Jump to content

E92 320i vs 330i


flou23

Recommended Posts

,,Chestia cu masina a doua masina nu prea renteza. Pentru un cuplu da merge sa fie doua masini. Daca dupa ce-mi fac calculele si vad ca nu-mi permit sa folosesc masina cand vreau nu are rost s-o iau. Daca mi-o pica ceva la ea si cine stie cat o fi reparatia si trebuie sa iau din alta parte sa o fac nu e bine deloc, doar nu pot sa ma uit pe geam la masina si sa-mi treaca foamea :D''

 

 

Nu ma intelege gresit,eu nu m-am zgarcit cand a venit vorba de intretinere.Majoritatea interventiilor la e46-le anterior le-am facut la reprezentanta.Si la fel o voi face si cu E90-ul.

Edited by crtir
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

,,Chestia cu masina a doua masina nu prea renteza. Pentru un cuplu da merge sa fie doua masini. Daca dupa ce-mi fac calculele si vad ca nu-mi permit sa folosesc masina cand vreau nu are rost s-o iau. Daca mi-o pica ceva la ea si cine stie cat o fi reparatia si trebuie sa iau din alta parte sa o fac nu e bine deloc, doar nu pot sa ma uit pe geam la masina si sa-mi treaca foamea :D''

 

 

Nu ma intelege gresit,eu nu m-am zgarcit cand a venit vorba de intretinere.Majoritatea interventiilor la e46-le anterior le-am facut la reprezentanta.Si la fel o voi face si cu E90-ul.

 

Nu am spus de tine in postul respectiv, mii de scuze daca ai inteles asta. Am vrut sa spun ca nu merge a 2a masina in sensul in care deja imi iau masina care o sa fie mai scumpa la intretinere si nu vad rostul ptr care sa mai dau inca 2000-3000 pe inca o masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e motorul N53 dpdv al fiabilitatii, dar N52 e destul de capricios,mai ales 2,5-ul ,de care mi-am luat si eu recent.De aceea am viziunea de exploatare despre care ti-am vorbit mai devreme.Inainte am avut 325i e46 si multi ani l-am folosit preponderent in oras, fara sa intampin probleme importante la motor.Dar asta era alta generatie de motor(M54) ,care a fost una destul de fiabila si de incredere.

Eventual cauta si citeste pe forumuri dedicate despre motorizarile care te intereseaza.De ex.: E90post . Forum strain,relevant pt. motorizarile benzina cu 6 cilindri, care nu prea au cautare in Romania.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Nu se cearta nimeni doar ca vorbeste in necunostinta de cauza, mult succes pe orice alegere vei merge!

 

Haha.. esti tare! Ma linistesc de tot ca am prins ideea cu tine. :goodjob:

 

Pt restul, google va poate salva de momente penibile.

E92 330i vine doar cu injectie directa, N53, omul cauta E92, nu au rost discutii despre motoare pe alte caroserii.

 

 

Treaba cu 2 masini, una mica de oras si eventual E92-ul, am facut-o eu pana acum, nu e nici o combinatie, mai ales pt o singura persoana. Tot cu o masina o sa mergi, si de asta si recomand automata.

 

P.S. Daca tot esti obisnuit cu un astfel de consum, mergi pe 330i( o sa consume aproape la fel, sau poate chiar mai putin), diferenta principala o sa fie doar la impozit, in rest e vorba de doar cateva sute de lei pe an diferenta intre cele doua.

 

Oricum ar fi sunt 2 masini f misto.

 

Mai concret, ce pret pt ce piese te intereseaza, pt 320i pot sa te ajut eu?

Edited by Merlin21
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Confunzi, n52-ul de pe e90 330i este injectie multi-punct, nu directa. Plus ca nu prea gasesti in romania sau germania 335i care sa fi fost folosite ca daily driver, majoritatea sunt masini de weekend in special coupe-urile. Cunosc destule cazuri cu achizitii de 335i in care au cazut pompa de apa, injectoarele, pompa.

Daca si o pompa de apa e o problema atunci nu cumpara masina.

