Jump to content

e34 pana in portugalia si inapoi


Recommended Posts

Topicul asta suna cam asa, "am si eu un BMW, e cam cazan, dar merge, si parca nu-mi prea mai place, as scapa de el, dar totusi sa stiti ca merge". Si cat de curand apare la vanzari. A mai fost o tentativa de samsareala in genul asta pe forum, cu un X3 parca.

Acum sa nu ma injuri, colegule, e doar o opinie, de pe margine, ca la fotbal.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pictures or it didnt happen! :popcorn:

 

Nu am poze cu masina pe coasta oceanului.. nu credeam ca e un "event" demn de imortalizat. cu cealalta masina a mea (skoda octavia 1,6 mpi) fac romania - portugalia de doua ori pe an minim asa ca mii se pare normal sa mergi pana acolo si inapoi fara probleme. Daca vrei pot sa iti trimit pe privat poze cu plajele din faro, lasgos, albufeira.. muzeul bmw, muzeul mercedes.. si pe unde am mai oprit pe drum incolo si inapoi.

s-a intamplat dar nu se va mai repeta. Am deschis un topic nou "bmw e34 nu sunt multumit de masina dar nu vreau sa o vand" unde astept sa cunosc un posesor de e34, sau mai multi, care sa ma ajute sa ii fac ceva ca sunt disperat!

De cand m-am intors am mai bagat bani in masina! Am schimbat iar uleiul la motor, uleiul in cutia de viteze, in diferential si ambii rulmenti pe fațĂŁ si masina merge mai rau ca inainte!!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Topicul asta suna cam asa, "am si eu un BMW, e cam cazan, dar merge, si parca nu-mi prea mai place, as scapa de el, dar totusi sa stiti ca merge". Si cat de curand apare la vanzari. A mai fost o tentativa de samsareala in genul asta pe forum, cu un X3 parca.

Acum sa nu ma injuri, colegule, e doar o opinie, de pe margine, ca la fotbal.

 

X3-ul ala de la Targoviste parca era ...a fost senzatie.De atunci am bagat forumul asta la favorite ...si acolo a ramas.Preferatul meu.

Eu nici nu stiu cum arata E34.....acum dau search....am vazut si trebuie sa ai rabdare ca o sa mai intre posesori ...e o masina des intalnita.

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

salut. sincere felicitari pentru cei 8000km!

 

eu mi-am cumparat un E34 care se poate considera 'in stare buna spre foarte buna' acum aproape un an. de asemenea primul BMW. poti sa vezi topicul masinii la mine pe profil daca te intereseaza.

cum am cumparat-o am bagat-o la test de viteza maxima si pe urma m-am dus pe transfagarasan.

cand m-am intors, disparuse cam 1 litru de ulei (total vreo 800km de cand o luasem)

am bagat-o la reparatii, am rezolvat cu pierderea de ulei, preventiv i-am schimbat si roate rolele plus vascu. au mai urmat niste sute/mii de km fara probleme - cu exceptia unei batai pe fata pe care inca n-am rezolvat-o, dar urmeaza, nu scapa.

 

niciun semn ca ceva ar fi in neregula pana intr-o dimineata cand nu voia sa traga deloc si abia statea la relanti. se fisurase un furtun de benzina dintre rezervor si filtru. l-am inlocuit. pana la urmatorul drum >150km voi inlocui absolut orice furtun din traseul de alimentare (am cumparat deja niste metri buni de furtun)

 

concluzia e ca eu daca plecam intr-un asemenea voiaj, ramaneam cu ea pe drum. desi cineva priceput ar fi putut-o carpi pana intr-un oras cu un service.

 

daca chiar vrei sa nu fii stresat ca te lasa, inlocuieste asa:

- vasc

- pompa de apa + evident flush complet de antigel. ar trebui flush-uita instalatia cu apa pana cand apa scoasa sa nu fie ruginie ci cat de cat clara.

