Jump to content

Engine fault,Reduced power


Bavarezul

Recommended Posts

Buna ziua colegi,de ceva vreme o tin numai in probleme cu masina.Intr-o perioada imi tot dadea eroarea engine fault,power reduced ,imi tragea foarte prost imi limita mult puterea si era foarte deranjant.Dupa ce mergeam circa 10 minute cu masina si se incalzea presupun, eroarea disparea si incepea sa traga la fel de bine si nu mai aveam probleme o lunga perioada.Daca o lasam o noapte in parcare si plecam cu ea nu mai facea,apoi cand o apuca iar dadea engine fault si imi reducea puterea foarte mult.Intr-un final am fost la service am pus testerul pe ea si eroarea principala era filtrul de particule infundat si de acolo am inteles ca si aceasta eroare cu engine fault.Baiatul de acolo mi-a spus ca trebuie sa ii schimb toate 4 bujiile si dupa aceea sa ii fac o regenerare pe autostrada la 3000rpm.Din motive financiare nu am putut sa ii schimb atunci bujiile si am mers in continuare cu ea avand in vedere ca eroarea disparuse definitiv am zis sa nu o mai bag in seama.Acum 2 zile a reaparut nenorocita si nu mai vrea sa plece de pe bord de nicio culoare,nici cand se incalzeste motorul nimic.Am fost din nou la tester la un cunoscut care nu este mecanic dar are un tester am facut o diagnoza si mi-a dat eroarea cu filtrul de particule dar si o noua eroare cum ca Bujia 1 ar fi arsa si trebuie schimbata.

Acum intrebarea: Credeti ca acest engine fault ,reduced power se datoreaza filtrului de particule sau ce credeti?A mai avut cineva o problema asemanatoare?

Bujiile trebuiesc schimbate toate 4 sau doar cea cu problema?

Multumesc si o zi buna !

 

Unde imi recomandati sa le schimb?

Link to comment
Share on other sites

Aceasta eroare care iti apare pe display este una generica.

Cauzele pot fi multiple, inclusiv filtru de particule colmatat.

Noi pe forum nu te putem ajuta, du-te la cineva care are un tester dedicat BMW si care chiar stie sa-l foloseasca pentru a diagnostica problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe cauze care impiedica regenerarea filtrului, lucru care duce ulterior la probleme in lant. Cele mai simple (de care stiu eu) sunt legate de bujii, releu de bujii, termostate defecte. Daca una din astea prezinta erori, masina nu isi mai face regenerare.

 

Sfatul meu ar fi sa inlocuiesti toate bujiile si sa verifici de asemenea releul.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

salutare,pe tester arata si o eroare la EGR ca si cand ar intra in avarie EGR-ul.

Acum e care service sa il cred?

La ultimul tester(special BMW) la care am fost nu a mai dat nicio eroare in bujii ci doar o eroare la filtrul de particule si una la EGR.

Bujii sau EGR?

 

Sa schimb EGR-ul sau sa schimb toate 4 bujiile?

Temerea mea este sa aleg unul din serviceuri sa schimb EGR de exemplu si sa continue sa dea eroarea in bord :o

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca momentan nu dispun de o asemenea suma ,bujiile 600 de lei cu tot cu manopera,releu nu stiu ca nu m-am interesat si EGR undeva la 10 milioane fara manopera cred.Deci nu am momentan :D

 

Intrebarea mea era care credeati ca are mai multe sanse sa dea eroarea respectiva.

 

Am aceiasi alarma in bord ca si tine, cu aceleasi simptome, doar ca la mine dispare si alarma si efectul daca opresc si repornesc iar motorul, la 3 diagnoze mi sa spus ca am probleme de presiune, unul a spus ca poate fi de la pompa de inalta, altul de la regulatorul de presiune de pe rampa, saptamana viitoare are programare la unul din ei, va verifica atat pompa cat si regulatorul

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

Revin cu informatii care pe mine ma scot din minti.Am fost la un service si am schimbat EGR(943 lei) cum mi s-a spus,mi-au sters erorile si fericit plec acasa.Astazi dau sa plec pana in Bucuresti ,pornesc motorul toate bune si fericit ca nu apare eroarea care mi-a distrus ultimele saptamani merg 1 km si SUUURPRIZA apare din nou eroare si masina iar trage prost si abia se accelereaza.Merg cu ea bombanind si cu mana pe telefon sa sun la service sa le spun ca nu s-a schimbat nimic si ca am aruncat 943 de lei degeaba.Merg vreo 4-5 km si ce sa vezi eroarea dispare si masina isi revine ca si cum nu ar fi fost nimic inainte.Fericit ma gandesc ca o fi fost doar o intamplare si decid sa nu mai sun la service.Plec inapoi spre casa fac 2 km si Suuurpriza iar apare Engine Fault ,power reduced,decid sa merg iar cu ea ca poate dispare si asa se si intampla dupa o vreme,apoi la intrare in Chiajna iar imi apare eroarea in mers si asa ramane si numai pleaca.

Nervos sun la service si explic problema si mi se raspunde intr-un fel care pe mine m-a amuzat."Pai de ce ai mers cu masina?Acum sigur s-a stricat altceva ca ele sunt legate intre ele si sigur a picat altceva de apare iar".In conditiile in care cand am plecat de acolo am fost sfatuit sa merg cu masina pe autostrada si sa ii regenerez filtrul de particule pentru ca acum EGR-ul este nou si regenerarea este activa.Acum la telefon mi s-a spus altceva.Nu stiu ce sa mai cred si nici pe cine ,ma gandesc ca EGR-ul meu nu avea nimic si doar am aruncat bani degeaba.