Link to comment
Share on other sites

1470211083[/url]' post='2358638']

Ms de raspunsuri. Logic ca intre cele doua 330i e mai ok :D dar ca si compromis cred ca merge un 320.

 

Fac in jur de 25 000 km pe an si cred ca 18 000 sunt in oras. Daca o sa ramana 330i atunci clar o sa mai apara niste modificari pentru masina in special un LSD. Am intrebat cat costa reviziile pentru ca nu gasesc ceva concret pe net. Undeva am gasit o revizie ptr un 320 400 de lei altundeva 1200 de lei. Pentru 330 n-am gasit nimic. N-as putea sa platesc mai mult de 1500 max 2000E pe an diferenta intre ele si in banii astea intrand benzina, taxele, asigurarea si intretinerea.

 

Acum chestia e daca iau 320 n-o sa-l tin mai mult de 2 ani, in schimb 330 l-as tine mai mult pentru ca as investii mult mai mult in el si ca putere n-as avea nevoie de altceva.

 

Cei care aveti vreunu din motoare mi-ati putea spune va rog cat costa reviziile, piesele la ficare si cam ce v-a cazut la ele? Si daca ati modificat ceva la ele si daca ar merita :)

 

Cei cu 320 se simte nevoie de ceva mai puternic la drum intins?

 

Multumesc!

 

la 25000 km pe am cat sustii ca faci inseamna numai costul benzinei vreo 3700 euro pe an. deci nu inteleg rostul topicului si mai exact a intrebarii "diferente de intretinere". Pai daca zici ca iti permiti sa arzi 3700 euro pe an doar pe benzina, iti pui problema de cateva sute de euro la intretinere? ceva da cu virgula. Practic zici ca iit permiti cei 3700 euro ep an benzina si inca 600 700 impozit si asigurare, pai atunci mai conteaza 100 200 euro la intretinere?

Link to comment
Share on other sites

Se merita 2 masini :thumbsup:

 

Ideea este ca multi dintre useri nu sunt la prima iubire si au avut mai multe masini in decursul timpului, masini care se devalorizeaza invechesc, etc dar care sunt totusi masini bune care si-au aratat valoarea, deci nu se pot vinde la un pret corect dar nici arunca

 

Asa ca multi au o masina de tavaleala si una de duminica..... am spus multi nu toti

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la 25000 km pe am cat sustii ca faci inseamna numai costul benzinei vreo 3700 euro pe an. deci nu inteleg rostul topicului si mai exact a intrebarii "diferente de intretinere". Pai daca zici ca iti permiti sa arzi 3700 euro pe an doar pe benzina, iti pui problema de cateva sute de euro la intretinere? ceva da cu virgula. Practic zici ca iit permiti cei 3700 euro ep an benzina si inca 600 700 impozit si asigurare, pai atunci mai conteaza 100 200 euro la intretinere?

da ai dreptate e aiurea postu oricum m-am decis si o sa fie ceva intre 320i sau Toyota GT86.

 

Se merita 2 masini :thumbsup:

 

Ideea este ca multi dintre useri nu sunt la prima iubire si au avut mai multe masini in decursul timpului, masini care se devalorizeaza invechesc, etc dar care sunt totusi masini bune care si-au aratat valoarea, deci nu se pot vinde la un pret corect dar nici arunca

 

Asa ca multi au o masina de tavaleala si una de duminica..... am spus multi nu toti

 

Fiecare cu parerea lui :) Eu unu nu mi-as lua 2 masini una doar ptr oras. Daca vrei sa faci economie poti sa mergi si cu bicicleta, taxi, autobuz sau pe jos. Dar doar la noi e mentalitatea ca daca ai masina nu poti sa mergi cu autobuzul ca de... pare ca esti sarac. Daca o masina te face fericit si iti da anumite senzatii cred ca merita mers tot timpu cu ea.

Link to comment
Share on other sites

da ai dreptate e aiurea postu oricum m-am decis si o sa fie ceva intre 320i sau Toyota GT86.