- pompa de benzina

- inlocuieste toate furtunele din traseul de alimentare cu benzina. nu sunt scumpe deloc

- curata ICV (idle control valve) sau inlocuieste-o

- schimba cureaua de accesorii si verifica rolele, sa nu faca vreun zgomot; nu vrei din cauza unei role blocate sa se rupa cureaua de accesorii si sa ramai fara pompa de apa. supraincalzirea e dusmanu #1 la M5x

 

inca o data, ma bucura maxim sa citesc ca cineva isi foloseste E34-ul in fiecare zi.

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

salut. sincere felicitari pentru cei 8000km!

 

eu mi-am cumparat un E34 care se poate considera 'in stare buna spre foarte buna' acum aproape un an. de asemenea primul BMW. poti sa vezi topicul masinii la mine pe profil daca te intereseaza.

cum am cumparat-o am bagat-o la test de viteza maxima si pe urma m-am dus pe transfagarasan.

cand m-am intors, disparuse cam 1 litru de ulei (total vreo 800km de cand o luasem)

am bagat-o la reparatii, am rezolvat cu pierderea de ulei, preventiv i-am schimbat si roate rolele plus vascu. au mai urmat niste sute/mii de km fara probleme - cu exceptia unei batai pe fata pe care inca n-am rezolvat-o, dar urmeaza, nu scapa.

 

niciun semn ca ceva ar fi in neregula pana intr-o dimineata cand nu voia sa traga deloc si abia statea la relanti. se fisurase un furtun de benzina dintre rezervor si filtru. l-am inlocuit. pana la urmatorul drum >150km voi inlocui absolut orice furtun din traseul de alimentare (am cumparat deja niste metri buni de furtun)

 

concluzia e ca eu daca plecam intr-un asemenea voiaj, ramaneam cu ea pe drum. desi cineva priceput ar fi putut-o carpi pana intr-un oras cu un service.

 

daca chiar vrei sa nu fii stresat ca te lasa, inlocuieste asa:

- vasc

- pompa de apa + evident flush complet de antigel. ar trebui flush-uita instalatia cu apa pana cand apa scoasa sa nu fie ruginie ci cat de cat clara.

- pompa de benzina

- inlocuieste toate furtunele din traseul de alimentare cu benzina. nu sunt scumpe deloc

- curata ICV (idle control valve) sau inlocuieste-o

- schimba cureaua de accesorii si verifica rolele, sa nu faca vreun zgomot; nu vrei din cauza unei role blocate sa se rupa cureaua de accesorii si sa ramai fara pompa de apa. supraincalzirea e dusmanu #1 la M5x

 

inca o data, ma bucura maxim sa citesc ca cineva isi foloseste E34-ul in fiecare zi.

 

multumesc mult pentru sfaturi. Am schimbat multe piese la masina deja, si as mai schimba...dar cu mecanicii e mai greu din pacate. Majoritatea fara scoala saracii, nu stiu decat sa schimbe uleiuri, sa lucre la roti, sa schimbe o bujie, un radiator, o baterie.

 

eu vreau unul care sa stie la ce ma refer cand zic "buna, am un e34"

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E34 are peste 20 de ani. Ce pretentii de fiabilitate vrei de la o astfel de masina? Ca sa o aduci intr-o stare buna, sa te poti baza pe ea la drum lung, mecanica ( si nu numai ) trebuie luata de la 0.

 

 

"The BMW E34 is the third generation 5-Series, launched in February 1988. It had a stiffer body and was more streamlined than its predecessor. The E34 was among the most reliable luxury cars on the market, earning the best-in-class ratings from Intellichoice in 1991, and still considered one of the most reliable BMWs ever made."

 

www.wikipedia.org

 

@Alin: nu confunda fiabilitatea cu performanta. nu mi-e frica ca raman cu masina in drum, e frustrant ca nu merge perfect. :frantics:

 

Inca caut un mecanic bun in cluj. Am fost la sorin pe strada meteor, am schimbat uleiurile in motor, cutie si diferential precum si ambii rulmenti pe fata la el. Nu cred ca se pricepe la BMW-uri deloc.. nu am fost impresionat, slab, nu recomand.

