Jump to content

E90 320d


Recommended Posts

Salut. De vreo 2 saptamani am observat la masina ca intra turbina la o turatie mai mare( masina trage , se tureaza dar zvacul acela mare se simte dupa 2500 ca incepe sa apara, inainte maxim la 2100).

Credeti ca ar putea fi turbina? Mentionez ca am un consum de ulei destul de mare(0.5 la 3000km ) care nu are de unde sa fie, motorul a fost facut complet avum 2 luni.

Acum 2 zile i'am facut si un soft mai bun unde am castigat cu 15-20 de cai mai putin decat alte masini asemanatoare, aratandu'mi si baiatul respectiv ca pe plaja de turatii 2000-3500 e mai puturoasa ca altele.

Edited by Magnusy
Link to comment
Share on other sites

Am facut ghiduri, semeringuri supape _chiulasa_ rectificata etc. Ideea e ca primii 2500 km cel putin nu a luat gram de ulei, dupa a inceput incrt incet sa manance,cam deodata cu simptomele de lipsa putere.

Chestia e ca turbina a fost reconditionata acum 2 ani jumate, i'o fi ajuns si ei

Link to comment
Share on other sites

Nu are dpf si spui ca scoate fum cenusiu de la 2 injectoare cu valori mari, ai refacut motorul, iti papa ulei, turbina este refacuta..

 

A venit cineva la service si l-am intrebat ce probleme are la masina ca sa scriu in dosar "Am o problema pe spate, dar ma intereseaza fata"... am ramas interzis si de atunci omul e vedeta :)), asa esti tu.. ai avut o tona de probleme si ai in continuare, dar tu te gandesti doar la o piesa anume cand pot sa fie majoritatea.

 

Tester auto cauta la cineva de pe forum.. sunt cativa baieti buni care te pot ajuta contra cost. Nu te astepta sa te contacteze ei pe tine ca iti spun eu ca nu pentru bani fac asta asa ca mai bine cauta-i tu pe forum si da-le mesaj.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prieteene, spun ca eate tirbina pentru ca stiu ca de acoli de undeva este. Un furtun, un senzor ceva.

Stiu ce am reparat la masina si cum merge fiecare chestie , nu "am probleme pe fata dar ma intereseaza fata".

Masina a mers foarte bine si foarte frumos pana acum 2 saptamani cand au aparut niste simptome de turbina bolnava, daca ai de gand sa iti dai cu parerea cam ce ar putea sa se strice,infunde pe traseu, ok, daca nu, nu am nevoie de "baieti " pe forum, am service unde o duc si sunt super multumit de ei.

Am cerut pareri orientative pana ajung acolo, nu vreau sa o repar din pareri

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Credeti ca ar putea fi turbina? Mentionez ca am un consum de ulei destul de mare(0.5 la 3000km ) care nu are de unde sa fie, motorul a fost facut complet avum 2 luni.

Acum 2 zile i'am facut si un soft mai bun unde am castigat cu 15-20 de cai mai putin decat alte masini asemanatoare, aratandu'mi si baiatul respectiv ca pe plaja de turatii 2000-3500 e mai puturoasa ca altele.

 

 

Daca la "mentiune" intra faptul ca motorul REFACUT consuma ulei .. probabil mai bine ar fi sa te adresezi celor care ti-au facut motorul, ce ti s-a spus (ce te-au sfatuit, eventual..) ca trebuie facut cu motorul refacut ... pentru solutii.

 

Intr-adevar pe forum nu o sa afli decat doar niste pareri, nu obligatoriu solutii, .. asa ca nu e frumos sa vii cu prejudecati aici si sa astepti doar CONFIRMARI a ceea ce crezi.

 

In general o problema foarte bine explicata isi gaseste rapid solutia.

Putine detalii, rezultat in ghicitoare .. sezatoare.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca am explicat destul de bine problema.

De 2 saptamani am sesizat lipsa putere in plaja de turatii 2000-2500 plus un consum de ulei care nu exista inainte asa ca m'am gandit sa cer sfaturi . Motorul nu are alte probleme, adica merge cursiv, lin, nu rontaie si nu accelereaza in suturi.

Masina o repar la bimmer in Bucuresti, ei sunt "baietii".

 

 

 

Edit: Ma gandeam ca poate cunoaste cineva simptomele si are idee daca poate fii din alta parte

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Edited by Magnusy
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Un update. Am inlocuit turbina, curatat egr si furtunele adiacente. Masina trage si merge foarte bine, rotund , avand niste demaraje impresionante.

 

Singura problema care a ramas este un fum alb-cenusiu care initial incepe cu unul negru( foarte foarte putin), dat incontinuu dupa 3000 de ture, nu foarte mult(nor) dar sesizabil.

Cum am spus mai sus, masina nu are dpf dar da prea mult decat ar trebui. Mentionez ca este resofata corespunzator( a scazut cantitatea de fum de cand l'am facut cum trebuie) , nu consuma ulei , antigel sau sa aiba alte sunete etc. Mersi!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.