Jump to content

Sfat achiziționare seria 3 e90


costyserbanescu

Recommended Posts

La motorul de 163 cp e simpla treaba: daca ai grija de ea si o intretii cum trebuie, nu ai motive de ingrjorare. In afara faptului ca a mea e resoftata, o alerg destul de mult (cam 60k km pe an) si nu mi-a facut absolut nicio problema majora.

 

Vad ca ai cateva obsesii:

-turbo: in principiu pica din cauza ca majoritatea nu schimba (nu curata) separatorul de ulei.

-caseta directie, bielete antiruliu, brate, bucsaraie: e in functie de starea drumurilor pe care circuli de obicei.

-disc ambreiaj, volant: daca nu stii sa folosesti ambreiajul sau faci abuz de el, ia-ti automata.

Inainte sa cumperi, fa-i o verificare la sange si cam aia e. Indiferent de marca, absolut toate masinile au parti mecanice in miscare, iar lipsa intretinerii corespunzatoare duce la aparitia problemelor.

Edited by is_toy
Link to comment
Share on other sites

Calitatea de fabricatie la BMW este foarte mare...adica masina se strica greu si odata schimbata o piesa ...tine multi km(daca piesa este originala...ca daca pui TRW ...in 10 ani o sa ai o masina facuta din piese TRW......adica un TRW-eu in loc de BMW-eu ).

Ce incercam noi sa-ti spunem este ca la banii aia este mai usor sa iei teapa cu una care are pseudo 150k km si este un cazan ,decat una care are 300k km dar este o masina intretinuta .

Deschide bine ochii si greu buzunarul.

 

 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am inteles . Legat de ambreiaj chiar știu cum trebuie sa funcționeze și cum nu e bine sa ĂŽl folosești . Cred ca totuși o sa raman la e90 dar sa fiu foarte atent ĂŽnainte te sa o cumpĂŁr atât la partea mecanica cât și dacĂŁ da erori când o pun pe tester . Ca idee o revizie cam cât costa ? Dar placutele/discurile/telescoapele/bucșe? ?

 

Km sa fiu sincer mĂŁ intereseaza mai puțin ( acuma sa nu credeți ca as lua o mai a care are 400k ) . Sunt conștient ca nu prea am cum sa gĂŁsesc sub 220k km totuși e o masina din 2006 . Problema e simpla vreau o masina care a fost ĂŽntreținutĂŁ corespunzĂŁtor și care a funcționat ĂŽn parametrii normali .

Link to comment
Share on other sites

Vin si eu cu o pĂŁrere pozitivĂŁ, in aproape 2 ani si 20k de km 2 amortizoare , si recondiĂâşionat compresorul de aer . ĂËi am luat-o la un preĂâş mult sub bugetul tĂŁu.

Am dat jos filtrul antiparticolat , am anulat egr anulat clapetele din admisie si facut soft , bĂŁgat ulei bun si schimbat toate filtrele di 10 in 10k si soft lejer . Cheltuieli mai mari au fost pentru retrofituri ;) ;) . As mai cumpara-o de zece ori

Link to comment
Share on other sites

@silviu-poate nu-ti vine sa crezi dar piesele enumerate mai sus sunt aproape toate consumabile, eu nu sunt genul care sa mearga cu o piesa pana isi da duhul.

 

Exemplu: pompa de apa: era cea originala si avea joc, probabil mai mergea 30-50 de k km fara probleme dar am preferat s-o schimb direct in loc sa astept sa piarda antigel. Oricum la o masina de 8 ani si 200 k km nu mai e chiar noua si necesita investitii. Eu am pretentia sa-mi mearga masina cat mai ok, asta inseamna motor in parametrii, cat mai aproape de starea de noua.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chitsro
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu stau ĂŽn București circul foarte mult ĂŽn oras și as vrea ceva care consuma relativ ok . Golful ĂŽmi consuma 10 la trafic relativ aglomerat și 14 dacĂŁ e bara la bara . Stiu ca unii o sa zicĂŁ faptul ca pt oraș nu e bun dieselul si cu acest lucru nu sunt de acord . Ăn familie mai am un golf 4 1.9 150cp și pot sa va zic ca am mers destul de mult cu el ĂŽn oraș și nu s-a stricat, plus ca are un consum destul de bun adicĂŁ la bara la bara 10 iar atunci când e relativ aglomerat 7 . Din acest motiv vreau diesel plus ca ĂŽmi place ca are cuplu mare . Acum nu știu ce sa fac mie ĂŽmi place foarte mult e90 doar ca vĂŁd ca toți ĂŽmi zic ca o sa pice o gramada de piese . Eu ma gandesc ca daca la un e90 pica atâtea piese la un e46 ce se ĂŽntâmplĂŁ ?? Cu toate astea mai sunt și oameni care ĂŽși cumpĂŁrat e46.....