Link to comment
Share on other sites

La asemenea varsta cam greu sa mearga totul perfect, tot timpul va pica cate ceva. Intr-adevar E34 a fost printre cele mai fiabile modele, insa repet, la asemenea varsta cam greu sa gasesti un exemplar in care sa nu investesti bani multi. Asta in cazul in care vrei o masina pe care sa te bazezi cand pleci la drum.

Cauta un service serios si poti incepe prin a schimba ce ti-a recomandat colegul "drujbex" + toate lichidele si filtrele. Dupa aceea cu siguranta masina isi va schimba comportamentul.

Link to comment
Share on other sites

La asemenea varsta cam greu sa mearga totul perfect, tot timpul va pica cate ceva. Intr-adevar E34 a fost printre cele mai fiabile modele, insa repet, la asemenea varsta cam greu sa gasesti un exemplar in care sa nu investesti bani multi. Asta in cazul in care vrei o masina pe care sa te bazezi cand pleci la drum.

Cauta un service serios si poti incepe prin a schimba ce ti-a recomandat colegul "drujbex" + toate lichidele si filtrele. Dupa aceea cu siguranta masina isi va schimba comportamentul.

 

cred ca nu ai citit atent tot ce s-a discutat aici pana acum. Cluj - Faro (Portugalia) si inapoi (vreo 8000 km) fara probleme. Deci.. o masina pe care m-am bazat, fiabila, dar nu e un miracol si nici nu a fost o placere (de a conduce). Mi-e ciuda ca zic asta, dar mai bine mergeam cu masina mea veche.

Morala: vreau sa investesc bani in e34 ca sa nu regret pe viitor ca nu am facut calatoria cu o masina inferioara (teoretic).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

masina e E34 Touring din 09.05.1995 2.0 benzin (M50B20TU) cu 257k la bord, un singur proprietar inaintea mea

 

 

 

 

1. Nu merge drept. daca urmeaza o portiune dreapta de 100 m sa zicem, ca sa tin masina pe bandă eu trebuie sa virez stanga si dreapta de vreo 3-4 ori, iar volanul sta stramb (spre stanga). Dar.. daca portiunea dreapta care urmeaza e mai lunga 1km+ (pe autostrada) problema dispare iar volanul are tendinta sa se indrepte pana la urmatoarea curba.. (banuiesc caseta de directie)

2. E infundata? nu trage nici cat o skoda 1,6 benzina din 2001? cu ac pornit e dezastru, mii se pare ca abia plec de pe loc si consuma enorm in oras. Dupa 3500 ture se schimba povestea dar nu mii se pare normal sa apas pedala de acceleratie pana aprope jos cand plec de la semafor. (banuiesc ca amestecul nu e tocmai ok..)

3. suna ceva la diferential/cutie de viteze/cardan/volanta nu stiu.. ca niste bubuituri, mai ales cand schimb viteza

4. mii se infierbanta rotile toate si am cauciucuri de iarna momentan (am si de vara dar sunt mari 235/45/17 respectiv 255/40/17 si sunt cam uzate)

5. suna rulmentii? :turned:

 

mai am si o gramada de probleme minore dar care ma deranjeaza si atrag atentie (nu imi stau bine barele si ornamentele de la usa de la sofer sunt pe bancheta)

daca e cineva la cj dispus sa ma programeze la o revizie pe azi (vineri) as fi mai linistit.

