36, cand au fost schimbate simeringurile s-a verificat si ambreiajul, volantul (poate avea joc, si de acolo vibratiile de la inceput la rece)?

Poate intr-adevar sa fi fost modulul (nu ai doar releu... si nu e ieftin) bujiilor, daca toate aveau eroare..

Problemele si le poate rezolva tot intr-un service indiferent de natura.lor, mai ales ca pe.zi ce trece mai apare ceva nou .Un test al compresiei pe fiecare cilindru, cat si un test al injectoarelor cred ca te-ar lamuri, totusi gandeste-te ca piesele cat si manopera vor fi pe masura. Recomandarea mea ar fi ca sa inçerci pe cat posibil sa nu mai mergi cu motorul subturat, nu vei face nicio economie de motorina, piesele si manopera sint mult mai scumpe, si mai ales ca iti toaca nervii

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Problemele si le poate rezolva tot intr-un service indiferent de natura.lor, mai ales ca pe.zi ce trece mai apare ceva nou .Un test al compresiei pe fiecare cilindru, cat si un test al injectoarelor cred ca te-ar lamuri, totusi gandeste-te ca piesele cat si manopera vor fi pe masura. Recomandarea mea ar fi ca sa inçerci pe cat posibil sa nu mai mergi cu motorul subturat, nu vei face nicio economie de motorina, piesele si manopera sint mult mai scumpe, si mai ales ca iti toaca nervii

Am un amic care a avut aceeasi problema, masina a fost resoftata iar diusele injectoarelor erau facute ca un "butoi", a rezolvat problema la sermecom reconditionand injectoarele(la fel era si la el, doar la relanti, nu scotea fum in exces, absolut nici un simptom)

Dupa ce a schimbat injectoarele, eroarea cu bujiile a putu fi stearsa(la fel ii dadea si lui toate 4 bujii arse, dar erau functionale)

Edited by mariusdo
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua

Am si eu o rugaminte la colegii de pe forum, si anume ,sa imi raspunda la urmatoarea intrebare :

-se poate schimba evacuarea(traseu complet) de la un bmw e46 an 2002 320d 150cp cu evacuare e46 330 d?....adica se potriveste?

Multumesc anticipat.

320d = 4 pistoane

330d = 6 pistoane

nu prea cred

cauta pe realoem sa vezi daca au acelasi cod

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.