Nu te astepta la un consum mai bun in traficul din Buc. Spre exemplu, la mine consuma 11- 12, in aceleasi conditii de trafic; automata, 184cp.

La orice masina schimbi piese, pretul de intretinere creste la o masina premium. De aici probabilitatea mica de a gasi o masina intretinuta corect si cu piese OE.

Strict pt oras nu e recomandat dieselul. Dpf-ul tine undeva la +200k km, iar anularea lui nu e recomandata (multi spun ca nu e nici o problema, insa nu e chiar asa)

Desi e greu sa gĂŁsești o masina buna la suma si anul respective, nu te grabi. Mai documenteza-te, sunt destule materiale pe forum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca și fiabilitate care e mai ok e90 sau passatul b6? Mă refer strict la fiabilitate știu ca bmw e în alta gama

 

Nu știu să-ți zic de e90, dar eu am trecut de la B6 la F30 2.0d și diferența e de la cer la pământ. Propulsia spate și cutia de viteze cu 8 rapoarte fac diferența clar între BMW și restul. (mai apoi xDrive-ul)

Eu am fost extrem de dezamăgit de B6 din cauza faptului că am avut multe de schimbat la el, doar egr-ul de vreo 2 ori în 2-3 ani, frână de mână era electrică și iarna mă mai lăsa în unele momente, ușile din spate nu se deschideau iarna și vara, câte și mai câte.

N-o să ai probleme cu fiabilitatea motorului.

Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

Am inteles . Legat de ambreiaj chiar știu cum trebuie sa funcționeze și cum nu e bine sa ĂŽl folosești . Cred ca totuși o sa raman la e90 dar sa fiu foarte atent ĂŽnainte te sa o cumpĂŁr atât la partea mecanica cât și dacĂŁ da erori când o pun pe tester . Ca idee o revizie cam cât costa ? Dar placutele/discurile/telescoapele/bucșe? ?

 

Km sa fiu sincer mĂŁ intereseaza mai puțin ( acuma sa nu credeți ca as lua o mai a care are 400k ) . Sunt conștient ca nu prea am cum sa gĂŁsesc sub 220k km totuși e o masina din 2006 . Problema e simpla vreau o masina care a fost ĂŽntreținutĂŁ corespunzĂŁtor și care a funcționat ĂŽn parametrii normali .

 

 

In Romania va fi destul de greu sa gasesti una care sa corespunda 100% cu ce ar trebui sa fie in realitate. Sunt insa masini, aici pe forum care sunt din 2006 si sunt foarte bine intretinute si poti observa piesele schimbate.

In mare parte, cam tot ce e din 2006 si este diesel are peste 200.000km. Nu generalizez, dar asta e un aspect de care trebuie sa tii cont.

Cum ziceau si alti colegi, mai bine te ghidezi dupa modul in care functioneaza si arata masina decat dupa numarul de kilometri. Daca merge bine, suna bine, nu are urme de accidente serioase (ca acum serios, din 2006 si pana acum, o aripa poate o mai fi fost zgariata si revopsita sau o bara crapata si inlocuita si asa mai departe), atunci merita sa iei in calcul o masina chiar daca are km mai multi, dar sunt dovediti de carte service si facturi pentru ceea ce s-a facut la masina.

O revizie (ulei + filtre) te costa intre 800 - 1000 lei cu tot cu manopera si tva. Placutele costa de la 250 lei in sus din cate tin eu minte (cele pe fata), iar cele pe spate le-am schimat acum 2 sapt cu unele TRW prinse la o oferta foarte buna la 150lei.

Ca si comparatie cu Passat, 2 din masinile de la firma la care lucrez sunt Passat B7, model 2013 cu motor de 140cp si 6 trepte, cumparate noi noute de la dealer. La una din ele la 90.000km s-a dus ambreiajul, iar la cealalta la 110.000km s-a dus turbina. Kilometrii astia fiind facuti in cam 1 an. Deci cam asa sta treaba...

 

Spor la cautat!

Link to comment
Share on other sites

Dupa tot ce am citit pe forum am ajuns la concluzia ca trebuie sa iau ce simt eu pt ca si la passat si la a4 si la e90 sunt probleme . O sa manam la e90 as prefera sa fie adus de afara cu carte service. Am sa verific masina cat pot de bine si o sa iau pe cineva care se pricepe la aceste modele foarte bine . Sper sa gasesc una ok . Ca idee la ce trebuie sa ma uit in special la un e90 ??
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut. Sunt nou atat pe forum cat si in domeniul auto/bmw asa ca voi incerca sa descriu nelamuririle mele cat de bine pot.