dupa 21 ani si aproape 300 mii de km, ar fi bine sa o iei la verificat amanuntit! Al meu 520i E34 facut in 05.1990 a primit multe dupa ce l-am cumparat! In primul rand toate bratele si ce mai era pe la directie schimbat,cauciucuri noi de vara GOODYEAR Eficient grip performance DOT 1416,toate uleiurile si filtrele din ea schimbate(motor,cutie viteze,diferential)inclusiv filtru benzina,ulei si aer,franele revizuite si din ce am constatat alaturi de mecanic n-a fost nevoie decat de placute frana fata si spate+saboti de frana pt. frana de mana ca nu tinea asa de bine,amortizoare fata noi ce au fost foarte greu de gasit si nici nu sunt de vreo mare firma renumita dar sigur e mai bine ca cele vechi de 26 ani... Urmeaza acum in curand schimbat lichidul de racire ca vine iarna si-l vreau FRESH si de calitate in motor, 4 anvelope de iarna nokian hakkapeliitta r2 noi DOT 2416 de montat si echilibrat pe jante de otel 6JX15H2, cuplajul dintre cutia de viteze si cardan imediat ce am facut unghiul de fuga ,ca mi-au atras atentia cei ce faceau unghiul de fuga(era crapat bine cauciucul ala... cred ca era acelasi de cand e masina),etc...

Ce nu-mi place sunt parbrizul ce are o lovitura de piatra sau grindina dar care n-a inceput sa crape tot,si pragurile ce chiar au nevoie de tinichigerie de calitate! In rest e super masina! PROBABIL ca vor mai fi belele si pe la butuci/rulmenti cum zici si tu ca ai! Rotile fata se cam incingeau dar o principala cauza eu am gasit sa fie etrierii ce au piesele acelea culisante cam ruginite;posibil sa fie si pistonasul din etrier cam intepenit,dar DEOCAMDATA nu se mai incing rotile fata dupa curatarea temeinica a ruginei din zonele esentiale de pe etrier si suportul culisant(adica am indepartat rugina pana la luciu metalic si dat cu pasta de cupru antigripanta).

 

Nu stiu cum e demarajul la tine,dar eu daca o calc prea tare in a-1a derapeaza de "cour" imediat la semafor! Nu mai spun in sensuri giratorii unde trebuie sa fiu atent cum o calc in a-1a si chiar si a-2a... Si e motorul de 129 cai SOHC M20B20, o veritabila "vechitura" printre "navele spatiale" bi-turbo si supraalimentate ce sunt azi pe strazi aproape la tot pasul... Are si vreo 250 mii de km REALI...

Incep sa suspectez si amortizoarele spate ,cred ca le schimb pana sa vina frigul ca nu vreau sa "dansez" pe toata latimea soselei la iarna...

Nu ca nu mi-ar place dar mai sunt si altii in trafic...

 

spor la treaba si fii optimist! E34 e superba! N-as renunta la ea prea curand pentru aproape nimic! Poate doar un FORD BARRA 4.0 supraalimentat! :angel:

post-78170-0-82909300-1475408935_thumb.jpg

Edited by gowriel1982
Link to comment
Share on other sites

Pai e naspa loganul ca dai 2mii pe el si inconjori globul de 3 ori,e bun bmw,il legi cu sarma si pui viata altora in pericol ca ii sar rotile!

 

:laugh: Doamne fereste apara si pazeste... LOGAN?! Sa nu-mi spui ca si diesel... Am facut aproape 4000 km in luna august cu un Logan 1.5dci si vreau sa spun ca nu mai conduc asa ceva nici daca-mi pui AK-47 la cap cu glontul pe teava si dejtul pe tragaci...

Mai bine apesi tragaciul decat sa ma mai chinui 1 km cu asa "masina"...

Nu sunt sigur ca traim pe un "glob"... cum naiba atarna antarctica aia cu ai sai xxxxxxxxx km grosime gheata acolo jos?! sa nu mai spun de ocean :laugh:

dar asa-i, daca-ti iei BMW apai sa fii si pregatit sa cheltui cu el! Dar cum sta pe drum deja te inmoaie si uiti de $$$ cheltuiti doar sa-l conduci!

Asta trebuie sa faca si colegul forumist: sa gaseasca mecanic priceput si cu chef de treaba si sa schimbe piesele ce nu-s in parametri!

Edited by gowriel1982
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am revenit!! :D am si uitat de forum pana nu am avut nevoie. :p

Nu s-a intamplat nimic, spre dezamagirea unora (cosmin), masina a mers super!

