Jump to content

Bucsi/pivoti brate F10


cristiancc

Recommended Posts

Salut colegul.

Si la a mea au constatat ieri la Bavaria ca trebuie sa schimb bratele inferioare ca au joc in pivoti.

Tipul de acolo mi-au zis ca pivotii vin turnati in brat si n-ai cum sa-i schimbi.

Discutia e veche pe tema asta cu bucse si pivoti si ar fi o tiganie sa schimbi doar pivotii pentru ca se vor duce si bucsele de la celalat capat.

E pacat de masina "sa te carpesti".

 

PS: la Bavaria costa 1100 lei un brat nou!

Edited by djmanianfs
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am schimbat si eu bratele inferioare (Lemforder) la pretul de 350 ron bucata, aveau joc pivotii care vin turnati in brat, deci nu ai cum sa i schimbi, bucsele erau perfecte insa, acum nu mai am zgomote, totul e ok. In schimb urmeaza amortizoarele fata care s curse si rupte protectiile de praf + flansele desigur.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu se merita sa luati pe OE... Atata timp cat pe lemforder (echivalentul OE) sunt 400-500 lei maxim bucata nu are rost sa dai aproape de 3 ori pretul.. asa m-am gandit si eu la niste amarate de bielete inferioare de pe spate la un E60... m-am gandit ca in banii de OE mai bine schimb inca de 2 ori pe lemforder si tot ies mai bine si chiar si asa nu cred ca un OE tine mai mult decat 2 randuri de Lemforder...

 

In concluzie pentru cine nu stie LEMFORDER sunt foarte bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna ziua. Sunt nou pe acest forum asa ca daca sunt off-topic scuze.

Am schimbat acum 1 luna bratele pe fata cele superioare (cele de care se prind amortizoarele) pe LEMFORDER si dupa ce am luat masina din service am observat ca partea din fata a masini (garda sol fata) este mai ridicata cu aprx 2 cm cu toate ca inainte sa le schimb masina statea perfect normal garda la sol ma refer. Precizez ca au fost schimbate la Bavaria (deci ar trebui sa stie cei de acolo procedeul de montaj, cred) dar cu piesa adusa de mine deci platit doar manopera. Singurele explicatii au fost ca fie bucsa este noua si a ridicat garda (sincer nu am mai auzit sau gasit undeva asa ceva) sau bratele nu sunt bune.

Daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema sau daca ma poate indruma la o solutie......singurul pas imi ramane sa le pun inapoi pe cele vechi originale sa vada daca sta asa sau nu masina ... MULTUMESC!!!

Link to comment
Share on other sites

Singurul lucru care imi vine in minte e ca au strans suruburile la brate cu cheia in timp ce masina era in aer, ele se strang la cuplul final doar dupa ce suspensia e pre-tensionata la pozitia normala.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Nimeni nu o sa iti faca lucrul acesta. probabil doar unul 1 la 100 din service-uri. Si sincer sa iti zic, am lucrat in 2 service-uri foarte bine auzite, dar nu am facut lucrul care il spui tu niciodata. Si nici nu am avut probleme niciodata ca nu le-am strans cu suspensia pre tensionata. Chestiile astea deja sunt aberatii ale pasionatiilor si nu stiu de unde le inventati!

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu o sa iti faca lucrul acesta. probabil doar unul 1 la 100 din service-uri. Si sincer sa iti zic, am lucrat in 2 service-uri foarte bine auzite, dar nu am facut lucrul care il spui tu niciodata. Si nici nu am avut probleme niciodata ca nu le-am strans cu suspensia pre tensionata. Chestiile astea deja sunt aberatii ale pasionatiilor si nu stiu de unde le inventati!

 

 

Sigur ca lucrand in cele doua serviceuri NU AI PROCEDAT CA LA CARTE (cel putin cea a fabricantului!) iar serviceurile alea daca le dai si numele ne faci si un serviciu; sa stim la care sa NU ne ducem.

 

Te intereseaza un scan dintr-un manual de intretinere sa vezi ca bratele se strang pre-tensionate!?

 

Dar, stii de ce se strang de fapt pretensionate?

Nu neaparat sa nu ridice masina (pentru ca masina e prea grea..)ci pentru a nu scurta viata bucsele din brate!

Pentru ca e ca si cum cineva te-ar conduce la nesfarsit cu bratul rasucit la spate!

Poti sa-ti imaginezi asta? Atunci ai inteles de ce se scurteaza viata bucsei: pentru ca va ceda cauciucul din mijloc!

 

Si uite asa apare bataia in bucsa mai devreme!!!

 

Iar service-ul te are inapoi in scurt timp! Doar are nevoie de banii tai.. nu!?

 

Semnat,

 

Un pasionat obsedat dar care respecta instructiunile.

Edited by bimmer90f30
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sigur ca lucrand in cele doua serviceuri NU AI PROCEDAT CA LA CARTE (cel putin cea a fabricantului!) iar serviceurile alea daca le dai si numele ne faci si un serviciu; sa stim la care sa NU ne ducem.