Doresc sa cumpar (din Germania) un e90, 2006-2007, diesel, si am cateva nelamuriri. prima ar fi: am vazut ca sunt 2 variante, 318 si 320d. inafara de faptul ca, din ce am vazut, 318d ar veni cu 143 cp si 320d cu 163(stiu ca exista si modele cu mai multi cai, la aceasta 2 m-am "informat" mai mult), care ar fi diferenta? se simte atat de tare diferenta de putere incat sa zic ca trebuie neaparat sa ma orientez catre 320d? merita sa ma orientez si spre un 318d cu 122 cai sau atunci chiar este mare mare diferenta?

de asemenea, am citit cum ca exista 2 versiuni, A6 si M6, diferenta intre ele fiind valorile de co2/km. unul emite 150, celalalt 173(sper ca nu am gresit valorile), iar diferenta taxei de mediu ar fi de ~5-600E intre ele. cum pot verifica daca este A6 sau M6?

mentionez ca masina imi va fi adusa de o cunostinta din germania dupa ce se va consulta cu mine, asa ca pe langa dotarile pe care le doresc neaparat as dori sa stiu si catre ce varianta sa ma orientez(318 sau 320) si sa ma asigur ca va fi modelul cu 150co2/km.

din nou imi cer scuze in caz ca datele mele nu sunt in concordanta cu realitatea.

Link to comment
Share on other sites

Sau... Ar fi mai indicat sa caut un model 2009 având in vedere ca va fi euro 5 si diferența data pe anii in plus se anuleazĂŁ cu un timbru mult mai ieftin?

Referitor la asta...nu cred ca o sa gasesti un model facelift(2009) dotat si intretinut care sa coste cu 600 de euro mai mult decat un NFL, pentru a spune ca anuleaza taxa. Nici daca vorbim de un NFL automat( era in jur de 1100 taxa cand imi cautam eu), tot nu s-ar anula..un facelift. Acum depinde exact si de criteriile tale in alegerea masinii :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare tuturor, sunt nou pe forum si am nevoie de sfaturile voastre. Doresc sa achizitionez un bmw e90 325xi din 2007(fabricat 12.2006) cu 110.000 km verificati la bmw, si as dori sa imi spuneti ce parere aveti de acest model, eu am citit pe forum ce probleme ar avea, si nu mi se par asa grave in comparatie cu modelele pe diesel.

Multumesc anticipat !

Edited by Alexandru89
Link to comment
Share on other sites

Vrei neaparat xdrive? Mi se pare greutate inutila sa o porti dupa tine pentru 3 luni de iarna in care ninge rar. Motorul probabil e N52 care e fiabil, N53 dupa 2007 are probleme cu injectoarele

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Nu vreau neaparat xdrive, dar asa am gasit masina care mi-a placut, echipata si cu xdrive, eu cred ca reprezinta un avantaj si pe uscat xdrive-ul, nu doar pe zapada, atat ca este permanent si poate fi scos. Da este N52-ul

Edited by Alexandru89
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu te arunci, xdrive adauga 100 kg la masina pe o masina de 218 cai care are cuplu mai mic decat dieselul, implicit o sa fie mai lenta masina si consumu mai mare cu min 1 L. Tractiunea spate si cauciucuri bune sunt suficiente, plus ca masina e mai simpla fara potentiale probleme ( cutie transfer, planetare fata)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu te arunci, xdrive adauga 100 kg la masina pe o masina de 218 cai care are cuplu mai mic decat dieselul, implicit o sa fie mai lenta masina si consumu mai mare cu min 1 L. Tractiunea spate si cauciucuri bune sunt suficiente, plus ca masina e mai simpla fara potentiale probleme ( cutie transfer, planetare fata)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Pe mai toate site-urile cu date tehnice am gasit ca sunt in jur de 50 kg diferenta si viteza 0-100 cea cu xdrive parcurge chiar cu 2 sutimi mai rapid decat cea cu tractiune spate, top speed-ul ramanand acelasi. Si nici la consum nu mi se pare mare diferenta, oricum este unul mare si nu dupa consum m-am uitat, ca asa imi luam diesel.

Plus ca masina are si alte atuu-uri, ca de ex km putini(110k), pachet M int/ext, navi profesionala, etc. Scuze, nu cred ca poti sa ma convingi sa renunt la ea asa usor :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.