 

 

 

Fiecare cu parerea lui :) Eu unu nu mi-as lua 2 masini una doar ptr oras. Daca vrei sa faci economie poti sa mergi si cu bicicleta, taxi, autobuz sau pe jos. Dar doar la noi e mentalitatea ca daca ai masina nu poti sa mergi cu autobuzul ca de... pare ca esti sarac. Daca o masina te face fericit si iti da anumite senzatii cred ca merita mers tot timpu cu ea.

 

 

Nu cred ca ai condus un gt86 si este din alt film compari mere cu pere

 

Nu vreau sa fac economie, ci doar sa-mi protejez masina pe care am dat o caruta de bani si pe care daca o las 5 min intr-o parcare noname sigur gasesc un bou sprijinit cu usile deschise la maxim pe masina mea, o tranta care loveste cu sacosile in aripi si oglinzi, sau chiar mai rau un carucior de la metro pe usi..... plus ca o masina daca o tii nonstop pe marginea strazii risti sa o loveasca un camion, sa dea o grindina, si iarna sa rugineasca toata de la sare, sa o zgarai toata cand o racai de 3 ori pe zi de gheata samd...

 

Pe mine ma face fericit o masina frumoasa care atat tehnic cat si estetic se prezinta foarte bine, si ma felicit de fiecare data cand ma duc la munca, cumparaturi si prin parcari de rahat cu e46-le....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai condus un gt86 si este din alt film compari mere cu pere

 

Nu vreau sa fac economie, ci doar sa-mi protejez masina pe care am dat o caruta de bani si pe care daca o las 5 min intr-o parcare noname sigur gasesc un bou sprijinit cu usile deschise la maxim pe masina mea, o tranta care loveste cu sacosile in aripi si oglinzi, sau chiar mai rau un carucior de la metro pe usi..... plus ca o masina daca o tii nonstop pe marginea strazii risti sa o loveasca un camion, sa dea o grindina, si iarna sa rugineasca toata de la sare, sa o zgarai toata cand o racai de 3 ori pe zi de gheata samd...

 

Pe mine ma face fericit o masina frumoasa care atat tehnic cat si estetic se prezinta foarte bine, si ma felicit de fiecare data cand ma duc la munca, cumparaturi si prin parcari de rahat cu e46-le....

 

Stai linistit ca nici un 320i n-am condus. Singurele modele de la BMW cu care am mers au fost 2 E46 ambele de 2 l doar ca unu diesel unu benzina, un 530d E60 si un 520d F10. De ce compar merele cu perele? Ambele sunt coupeuri cu motor de 2l in fata si tractiune spate. Singurele minusuri ptr Gt86 mi se par pretul care porneste de la 15 000 (320i am gasit si la 10 0000) si ca nu prea are spatiu in spate. Dar in schimb are un raport mai bun cai/putere si unele modele au si LSD.

 

Si chiar daca ar fi asa diferite ce are? Nu poti sa-ti cauti 2 masine total diferite in aceasi bani?

 

Din ce-mi spui acolo mi se pare ca tu vezi masina ca pe un bibelou. Si cand iesi Duminica cu ea nu e nici un risc ca sa ti-o zgarie si sa o loveasca?

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si eu am 3 masini in familie si cu E60 pe care nu am dat o groaza de bani... ci 12.500 , pentru mine sunt multi, pentru altii sunt putini normal, dar cand am drumuri foarte scurte sau stiu ca pe unde ma duc cu masina sunt gropi,pietris, zone proaste ale orasului iau foarte simplu cheia de la alta masina si imi fac treaba. Daca ai mai mult de 1 masina in familie si una mai proasta si una mai buna logic ca o menajezi pe cea buna, nu e vorba ca o tii ca bibelou, dar incerci sa eviti pe cat mai mult "riscurile" inutile. Edited by WIN60
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mai aratos?

 

E subiectivă treaba. Cred că în interiror nici nu se poate discuta. La exteriror aspectul e mult mai modern la F30 (în spate), iar fața + farurile sunt extraoridare. Cu asta nu spun că E92/E93 nu-mi plac.

Edited by Keepa
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.