Jump to content

vreu sa cumpar bmw e92 335 d LCI


obi

Recommended Posts

Asta cu BMW care isi face rodajul la 200K e poveste....orice masina isi face rodajul in primii 10-15000 de km. In Germania se circula pe unele portiuni fara limita de viteza si din ce stiu eu nemtii le dau in gura cand le permite autobahn-ul, mai ales cine are o herghelie de 286 cai sub capota :D

cavaliere a spus-o ironic "sub forma de gluma",bineanteles ca in primii km se face rodajul.. crezi ca in romania nu se alearga masinile , gropi,borduri si reparate la service de cartier? sau in germania e mai rau ca iei masina cu poate dublul km din tara dar cel putin ingrijita si cu revizii unde trebuie si la timp ,si daca as fi vrut sa iau din tara ce am vrut eu tot nu gaseam deci tot aici ajungeam. poate am gresit ca nu am luat din tara adusa tot din germania dar cu ""117.000-138.000 km "" in bord.si chiar as vrea sa ma contrazici daca gresesc cu ceva dar mai intai vreifica si sit-urile cu masini de vanzare an fabr./optiuni/revizii/garantie si chiar km sa vedem daca imi dai dreptate sau nu,( dar cel mai important vezi cat costa fabricatie 2007-2009 cu aproape aceiasi km) asta ca discutie doar... am gasit acum 2-3 luni una in buc nu dau nume/nr inmatr. cerea pe ea 15.500 € din 2008 era in acte 2007 220.000 km bineanteles nelovita decat ca-i crapase chitul pe aripa dreapta spate , cu dpf off doar din soft ( auto cumparat din tara)si nu am mai vrut sa aflu nimic de ea ca a fost destul

 

sunt si masini super bune la baietii care stiu sa le ingrijeasca si baga bani in ele dar nu a fost sa fie pentru mine, toti avem gargaunii nostri la cap,ce vrei :drinks:

Edited by obi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot din Germania/Olanda/ etc cumpar insa de cand cu servisarea asta la 30 mii km, nu prea mai e pont nici cu masinile din afara. Le dau baietii goneta pe autobahn 180 200 frecvent si uleiul il schimba la 30 mii si filtru motorina la 60 mii.. Zilele trecute am vazut motor de 3 litri de pe un 7-ar 2013 decedat, masina cu 210 mii km, insa galeria de admisie ziceai ca are smoala in ea. E o mare tampenie asta cu servisarea la 30 mii si " uleiul lifetime" in cutia automata. Vorba aia, in loc sa dai 20 milioane cat e un schimb la cutia zf8hp, mai bine dai 8000 euro pe o cutie noua :))
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot din Germania/Olanda/ etc cumpar insa de cand cu servisarea asta la 30 mii km, nu prea mai e pont nici cu masinile din afara. Le dau baietii goneta pe autobahn 180 200 frecvent si uleiul il schimba la 30 mii si filtru motorina la 60 mii.. Zilele trecute am vazut motor de 3 litri de pe un 7-ar 2013 decedat, masina cu 210 mii km, insa galeria de admisie ziceai ca are smoala in ea. E o mare tampenie asta cu servisarea la 30 mii si " uleiul lifetime" in cutia automata. Vorba aia, in loc sa dai 20 milioane cat e un schimb la cutia zf8hp, mai bine dai 8000 euro pe o cutie noua :))

 

sa nu fie cu suparare dar asta este adevarul

 

olandezul care a avut M550ul inaintea mea ii facea revizia la 22k KM ...

Link to comment
Share on other sites

Mda, stiu ce zici, nici eu nu cred ca un ulei isi pastreaza proprietatile timp de 30K km. De regula fac revizia la 15K , toate filtrele inclusiv cel de motorina. Iar uleiul lifetime iar mi se pare o aberatie...ma rog....nu stiu daca sunt eu nepriceput, dar ii banuiesc pe toti constructorii de masini ca recomanda anumite intervale de service cam prea lungi ca sa aiba ce piese inlocui. Aceeasi parere o am si despre faimosul motor N47 cu problema distributiei care din 2008 n-a fost remediata pana in prezent. Oare de ce? Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

La n47 factorul determinant care determina uzura excesiva a distributiei cred ca este tocmai acest interval de revizie la 30 mii km. In plus, daca ii si mai dai goneta si nu ai un mers linistit, contribuie si mai mult la uzura pe fondul lasarii uleiului 30 mii in ea.