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri, in special lui kalyyyyyy care s-a chinuit sa scrie compunerea. Precizez a doua oara ca sunt la PRIMUL meu bmw.

Problemele care le-am descris inainte de plecare s-au mai remediat dupa ce am scapat de nationalele din ungaria si mi-am batut joc de benzina pana in Trieste (italia) unde m-am cazat. Masina a inceput sa traga mult mai bine si la viteze mici iar la viteze mari... :))) si sa fie sprintena in oras. Motorul mergea acum mult mai fin si silentios si toata masina părea acum mult mai "unsă". Sunetul de rulmenți dispăruse, nu se mai simțea înfundată sau înfrânată, rotile reci, directie mai buna, iar daca schimbam viteza frumos nu suna nimic. :hyper: :frantics:

Totul a fost ok cu masina, inclusiv cu clima, nici uleiul ce l-am avut rămas pt completat nu l-am pus decat dupa ce m-am intors in țară. Am parcurs 8000 km fără să deschid capota.

Acum dupa o saptamana de cand am ajuns si am umblat mai putin si mai incet cu masina, problemele au reapărut. :wacko: :blink: iarăși sună a rulmenți??! nu stiu! se încălzește sub schimbător la drumuri scurte dacă o ascuțesc prin oras si iar "aluneca" greu masina.

Vreau sa bag niste bani in ea, sa schimb uleiuri si rulmenti si curele si furtune, role, bucse, garnituri etc, dar nu știu unde să mă duc aici in Cluj. Vă rog daca sunteți careva dispus sa mă indrumați către un mecanic BUN si SERIOS. (cred ca sunt pe cale de disparitie)

:blink:

"prietene",daca o piesa e STRICATA va ramane tot STRICATA si in italia si in noua zeelanda... sigur nu faci misto de toti cei ce urmaresc acest topic?

la un asa topic,as fi venit si cu imagini concrete cu toate zonele cu probleme,chiar si un filmulet ar fi bun! Pui pe un amic sa stea cu "video-ul" in dreapta fixat pe vitezometru/turometru si accelerezi tu de pe loc sau in mers!

Uite,la al meu 520i becul de ulei se stinge dupa 2 secunde(aproximativ),oare ce-o fi? :rolleyes:

 

BMW 520i E34 1990 cold start early in the morning(6:20 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=jyQ7rIi3vHA

 

Nu am aberat, rulmentii chiar suna si am fost deja cu masina la un mecanic care a confirmat. Problemele tehnice nu se rezolva asa din senin. Din pacate m-a programat in 21 sept. Pana atunci adun piese. Tu habar nu ai ce vorbesti, nu stiu de ce te-ai obosit sa dai reply. ai cumva e34?! sau cauti acum pe google sa vezi cum arata? :LMAO:

 

Iti mai dai o sansa, poate nu am fost eu suficient de clar inainte. E primul meu bmw si nu stiu cu ce se mananca! Mii se pare ca toate piesele suna (de la rulmenti la pompe, tacheti, vanos-uri si alte componente) si ca e pe cale sa se dezmembreze, DAR toti expertii de BMW (inclusiv tu) imi spun ca masina e ok si ca aberez.... si ca merge si asa mult si bine! Il citez pe un expert in bmw-uri din cluj (nu dau nume) " poti sa-i dai in piz#@ "

Eu vreau sa mearga mai bine ca o skoda octavia 1,6i din 2001. Atat! \

 

vorbeste totusi mai frumos! majoritatea aprecieaza discutiile constructive nu limbaj de coltu' strazii...

mai ales cand e vorba de masini vechi...

 

no, s-au terminat si expertii de pe forum? nu are nimeni bmw vechi pe aici? toti numai cu f16 sau mai stiu eu ce avioane?! un posesor de e34 vreau sa cunosc... sau mai multi

 

Nu sunt sigur ca vor ei sa te cunoasca...

