Jump to content

probleme motor


Recommended Posts

masoara si debitul de benzina pe care il baga pompa, conteaza si debitul nu numai presiunea....... trebuie sa bage undeva la 100l/h parca, nu mai stiu exact, mai intereseaza-te

25015[/snapback]

 

daca presiunea este 2.5 bar, debitul nu e simplu de calculat ? eu cred ca sint doua marimi foarte strins legate, care practic exprima acelasi lucru: starea de sanatate a pompei :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

INFORMATII NOI:SE UDA BUSIA NR UNU! am schimbat bujia,dar nici o schimbare motorul mere linistit ca si pana atunci la 900ture,scot fisa 1 la fel nici o schimbare poate am motor de vartburg(in trei pistoane) :blink:

deci daca scot oricare altafisa da scinteie si trosneste bine de tot daca o scot pe cea cu nr 1 da dar nu trosneste dar cu motorul nimik schimbat

pe cil unu am schimbat injectorul cu unul nou am schimbat 4 fise 10000bujii

am delcou si lulea noua helppppppppp :)

Link to comment
Share on other sites

INFORMATII NOI:SE UDA BUSIA NR UNU! am schimbat bujia,dar nici o schimbare motorul mere linistit ca si pana atunci la 900ture,scot fisa 1 la fel nici o schimbare poate am motor de vartburg(in trei pistoane) :blink:

deci daca scot oricare altafisa da scinteie si trosneste bine de tot daca o scot pe cea cu nr 1 da dar nu trosneste dar cu motorul nimik schimbat

pe cil unu am schimbat injectorul cu unul nou am schimbat 4 fise 10000bujii

am delcou si lulea noua helppppppppp :)

25079[/snapback]

[/quo

Schimba injectoare-le intre ele adica unul de pe cil 3 de ex cu cel de pe 1, verifica din nou compresia pe cilindrul 1 incearca sa o iei la rece si apoi la cald posibil sa ai garnitura de chiulasa dusa/segmentul de compresie de la cil 1 dus.Incearca astea si spune ce ai descoperit.

Link to comment
Share on other sites

hmmm delcoul si luleaua sunt noi? sau le-ai combinat de la dezmembrari?

 

daca se uda bujia injectorul merge ,lasa alimentarea in pace , problm este la aprindere.

 

scoate fisa de la pistonul cu problema si pune-o neizolata langa caroserie (fara sa faca contact) si da la automat sa vezi daca da scanteie, schimba fisa cu alta de la alt piston si repeta operatiunea. daca da scanteie schimba fisa daca nu inseamna ca este din delco si nustiu ce sa faci mai departe daca ai capac nou :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am NOU inseamna de la magazin din raft,fise l-am schimbat si iterschimbat de mi-a venit acru ,da scintei ,nu trosneste ca la celelalte pistoane,dar m-a curentat bine,il desfac mai tarziu sa ma uit la supape garnitura chiloasa....... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu v-am plictisit dar ursul meu e bolnav rau si nu stiu ce sa-i mai fac,aveti ideea de ce se uda bujia1,presiunea in cilindru se poate modifica dupa ce se incalzeste,da dar daca ar fi asa ar trebui sa porneasca la rece in 4 dar el saracu numa-n 3,mi-a zis un mecanic ca e din supape(cea de evacuare),dar daca ar fi asa as mai avea presiune?nu s-ar duce toata pe evacuare ?respectiv admisie -supapa de admisi busita?parca n-as desface tot motorul ca sa caut ceva asa ....multumesc inca o data tuturor celor care au venit cu o ideea,parere sau gand bun;RESPECT !
Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu v-am plictisit dar ursul meu e bolnav rau si nu stiu ce sa-i mai fac,aveti ideea de ce se uda bujia1,presiunea in cilindru se poate modifica dupa ce se incalzeste,da dar daca ar fi asa ar trebui sa porneasca la rece in 4 dar el saracu numa-n 3,mi-a zis un mecanic ca e din supape(cea de evacuare),dar daca ar fi asa as mai avea presiune?nu s-ar duce toata pe evacuare ?respectiv admisie -supapa de admisi busita?parca n-as desface tot motorul ca sa caut ceva asa ....multumesc inca o data tuturor celor care au venit cu o ideea,parere sau gand bun;RESPECT !

25186[/snapback]

daca una din supapele de evacuare nu merge,de obicei se aud rateuri in esapament cand se tureaza motorul si clar ca merge in 3 pistoane-am patit asta la un motor de 1800 la care nu functiona cilindrul nr 3-iar chiar daca vrei sau nu vrei trebuie scoasa chiulasa si vazut ce e acolo-adi

Link to comment
Share on other sites

da la compresie

dar cred ca pana laurma desfac tot motorul daca tot ma murdaresc,schimb tot ca-i pacat de ursulet

25199[/snapback]

am uitat sa te intreb-e pe injectie sau pe carburator?

am o chiulasa buna daca vrei-ideea este ca nui trebuie sa desfaci tot motorul-daca segmentii sunt buni si linia de cuzineti e buna,umbli doar la chiulsa-in trecut ai incalzit cumva masina-ceva s-a intamplat-pot sa te ajut daca vrei-adi

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi o supapa dusa probabil ca bujia s-ar uda (amestecul nu e ok, nu se comprima si poate ca nu se mai aprinde), dar cum ramane cu compresia care e buna?

Esti sigur ca injectorul e bun?

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt pentru injector stricat (nu se mai inchide) sau scanteie insuficienta, dar nu mai inteleg nimic. Dupa cate ai schimbat trebuia sa mearga brici... Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

La bobina de inductie te-ai uitat?

Nu de alta,dar eu am patit-o cu bobina,nu se mai accelera de la o anumita viteza si turatie,si se ineca ciudat.Am pus o alta bobina,era de pe un Opel Vectra,si si-a revenit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.