Mie mecanicul care lucreaza la bmw, mi-a zis ca recomanda neoficial la 80 90 mii cliwntilor sa faca revizia la cutie. Va dati seama ca daca s-ar face in garantie revizia, 600 euro cat e la o masina inmultit cu milioane de masini.. asa mai bine ii zice lifetime si schimbi cutia :))

Link to comment
Share on other sites

La motorul asta ai urmatoarele probleme:

- verifici sa nu ai scurgeri de ulei pe la galeria de admisie(este consumabil si se schimba la aproximativ 170mii km), de obicei scurgerile sunt in partea dreapta cum te uiti la motor, fix pe releul de la bujii

- galeria de admisie o dai jos si o cureti, si schimbi garniturile

- EGR-u il cureti si vezi cata smoala ai acolo, e normal sa fie ulei in el, dar nu funingine fix ca smoala, ca altfel ai alte probleme.

- termostatele le verifici cand incepe sa dea frigul, ai in meniul ascuns din bord temperatura motorului si o sa vezi la drum lung ca iti scade temperatura motorului cand mergi constant sau la frana de motor

- electrovalvele de la turbine/egr e posibil sa pice din cand in cand, nu e mare panica, iti dai seama imediat ca nu mai accelereaza si e lesinata bursc, pana in 2mii sau dupa 2mii de ture, dupa caz.

- sa ai grija sa nu te prinda frigul cu bujiile arse, releul de bujii defect(iti da eroare pe toate bujiile daca e releul defect)

- sa verifici injectoarele sa nu ai corectii mari pe ele, la motorul ala sunt injectoarele sunt predispuse la un mic defect ... debit marit, iar cand alergi masina prea mult cu ele asa o sa te trezesti ca iti face gaura in piston(cauta pe forumurile straine si o sa vezi exact care e buba, iar pe aici avem in sectiunea "masina mea" pe cineva cu o mare poveste din cauza asta)

- cutia de viteza este predispusa la lesinuri din cauza ca motorul scoate 580nm stock iar maximul pe cutie suportat este de 600nm(exista povesti in folclor cum ca pe LCI convertorul de cuplu suporta maxim 700nm dar astept pe altii mai informati sa confirme asta)

- uleiul in cutie se schimba intre 80-120mii km in functie de stilul de condus conform producatorului: ZF

- sa verifici in portbagaj modulul PDC, se afla sub roata de rezerva, sa nu fie condens pe el. De obicei iarna se face condens, apoi se coclesc contactele si te trezesti cu bateria descarcata peste noapte dar surpriza ... masina porneste perfect la prima apasare de buton dar ai eroare de baterie descarcata.

 

 

Ca sa tii EGR si admisia mai curate ai o optiune ... adjust rate of fresh calculated during EGR to +40

 

 

 

DPF schimbat la 210mii km mi se pare "epic fail" din cauza ca am fix aceeasi motorizare(2008) si ceva km in plus iar DPF nu prezinta decat 8-9mb la ralanti la varsta asta, iar un DPF schimbat inseamna ca omul ala a mers foarte mult in oras pe drumuri scurte sau a neglijat diverse simptome si DPF nu a putut sa isi faca regenerarea(termostate defecte, bujii arse)

 

Momentan astea sunt in mare probleme de care imi aduc aminte acum

Edited by Gabriel.V
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

O mica corectare:

-Daca ai releu de bujii defect nu e regula sa fie toate bujiile arse pe tester. Cazul meu bujiile 3-4 erau defecte, le-am schimbat pe toate si dupa ce am pus testerul dadea bujiile 1-2 defecte...am luat releul de bujii pe bosch 450 lei si a disparut problema respectiva. Toate bujiile vechi erau bune, dar oricum ma bucur ca le-am schimbat ca de abia le-am desfacut si s-au cam distrus filetele, daca le mai lasam acolo exista riscu sa se rupa la deschidere, am stat vreo 3 ore sa le desfac cu degripant incontinu