Edited by gowriel1982
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt sigur ca traim pe un "glob"... cum naiba atarna antarctica aia cu ai sai xxxxxxxxx km grosime gheata acolo jos?! sa nu mai spun de ocean :laugh:

 

Ei bine, noroc ca s-a inventat gravitatia, si tine si gheata si oceanele.

 

Referitor la masina, nu stiu cat ai dat pe ea, poate ai dat extrem de putin, insa ca sa o aduci pe linia de plutire costa ceva, asa e cu masinile vechi.

 

Pt inspiratie vezi topicul asta E34 Touring - Reborn!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am poze cu masina pe coasta oceanului.. nu credeam ca e un "event" demn de imortalizat. cu cealalta masina a mea (skoda octavia 1,6 mpi) fac romania - portugalia de doua ori pe an minim asa ca mii se pare normal sa mergi pana acolo si inapoi fara probleme. Daca vrei pot sa iti trimit pe privat poze cu plajele din faro, lasgos, albufeira.. muzeul bmw, muzeul mercedes.. si pe unde am mai oprit pe drum incolo si inapoi.

s-a intamplat dar nu se va mai repeta. Am deschis un topic nou "bmw e34 nu sunt multumit de masina dar nu vreau sa o vand" unde astept sa cunosc un posesor de e34, sau mai multi, care sa ma ajute sa ii fac ceva ca sunt disperat!

De cand m-am intors am mai bagat bani in masina! Am schimbat iar uleiul la motor, uleiul in cutia de viteze, in diferential si ambii rulmenti pe față si masina merge mai rau ca inainte!!

 

Ca o curiozitate,ce tip de ulei ai pus in diferential si cutia de viteze?

ca in motor,sigur n-ai pus ce trebuie de prima oara! (5W40 e ulei bun atunci cand temperatura ambientala este intre +15 grade celsius si minus -30 grade celsius...). In nici un caz nu potrivit temperaturilor de prin italia portugalia...

Cel mai probabil folosind uleiul asta i-ai tras o uzura zdravana motorului,ceva echivalent cu 100 mii de km...

NU mai spun de cutia de viteze si diferential... Componente ce sunt FOARTE SENSIBILE la tipul si calitatea uleiului... Cunosc recent caz de individ cu BMW E36 ce a distrus o cutie de viteze la propriu in cateva zeci de mii de km folosing ulei ATF...

nu stiu la ce se gandea...

p.s.: uite o poza din manualul BMW... E34 bineinteles...

post-78170-0-65253700-1475413604_thumb.jpg

Edited by gowriel1982
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ei bine, noroc ca s-a inventat gravitatia, si tine si gheata si oceanele.

 

Referitor la masina, nu stiu cat ai dat pe ea, poate ai dat extrem de putin, insa ca sa o aduci pe linia de plutire costa ceva, asa e cu masinile vechi.

 

Pt inspiratie vezi topicul asta E34 Touring - Reborn!

 

gravitatia? ce-i aia?

masa moleculara DA,sunt sigur ca e reala si omniprezenta,dar gravitatia e o tampenie nedovedita concret!

Am dat 1050 euro pe masina mea si pana acum am mai bagat vreo 2000 euro in ea! Nu mie rusine sa recunosc!

Si mai bag in ea euroi ca imi place si ma simt bine in ea!

A avut schimbate si pompa de apa+distributia plus ce mai e p-acolo prin "zona" de catre vechiul si singurul proprietar al masinii de cand e fabricata ea! N-a mai facut nici 10000 km dupa ce a schimbat cele de mai sus si a "uitat" de masina vreo 2 ani!

 

Tipul ce a deschis topicul asta,n-a facut ce trebuie de la bun inceput din ce vad eu,si de-asta sunt sigur ca problemele se vor tine scai de el si masina lui!

Cat despre 520i-ul meu,o s-o aduc si mai bine pe "linia de plutire" treptat ,poate poate se razgandesc si hotii astia nemernici de la putere,animale turbate dupa cat mai multi $$$$$ indiferent cum ii iau de la poulime/prosti/POPULATIE si o inscriu in RROMania!

