Jump to content

Cum scot optiunea power reduction 163 cp/184 cp


Recommended Posts

Ai nevoie de sursa , de insta p - icom

 

Nu ii simplu ! Mai bine apeleaza la skw pe forum si platesti

 

Am sursa, am ICOM, am tot software-ul necesar, doar ca era un lucru pe care nu l-am mai facut pana acum si nu stiam exact cum functioneaza.

 

 

Foloseste ISTA/P - programming si nu ISTA/D - diagnose. Cand esti sigur 100%, apuca-te!

 

ISTA+, cu SDP corect, face si programare pentru seria F (doar F, nu si E), iar eu vroiam sa fac asta la un F30. Nu stiam ca trebuie ISTA/P, doar pentru power reduction delete. De asta trec zilele, mai invatam cate ceva :)

Edited by derutatu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

salut,

am un f30 163cp si i-am facut remap la 206cp (normal cele de 184 se duc la 215-225), dar acel remap nu a scos si power reduction. cine ma poate ajuta in bucuresti? mai pot sa obtin ceva extra daca am deja remap sau e degeaba?

 

deci sa nu faceti prostia sa faceti intai remap si pe urma power reduction ca anuleaza remap :(

noroc ca sunt baieti de baieti cei de la Powertech si s-au oferit sa imi refaca gratis dupa ce scot acel power red. revin dupa.

Link to comment
Share on other sites

Kickazz, poti detalia cum ai tras concluzia ca nu a fost scos si power reduction?

Intreb pt ca power reduction inseamna anumite limitatoare de cuplu care apar pe anumite harti.

Cand iti faci remap la dde, tunerul vede limitarile si le elimina.

 

salut,

am un f30 163cp si i-am facut remap la 206cp (normal cele de 184 se duc la 215-225), dar acel remap nu a scos si power reduction. cine ma poate ajuta in bucuresti? mai pot sa obtin ceva extra daca am deja remap sau e degeaba?

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fie corect ce spui tu Catalin, mai exact la mine la 3000-4000 se vede acea limitare pe graficul dyno care teoretic e cauzata de power red sau dpf dar inclin spre prima.

 

stie cineva un user care poate sa scoata power red si sa nu coste 100E? :)

Edited by kickazz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pui problema gresit!

Trebuie sa te duci la cei la care ai facut chip, sa iti scoata limitarea.

Este aberant sa iti ceara bani in plus pt asta.

Sa ne intelegem, limitarea intervine pe anumite mape, in anumite conditii.

Faptul ca limitarea inca intervine (din mom ce zici ca vezi in anumit range de rpm), inseamna ca ori are problema cu o limitare datorita unei/unor componente (defect mecanic), ori ca este limitare existenta pe harti.

Deci, primul lucru, drum inapoi la tuner, elimina limitarea din harti (si/sau cu eliminare S843 din VO si flash DDE), ori din soft si rescris softul pe masina.

e posibil sa fie corect ce spui tu Catalin, mai exact la mine la 3000-4000 se vede acea limitare pe graficul dyno care teoretic e cauzata de power red sau dpf dar inclin spre prima.

 

stie cineva un user care poate sa scoata power red si sa nu coste 100E? :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Remap facut corect trebuie sa suprascrie acel power reduction.

Nu cred ca vei gasi multe informatii pe net, si eu am cautat cand faceam research daca merita sa imi cumpar ICOM original sau nu. ;)

 

Am vb aseara cu cel care mi-a remapat mai multe masini, l-am intrebat fix chestiunea asta.

Raspubnsul confirma ce ti0am spus ieri in thread - cine a remapat masina trebuie sa fi vazut limitarile pe cuplu impuse de acea optiune, si trebuie sa le fi scos in momentul remapului.

E aberant ca tu acum sa platesti pt eliminarea Power Reduction 350-400lei acum (care automat impune flash DDE, prin care iti aduce ECU motor la stadiul de dinainte de remapare-tuning!), ca apoi iar sa te duci sa iti faca remaparea.

 

Vad ca ai facut la Powetech, adica Ginel de la Buzau? Ca refuz sa cred ca nu ti-a scos limitarile pe cuplu datorate optiunii S843A.

Poate totusi masina are alte probleme, de se aplatizeaza in acel interval.

Imi poti trimite rezultatele dyno?

unii zic ca remapul suprascrie acel power red, altii ca nu, pe net n-am gasit nimic sa ma lamureasca...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Cauta optiunile masinii in functie de vin, eu am scos power reduction la reprezentanta bmw, a costat 300 de lei, initial au trimis un mail la bavaria daca sunt deacord sa dezactiveze optiunea respectiva, abia dupa ce au raspuns au facut dezactivarea optiunii

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by claus555
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.