 

Te intereseaza un scan dintr-un manual dr intretinere sa vezi ca bratele se strang pre-tensionate!?

 

Dar, stii de ce se strang de fapt pretensionate? Nu neaparat sa nu ridice masina ci pentru a nu scurta viata bucsele din brate! Pentru ca e ca si cum cineva te-ar conduce la nesfarsit cu bratul rasucit la spate! Poti sa iti imaginezi asta? Atunci ai inteles de ce se scurteaza viata bucsei: pentru ca va ceda cauciucul din mijloc! Si asa apare bataia in bucsa mai devreme!!!

 

 

In orice service ai merge nu o sa iti faca lucrul ala, fi sigur de asta,geniule!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In orice service ai merge nu o sa iti faca lucrul ala, fi sigur de asta,geniule!

 

Pai normal, nu-i interesul lor!

Parca am zis mai sus..

 

Ma intereseaza daca imi dai dreptate sau nu. Atat.

Eu stiu ca am dreptate oricate minusuri ai da. ;)

 

Si scriu aici sa-i fac constienti pe cat mai multi de unele lucruri..

 

Stiti ce e si mai interesant/dureros!?

Nici nu ii costa nimic - coboara masina cu elevatorul, cu bratul fixat pe un cric ridicat la maxim sub acel brat si ai asigurata tensionarea chiar la orizontala, cum isi petrece viata masina cel mai mult..

Edited by bimmer90f30
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

are dreptate bimmer90f30, procedura asa este si explicatia e simpla, daca pui bucsele cu bratele lasate libere sa atarne si le strangi in acea pozitie cand suspensia se va comprima dupa lasarea masinii la sol bucsele alea vor sta deja in tensiune si evident vor ceda mult mai repede. Multi habar nu au in service-uri de asa ceva iar aia putini care stiu nu o fac de lene probabil.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am patit la Mercedes ,bratele inferioare fata (cu bucse hidraulice) au inceput sa bata dupa 7-8 luni de cand le-am schimbat...Motivul !? au fost stranse cu masina sus pe elevator ... am observat ca au crapat bucsele si s-a scurs uleiul din ele, bucsa fiind tot timpu in tensiune. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

De ridicat masina ti-o ridica oricum, iar cand monteaza bratele noi, nu e obligatoriu sa o coboare cu elevatorul si sa se foloseasca de cric cand o lasa jos, important este sa iti impinga bratul cu cricul cand este sus pe elevator, nu poti sa-i obligi sa se tavaleasca pe jos doar sa-ti tensioneze suspensia, ideea este ca bratele sa nu atarne cand sunt stranse, parerea mea..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat de curand bucsa de la bratul superior stanga fata. Masina era ridicata pe elevator si inainte sa o stranga suruburile de prindere au venit cu un fel de trepied cu care au ridicat ansamblu rotii in sus cam la aceasi nivel ca si cum masina ar fi fost pe roti.
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat de curand bucsa de la bratul superior stanga fata. Masina era ridicata pe elevator si inainte sa o stranga suruburile de prindere au venit cu un fel de trepied cu care au ridicat ansamblu rotii in sus cam la aceasi nivel ca si cum masina ar fi fost pe roti.

Salut Cornel. Unde ai facut operatiunea asta?

Link to comment
Share on other sites

Unde au facut treaba asta la reprezentanta? Cele mai multe service-uri procedeaza gresit...

Am schimbat de curand bucsa de la bratul superior stanga fata. Masina era ridicata pe elevator si inainte sa o stranga suruburile de prindere au venit cu un fel de trepied cu care au ridicat ansamblu rotii in sus cam la aceasi nivel ca si cum masina ar fi fost pe roti.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

 Una ziua mă poate ajuta și pe mine cu o problemă ? Am un BMW f10 si când merg cu o viteză de 150 ,160 km h și pun frâna îmi dârdâie mașina dar volanul nu dârdâie și am schimbat discurile și plăcuțele fata și spate și când am ieșit pe autobanda și am mers cu aceiași viteză și am pus frâna a început să dârdâie iar . Îmi poate spune cineva de la ce ar putea proveni acest dârdâit 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Vasile Amoldovencei said:

 Una ziua mă poate ajuta și pe mine cu o problemă ? Am un BMW f10 si când merg cu o viteză de 150 ,160 km h și pun frâna îmi dârdâie mașina dar volanul nu dârdâie și am schimbat discurile și plăcuțele fata și spate și când am ieșit pe autobanda și am mers cu aceiași viteză și am pus frâna a început să dârdâie iar . Îmi poate spune cineva de la ce ar putea proveni acest dârdâit 

Verifica bratele, amortizoarele, flanselem capetele de bara, bieletele antiruliu, etc. Greu de zis de la distanta de ce tremura masina. Mergi cu ea la mecanic si pune-o pe elevator

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.