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

cavaliere : sa nu uitam ca totusi nu avem aceeasi clima ca in germania olanda de exemplu in vara asta nu cred ca au fost mai mult de 8-10 zile 34 gradeC caldura si cu uleiul la 30.000 depinde si modul de condus etc... ca nu faci exact 30.000 cu masina de la schimb la schimb iar pe mine nu ma apucat niciodata 10.000 intre schimburi. Acero99 : ai perfecta dreptate insa cum am spus si mai sus motorul e "protejat "si de clima ,un pic mai racoare 180-200 /kmh nu cred ca e prea mare viteza pt aici daca a fost chiar si cum spunem noi iar faza din popor ca e alergare mare in germania nu e chiar asa.. nu cred ca poti sa circuli cu o viteza de peste 220kmh mai mult de 5-7km asta doar sa-ti faci o dambla si dupa mergi linistit ca toata lumea. six in line : cum am spus si mai sus ce cred de uleiul din motor, iar despre uleiul lifetime daca era chiar asa nu mai imi schimba uleiul cand am cerut insa nu a fost nici-un comment din partea lor in privinta asta iar de distributie mi-a spus sa stau linistit ca nu au auzit de probleme pe motorul asta si chiar daca ar fi vreodata ceva nu ar ceda imediat ci in timp si dupa zgomote din care iti dai seama ca ceva nu e in regula si dupa o serie de erori in bord,spun ceea ce mi sa spus si sincer nu vad dece nu mi-ar spune adevarul cand ar fi putut sa spuna simplu E DE SCHIMBAT mai ales mie ca strain pentru ei. Gabriel V. : ca si piesa de schimb gasita in neregula a fost fulia de la arbore care am sa o schimb in saptamana urmatoare si o eroare la bujia nr.3 care am uitat sa o mentionez anterior si la fel vor fi schimbate si bujiile odata cu fulia in rest: galerie senzori etc mentionate de tine nu mi-au spus nimic, oricum in tara cand am sa ajung am sa le verific mai amanuntit cu cineva care se pricepe pe fiecare in parte dar pentru moment verificarea care sa facut pare ok .despre cv asa stiam si eu dar nu contrazic pe nimeni 580-700 nm max. in portbagaj sa verific modul PDC sub roata de rezerva , nu am roata de rezerva si nu ma bag sa desfac eu ce e pe acolo dar oricum e bun mentionat iar in legatura cu dpf-ul nu stie nimeni sigur cand si cum a cedat si doar ca a fost schimbat,daca eram eu mai incercam sa il curat daca mai mergea bine,daca nu iar bine totusi sa nu uitam ca e piesa se schimb care duce 200.000+km ce sa mai zic de masini de zeci de mii de euro cu motoare cazute si la km foarte putini,acum mai depinde si de norocul fiecaruia ( speranta moare ultima)dar banuiesc si sigur asa a fost ca lui la o revizie probabil i sa spus ca va trebui inlocuit filtrul ( zic eu,cine stie)...puii mei pana la urma altii au pierdut valori mult mai mari , sanatosi sa fim ca trecem peste tot ! va multumesc pe calea asta tuturora pentru detalii si sfaturi !!! :drinks: :drinks: :drinks:

 

O mica corectare:

-Daca ai releu de bujii defect nu e regula sa fie toate bujiile arse pe tester. Cazul meu bujiile 3-4 erau defecte, le-am schimbat pe toate si dupa ce am pus testerul dadea bujiile 1-2 defecte...am luat releul de bujii pe bosch 450 lei si a disparut problema respectiva. Toate bujiile vechi erau bune, dar oricum ma bucur ca le-am schimbat ca de abia le-am desfacut si s-au cam distrus filetele, daca le mai lasam acolo exista riscu sa se rupa la deschidere, am stat vreo 3 ore sa le desfac cu degripant incontinu

la fel si mie mi-a dat eroare pe bujia 3 saptamana viitoare cand urmeaza sa le schimb am sa le spun si ce mi-ai spus in legatura cu releul... mersi de info