Ma refer la taxa auto timbru de mediu si impozitele nesimtite calculate dupa metoda si rationamentul: "OHHHH BAH FII ATENT ,ASTA ARE MASINA CU MOTOR DE 5.0 LITRI,gata, astia ca el trebuie sa ne dea 3000 euro pe an,musai doar ca sa foloseasca masina..."

NU ma vait de 849 euro taxa de poluare daca vreau sa inscriu 520i-ul in RROMania,si nici de cei 207 lei anual impozit auto,dar inca nu mi-a explicat nimeni de unde au scos suma asta,pe ce criterii au calculat ei ca polueaza masina asta,pt. cine stie cati km va mai functiona...

:rolleyes:

deocamdata o tin,dar imi cam fug ochii la motoarele de 4.0 litri cu 6 in linie de JEEP AMC si cutia de viteze automata...

si la alea nu prea-mi convine sa "fac afaceri" cu statul RROMan,anuale chiar doar sa folosesc masina...

de-aia e si actualul bmw inscris pe Bulgaria! mai degraba nici sa nu vad urme de RROMania pe masina mea,ca am o scarba prea mare de "DANSII" de la putere!

se stiu ei care...

p.s. : la ANAF am fost luat la marea p... de zici ca eram vreun boschetar rupt in cour si urat mirositor imputit de ma simteai de la 1 km...

si doar am fost sa intreb politicos cum mai e cu inscrisul masinilor vechi in RROMania,nu sa-i iau pe "DANSII" la intrebari cu tupeu+scandal...

Edited by gowriel1982
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ai fost vreodatĂŁ cu avionul? PânĂŁ și de acolo dacĂŁ arunci o privire pe geam observi clar cĂŁ PĂŁmântul nu e plat.

 

Sa nu fim offtopic...

ochiul uman e foarte usor de pacalit,geamul unui avion e "cam oval" si n-as baga mana in foc pentru forma efectiva pe care o are IN EXTERIOR! stii tu cum e cu formele concave sau convexe... si efectele vizuale pe care le fac ochiului uman...

Pana nu vad cu ochii mei asa-zisa "planeta"(aberant lucru pana si sa-l scriu) n-am ce sa cred! e o minciuna sfruntata!

 

Ce ma uimeste pe mine,este cum sa ajungi pana pe malul atlanticului si sa nu "te tragi in poza" cu BMW-ul tau...

eu n-am reusit sa ma abtin nici la Vama Veche pe 10 septembrie dimineata pe la 7:30 inainte sa vin inapoi acasa,ca deja am inceput sa fac "naveta" vara asta la Vama Veche/mare sau Statiunea Venus...

 

Un lucru e sigur pentru masina celui ce a deschis topicul: are de lucru la ea,si cred ca deja i-a facut rau prin folosirea unui ulei de motor nepotrivit dupa recomandarile producatorului;mari sanse sa fi uzat motorul prematur daca a fost si cald rau tot drumul!

post-78170-0-40304400-1475425409_thumb.jpg

post-78170-0-65692900-1475425419_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca si tu mai ai de lucru la al tau.

 

:laugh: cu siguranta! de fapt nici n-am inceput,aveam "ganduri marete" poate o trec pe numele meu cu nr de Romania,dar la cum decurg treburile,sunt tare dezamagit/slabe sanse...

din cate se pare,orice as face tot trebuie sa dau cam 1000 euro la statul RROMan ca sa o inscriu in tara!

si nu-i vorba ca n-as avea dar imi sta in gat treaba asta si oricum am "treburi neterminate" cu statul asta nemernic! deci nu le dau nici o satisfactie daca pot sa fac asta!

ce vezi la praguri e o treaba facuta in graba,mi-a luat vreo ora si sper sa tina iarna asta pana da caldura la primavara! atunci aflu si daca o las tot pe Bg,sau o trec la romani...

partea buna e ca n-are deloc rugina in alte parti,nici ca m-as fi asteptat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.