Acum astept pareri de la voi pentru ca la service mi s-a spus sa merg abia marti sa ii puna iar testerul...

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

E de ajuns un ista sau DIS sa vezi cand este in regenerare, cand si-a facut ultima data...etc, eu o regenerez la 60 km/h in treapta a 3-a avand undeva la 2300 turatii. Este cea mai buna regenerare care o fac si cea mai rapida, merg maxim 10-15 km si si-a facut regenerare, cand am ajuns acasa nu puteam sa stau cu piciorul langa evacuare, iar cand am pus degetul pe tips m-a prajit instant.

 

Depinde ce erori ai...era o eroare care apare si nu ai ce sa mai faci cand durata filtrului scade sub 60.000 km , la un prieten cu X5 E70 2012 la fel i apare,avea eroare pe o bujie si nu facea regenerare, dupa schimbare chiar si cu eroarea respectiva si-a facut regenerare, dupa i-am mai dat eu o data regenerare si dupa ce si-a facut regenerare a aparut din nou mesajul " Regeneration Requested in DDE" , adica mai ceruse si a 3-a oara regenerare. I mai arata ca 38.000 km mai duce filtrul, mie imi arata 210.000.Aici trebuie o resetare din soft ca sa o ia din nou de la capat asta insemnand 250.000, deoarece el isi face regenerare masina merge foarte bine, numai ca din soft il citeste ca mai duce sub 60.000 km si trebuie inlocuit.

 

E de ajuns un coleg cu un tester bun sa-ti zica exact ce probleme ai.Sunt curios ce erori iti apar acuma.

Link to comment
Share on other sites

Voi ce credeti e bine sa incerc sa merg pe autostrada sa incerc sa fac regenerarea sau sa nu o mai pornesc si sa ma duc iar la service? Oricum marti mergeam la mare asa ca as fi putut sa incerc regenerarea sau credeti ca stric ceva mai rau daca merg asa cu ea?

Pai daca ai filtru infundat si mergi mult cu el si nu se regenereaza, poti strica turbina/motorul..... nu mai ai pe unde evacua gazele de pe evacuare si se face back pressure foarte mare si strici altele... Eu am avut eroarea de la filtru ( 118d, 2008, n47) si am mers vreo 1000 km cu eroarea asa pana s-a regenerat(regenerarea s-a facut la un drum cj-ct si pe autostrada a2, a disparut eroarea) dar la mine aparea eroarea in idrive dar nu se modifica comportamentul masinii deloc (probabil ca nu era infundat complet si era la limita maxima admisa). Asta s-a intamplat acum 2 ani, de atunci am mai patit asa cand ia sormea masina si merge cu ea ca baba prin oras, eu merg mai sportiv si nu imi apare deloc, cum o ia sormea cum dupa 500 km apare eroarea... .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin cu problema mea care deja m-a secat de tot din toate punctele de vedere.Masina mai nou se comporta diferit.Am fost pe autostrada la recomandare sa incerc sa regenerez filtrul de particule pentru ca de aceea mi s-a spus ca da eroarea de engine fault.Zis si facut ,dupa 10 km de autostrada eroarea dispare si masina trage perfect pana la Constanta.Ajuns la constanta ma fatai putin prin oras inspre mamaia si cand fac stanga brusc la un sens giratoriu opaaaa si eroarea pe bord,merg putin in mamaia,cand dintr-o data se dispare eroarea si dupa 1 minut apare iar si nu dispare.Plec a doua zi inspre Bucuresti eroarea iar dispare in circa 10 km de autostrada ,ajung pe centura in Bucuresti eroarea iar apare si ma tine pana la bariera la domnesti apoi dispare si nu o mai vad pana acasa.Fericit zic ca eroarea a disparut si gata.Plec azi de dimineata inspre serviciu si din nou eroarea apare,dupa ceva timp de mers in oras dispare si nu ma mai deranjeaza pana la munca.Plec de la munca si observ ca apare dar intr-un mod total diferit fata de pana acum cand disparea pentru mult timp acum dispare 2-3 minute apoi iar apare,apoi dispare de tot daca merg mai mult cu ea.O alta diferenta ar fi ca acum imi apare si in bord sus motorasul galben aprins si nu doar in Idrive si acum eroarea se stinge din Idrive motorul se comporta normal dar acel motor galben de pe bord ramane aprins.

Nu mai stiu ce sa ii mai fac...Credeti ca e de la filtru de particule ?Daca ar fi de la filtru de particule de ce nu apare eroarea specifica filtrului si de ce nu ramane acolo tot timpul? Ce imi apare mie dispare cand parca se incalzeste motorul.

Pe ultimul tester imi aparea o eroare cu filtrul de particule,o eroare cu EGR(l-am schimbat) ,o eroarea cu mass air flow nu stiu exact.

Ma gandesc ca poate o fi vreun senzor de la filtrul de particule care face cum vrea el cand vrea el?Releul de la bujii?(zic si eu)

Multumesc si poate ma mai luminati pentru ca masina a fost la 2 mecanici ok zic eu si fiecare a propus o rezolvare diferita pentru problema:unul a schimbat EGR(nimic nou) si altul mi-a spus sa ii anulez DPF si gata.Oare daca il anulez scap de cosmarul asta?

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.