Edited by obi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

zilele astea am mai rasfoit putin forumul si am vazut persoane care fac schimbul la 22-25.000 km in romania deci peste inspectia din bord ceea ce e prea mult pentru o zona calduroasa si cu foarte mult praf , acum fiecare tara are si plusul si minusul ei ba e prea cald si mult praf,ba e prea multa umezeala,ba e aerul prea sarat etc... aici totul depinde de cum intretinem masina, parere personala daca uleiul cu filtrele respective sunt schimbate din timp ( maxim 10.000 km)avem motor mai fiabil si de lunga durata Edited by obi
Link to comment
Share on other sites

pana am sa schimb etrierele cu unele performance ca mai trebuie sa pun ceva € pe dreapta si pentru mine , nu doar pentru masina am cumparat un kit vopsea pentru etriere culoare negru, am avut de ales intre negru si argintiu cum a fost dar m-am gandit ca odata ce etrierele originale au oxidat in anumite locuri si se murdareste imediat de la praful de placute am preferat negru sa nu se mai vada nimic, revin si cu poze dupa ce termin Edited by obi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ar fi cea mai pare prostie. Ii oarecum un downgrade pentru ca discurile sunt mai mici. In plus nici nu este un kit pentru 335. Din start are un sistem de faranare foarte bun care cu niste discuri , placute mai performante si furtune cu insertie metalica il poate face si mai bun.

 

Este kit de la Stoptech pentru 335 cu placute ,discuri sloted si furtune care inbunatatesc franarea.

Edited by sone
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ar fi cea mai pare prostie. Ii oarecum un downgrade pentru ca discurile sunt mai mici. In plus nici nu este un kit pentru 335. Din start are un sistem de faranare foarte bun care cu niste discuri , placute mai performante si furtune cu insertie metalica il poate face si mai bun.

buna informatie ,am sa mai intreb pana atunci sa vad cum sta treaba... daca e asa renunt fara discutie, mersi! tu ce recomanzi daca zici ca peste cele originale se gasesc si mai performante, banuiesc ca te referi la cele cu striatii si aerate ?

Edited by obi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

oricum franele care sunt acum pe masina sunt foarte bune dar am zis sa pun ceva mai performant ca de obicei fac drumuri lungi( ex. 2000 km/luna minim) deocamdata nu stiu cum se comporta franarea la drum lung dar in oras sau viteze de pana in 140km/h sunt perfecte si banuiesc ca la un drum mai lung se incing discurile/placutele si se mai subtiaza frana oricum viteza de croaziera unde imi permite e 160kmh rareori depasesc. am sa aflu mai multe in urmatoarele zile cand ajung in tara sa inmatriculez masina ca dupa asta am sa fac un drum de cca 6000 km( un concediu)
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

foarte faina masina si imi place ca ai fost hotarat de la bun inceput si nu ai inceput vreun topic gen "sa iau 335d sau 320d", cand era clar ca doar bati campii cum fac multi altii pe aici. Cat despre pret, e cat se poate de normal si ok pentru o piata sanatoasa ca in DE unde conteaza ca este "erste hand" si istoric service complet, unde mai pui ca e si LCI, M-pack OEM si ti-au dat si garantie. Da, e total normal pentru RO, unde se aduc pe banda rulanta foste fleet company cars birjelite care se vand eludand taxele fiscale si toti accepta asta ca fiind normal, ca asa este "smechereste", se mint ca au doar 150k km si un singur proprietar(aici au dreptate, ca doar firma de lesing a fost :), din pacate nu scrie nicaieri cati posesori a avut).

 

Bucura-te de ea si nu compara cu ce e prin RO, oricum le cam numeri pe degete cred E92 cu motoare de 3.0, e impozitul mare dom'le, merge si 2.0d, cu un soft si DPF off rupe tot, pana si lantul :), ce atata 3.0.

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mersi ,foaarte corect ce ai zis si cu dpf off,egr off si mai stiu eu ce... mai bine platesc un impozit mai maricel si las totul asa cum a iesit din fabrica si pana la urma si cu motor de 2.0 sau cu 3.0 tot unde ai nevoie ajungi doar ca sunt senzatie/sunet mai placute ca sa nu mai zic de o depasire mai fortata sau 1 min de adrenalina . drumuri bune
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

exista topic special pt. prezentarea masinilor noastre .Toate astea ar trebui postate la " Masina mea"

da mersi , am vrut sa fac un topic de cand am cumparat masina si pana ce va mai urma , am scris mai sus ca rog un moderator sa mute topicul si sa schimbe si titlul dar nu sa intamplat, daca esti asa deranjat de topicul meu nici o problema il inchid

Edited by obi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este vorba ca il deranjeaza.. cum nici pe mine daca postez acest lucru, DAR nu putem sa facem anumite topicuri in anumite locuri si sa rugam moderatorii sa schimbe titlul si sa-l mute...il inchizi si deschizi altul cu ce trebuie.

 

Nu te supara! Bafta!

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.